Alles. Knuffelen, elkaar verliefd aan kunnen kijken, seks, emotioneel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welke intimiteit dan? Seks? Of emotionele intimiteit?
Jouw UI kwam me bekend voor. Bleek dat we al eens Fobo conbtact hadden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welke intimiteit dan? Seks? Of emotionele intimiteit?
Fobo-contact? Wanneer?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw UI kwam me bekend voor. Bleek dat we al eens Fobo conbtact hadden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sommige dingen gaan dan ook een beetje moeilijk alleen, zoals samen wakker worden ofzo![]()
Een relatie hebben is dan ook gewoon leuk!
...naja, tenminste zolang het een goeie relatie is natuurlijk
He dit is een ander topic dan ik dacht. Sorry.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fobo-contact? Wanneer?Je komt mij helemaal niet bekend voor, sorry
![]()
Dat je ook zonder partner écht gelukkig kan zijn.quote:
Ah, dan las ik het niet goed.quote:Ik zeg ook niet dat je geen mindere momenten kan hebben als je écht gelukkig bent. Sterker nog, ik zeg zelfs dat het juist wél kan.
True!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
@ Gray:
Behalve de zon, das ook een ster![]()
Whaha dan heb ik wel een goeie indruk gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He dit is een ander topic dan ik dacht. Sorry.
Was in 2007.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Whaha dan heb ik wel een goeie indruk gemaakt
Edit: maar je ziet: ik ben er depressief van geworden
Niet onbelangrijk!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef rolklem het volgende:
[..]je hebt in ieder geval nog humor.
Yepquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef rolklem het volgende:
[..]je hebt in ieder geval nog humor.
Een vriend van me maakte vandaag een grap over dat ik iemand gewoon moest neuken, of ze het nou wilde of niet (ik ben zo helemaal niet, dat was de grap... haha...). Doet hij het precies over een vrouw die misbruikt isquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
YepDat gaat niet weg. Het wordt alleen maar zwartgalliger
Mn beste vriendin en ik maken ook hele leuke grappen over mn zelfbeschadiging
![]()
Mij helpt het...
Ik heb gewoon een raar geheugen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Whaha dan heb ik wel een goeie indruk gemaakt
Edit: maar je ziet: ik ben er depressief van geworden
Ik heb je verhaal nog gelezen...heftig maar ook mooi, vol hoop!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef Paganitzu het volgende:
Voel me eindelijk weer goed! Heb echt heel veel zin in 2014!
Het gaat om de symboliekquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Is het niet enorm onzinnig om een nieuw jaar te gebruiken als verandering van je leven? Het is niet alsof 31 december op 1 januari opeens de gehele wereld anders is?
Overigens ben ik het ook met Gray eens dat je niet een partner nodig hebt om echt gelukkig te zijn.
Niet te serieus nemen, gebruik het als een smoesjequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Symboliek my ass![]()
[ afbeelding ]
Or ..
[ afbeelding ]
En over 3 maanden maar gelijk een HIV-test er achteraan gooien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef Parkietjes het volgende:
Heb het met mijn domme hoofd nog onveilig gedaan ook. Hij had zich laten testen zei hij maar voor de zekerheid doe ik over 2 weken nog een testje.
Niet happenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En over 3 maanden maar gelijk een HIV-test er achteraan gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |