Was echt heel raar jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusOok een rare gewaarwording lijkt me.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand nog gifjes van Humberto Tan?
En dan in ruil voor 12u ekstra weekendquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Op een dag heeft zo'n 3FM-hippie 31 miljoen belastingvrij gewonnen bij de Staatsloterij en besluit hij minstens de helft over te maken naar Serious Request.
Daar kom je nooit meer overheen.
En daarna weer heel mooi weer? Is die sneeuw wel in een wip weg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Was echt heel raar jaEen vriend uit Nederland was op bezoek van 11 tot 15 november en we hebben nog in korte mouwen gevoetbald. En op 16 november sneeuw
Dank je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Voorjaar 2011. Wat een mooie foto'sVeel herkenbare dingen.Het was bij jou alleen wel mooier weer in Memphis
topshowquote:
101TV via de kabelquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef Vogeltje88 het volgende:
Hmpf, stream internet begint te haperen.
Komt door je negativiteit de hele tijd. Die vibraties gaan op een gegeven moment in je kabels zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef Vogeltje88 het volgende:
Hmpf, stream internet begint te haperen.
Kijk eens wie onder je postquote:
Daar heb ik dus helemaal niks meequote:
Hele week gedaan, maar nu bij m'n ouders.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
101TV via de kabel
Als een baas
Kom maar door Pino
Bleef koud daarna maar wel iets minder koudquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En daarna weer heel mooi weer? Is die sneeuw wel in een wip weg.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar heb ik dus helemaal niks mee
Misschien ook omdat het een soort utopie is dat ik zo'n enorme piemel heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |