Ach ik zit toch als enige in de auto, heel soms rijdt er iemand mee, dan rook ik niet. Al zal die auto wel een uur in de wind stinken denk ik, maar ik ruik het zelf niet meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roken in de auto? Ik zou dat nooit doen, altijd eruit als je wil roken.
Vrouwen die rokenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik zit toch als enige in de auto, heel soms rijdt er iemand mee, dan rook ik niet. Al zal die auto wel een uur in de wind stinken denk ik, maar ik ruik het zelf niet meer.
Dat heb ik helaas nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had eens 3 stoelen voor mezelf, dan kun je echt wel slapen hoor.
daarom ereaderquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens had ik bedacht morgen nog een paar boeken te halen.
Het is morgen kerstmis.
Kut.
Hoeveel hersencellen zijn er vandaag niet actief bij jou?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is morgen kerstmis.
Kut.
Je voelde je zeker je niet op je gemak?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas nooit meegemaaktMaar ik word ook van elk geluidje wakker, dus als er dan iemand langsloopt ben ik meteen wakker.
Op Schiphol zijn de winkels toch open joh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is morgen kerstmis.
Kut.
Ja best wat. Ik heb al behoorlijk wat domme dingen gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel hersencellen zijn er vandaag niet actief bij jou?
Wat ik doe als ik niet kan slapen is tablet pakken en lord of the rings trilogie kijken, 11 uur ofzo met extended editionquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas nooit meegemaaktMaar ik word ook van elk geluidje wakker, dus als er dan iemand langsloopt ben ik meteen wakker.
Op Schiphol, Gijp etc.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is morgen kerstmis.
Kut.
Jawel hoor maar thuis word ik ook overal wakker van. Ik slaap heel licht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je voelde je zeker je niet op je gemak?
Snakes on a plane.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je voelde je zeker je niet op je gemak?
Daar hebben ze alleen GIJP.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Op Schiphol zijn de winkels toch open joh.
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja best wat. Ik heb al behoorlijk wat domme dingen gedaan
Het spijt me stinho.
Nee johquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen GIJP.
Vrouw eigenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor maar thuis word ik ook overal wakker van. Ik slaap heel licht.
ah ok, meeste mensen hebben dat wel vooral op een vliegtuig dat ze bij elk geluidje al gaan flippen als ware.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor maar thuis word ik ook overal wakker van. Ik slaap heel licht.
Is dat zo? Ik kom ook nog eens heel moeilijk in slaap, dus je begrijpt wel dat ik niet heel veel slaap krijg 's nachtsquote:
Oh dat ze bang zijn dat ze neerstorten of zo, nee daar had ik nooit last van. Ook niet met turbulentie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah ok, meeste mensen hebben dat wel vooral op een vliegtuig dat ze bij elk geluidje al gaan flippen als ware.
Nee hoor, die van mij slaapt overal doorheen, ik ben de lichte slaperquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kom ook nog eens heel moeilijk in slaap, dus je begrijpt wel dat ik niet heel veel slaap krijg 's nachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |