Ik heb wel mooie krullen :$quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb zin om je door je vettige krullen te kroelen
Nee daarom ben ik ook lekker behaard maar ja als je echt van me houdt dan...quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien een lekenvraag, maar mag je jezelf scheren als je moslim bent?
Maar dat kan toch helemaal niet, als je thuis zou komen hand in hand met mij wordt je gestenigdquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik ook lekker behaard maar ja als je echt van me houdt dan...
Ewa ja dat is de leefquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet, als je thuis zou komen hand in hand met mij wordt je gestenigd
Pics van je penisquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
jouw leef is zo hard als mijn penis
Ik heb nu zin in verse mango sap. Thnx he broer ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fuck mijn leven, m'n moeder zit met zo'n ding bolletjes uit een mango te scheppen, laat ze me die mango met van huge gaten erin zien, zegt ze "eng hè". Ik draai me in een reflex om en roep "gatverdamme", gaat ze he-le-maal stuk om me gewoon hè. Kippenvel alles
.
Heb je geen trypophobia ofzo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fuck mijn leven, m'n moeder zit met zo'n ding bolletjes uit een mango te scheppen, laat ze me die mango met van huge gaten erin zien, zegt ze "eng hè". Ik draai me in een reflex om en roep "gatverdamme", gaat ze he-le-maal stuk om me gewoon hè. Kippenvel alles
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
ZET ME Op misschien dan ik kom wel naar die club jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:00 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt dropje.
[ Post tevens gereserveerd voor de meet ]
Praktische informatie:
De meet zal op 4 januari om 21:30 plaats vinden, in café Maria in Utrecht (zie hier een link naar de site: http://www.mariautrecht.nl ) Om 21:00 verzamelen wij ons op Utrecht Centraal om daarna gezamenlijk te vertrekken. Opgaven en afmeldingen kunnen door middel van een DM aan Wickedmen. Laat even weten of je gelijk naar de cafe gaat of bij de verzameling op Utrecht meedoet en geef eventueel je nummer even door. Daarna gaan we met de mensen die willen nog een club in! (Dit wordt nog tijdig nader vastgesteld, geen gezwerf over straten dit keer in ieder geval)
Aanwezigen:
Dimachaerus
MAHL
Wickedmen
Tetouaribo
ChristinaMong (komt niet omdat er ooit wat is gezegd over haar op FOK! en ze dus sommige mensen stout vindt, gerucht gaat dat ze met haar egte FOK! vrienden tikkertje gaat spelen in Damsco)
Panzermuis (z'n liefje zei dat hij niet kwam, dus hij gaat ook tikkertje spelen)
Feyenoordfan1997 (gaat rondzwerven in roffa zodat hij niet een stel autisten hoeft te meeten en er geen foto's van hem worden gemaakt)
Haan33
Geelman
Hosselaar.woensel
Durrr
Rodawa
GZ1000
Hezdunnah
Rozzje
Piye
Geelman
niels0
Misschien:
-supergirl-
Madeliefff
Titta1992
Hugh_myron
Kusjes Wickedmen en RODAWA
Haha, lekker fucken met die trypophobia.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
kkquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Rozzje het volgende:
vieze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
kkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:25 schreef Chai het volgende:
dWc vind je zoiets ook eng?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
![]()
Lijkt op poep dus ws wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:25 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die zijn fucking lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:25 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet bij jou eenzelfde effect geven.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Beste Fuckers, (ha-ha, grapje bedoel Fokkers)
Stel je ziet een bloedmooie vrouw, je zou alles met haar willen doen, denken dan jullie ook niet van "Goh, wat een snoepje.. Was ik maar haar toiletpapier"..
Of ben ik de enige die hierover denkt?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef F1978 het volgende:
Toiletpapier ??? bedoelde je niet dat je haar Tampon wil zijn ?
Nee voor jou niet maar er zijn mensen die wel sociaal contact durven te maken.quote:
Mag ik in jou komen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee voor jou niet maar er zijn mensen die wel sociaal contact durven te maken.
Je hoeft niet te komen, en niemand heeft gezegd dat je moet komen dus blijf gewoon thuis.
Homoquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Hahahaha zou je moeder high-fiven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Perfecte schoonmoeder, waar wacht je nog op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha zou je moeder high-fiven.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Perfecte schoonmoeder, waar wacht je nog op.
Zou echt geen huisvrouw kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoef je nooit meer te werken, dwc bitcoin empire gaat spoedig komen.
drugs en drank tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt geen huisvrouw kunnen zijn.! Shit man, wat heb je dan voor doel in je leven als je hele dag beetje thuis zit. Laat mij dan maar werken hoor.
Tenzij vijf miljoen.
gewoon werken dan, dwc huisman, appeltaartjes bakken en dan de kids ophalen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt geen huisvrouw kunnen zijn.! Shit man, wat heb je dan voor doel in je leven als je hele dag beetje thuis zit. Laat mij dan maar werken hoor.
Tenzij vijf miljoen.
Ja, en dan? Zou best niet willen werken maar dan wel omdat ik awesome dingen kan doen. Drugs en drank, meh.quote:
Zou ergens een chill loft kopen in een stad en daar de rest van mijn leven wegrotten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hele dag chillen, booty alls zetten.
Nee, wil iemand die ook werkt en die geen kinderen wil voorlopig. Weet je wat je met al dat geld kunt doen dan in plaats van uitgeven aan luiers en snotdoeken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gewoon werken dan, dwc huisman, appeltaartjes bakken en dan de kids ophalen.
Vieze billen vegen, geen vakantie, babysitters regelenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wil iemand die ook werkt en die geen kinderen wil voorlopig. Weet je wat je met al dat geld kunt doen dan in plaats van uitgeven aan luiers en snotdoeken.
En de kinderen dan:Dquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ergens een chill loft kopen in een stad en daar de rest van mijn leven wegrotten.
Een huisman heeft kinderen lijkt mij. Waarom zou je anders niet gaan werken.quote:
Oh, ik dacht je bedoelde als miljonair. ( multi miljo anders kom je niet verquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Een huisman heeft kinderen lijkt mij. Waarom zou je anders niet gaan werken.
Ja precies. Met een volgeladen auto naar België of met een jankend kind in een vliegtuig. Hell no.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vieze billen vegen, geen vakantie, babysitters regelen
Zou gewoon een instantie moeten zijn. " Wanneer komt u hem ophalen? ", nouuuu doe maar keer rond de 20 ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Met een volgeladen auto naar België of met een jankend kind in een vliegtuig. Hell no.En elke keer als je naar buiten gaat met dat blaag, moet je een weekendtas meenemen met allemaal shit voor dat schijtkind.
Wat deed die daar, jij ouwe snoepert.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja ik was even op zoek naar m'n joggingbroek. Lag in de badkamer.
Wat heb je aan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja ik was even op zoek naar m'n joggingbroek. Lag in de badkamer.
Haha ja precies. Kom 'm wel ophalen als ie zelfstandig alles kan doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou gewoon een instantie moeten zijn. " Wanneer komt u hem ophalen? ", nouuuu doe maar keer rond de 20 ofzo.
Een camping in Frankrijk met 100 andere Nederlanders.quote:
"Jaaaa maar dan mis je het leukste van het allemaal, je kind zien opgroeien dit dat zus zo "quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja precies. Kom 'm wel ophalen als ie zelfstandig alles kan doen.
Tfoe, slechte moeder!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja precies. Kom 'm wel ophalen als ie zelfstandig alles kan doen.
Ik zie 'm liever uit huis gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
"Jaaaa maar dan mis je het leukste van het allemaal, je kind zien opgroeien dit dat zus zo "
nee.jpeg
Nou ehm. Standaard spul voor thuis. Onderbroekie, joggingbroek dus, paar sokken, T-shirt en een sweater. Wacht even. Ik wil ook m'n badjas.quote:
Zou for real wel een vreselijke moeder zijn. Kkhard lachen als dat blaag weer op z'n bek gaat enzo.quote:
Ik ga wel een kk geniaal kind " maken " later, toekomstige dictator ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie 'm liever uit huis gaan.
Geloof er niks van, stiekem ben je heel aardig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou for real wel een vreselijke moeder zijn. Kkhard lachen als dat blaag weer op z'n bek gaat enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou god op m'n blote knieën danken als ik een kind krijg dat uiteindelijk gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga wel een kk geniaal kind " maken " later, toekomstige dictator ofzo.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geloof er niks van, stiekem ben je heel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou een goede moeder zijn voor kinderen ouder dan 10 ja. Kan die jonge blagen echt slecht handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hahaha ik ga lachen als ik jouw kind later in het nieuws zie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou god op m'n blote knieën danken als ik een kind krijg dat uiteindelijk gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij.![]()
Wow, sneakdissin' Chai 2.0quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou god op m'n blote knieën danken als ik een kind krijg dat uiteindelijk gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij..
![]()
"Kijk, dit is onze baby. Wat een knapperd eh?"
Eh, nee. Zit de moederkoek er nog omheen of hoort-ie zo lelijk te zijn?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Rijke vent zoeken en nanny inhuren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou een goede moeder zijn voor kinderen ouder dan 10 ja. Kan die jonge blagen echt slecht handelen.![]()
Chai functioneert toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Helaas, helaas. Normaal funktioneren doe ik al jaren niet meer. Of waarom dacht je ik zeeman ben geworden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou god op m'n blote knieën danken als ik een kind krijg dat uiteindelijk gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij.![]()
Ik wil kindjes adopteren. Gewoon een leuk weeskindje dat al 10 is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rijke vent zoeken en nanny inhuren.
Ga jij die vervallen woestijn van choloro bevruchten met je zaad der liefde?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Normaal funktioneren doe ik al jaren niet meer. Of waarom dacht je ik zeeman ben geworden?![]()
Oké.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Normaal funktioneren doe ik al jaren niet meer. Of waarom dacht je ik zeeman ben geworden?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Voordeel van adoptie is dat je een ruime keuze hebt, welk " ras " zou je dan kiezen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil kindjes adopteren. Gewoon een leuk weeskindje dat al 10 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom meteen weer zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
die vervallen woestijn van choloro
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voordeel van adoptie is dat je een ruime keuze hebt, welk " ras " zou je dan kiezen?Boeiend, als het kind maar geen polio of lepra heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, je moet die shit zien die ik hier voor me heb liggen, " Afgekeurde shoppawierie " THC te hoogquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh white widow
Oh white widow
Wat zijn je toppen wonderschoonaldus de groenteboer, 4 euroknallers de garahm. Wonderschone wit besprenkelde dennenboom gekristalliseerd en wel.
![]()
inb4 Chai-diss 2.5Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Aziëquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, als het kind maar geen polio of lepra heeft.
Amerika
Afrika
Europa![]()
Jelly as fuckquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gast, je moet die shit zien die ik hier voor me heb liggen, " Afgekeurde shoppawierie " THC te hoogaldus de groenteboer, 4 euroknallers de garahm. Wonderschone wit besprenkelde dennenboom gekristalliseerd en wel.
.
Maar ze had het over normaal functionerenquote:.
![]()
Bubblegumquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh white widow
Oh white widow
Wat zijn je toppen wonderschoon![]()
![]()
Ik heb eigenlijk nooit wiet gehaald bij dealers, wel harddrugs.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Gridlok het volgende:
En anders heeft vas wel adresjes denk ik zo.![]()
Zit je weer aan de suikerlolly's?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Gratis wiet dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wiet gehaald bij dealers, wel harddrugs.![]()
Een duister verleden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wiet gehaald bij dealers, wel harddrugs.![]()
Orly. Kon alleen nog geen edit-reden opgeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Kowed man jij, dit is dus het bewijs dat je niet normaal functioneert.
![]()
Altijd die anticlimax als er niet stiekem een zoete bijsmaak aanzitquote:.
Dit idd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wiet gehaald bij dealers![]()
Kut, ik wou niet haten op Kerstavond. Sorry, Chai.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Orly. Kon alleen nog geen edit-reden opgeven.![]()
Toevallig dat Vas er ook opeens is als dWc er is.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom zou je ook helemaal iemand gaan contacteren en een tijd met ze afspreken als je in alle relaxtheid een warme shop kan binnenwandelen, jatoch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Altijd die anticlimax als er niet stiekem een zoete bijsmaak aanzit.
[..]
Dit idd.
Heb je weleens chocolope op? Die heeft wel lekker zoet iets![]()
![]()
Dat, en de keren dat ik het deed was die shit niet droog genoeg, te licht voor een stevige space of na voor de zekerheid nog een keer afwegen niet 100% het beloofde gewichtquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou je ook helemaal iemand gaan contacteren en een tijd met ze afspreken als je in alle relaxtheid een warme shop kan binnenwandelen, jatoch.
Heb je weleens chocolope op? Die heeft wel lekker zoet iets. Dan liever consistent AAA+++ shoppakwaliteit
.
Ja btw, van Boerenjongens?
![]()
Je zegt net van niet, ur confusing meh :squote:Op dinsdag 24 december 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat, en de keren dat ik het deed was die shit niet droog genoeg, te licht voor een stevige space of na voor de zekerheid nog een keer afwegen niet 100% het beloofde gewicht. Dan liever consistent AAA+++ shoppakwaliteit
.
![]()
Nooit, behalve de 3 keren dat ik het deed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zegt net van niet, ur confusing meh :s
En zie edit.
![]()
Wat betalen jullie zoal? Ik 9 euro p/g Twisla in R'dam. Ben niet zo'n wietroker, geef mij maar hasj.![]()
Twislaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef niels0 het volgende:
Wat betalen jullie zoal? Ik 9 euro p/g Twisla in R'dam. Ben niet zo'n wietroker, geef mij maar hasj.. Veel gepaft in m'n begintijd, een mattie kwam er altijd mee
.
Ik smoke eigenlijk 90% van de tijd White Widow, de rest Orange Bud, White Choco of iets randoms.![]()
De rank van je sociale status in deze SC kan je verhogen door middel van foto's van je gedraaide joint.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef niels0 het volgende:
Wat betalen jullie zoal? Ik 9 euro p/g Twisla in R'dam. Ben niet zo'n wietroker, geef mij maar hasj.![]()
Dacht dat jij wel een type voor hindu/northern light was.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Twisla. Veel gepaft in m'n begintijd, een mattie kwam er altijd mee
.
Ik smoke eigenlijk 90% van de tijd White Widow, de rest Orange Bud, White Choco of iets randoms.![]()
Hahahaha.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel een type voor hindu was.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit, behalve de 3 keren dat ik het deed.
En zie edit.
skkltje.
Ja boerejongens heb ze ook idd maar ga daar niet heen als ik om de hoek genoeg heb.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel een type voor hindu![]()
![]()
Gvd.quote:
Iron addict YYYYYEEEEAAAAHHHHH.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent in feite ook een junk, verslaafd aan je eigen endorfine.
Ja, happy Chanoeka.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:46 schreef ntm het volgende:
Ben ik de enige hier die geen kerst viert?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Mad jelly tho, wou dat ik het was.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Iron addict YYYYYEEEEAAAAHHHHH. [ afbeelding ]![]()
ik ook niet. Dikke onzinquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:46 schreef ntm het volgende:
Ben ik de enige hier die geen kerst viert?![]()
Why? Drugs kost minder moeite.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mad jelly tho, wou dat ik het was.full stops and exclamation marks![]()
Ja wow, niet uit te houden ja, twee dagen niets kopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef niels0 het volgende:
Ik vier het ook niet. Klotedagen, alles dicht.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
2 Dagenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wow, niet uit te houden ja, twee dagen niets kopen.. Alleen in jouw stad.
![]()
Je zult maar zonder cigaretten zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wow, niet uit te houden ja, twee dagen niets kopen.![]()
Tof gedaan wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tattoo voor krio gevonden.
[ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
En verplicht gezellig doen met familie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef Gridlok het volgende:
Gaat niet echt meer om het vieren, meer om gewoon veel te vreten en drinken, mooi toch.![]()
![]()
Hebt het een keer proberen te mixen, was opzich wel lachen, midden in de duinen dikke joint roken en dan downhill met je mountainbike. Maak sporten wel ineens een stuk interessanterquote:![]()
![]()
In Arny is het ook pas vanaf 2014 zo dat alle winkels elke zondag open mogen.quote:!
Lekker ironisch ook, met achterliggende gedachte " buhhh geld verspilling dit kapitalisme dat ", maar dan wel klagen dat winkels dicht zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wow, niet uit te houden ja, twee dagen niets kopen.![]()
![]()
Zou in slaap vallen op de fiets en tegen een boom aan knallen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hebt het een keer proberen te mixen, was opzich wel lachen, midden in de duinen dikke joint roken en dan downhill met je mountainbike. Maak sporten wel ineens een stuk interessanterfull stops and exclamation marks![]()
En te incompetent zijn om een stash sigaretten aan te leggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker ironisch ook, met achterliggende gedachte " buhhh geld verspilling dit kapitalisme dat ", maar dan wel klagen dat winkels dicht zijn
Vooruit denken kost zoveel moeite.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En te incompetent zijn om een stash sigaretten aan te leggen.![]()
Zondag en Kerst. Zullen we de gasproduktie dan maar stilleggen? Het is snel afgelopen met het gezeur hoor.![]()
Tankstations zijn gewoon open hoor, weenie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:55 schreef niels0 het volgende:
Zondag en Kerst. Zullen we de gasproduktie dan maar stilleggen? Het is snel afgelopen met het gezeur hoor.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tankstations zijn gewoon open hoor, weenie.![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Arny is het ook pas vanaf 2014 zo dat alle winkels elke zondag open mogen.!
![]()
![]()
En hoezo gasproductie stilleggen? Denk dat ebah voorlopig genoeg gas produceert om de helft van de Nederlandse huishoudens te voorzien wat warmte.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
+ Het verdient 300% ofzoiets belachelijks ( Horeca iig wel, goed bijbeunen )quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tankstations zijn gewoon open hoor, weenie.![]()
Ja, gay eh.quote:
Gasprijs ligt vast. We verdienen echt niet 3x zoveel. Zou trouwens fraai wezen als we op zondag de kraan dichtdraaien. En water ook maar dan. Breekt de pleuris uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
+ Het verdient 300% ofzoiets belachelijks ( Horeca iig wel, goed bijbeunen )![]()
AH's die 7 dagen per week van 8:00 - 22:00 open zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds over dat soort dingen, openingstijden/dagen in andere steden..
![]()
Heb het over de werknemers.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gasprijs ligt vast. We verdienen echt niet 3x zoveel. Zou trouwens fraai wezen als we op zondag de kraan dichtdraaien. En water ook maar dan. Breekt de pleuris uit.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds over dat soort dingen, openingstijden/dagen in andere steden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
AH's die 7 dagen per week van 8:00 - 22:00 open zijn.
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Het is hier ook pas sinds de zomer volgens mij dat alle supermarkten op zondag open mogen zijn in plaats van een beperkt aantal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds over dat soort dingen, openingstijden/dagen in andere steden.! En dan nog van die lullige tijden: 12.00 tot 18.00.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Boos dat jij een rustdag nodig hebt, ouwe snor.
![]()
Oh, je zit zelf in de gas business?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Flatrate. Zondag, Kerst of maandag maakt niet uit.![]()
Momenteel niet maar heb jaren voor de NAM gewerkt. L2A en L9F.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, je zit zelf in de gas business?![]()
Ik voel je pijn, ik heb ook in 'Nam gezeten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Momenteel niet maar heb jaren voor de NAM gewerkt. L2A en L9F.![]()
Ja. Ik ga verhuizen naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ook laat in vergelijking met andere steden van vergelijkbare grootte toch?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik heb ook in 'Nam gezeten.!
Want je komt er vaak?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Ik ga verhuizen naar Amsterdam.![]()
Nee, wil gewoon op zondag om 20.30 boodschappen kunnen doen als ik dat wil.quote:
Oh, ok.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon op zondag om 20.30 boodschappen kunnen doen als ik dat wil.![]()
Jij dacht zeker aan late night visits bij dWc.quote:![]()
![]()
Ja dan moet je maar in een metropool gaan wonen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon op zondag om 20.30 boodschappen kunnen doen als ik dat wil.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Boos dat jij een rustdag nodig hebt, ouwe snor.
quote:lol
[ Bericht 18% gewijzigd door krioro op 24-12-2013 21:42:11 ]full stops and exclamation marks![]()
Dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja dan moet je maar in een metropool gaan wonen.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom zou ik dat denken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij dacht zeker aan late night visits bij dWc.![]()
![]()
![]()
Kale Freddie Mercury.quote:
Wtf gast, ik dacht dat jij dreads had.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha ja ze moeten wel omdat er 40 man in de rij staat om 4 uurquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vind ik al helemaal bullshit! En nog voorgemaakte zakjes ook
![]()
![]()
![]()
Brabomattie had een keer wiet in doosjes waar statiegeld op zat van de shoppa aldaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vind ik al helemaal bullshit! En nog voorgemaakte zakjes ook
!
![]()
Best leuk hoor. Een appartement op de 40e en alles 24/7 open. Ik werd er aardig gek van op een gegeven moment.quote:![]()
Dat hebben ze in Den Bosch standaard.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Brabomattie had een keer wiet in doosjes waar statiegeld op zat van de shoppa aldaar!
was hier ook bij 1 shoppaquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Brabomattie had een keer wiet in doosjes waar statiegeld op zat van de shoppa aldaar!
![]()
![]()
Hebben ze die in amsterdam niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja daarom ook gewoon die openingstijden versoepelenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja ze moeten wel omdat er 40 man in de rij staat om 4 uur
Wiet in doosjes is echt het meest gaye wat ik heb gezien ja, iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fucking chill, blijven je toppen mooi ipv gruis.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Wiet in doosjes is echt het meest gaye wat ik heb gezien ja, idd![]()
Echt nog nergens hier gezienquote:. Sowieso het principe statiegeld in een coffeeshop, alsof je Airmiles kan sparen bij de hoeren ofzo
.
![]()
Airmiles bij prostituees. Die ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt nog nergens hier gezien. Sowieso het principe statiegeld in een coffeeshop, alsof je Airmiles kan sparen bij de hoeren ofzo
.
![]()
Godverquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt nog nergens hier gezien. Sowieso het principe statiegeld in een coffeeshop, alsof je Airmiles kan sparen bij de hoeren ofzo
.
![]()
![]()
Die zijn er al wel, alleen heten ze dan SoA formuliertjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Airmiles bij prostituees. Die ga ik onthouden.![]()
Hahaha moet kkhard lachen om mezelf door jou.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]shiit
haten op soulpatchesquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat lilleke plukje onder je lip joh, net een kut.![]()
![]()
Hehehequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha moet kkhard lachen om mezelf door jou.shiit
.
Flavor saverquote:.
![]()
Ik dacht zelf ook aan Freddie Mercury toen ik die pic maakte/zag een tijd terug.![]()
(Fas kan dit bevestigen.
)
Yeah, 'cuz you white.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik ging voor
[ afbeelding ]
maar werd een stuk gayer dan de bedoeling was.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
MTB.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:15 schreef krioro het volgende:
Ik dacht zelf ook aan Freddie Mercury toen ik die pic maakte/zag een tijd terug.![]()
(Fas kan dit bevestigen.
)
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat lilleke plukje onder je lip joh, net een kut.
Poll: Moet krio full beard?quote:
• Ja
• Nee
• Don't give a shit, altijd heet.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Poll: Moet krio full beard?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
![]()
Krio is altijd heet.
Plannen zijn allang gemaakt man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom niet in brabant gaan wonen?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Trots.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Plannen zijn allang gemaakt man.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierIk moet NIKS.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Nee
Ben morgen weer in DB, meet me op de hoek van friettent de Chinese Turk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Toevallig, ik ben morgen niet in Den Bosch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben morgen weer in DB, meet me op de hoek van friettent de Chinese Turk.![]()
Nog een oppas nodig voor de kat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toevallig, ik ben morgen niet in Den Bosch.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Als je wil kan je hem wel een keer lenen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog een oppas nodig voor de kat?![]()
Yeah.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je wil kan je hem wel een keer lenen.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben je hem nu al zat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je wil kan je hem wel een keer lenen.![]()
Moet je wel elke dag tegen hem zeggen dat hij een mooi prinsesje is anders wordt het boos, kat heeft issues.quote:![]()
Zo baasje, zo kat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je wel elke dag tegen hem zeggen dat hij een mooi prinsesje is anders wordt het boos, kat heeft issues.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHA Freddy Merkri-kri.
quote:hahaha te laat xoxo
[ Bericht 38% gewijzigd door MMGYMCMB op 24-12-2013 21:38:06 ]![]()
Gelukkig maar, mijne ook niet. Maar ze kunnen wel het bloed onder m'n nagels vandaan halen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, 0 overlast aan die kat, nog niks gesloopt in de tijd dat ik hem heb, goed opgevoed.![]()
Ben je niet in sync met je poes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, mijne ook niet. Maar ze kunnen wel het bloed onder m'n nagels vandaan halen.![]()
Ewww, doe nie zo viez ;xquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Behoorlijk in sync met mijn poesje ja![]()
Hahaha fuuck.quote:
Dit is geen twitter he dat je het even weet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef niels0 het volgende:
Back. Zo even een Jupy opentrekken.
Even bijgekletst met de lokale paki ook.![]()
![]()
Ja alleen het interesseert niemandquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:43 schreef niels0 het volgende:
Nee? Volgens mij is dit KLB slowchat. Ik mag zeggen wat ik wil.![]()
![]()
Waarom reageer je dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alleen het interesseert niemand![]()
Haha lekker hoor Annie!!!! Geniet er maar van!!!! Je hebt het verdiend, meissie!!!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha lekker hoor Annie!!!! Geniet er maar van!!!! Je hebt het verdiend, meissie!!!!!.
![]()
Expert irritant. Daarom krijg ik ook klappen paar keer per jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je een irritante lullo bent.![]()
![]()
Heb zulke shit zo vaak voorbij zien komen op FB.quote:#chailife
haha jatog seg altyd mr van je leeft maar een keertje tog haha lekker hoor maakt me heel niets uit hoor echte manne wille tog vlees en geen bot hahaj katogg dat segge se tog da dag ik effe wel hoor zo!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha lekker hoor Annie!!!! Geniet er maar van!!!! Je hebt het verdiend, meissie!!!!!![]()
Godsklerequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha jatog seg altyd mr van je leeft maar een keertje tog haha lekker hoor maakt me heel niets uit hoor echte manne wille tog vlees en geen bot hahaj katogg dat segge se tog da dag ik effe wel hoor zo!![]()
![]()
quote:Nou nou, kijk ons eens buiten onze buurt komen (maar niet buiten onze stad).quote:
Ik kom nooit in Noordquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, kijk ons eens buiten onze buurt komen (maar niet buiten onze stad).![]()
![]()
Waarvoor, familie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen in oud-west, oud-zuid, en centrum.![]()
![]()
Nee, optredens en eten.quote:Familie was ik even vergeten, maar het grootste deel daarvan woont tegenwoordig not really ín Amsterdam meer.
Mijn amsterdamse familie is naar Italië verhuist. Het zijn ook italianen. Huis is wel beschikbaar als ik in Amsterdam zaken moet doen. Kast van een huis is dat trouwens, met een poetsvrouw erbij. Kadoelen-wijk, Noord is dat.![]()
oke, zal eens kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Salatrel het volgende:
ahaha Santa's Slay echt wel de beste kerstfilm op tv. nu op veronica![]()
porno kijken op het net.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe nog niet, maar zijn er alternatieven?
Het is fucking goldberg die Santa speelt wat wil je nog meer![]()
herkende hem bijna nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
porno kijken op het net.
Het is fucking goldberg die Santa speelt wat wil je nog meer![]()
Neen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: