Ik heb wel mooie krullen :$quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb zin om je door je vettige krullen te kroelen
Nee daarom ben ik ook lekker behaard maar ja als je echt van me houdt dan...quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien een lekenvraag, maar mag je jezelf scheren als je moslim bent?
Maar dat kan toch helemaal niet, als je thuis zou komen hand in hand met mij wordt je gestenigdquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik ook lekker behaard maar ja als je echt van me houdt dan...
Ewa ja dat is de leefquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet, als je thuis zou komen hand in hand met mij wordt je gestenigd
Pics van je penisquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
jouw leef is zo hard als mijn penis
Ik heb nu zin in verse mango sap. Thnx he broer ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fuck mijn leven, m'n moeder zit met zo'n ding bolletjes uit een mango te scheppen, laat ze me die mango met van huge gaten erin zien, zegt ze "eng hè". Ik draai me in een reflex om en roep "gatverdamme", gaat ze he-le-maal stuk om me gewoon hè. Kippenvel alles
.
Heb je geen trypophobia ofzo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fuck mijn leven, m'n moeder zit met zo'n ding bolletjes uit een mango te scheppen, laat ze me die mango met van huge gaten erin zien, zegt ze "eng hè". Ik draai me in een reflex om en roep "gatverdamme", gaat ze he-le-maal stuk om me gewoon hè. Kippenvel alles
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
ZET ME Op misschien dan ik kom wel naar die club jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:00 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt dropje.
[ Post tevens gereserveerd voor de meet ]
Praktische informatie:
De meet zal op 4 januari om 21:30 plaats vinden, in café Maria in Utrecht (zie hier een link naar de site: http://www.mariautrecht.nl ) Om 21:00 verzamelen wij ons op Utrecht Centraal om daarna gezamenlijk te vertrekken. Opgaven en afmeldingen kunnen door middel van een DM aan Wickedmen. Laat even weten of je gelijk naar de cafe gaat of bij de verzameling op Utrecht meedoet en geef eventueel je nummer even door. Daarna gaan we met de mensen die willen nog een club in! (Dit wordt nog tijdig nader vastgesteld, geen gezwerf over straten dit keer in ieder geval)
Aanwezigen:
Dimachaerus
MAHL
Wickedmen
Tetouaribo
ChristinaMong (komt niet omdat er ooit wat is gezegd over haar op FOK! en ze dus sommige mensen stout vindt, gerucht gaat dat ze met haar egte FOK! vrienden tikkertje gaat spelen in Damsco)
Panzermuis (z'n liefje zei dat hij niet kwam, dus hij gaat ook tikkertje spelen)
Feyenoordfan1997 (gaat rondzwerven in roffa zodat hij niet een stel autisten hoeft te meeten en er geen foto's van hem worden gemaakt)
Haan33
Geelman
Hosselaar.woensel
Durrr
Rodawa
GZ1000
Hezdunnah
Rozzje
Piye
Geelman
niels0
Misschien:
-supergirl-
Madeliefff
Titta1992
Hugh_myron
Kusjes Wickedmen en RODAWA
Haha, lekker fucken met die trypophobia.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
kkquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Rozzje het volgende:
vieze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Rozzje het volgende:
kkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:25 schreef Chai het volgende:
dWc vind je zoiets ook eng?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |