Ja wow, niet uit te houden ja, twee dagen niets kopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef niels0 het volgende:
Ik vier het ook niet. Klotedagen, alles dicht.
2 Dagenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wow, niet uit te houden ja, twee dagen niets kopen.
Je zult maar zonder cigaretten zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tof gedaan wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tattoo voor krio gevonden.
[ afbeelding ]
En verplicht gezellig doen met familie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef Gridlok het volgende:
Gaat niet echt meer om het vieren, meer om gewoon veel te vreten en drinken, mooi toch.
Hebt het een keer proberen te mixen, was opzich wel lachen, midden in de duinen dikke joint roken en dan downhill met je mountainbike. Maak sporten wel ineens een stuk interessanterquote:
In Arny is het ook pas vanaf 2014 zo dat alle winkels elke zondag open mogen.quote:
Lekker ironisch ook, met achterliggende gedachte " buhhh geld verspilling dit kapitalisme dat ", maar dan wel klagen dat winkels dicht zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou in slaap vallen op de fiets en tegen een boom aan knallen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hebt het een keer proberen te mixen, was opzich wel lachen, midden in de duinen dikke joint roken en dan downhill met je mountainbike. Maak sporten wel ineens een stuk interessanter
En te incompetent zijn om een stash sigaretten aan te leggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker ironisch ook, met achterliggende gedachte " buhhh geld verspilling dit kapitalisme dat ", maar dan wel klagen dat winkels dicht zijn
Vooruit denken kost zoveel moeite.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En te incompetent zijn om een stash sigaretten aan te leggen.
Tankstations zijn gewoon open hoor, weenie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:55 schreef niels0 het volgende:
Zondag en Kerst. Zullen we de gasproduktie dan maar stilleggen? Het is snel afgelopen met het gezeur hoor.
Precies.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tankstations zijn gewoon open hoor, weenie.
Hahahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Arny is het ook pas vanaf 2014 zo dat alle winkels elke zondag open mogen.!
+ Het verdient 300% ofzoiets belachelijks ( Horeca iig wel, goed bijbeunen )quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tankstations zijn gewoon open hoor, weenie.
Ja, gay eh.quote:
Gasprijs ligt vast. We verdienen echt niet 3x zoveel. Zou trouwens fraai wezen als we op zondag de kraan dichtdraaien. En water ook maar dan. Breekt de pleuris uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
+ Het verdient 300% ofzoiets belachelijks ( Horeca iig wel, goed bijbeunen )
AH's die 7 dagen per week van 8:00 - 22:00 open zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds over dat soort dingen, openingstijden/dagen in andere steden.
Heb het over de werknemers.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gasprijs ligt vast. We verdienen echt niet 3x zoveel. Zou trouwens fraai wezen als we op zondag de kraan dichtdraaien. En water ook maar dan. Breekt de pleuris uit.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds over dat soort dingen, openingstijden/dagen in andere steden.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
AH's die 7 dagen per week van 8:00 - 22:00 open zijn.
Het is hier ook pas sinds de zomer volgens mij dat alle supermarkten op zondag open mogen zijn in plaats van een beperkt aantal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Oh, je zit zelf in de gas business?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Flatrate. Zondag, Kerst of maandag maakt niet uit.
Momenteel niet maar heb jaren voor de NAM gewerkt. L2A en L9F.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, je zit zelf in de gas business?
Ik voel je pijn, ik heb ook in 'Nam gezeten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Momenteel niet maar heb jaren voor de NAM gewerkt. L2A en L9F.
Ja. Ik ga verhuizen naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ook laat in vergelijking met andere steden van vergelijkbare grootte toch?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik heb ook in 'Nam gezeten.
Want je komt er vaak?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Ik ga verhuizen naar Amsterdam.
Nee, wil gewoon op zondag om 20.30 boodschappen kunnen doen als ik dat wil.quote:
Oh, ok.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon op zondag om 20.30 boodschappen kunnen doen als ik dat wil.
Jij dacht zeker aan late night visits bij dWc.quote:
Ja dan moet je maar in een metropool gaan wonen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon op zondag om 20.30 boodschappen kunnen doen als ik dat wil.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Boos dat jij een rustdag nodig hebt, ouwe snor.
quote:lol
Dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja dan moet je maar in een metropool gaan wonen.
Waarom zou ik dat denken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij dacht zeker aan late night visits bij dWc.![]()
![]()
Kale Freddie Mercury.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |