Lekker!!quote:
quote:
quote:
's avonds pas denk ik weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
zijn jullie morgen aan het sc'en?
Het heerlijk avondje is gekomen... Kut dat is fout!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
's avonds pas denk ik weer.
En stiekem zit je nog op je werk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, thuis. Ik ben me toch een partij natgeregend. Blegh.
Weet nog nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En stiekem zit je nog op je werk.
Sure, saaiste dag van het jaar..quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Faux. het volgende:
programma op tlc nuZeg dan de titel er even bij, ben niet van plan er helemaal naartoe te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
man laat z'n eikel weghalenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dan de titel er even bij, ben niet van plan er helemaal naartoe te gaan.
Misschien tussen de bedrijven door. Als ik onderweg ben naar de bios in de tram ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Faux. het volgende:
programma op tlc nuBest een leuke zender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
:squote:
Extreme Couponingquote:
Hoiquote:
Meer programma's ken ik nietquote:
Kleine kleuters die een miss verkiezingen doenquote:
Tarzanquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
Tarzan 3DMoeten ze nou echt alles in 3D uitbrengen...
3D zuigt man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
Tarzan 3DMoeten ze nou echt alles in 3D uitbrengen...
quote:
quote:
Oja, toddlers & tiaras ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kleine kleuters die een miss verkiezingen doen
quote:
quote:
Musicalsquote:
quote:
Misschien gaat het zo slecht dat ze niet in staat zijn nader te verklaren waarom het slecht gaat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:57 schreef Faux. het volgende:
dan vraag je aan mensen heel sociaal en zo hoe het gaat en krijg je terug 'slecht' zonder verdere uitleg
mensen
mensheid
ik maak serieus een lijst elk jaarquote:
Doen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik maak serieus een lijst elk jaarals jullie willen kan ik delen
yesplzquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik maak serieus een lijst elk jaarals jullie willen kan ik delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
1. Geloofquote:
9quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
1. Geloof
2. Ga uit van ieders goede wil en bedoelingen
3. Concentreer je niet te veel op één iemand, heb aandacht voor iedereen
4. Overgaan verdomme
5. Minder whatsappen
6. Meer gamen, meer lezen, meer ontspanning
7. Arabisch bijhouden
8. Met een matras van een trap af glijden
10. Op vakantie met vrienden
dat zijn ze voor dit jaar
Neen, hier kan ik niks mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
1. Geloof
4. Overgaan verdomme
5. Minder whatsappen
7. Arabisch bijhouden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doe eigenlijk niet aan voornemens
Jesse?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Over een kwartier moet ik koken.
uh-oh.
Nederland, geloof is christelijk. Arabisch is hobbyquote:
Leuke hobby's hou jij er op na.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nederland, geloof is christelijk. Arabisch is hobby
Net zoals bommen maken zeker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nederland, geloof is christelijk. Arabisch is hobby
Waarheid brah, dat is nooit goed/slecht/matig.quote:
Heb je al wat gehaald?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Over 45 minuten nieuwe deals!
Nu een keer wat ik wil s.v.p
Vroeger heb ik me eens goed bezeerd met het uitvoeren van #8quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
1. Geloof
4. Overgaan verdomme
5. Minder whatsappen
7. Arabisch bijhouden
Idem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vroeger heb ik me eens goed bezeerd met het uitvoeren van #8
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vroeger heb ik me eens goed bezeerd met het uitvoeren van #8
Why am I not surprisedquote:
Alleen Bioshock wil ik nog, mits cheap.quote:
Ooh, die moet ik ook nog! Al zit ik te overwegen weer over te gaan op console gaming.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Alleen Bioshock wil ik nog, mits cheap.
Ik zit amper op m'n xbox ;_;quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ooh, die moet ik ook nog! Al zit ik te overwegen weer over te gaan op console gaming.
Beetje uitgekauwdquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
I'm so happy 'cause today
I found my friends
They're in my head
Wil wel een PS4. Maar mijn geld wil niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Same, maar dan ps3. Plannen om nieuwe console te halen?
same... Over een jaar misschienquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wil wel een PS4. Maar mijn geld wil niet.
Wss. Dat heb ik altijd. Ik kom altijd met ''nieuwe'' shit, als iedereen het al heeft en er niets meer mee doet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
same... Over een jaar misschien
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wss. Dat heb ik altijd. Ik kom altijd met ''nieuwe'' shit, als iedereen het al heeft en er niets meer mee doet.
Jij bent uitgekauwd.quote:
Ik heb in september PS3 gekochtquote:
quequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Soms zou ik Asian willen zijn. Gewoon, zodat ik al die rare shit kon begrijpen.
Ik niet, die kunnen (veel van hun) geen baard groeien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Soms zou ik Asian willen zijn. Gewoon, zodat ik al die rare shit kon begrijpen.
Ik ergens in 2011, omdat appel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb in september PS3 gekochtOm GTA V te spelen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:44 schreef Lt.Surge het volgende:
En met deze track ga ik koken. Michelin sterren alles
Ik leef sinds 16 jaar al als een koning.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
Zo, wie gaat zijn leven in 2014 ook als een koning leven?
Jij slaapt elke dag uit op je drijvend waterbed met kletterend water voor extra rust plus de zon als wekker in een superchille villa met 4 fonteinenen bij de ingang plus zwembad als badkamer met een mooi dienstmeisje, 1 helikopter op dak met 3 dikke wagens voor de deur?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik leef sinds 16 jaar al als een koning.
Vergeet het gratis eten niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij slaapt elke dag uit op je drijvend waterbed met kletterend water voor extra rust plus de zon als wekker in een superchille villa met 4 fonteinenen bij de ingang plus zwembad als badkamer met een mooi dienstmeisje, 1 helikopter op dak met 3 dikke wagens voor de deur?
Kende je deze al?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
1. Geloof
4. Overgaan verdomme
5. Minder whatsappen
7. Arabisch bijhouden
Zwaar leven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ah nee ik zie dat F1978 weer terug is van zijn ban
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kende je deze al?
LIF / Day Zero Project #12 Waar ik net ben begonnen
Is t betaald?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, maar het schijnt nu allemaal gepatched te zijn.
Held HeaNquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
DIE BANNER OMG WIE HEEFT DIE GEMAAKT TROUW MET MIJ JA KANKWORST JAAAA![]()
![]()
quote:
Mono ingelicht over deze post.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
DIE BANNER OMG WIE HEEFT DIE GEMAAKT TROUW MET MIJ JA KANKWORST JAAAA![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij kijkt er in elk geval ongeïnteresseerd bij en zegt nu "huh?"![]()
Waar?quote:
Dat is toch al een tijdje zo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die kunnen opeens niks anders meer dan rellen en ruzie makenHeel grtd is niet leuk meer.
Opeens? Dat is al sinds het begin zo hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die kunnen opeens niks anders meer dan rellen en ruzie makenHeel grtd is niet leuk meer.
terug.quote:
Hier doen we zelden aan tc.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
TC en dan afvragen waarom je SC niet goed loopt
huh?quote:
ff geen zin meer in die sites als prnhub en chaturbatequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:20 schreef Dalando het volgende:
Waarom zitten jullie piemolsjorrers nou op FOK! dan?
Avondquote:
gewoon youtub tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ff geen zin meer in die sites als prnhub en chaturbate
hoe is het met jouquote:
Goedjes!quote:
mooi!quote:
Sowieso moet er weer iets van JNG of PUB open ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom is JNG eigenlijk dicht gegaan? Te weinig volk?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso moet er weer iets van JNG of PUB open ofzoZe zitten overal man
Check die puberproblemen topics in R&P en SEX enzo dan
ikquote:
JNG / Jong! Feedbackquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is JNG eigenlijk dicht gegaan? Te weinig volk?
Sowieso Windows die zichzelf probeert te repareren, werkt nooit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
En toen wou n'n pc niet meer opstarten._
waar fok! je nu op?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
En toen wou n'n pc niet meer opstarten._
wie?quote:
Nee was puber fittie ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is JNG eigenlijk dicht gegaan? Te weinig volk?
Inderdaad ja, faalsysteemquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso Windows die zichzelf probeert te repareren, werkt nooit.
Fail. PUB SC was chill.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
wie?
[..]
Nee was puber fittie ofzo![]()
Wat doe je hier danquote:
Neuh..quote:
Voortaan doen we daar gewoon NB, kan je lachen.quote:
Danny maakte FOK! met in gedachten geile tienersletjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat doe je hier danFOK! is bedacht als jongerenforum en jarenlang door het leven gegaan als jongerenforum
Helemaal niet man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat doe je hier danFOK! is bedacht als jongerenforum en jarenlang door het leven gegaan als jongerenforum
Uhu, zou dat mogen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voortaan doen we daar gewoon NB, kan je lachen.
Echt wel manquote:
Ontstaan van FOK!quote:Ooit is FOK! begonnen als jongerensite, maar FOK! is niet meer voor jongeren alleen.
quote:"Hmm, anyone hier interested om te helpen een jongerensite op te zetten.
You know, computernieuws, film/tv/pop nieuws, coole links, gaming etc. ?
Gaat om dagelijkse updates net als tweakers.net, alleen dan op basis van andere info."
Wikipedia en de FP, goede bronnen hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt wel man
http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!
[..]
Ontstaan van FOK!
[..]
Die kwoot van de FP is de letterlijke tekst die Danny op GoT plaatstequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wikipedia en de FP, goede bronnen hoor.
Anyway, het is al jaren geen jongerensite meer.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, ik ben hier nog omdat het geen jongerensite is, het is geen fucking Kindertent.net ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kwoot van de FP is de letterlijke tekst die Danny op GoT plaatste...
En ik heb niet gezegd dat het nog steeds een jongerensite is, leer lezen:
[..]
quote:
Ja, 7,5/10quote:
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij nou lopen haten op mijn hond?
Mooi, want anders zou ik jou raken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, want anders zou ik jou raken...Alsof dat mij ervan zou weerhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die heb ik ookquote:
HIV?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Alleen al ages niet meer aangeraakt, want HIV toen
Schijnt allemaal gefixed te zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Alleen al ages niet meer aangeraakt, want HIV toen
onzin. De echte probleemusers zijn heus de pubers niet. Ik zou het iets ouder zoekenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso moet er weer iets van JNG of PUB open ofzoZe zitten overal man
Check die puberproblemen topics in R&P en SEX enzo dan
Nee, echt, nee. Het zijn echt wel de jongste gastjes die zich nog niet volwassen kunnen gedragen, en dus elkaar zwart maken, geen rekening houden met elkaar, en denken dat alles maar kan en mag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
onzin. De echte probleemusers zijn heus de pubers niet. Ik zou het iets ouder zoeken
Zijn ook geen probleemusers. Maar is wel irritant om tussen alle volwassenproblemen ineens zo'n topic te zien van "ik fiets altijd samen naar school met mijn vriendinnen maar nu wil er een andere vriendin mee en die kan dan op dinsdag en woensdag mee terug fietsen maar mijn vriendinnen vinden dat niet leuk en nu heb ik ruzie wat moet ik doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
onzin. De echte probleemusers zijn heus de pubers niet. Ik zou het iets ouder zoeken
De probleemusers zijn de users die problemen opzoeken, punt. Je kan er geen leeftijd aan binden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
OMG ze hebben mijn idee gewoon doorgevoerd in R&P![]()
Relaties & Psychologie
Nu de discussie erover lezen in de FB
R&P / R&P Feedback
Ziet er ook zo veel beter uitquote:
Mono zegt: Je krijgt er 450, dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad, stuk overzichtelijker. Krijg ik nu naaktfoto's van moira?
Oh kut, niet tegen Mono zeggenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono zegt: Je krijgt er 450, dat is echt fantastisch.
Ja, snap ook echt niet waarom daar zoveel gezeik van kwam in dat feedbacktopic.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ziet er ook zo veel beter uitEn andere mensen vinden dat ook
Vind ik tof
![]()
Helpen FOK! te verbeteren voor heel veel mensen![]()
Aspirant modderetersquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, snap ook echt niet waarom daar zoveel gezeik van kwam in dat feedbacktopic.Gejank.
Ik ga straks Sim City spelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Gaat iemand straks Santa's Slay kijken?
Iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, snap ook echt niet waarom daar zoveel gezeik van kwam in dat feedbacktopic.Gejank.
jij bent de gene die zich aangesproken voelt hè.. Als je nagaat dat het in de JNG SC écht wel bovengemiddeld vaak fout ging, is het wel duidelijk te herleiden aan die doelgroep, en daar zaten niet grotendeels 18 t/m 30-jarigen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
@iedereen (quoten gaat moeilijk want mobiel)
waar ik slecht tegen kan is dat 'wij' alles fout doen. Er hoeft maar een SC stuk te lopen of het is weer de schuld van de pubers of 'het JNG-tuig'. Terwijl, voor zover ik weet, de echte relusers van 18-30 zijn. Pubers een eigenlijk forum geven als JNG/PUB ben ik voorstander van, maar niet omdat we ergens anders de boel zouden verzieken.
Ditmaal is het ook het voormalig JNG (althans, een deel ervan). Maar wat ik al eerder heb gezegd: Je kan er geen leeftijd aan binden, klaptosti's zijn er in alle soorten en maten. Een eigen forum geven gaat niks oplossen me dunkt, paar streepjes door namen lost vast meer op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:
@iedereen (quoten gaat moeilijk want mobiel)
waar ik slecht tegen kan is dat 'wij' alles fout doen. Er hoeft maar een SC stuk te lopen of het is weer de schuld van de pubers of 'het JNG-tuig'. Terwijl, voor zover ik weet, de echte relusers van 18-30 zijn. Pubers een eigenlijk forum geven als JNG/PUB ben ik voorstander van, maar niet omdat we ergens anders de boel zouden verzieken.
Yesh, en het is ook gewoon een vooruitgang.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddWel tof dat mensen het tof vinden though
We?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Moeten we vandaag niet kunnen stemmen op de Yv. awards?
Huh, je mocht altijd op de website stemmen op usersquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We?
Dat doen de moderators, wij niet.
Dat zijn niet de Yv awards.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, je mocht altijd op de website stemmen op users.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
homo's die twinkelen doen me aan twilight denken
uiteraard voel ik me aangesprokenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
jij bent de gene die zich aangesproken voelt hè.. Als je nagaat dat het in de JNG SC écht wel bovengemiddeld vaak fout ging, is het wel duidelijk te herleiden aan die doelgroep, en daar zaten niet grotendeels 18 t/m 30-jarigen.
Je idee was om de centrale topics centraal te zetten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
OMG ze hebben mijn idee gewoon doorgevoerd in R&P![]()
Relaties & Psychologie
Nu de discussie erover lezen in de FB
R&P / R&P Feedback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |