iksceequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:48 schreef Cee het volgende:
Hahaha ik hoor hier een Mama Appelsap, met een harige piemel en een ton met zout.![]()
![]()
![]()
Wanneer komt die nou eens op RTL7quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sharknado, heel romantisch.
Nee maar dat hebben we in november al wel gehad. Mooie witte laag nadat het een paar dagen eerder nog 29 graden was.quote:
Wel de unrated versie (oid) pakkenquote:
Voorjaar 2011. Wat een mooie foto'squote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was een grote kitsche '70s kermis, maar toch, als je die ruimte in loopt met al die platen en pakken toen moest ik even slikken.
Ik heb alleen in m'n reisverslagenboekje geschreven (ooeeeh wat ouderwetsch), niks neergetikt. Ik heb wel wat foto's op m'n flickert gezet, mocht je die willen zien, zijn ze hier. Wanneer ben jij er geweest?
kan dit plaatje in de OP?quote:
Serieusquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat hebben we in november al wel gehad. Mooie witte laag nadat het een paar dagen eerder nog 29 graden was.
Ik wou hem net posten.quote:
THERE IT ISquote:
Mooie bak ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Op een dag heeft zo'n 3FM-hippie 31 miljoen belastingvrij gewonnen bij de Staatsloterij en besluit hij minstens de helft over te maken naar Serious Request.
Daar kom je nooit meer overheen.
En dan nooit meer SR. Dan stoppen ze ermee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Op een dag heeft zo'n 3FM-hippie 31 miljoen belastingvrij gewonnen bij de Staatsloterij en besluit hij minstens de helft over te maken naar Serious Request.
Daar kom je nooit meer overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |