tussen de 100 en 150quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk in je eentje al verantwoordelijk voor 550 van die topics
goed streven, genoeg events weer komend jaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef j0rdiiii het volgende:
top 5 in 2014 ajacied422, kom op jonge
wat een vraag. Natuurlijk heeft Stijn een chickie.quote:
werkt toch ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan niet slapen lig volledig te stuiteren
Ga een boekje lezenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien komt dat omdat het 7 uur savonds is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijf dan ook van de drugs afquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh soms kan ik dan wel even slapen hoor, dutje na het etenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat het 7 uur savonds is.
Japanners slapen niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik probeer in Japan tijd te komenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat het 7 uur savonds is.
Je begint al oud te worden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh soms kan ik dan wel even slapen hoor, dutje na het eten
Haal dan gewoon een nachtje door.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik probeer in Japan tijd te komen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik mag wedden dat er zat scholieren zijn die dat ook doen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die willen al die rijzende zonnen live mee maken.
Die halen eerder een nacht door dan vroeg pitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik mag wedden dat er zat scholieren zijn die dat ook doen
Nee joh door de week toch niet. Ik deed het vroeger ook wel hoor na school na het eten even liggen. Half uurtje en je bent weer het mannetje/vrouwtje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die halen eerder een nacht door dan vroeg pitten.
Het valt best wel mee, het is echt warm tijdens deze periode, vroeger zat ik onder de dekens met een bakje chocomel tv te kijken.quote:
ik lig nu op de bank televisie te kijken onder een elektrische deken bij mn omaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het valt best wel mee, het is echt warm tijdens deze periode, vroeger zat ik onder de dekens met een bakje chocomel tv te kijken.
Dat wel ja. Ik ging vanmorgen nog een paar boodschappen halen, het stormde als een gek maar het was helemaal niet koud.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het valt best wel mee, het is echt warm tijdens deze periode, vroeger zat ik onder de dekens met een bakje chocomel tv te kijken.
Ik hou daar echt niet van, net als stoelverwarming..quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lig nu op de bank televisie te kijken onder een elektrische deken bij mn oma
Oh dat klinkt wel knus Insoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lig nu op de bank televisie te kijken onder een elektrische deken bij mn oma
Lekker man, net ook weer aangehad tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hou daar echt niet van, net als stoelverwarming..
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hou daar echt niet van, net als stoelverwarming..
weet niet, ik laat me verassen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel knus InsoWat gaan jullie eten?
Klopt, voelt zo lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dat vind ik zo vies. Mijn ex had een volvo weet niet meer welke met stoelverwarming, als je ging zitten voelde het net alsof je in je broek had geplast.
I feel ya, niks is zo ranzig als stoelverwarmingquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dat vind ik zo vies. Mijn ex had een volvo weet niet meer welke met stoelverwarming, als je ging zitten voelde het net alsof je in je broek had geplast.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
I feel ya, niks is zo ranzig als stoelverwarming![]()
ik vind het wel prettig net als standheizungquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
I feel ya, niks is zo ranzig als stoelverwarming![]()
Wat is dat? Voorverwarmen zodat je ramen alvast ontdooien? Dat lijkt me wel weer handig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel prettig net als standheizung
dat dus oa.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat? Voorverwarmen zodat je ramen alvast ontdooien? Dat lijkt me wel weer handig.
heb je een slaappil genomen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan dit nooit aan.
Ik ben suf.
Gewoon altijd verwarming op maxquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat? Voorverwarmen zodat je ramen alvast ontdooien? Dat lijkt me wel weer handig.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu wil je er weer in
[ afbeelding ]
Niet als ik rijd, ik houd niet van een hele warme auto.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon altijd verwarming op max
Zou ik niet doen, je moet je niet blind staren op de uren slaap, het gaat erom dat je de volgende dag doorkomt, met slaappil gaat dat minder goed dan zonder ook al heb je dan minder geslapen in het vliegtuigquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee die bewaar ik voor in het vliegtuig.
Ik ben figuurlijk suf.
Ik ook niet maar ik doe hem uit als ik enigszin wat kan zien door mijn ramenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet als ik rijd, ik houd niet van een hele warme auto.
Daar kan ik ook niet tegenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet als ik rijd, ik houd niet van een hele warme auto.
ik mag niet roken in autoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe soms zelf een raampje op, beetje frissen lucht.
Nou ja dat is ook vanwege het roken
Roken in de auto? Ik zou dat nooit doen, altijd eruit als je wil roken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen in het vliegtuig, hoe moe ik ook was, heel irritant. Zat je 11 uur wakker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:29 schreef Smoofie het volgende:
Waarom uberhaupt slapen? Toen ik naar Bali ging heb ik gewoon niet geslapen zodat ik in het vliegtuig snel in slaap viel.
Roken in de auto, dat kan bij mij echt niet, in huis trouwens ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Smeerpijpquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Had eens 3 stoelen voor mezelf, dan kun je echt wel slapen hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen in het vliegtuig, hoe moe ik ook was, heel irritant. Zat je 11 uur wakker.
Ach ik zit toch als enige in de auto, heel soms rijdt er iemand mee, dan rook ik niet. Al zal die auto wel een uur in de wind stinken denk ik, maar ik ruik het zelf niet meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roken in de auto? Ik zou dat nooit doen, altijd eruit als je wil roken.
Vrouwen die rokenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik zit toch als enige in de auto, heel soms rijdt er iemand mee, dan rook ik niet. Al zal die auto wel een uur in de wind stinken denk ik, maar ik ruik het zelf niet meer.
Dat heb ik helaas nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had eens 3 stoelen voor mezelf, dan kun je echt wel slapen hoor.
daarom ereaderquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens had ik bedacht morgen nog een paar boeken te halen.
Het is morgen kerstmis.
Kut.
Hoeveel hersencellen zijn er vandaag niet actief bij jou?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is morgen kerstmis.
Kut.
Je voelde je zeker je niet op je gemak?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas nooit meegemaaktMaar ik word ook van elk geluidje wakker, dus als er dan iemand langsloopt ben ik meteen wakker.
Op Schiphol zijn de winkels toch open joh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is morgen kerstmis.
Kut.
Ja best wat. Ik heb al behoorlijk wat domme dingen gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel hersencellen zijn er vandaag niet actief bij jou?
Wat ik doe als ik niet kan slapen is tablet pakken en lord of the rings trilogie kijken, 11 uur ofzo met extended editionquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas nooit meegemaaktMaar ik word ook van elk geluidje wakker, dus als er dan iemand langsloopt ben ik meteen wakker.
Op Schiphol, Gijp etc.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is morgen kerstmis.
Kut.
Jawel hoor maar thuis word ik ook overal wakker van. Ik slaap heel licht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je voelde je zeker je niet op je gemak?
Snakes on a plane.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je voelde je zeker je niet op je gemak?
Daar hebben ze alleen GIJP.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Op Schiphol zijn de winkels toch open joh.
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja best wat. Ik heb al behoorlijk wat domme dingen gedaan
Het spijt me stinho.
Nee johquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen GIJP.
Vrouw eigenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor maar thuis word ik ook overal wakker van. Ik slaap heel licht.
ah ok, meeste mensen hebben dat wel vooral op een vliegtuig dat ze bij elk geluidje al gaan flippen als ware.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor maar thuis word ik ook overal wakker van. Ik slaap heel licht.
Is dat zo? Ik kom ook nog eens heel moeilijk in slaap, dus je begrijpt wel dat ik niet heel veel slaap krijg 's nachtsquote:
Oh dat ze bang zijn dat ze neerstorten of zo, nee daar had ik nooit last van. Ook niet met turbulentie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah ok, meeste mensen hebben dat wel vooral op een vliegtuig dat ze bij elk geluidje al gaan flippen als ware.
Nee hoor, die van mij slaapt overal doorheen, ik ben de lichte slaperquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kom ook nog eens heel moeilijk in slaap, dus je begrijpt wel dat ik niet heel veel slaap krijg 's nachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |