Ik las op FB dat er een kersteditie is van All you need?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, het is kerstavond en dan wil ik altijd wegkwijnen van zelfmedelijden met een biertje erbijsoort van ritueel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige die IK leuk vond was What women want. Verder houd ik niet van romcomsquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wie weet er nog een leuke romantische komedie?
Sex Drivequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wie weet er nog een leuke romantische komedie?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las op FB dat er een kersteditie is van All you need?Is elk jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een slechte film was dat.quote:
En lekker warm daar bij jou natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Arm om je heen, wordt het nog gezelliger
Dat ze dat nummer dan meteen vanaf dag 1 openstellen naast 0909quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Of die betaalde servicenummers hebben laten blokkeren door hun provider of ervoor zijn geblokkeerd door hun provider.
Haha is die indruk inmiddels gewekt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels heel vrouwelijk Fok gehad
Dit de hele tijd volhouden dat je met iedere euro blij zijn en dan nu weer hysterisch gaan doen voor nog meer geld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ze moeten niet zo'n issue maken van dat record
Het is voor mij ook nieuws hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo! Wat een slet die Strani.
Ja nee, dan krijg je alleen maar telefoontjes op 0800quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ze dat nummer dan meteen vanaf dag 1 openstellen naast 0909.
Als ze dat zouden doen hebben die bezuinigingen bij de PO geen enkel nut.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:46 schreef Sj0rSz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een euro per keer leggen, dat ze dat telefoonnummer roepen?
Hier is het ook wel echt winters hoor nu, maar des te gezelligerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En lekker warm daar bij jou natuurlijkAl is het hier ook niet zo koud.
Sharknado, heel romantisch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige die IK leuk vond was What women want. Verder houd ik niet van romcoms
Waar het hart vol van is.. loopt er ergens iets anders van overquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:48 schreef Cee het volgende:
Hahaha ik hoor hier een Mama Appelsap, met een harige piemel en een ton met zout.![]()
![]()
![]()
kthnxbyequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:48 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb snel nog een paar ton overgemaakt.
Toch geen sneeuw hequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier is het ook wel echt winters hoor nu, maar des te gezelliger
Staat in de quequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |