drugs en drank tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt geen huisvrouw kunnen zijn.! Shit man, wat heb je dan voor doel in je leven als je hele dag beetje thuis zit. Laat mij dan maar werken hoor.
Tenzij vijf miljoen.
gewoon werken dan, dwc huisman, appeltaartjes bakken en dan de kids ophalen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt geen huisvrouw kunnen zijn.! Shit man, wat heb je dan voor doel in je leven als je hele dag beetje thuis zit. Laat mij dan maar werken hoor.
Tenzij vijf miljoen.
Ja, en dan? Zou best niet willen werken maar dan wel omdat ik awesome dingen kan doen. Drugs en drank, meh.quote:
Zou ergens een chill loft kopen in een stad en daar de rest van mijn leven wegrotten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hele dag chillen, booty alls zetten.
Nee, wil iemand die ook werkt en die geen kinderen wil voorlopig. Weet je wat je met al dat geld kunt doen dan in plaats van uitgeven aan luiers en snotdoeken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gewoon werken dan, dwc huisman, appeltaartjes bakken en dan de kids ophalen.
Vieze billen vegen, geen vakantie, babysitters regelenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wil iemand die ook werkt en die geen kinderen wil voorlopig. Weet je wat je met al dat geld kunt doen dan in plaats van uitgeven aan luiers en snotdoeken.
En de kinderen dan:Dquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ergens een chill loft kopen in een stad en daar de rest van mijn leven wegrotten.
Een huisman heeft kinderen lijkt mij. Waarom zou je anders niet gaan werken.quote:
Oh, ik dacht je bedoelde als miljonair. ( multi miljo anders kom je niet verquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Een huisman heeft kinderen lijkt mij. Waarom zou je anders niet gaan werken.
Ja precies. Met een volgeladen auto naar België of met een jankend kind in een vliegtuig. Hell no.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vieze billen vegen, geen vakantie, babysitters regelen
Zou gewoon een instantie moeten zijn. " Wanneer komt u hem ophalen? ", nouuuu doe maar keer rond de 20 ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Met een volgeladen auto naar België of met een jankend kind in een vliegtuig. Hell no.En elke keer als je naar buiten gaat met dat blaag, moet je een weekendtas meenemen met allemaal shit voor dat schijtkind.
Wat deed die daar, jij ouwe snoepert.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja ik was even op zoek naar m'n joggingbroek. Lag in de badkamer.
Wat heb je aan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja ik was even op zoek naar m'n joggingbroek. Lag in de badkamer.
Haha ja precies. Kom 'm wel ophalen als ie zelfstandig alles kan doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou gewoon een instantie moeten zijn. " Wanneer komt u hem ophalen? ", nouuuu doe maar keer rond de 20 ofzo.
Een camping in Frankrijk met 100 andere Nederlanders.quote:
"Jaaaa maar dan mis je het leukste van het allemaal, je kind zien opgroeien dit dat zus zo "quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja precies. Kom 'm wel ophalen als ie zelfstandig alles kan doen.
Tfoe, slechte moeder!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja precies. Kom 'm wel ophalen als ie zelfstandig alles kan doen.
Ik zie 'm liever uit huis gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
"Jaaaa maar dan mis je het leukste van het allemaal, je kind zien opgroeien dit dat zus zo "
nee.jpeg
Nou ehm. Standaard spul voor thuis. Onderbroekie, joggingbroek dus, paar sokken, T-shirt en een sweater. Wacht even. Ik wil ook m'n badjas.quote:
Zou for real wel een vreselijke moeder zijn. Kkhard lachen als dat blaag weer op z'n bek gaat enzo.quote:
Ik ga wel een kk geniaal kind " maken " later, toekomstige dictator ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie 'm liever uit huis gaan.
Geloof er niks van, stiekem ben je heel aardig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou for real wel een vreselijke moeder zijn. Kkhard lachen als dat blaag weer op z'n bek gaat enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou god op m'n blote knieën danken als ik een kind krijg dat uiteindelijk gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga wel een kk geniaal kind " maken " later, toekomstige dictator ofzo.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geloof er niks van, stiekem ben je heel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou een goede moeder zijn voor kinderen ouder dan 10 ja. Kan die jonge blagen echt slecht handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hahaha ik ga lachen als ik jouw kind later in het nieuws zie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou god op m'n blote knieën danken als ik een kind krijg dat uiteindelijk gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij.![]()
Wow, sneakdissin' Chai 2.0quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou god op m'n blote knieën danken als ik een kind krijg dat uiteindelijk gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij..
![]()
"Kijk, dit is onze baby. Wat een knapperd eh?"
Eh, nee. Zit de moederkoek er nog omheen of hoort-ie zo lelijk te zijn?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Rijke vent zoeken en nanny inhuren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou een goede moeder zijn voor kinderen ouder dan 10 ja. Kan die jonge blagen echt slecht handelen.![]()
Chai functioneert toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Helaas, helaas. Normaal funktioneren doe ik al jaren niet meer. Of waarom dacht je ik zeeman ben geworden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou god op m'n blote knieën danken als ik een kind krijg dat uiteindelijk gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij.![]()
Ik wil kindjes adopteren. Gewoon een leuk weeskindje dat al 10 is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rijke vent zoeken en nanny inhuren.
Ga jij die vervallen woestijn van choloro bevruchten met je zaad der liefde?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Normaal funktioneren doe ik al jaren niet meer. Of waarom dacht je ik zeeman ben geworden?![]()
Oké.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Normaal funktioneren doe ik al jaren niet meer. Of waarom dacht je ik zeeman ben geworden?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Voordeel van adoptie is dat je een ruime keuze hebt, welk " ras " zou je dan kiezen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil kindjes adopteren. Gewoon een leuk weeskindje dat al 10 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom meteen weer zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
die vervallen woestijn van choloro
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voordeel van adoptie is dat je een ruime keuze hebt, welk " ras " zou je dan kiezen?Boeiend, als het kind maar geen polio of lepra heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, je moet die shit zien die ik hier voor me heb liggen, " Afgekeurde shoppawierie " THC te hoogquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh white widow
Oh white widow
Wat zijn je toppen wonderschoonaldus de groenteboer, 4 euroknallers de garahm. Wonderschone wit besprenkelde dennenboom gekristalliseerd en wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: