Het valt best wel mee, het is echt warm tijdens deze periode, vroeger zat ik onder de dekens met een bakje chocomel tv te kijken.quote:
ik lig nu op de bank televisie te kijken onder een elektrische deken bij mn omaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het valt best wel mee, het is echt warm tijdens deze periode, vroeger zat ik onder de dekens met een bakje chocomel tv te kijken.
Dat wel ja. Ik ging vanmorgen nog een paar boodschappen halen, het stormde als een gek maar het was helemaal niet koud.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het valt best wel mee, het is echt warm tijdens deze periode, vroeger zat ik onder de dekens met een bakje chocomel tv te kijken.
Ik hou daar echt niet van, net als stoelverwarming..quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lig nu op de bank televisie te kijken onder een elektrische deken bij mn oma
Oh dat klinkt wel knus Insoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lig nu op de bank televisie te kijken onder een elektrische deken bij mn oma
Lekker man, net ook weer aangehad tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hou daar echt niet van, net als stoelverwarming..
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hou daar echt niet van, net als stoelverwarming..
weet niet, ik laat me verassen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel knus InsoWat gaan jullie eten?
Klopt, voelt zo lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dat vind ik zo vies. Mijn ex had een volvo weet niet meer welke met stoelverwarming, als je ging zitten voelde het net alsof je in je broek had geplast.
I feel ya, niks is zo ranzig als stoelverwarmingquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dat vind ik zo vies. Mijn ex had een volvo weet niet meer welke met stoelverwarming, als je ging zitten voelde het net alsof je in je broek had geplast.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
I feel ya, niks is zo ranzig als stoelverwarming![]()
ik vind het wel prettig net als standheizungquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
I feel ya, niks is zo ranzig als stoelverwarming![]()
Wat is dat? Voorverwarmen zodat je ramen alvast ontdooien? Dat lijkt me wel weer handig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel prettig net als standheizung
dat dus oa.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat? Voorverwarmen zodat je ramen alvast ontdooien? Dat lijkt me wel weer handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |