Aziëquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, als het kind maar geen polio of lepra heeft.
Jelly as fuckquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gast, je moet die shit zien die ik hier voor me heb liggen, " Afgekeurde shoppawierie " THC te hoogaldus de groenteboer, 4 euroknallers de garahm. Wonderschone wit besprenkelde dennenboom gekristalliseerd en wel.
Maar ze had het over normaal functionerenquote:
Bubblegumquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh white widow
Oh white widow
Wat zijn je toppen wonderschoon
Ik heb eigenlijk nooit wiet gehaald bij dealers, wel harddrugs.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Gridlok het volgende:
En anders heeft vas wel adresjes denk ik zo.
Zit je weer aan de suikerlolly's?quote:
Gratis wiet dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wiet gehaald bij dealers, wel harddrugs.
Een duister verleden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wiet gehaald bij dealers, wel harddrugs.
Orly. Kon alleen nog geen edit-reden opgeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Kowed man jij, dit is dus het bewijs dat je niet normaal functioneert.
Altijd die anticlimax als er niet stiekem een zoete bijsmaak aanzitquote:
Dit idd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wiet gehaald bij dealers
Kut, ik wou niet haten op Kerstavond. Sorry, Chai.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Orly. Kon alleen nog geen edit-reden opgeven.
Waarom zou je ook helemaal iemand gaan contacteren en een tijd met ze afspreken als je in alle relaxtheid een warme shop kan binnenwandelen, jatoch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Altijd die anticlimax als er niet stiekem een zoete bijsmaak aanzit.
[..]
Dit idd.
Dat, en de keren dat ik het deed was die shit niet droog genoeg, te licht voor een stevige space of na voor de zekerheid nog een keer afwegen niet 100% het beloofde gewichtquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou je ook helemaal iemand gaan contacteren en een tijd met ze afspreken als je in alle relaxtheid een warme shop kan binnenwandelen, jatoch.
Heb je weleens chocolope op? Die heeft wel lekker zoet iets
Je zegt net van niet, ur confusing meh :squote:Op dinsdag 24 december 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat, en de keren dat ik het deed was die shit niet droog genoeg, te licht voor een stevige space of na voor de zekerheid nog een keer afwegen niet 100% het beloofde gewicht. Dan liever consistent AAA+++ shoppakwaliteit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |