quote:hahaha te laat xoxo
Gelukkig maar, mijne ook niet. Maar ze kunnen wel het bloed onder m'n nagels vandaan halen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, 0 overlast aan die kat, nog niks gesloopt in de tijd dat ik hem heb, goed opgevoed.
Ben je niet in sync met je poes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, mijne ook niet. Maar ze kunnen wel het bloed onder m'n nagels vandaan halen.
Ewww, doe nie zo viez ;xquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Behoorlijk in sync met mijn poesje ja
Hahaha fuuck.quote:
Dit is geen twitter he dat je het even weet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef niels0 het volgende:
Back. Zo even een Jupy opentrekken.
Even bijgekletst met de lokale paki ook.![]()
Ja alleen het interesseert niemandquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:43 schreef niels0 het volgende:
Nee? Volgens mij is dit KLB slowchat. Ik mag zeggen wat ik wil.
Waarom reageer je dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alleen het interesseert niemand
Haha lekker hoor Annie!!!! Geniet er maar van!!!! Je hebt het verdiend, meissie!!!!!quote:
Wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha lekker hoor Annie!!!! Geniet er maar van!!!! Je hebt het verdiend, meissie!!!!!
Expert irritant. Daarom krijg ik ook klappen paar keer per jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je een irritante lullo bent.
Heb zulke shit zo vaak voorbij zien komen op FB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |