Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is zeer goed te begrijpen.. heb er amper woorden voor hoe laag ik zoiets vind.
[..]
Wat een trieste lui zeg!
Wat een zielig kut leven moeten zij hebben om een ander zo af te fikkenom zichzelf beter te voelen.
[..]
Ik kan goed begrijpen dat je niet naar de crematie bent geweest, mag dan bloedverwant zijn maar met zulke gedragingen kunnen ze niet verwachten dat men nog rekening houdt met ze en tot de familie rekent.

Jullie hebben groot gelijk!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.
Morgen lekker met mijn ouders en opa en oma gourmetten, wijntjes en kerstbiertjes drinken, en 2e kerstdag lekker chillen heel de dag. Zal wel een dagje football manager zijn, nu ook mee bezig

Dat zal zeker lukken, dank je wel!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jullie hebben groot gelijk!
Geniet er van

Op de Nederlandse kanalen niet nee... gelukkig hebben we een satelliet waar we zo'n beetje de hele wereld mee kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef Laysa het volgende:
De films zijn niet zoveel soeps morgen....

Altijd handigquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op de Nederlandse kanalen niet nee... gelukkig hebben we een satelliet waar we zo'n beetje de hele wereld mee kunnen bekijken

de beste kerstdagen zijn game-kerstdagenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.
Morgen lekker met mijn ouders en opa en oma gourmetten, wijntjes en kerstbiertjes drinken, en 2e kerstdag lekker chillen heel de dag. Zal wel een dagje football manager zijn, nu ook mee bezig

quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. En anders is er Netflix, staan ook aardig wat leuke kerstfilms op

quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog even meer klagen hoor:
Stom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Ik zou ze een berichtje sturen dat je wil praten zodra de visite weg is dus dat ze je dan maar moeten bellen of zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haat het als gesprekken/discussies nog niet afgerond zijn. Dan ga ik me helemaal opvreten. Maar mijn ouders kregen visite dus we hebben maar opgehangen maar nu hangt er dus nog iets in de lucht

Snap ik, maar of je wel of niet uitgenodigd bent heeft daar toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het is wel deels zo dat ik dingen te vaak op mezelf betrek. En als ik me eenmaal aan een punt ga storen het moeilijk is om daar de focus van af te krijgen. Dus het kan goed zijn dat ik het overtrek. Maar vanavond was wel echt de druppel.

De beste dagen om lekker vroeg met een boek onder de dekens te kruipen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
de beste kerstdagen zijn game-kerstdagen

Zeker met dit weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
de beste kerstdagen zijn game-kerstdagen

Totaal nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo te lezen vind jij jezelf gelukkig niet zielig

Ik heb ook een hele film via de binnenkant van mijn ogen gekeken. Nouja, bijna dan: ik heb het begin en het eind gezien en heb me nog 10 minuten afgevraagd hoe ze van zo'n begin bij zo'n eind konden komen en toen ben ik weer ingedutquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Bamba het volgende:
Nou ja, R. en mijn man dan, ik heb hem aan de binnenkant van mijn ogen gekeken

Misschien helpt het als je het op een andere manier benadert. Dat het voor je Opa fijn is dat er vanavond mensen langskomen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja wss is het van hun uit een redelijk spontaan iets en hebben ze ons niet express niet uitgenodigd maar echt leuk is het niet. En geef dat dan ook toe en ga niet allemaal excuses verzinnen. Die andere issues die ik heb zal wel aan mij liggen. Maar dit vind ik nu gewoon echt niet leuk.
En mijn vader zei ook (was gesprek via facetime dus was met allebei tegelijk) dat ze juist altijd hun uiterste best doen om de een niet anders te behandelen als de ander en dat is misschien ook wel zo. Maar k heb echt het idee dat omdat wij in een andere stad wonen we echt vaak overgeslagen worden met dingetjes.
En verder zijn mijn ouders echt ontzettende schatten. Maar op het moment botert het gewoon ff niet.

Gelukkig heb ik on demand én heb ik de afgelopen weken al genoeg kerstmeuk opgenomenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef Laysa het volgende:
De films zijn niet zoveel soeps morgen....

Fijn dat het is opgelost.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inmiddels mijn ouders weer gesproken en het is redelijk uitgesproken. Het zijn ook vooral wat onderliggende issues die bij mijzelf spelen en die ik projecteer op gedrag van mijn ouders. Maar ook wel wat dingetjes aan hun kant, en die willen ze niet echt zienMaar goed, net Opa gebeld, en wij gaan er vanavond ook eten. Dus alles komt goed ofzo
Sorry voor mijn gezeur verder

klinkt ook prima!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Fijn dat het is opgelost.
Mijn kerst is ubersimpel.
Vanavond: niks
Morgen: niks
Donderdag: niksen bij een vriendin
En tussendoor eten, katten aaien, hardlopen, lezen, fokken en gtst kijken (verder tv uit want robert ten brink)

Maar nog steeds niet echt duidelijk wat er nou is met hem hè? Hopelijk knapt ie op van de AB.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:32 schreef Qwea het volgende:
Pffff, van 15:15 tot net bij de DA geweest. Omdat het vanmorgen nog niet zo lekker ging en hij ontzettend veel drinkt
Hij eet iig weer goed. Hij kotst niet meer. Hij is ook niet ontzettend sloom meer. Wel drinkt hij nog achterlijk veel. Dus, weer bloed, leverwaardes gedaaldNier waardes goed. Calcium veelste laag. Acute ontstekingwaarde ook wat te hoog. Die calcium waardes gaan we nog in het lab laten bepalen in utrecht omdat soms nog wel eens meetfouten voor willen komen.
Baloe heeft AB meegekregen voor de zekerheid, mocht hij weer sloom zijn moeten we dat geven. Vrijdag bellen hoe het gaat, gaat het goed hoeven we niet te komen, gaat het kut, controle. Heb voor de kerstdagen haar mobiele nummer gekregen, mocht er iets zijn moet ik haar bellen. Hoef ik iig niet uit te wijken naar die andere prutsers
Lange zit hoor 3u

Nope. AB is niet preventief. Die moeten we enkel geven als hij weer sloom wordt. Anders niet. Dus laten we hopen dat het niet hoeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet echt duidelijk wat er nou is met hem hè? Hopelijk knapt ie op van de AB.

O okee, verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:28 schreef Qwea het volgende:
Nope. AB is niet preventief. Die moeten we enkel geven als hij weer sloom wordt. Anders niet. Dus laten we hopen dat het niet hoeft.

Ing had ook al het salaris van enkele collega's niet uitbetaald.....school doet het altijd ruim voor kerst en nu dus voor een aantal nog geen centen. Blij dat ik niet bij ing zitquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Yasha, goed dat het uitgepraat isIk hoop dat jullie een leuke avond hebben
God, die prutsers van de ING zijn ook weer bezig![]()
![]()
Die zien kans om een brief van het NL naar het Duits te vertalen en dan het bedrag er verkeerd in te zetten
En of wij even ruim 2900 euro willen ophoesten omdat zij een fout hebben gemaakt
In een onbeleefde k**brief

dank je maar ik heb er totaal geen moeite mee. Klinkt hard maar mijn oma was op leeftijd en takelde echt af. Ik had er vrede mee dat ze stierf.quote:

quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik wens jullie ook allemaal fijne kerstdagen![]()
[ afbeelding ]

Jij was het dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lieve SC-ers,
Alleen, samen, met of zonder leuke of minder leuke familie/vrienden/kennissen dan wel de nodige verplichtingen wens ik jullie allemaal
[ link | afbeelding ]
En had ik ook de adressen gehad van degenen die geen SC Secret Santa waren dan hadden jullie zeker allemaal een kaartje gekregen dus dan maar zo![]()
![]()
Liefs van deze nu dus niet meer Secret Santa![]()
![]()

idd goede ideeënquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kreeg vandaag deze van iemand anders. Beetje cheesy maar wel met goede ideeën![]()
[ afbeelding ]

Zitten best goede tips bijquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kreeg vandaag deze van iemand anders. Beetje cheesy maar wel met goede ideeën![]()
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef indaha het volgende:
Zitten best goede tips bij![]()
Mijn man is wafels aan het bakken en ik moet de eerste proeven of ze goed zijn, iemand moet het doen dus heb ik me maar aangemeld

lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man is wafels aan het bakken en ik moet de eerste proeven of ze goed zijn, iemand moet het doen dus heb ik me maar aangemeld

Offer je maar weer op!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]

wat een gezelligheidquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook namens mij hele gezellige dagen toegewenst
[ afbeelding ]
Whehehe, in het echt istie heus heel mooi![]()

Tnxquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een gezelligheid![]()
Allemaal fijne dagen...of je nu wel of niet weggaat en of je nu wel of niet met derden je dagen doorbrengt

quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Allemaal fijne dagen...of je nu wel of niet weggaat en of je nu wel of niet met derden je dagen doorbrengt

quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een leuk ideequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef Laysa het volgende:
ik had van die ''speciale'' kerstballen voor mn neefje en nichtjes gekocht. voor mijn oudste nichtje een prinsessen muiltje, voor mijn middelste nichtje een Dora en voor mijn neefje een vis met zoenlippen.
En het was een succes.... Voor de rest vreselijke kitsch kerstballen die wij vroeger ook hadden...Dat werd ook gewaardeerd...moet maar een traditie worden. Geef ik ze voortaan elk jaar kitsch ballen

ik zelf ook niet hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal geen kerstversiering. Ben te belabberd om er wat aan te doen. Saai!

Ik mis alleen mn moeder met deze dagen iets meer dan bijv. half augustus. Maar ben nu bij dr zus en dat is primaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Voor jou ook een dikkedeze dagen lijken mij best moeilijk voor je.

Hij was tot tranen geroerd iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat een leuk cadeau! Dat had hij vast nog niet!

quote:

Ik had het ook ff moeilijk idd, maar ik heb het droog gehoudenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het even voor me en moet er zelf ook een brokkie van weg slikken

Uiteraardquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, nu eens vroeg klaar met werken.![]()
Mag wel toch, met kerstavond?

Wijntje, avondeten, bureaustoel ook goed?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard
En nu wijntje, snackje, bank?

quote:

Wauw! Zelf bouwen, vanaf het ei? [/flauw]quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen een kalkoen (proberen te) maken, ben er een beetje zenuwachtig voor![]()

quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wijntje, avondeten, bureaustoel ook goed?![]()

Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog even een beetje goed inlezen qua 'zoveel tijd onder aluminiumfolie op zoveel graden en daarna zonder folie nog zo lang op zoveel graden' en dan komt het vast goed![]()
Moet hem alleen onder de huid insmeren en daar zie ik een beetje tegenop![]()

Of spek doen ipv aluminium.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog even een beetje goed inlezen qua 'zoveel tijd onder aluminiumfolie op zoveel graden en daarna zonder folie nog zo lang op zoveel graden' en dan komt het vast goed![]()

Ah dank je, dat filmpje sla ik even opquote:Op woensdag 25 december 2013 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of spek doen ipv aluminium.![]()
Hier ook een videotje met het insmeren onder de huid.
Ja idd, had ik gelezen, bedruipen! Maar dat doe ik met een gewoon kippie uit de oven ook, dus dat komt sowieso goedquote:Op woensdag 25 december 2013 00:34 schreef Laysa het volgende:
Greys je moet de kalkoen ook vochtig houden dus eens in de zoveel tijd zijn eigen jus over hem heen gooien anders wordt het droog

Hahaha die heb ik dan weer niet, ik kwak het er gewoon overheen met een grote lepelquote:

Of gewoon met een soeplepel.quote:

Nog nooit gehad, maar het klinkt euhm...apartquote:Op woensdag 25 december 2013 00:32 schreef Laysa het volgende:
Rundertong ala Oma Mestreech en onze papa![]()
Mijn schoonzusje eet iets wilds

Waar smaakt het naar dan? Gewoon rundvlees? En ligt het echt als zo'n lange lap op je bord?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:39 schreef Laysa het volgende:
@ ingetje dat is iets wat je " moet" leren eten, maar wij leerden al heel vroeg vrij uitgesproken eten eten...

Bij ons wordt hij lang gekookt en bouillon van getrokken, dan in kleine plakjes gesneden en de geheime saus gemaakt... Als je het goed doet is het net zoals bij bv draadjes vlees en smelt het in je mondquote:Op woensdag 25 december 2013 00:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar smaakt het naar dan? Gewoon rundvlees? En ligt het echt als zo'n lange lap op je bord?

Geen vette of harde stukken?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij ons wordt hij lang gekookt en bouillon van getrokken, dan in kleine plakjes gesneden en de geheime saus gemaakt... Als je het goed doet is het net zoals bij bv draadjes vlees en smelt het in je mond

quote:Op woensdag 25 december 2013 00:43 schreef Laysa het volgende:
En na afloop moet mn broer met pijn in zijn hart mij minstens 2 bakjes voor in de vriezer meegeven....minstens

Ik heb tong nooit raar eten gevonden, ben er ook mee opgegroeid. Maar de smaak kan me nooit echt bekoren, er moet een lekker sausje bij zitten.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:39 schreef Laysa het volgende:
@ ingetje dat is iets wat je " moet" leren eten, maar wij leerden al heel vroeg vrij uitgesproken eten eten...

Merry dingeses!quote:

Wat zal ik hier nou eens op zeggenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:52 schreef Cat22 het volgende:
Merry dingeses!![]()
Houd jij ook zo van tong?

Nee, ik ga náár de Kouwe Kant, maar ik had met mijn grote mond gezegd 'dat ik wel een kalkoen voor op heur buffetje' zou regelenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt de Kouwe Kant te eten Greys?
Of ga je met S. een complete kalkoen wegwerken?

Leg 'm gewoon buiten vannacht; het schijnt best frisjes te wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind koude kalkoen namelijk zelf zo lekker

Ze is niet de enige hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Queller het volgende:
De beeb heeft zo haar eigen kersttraditie: bronchitis met kerst, omdat het kan. Het is echt al jaren op rij zo. Vanmorgen naar de dokter geweest, kuurtje gescoord en nu lekker onder de wol.
Gelukkig hebben we geen verplichtingen
En ik zal de beterschapswensen overbrengen

Ik zou voor volgend jaar gewoon een andere traditie verzinnenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Queller het volgende:
De beeb heeft zo haar eigen kersttraditie: bronchitis met kerst, omdat het kan. Het is echt al jaren op rij zo. Vanmorgen naar de dokter geweest, kuurtje gescoord en nu lekker onder de wol.
Gelukkig hebben we geen verplichtingen
En ik zal de beterschapswensen overbrengen

Valt heel erg mee. Ik had vorig jaar voor het eerst zo'n ding en het vel komt vrij goed los. Doe je hem in een braadzak?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
Rundertongquote:Op woensdag 25 december 2013 00:32 schreef Laysa het volgende:
Rundertong ala Oma Mestreech en onze papa![]()
Mijn schoonzusje eet iets wilds

Jij ook Baafquote:Op woensdag 25 december 2013 09:23 schreef Barbaaf het volgende:
Fijne, zinvolle, gezonde en zo voortse dagen gewenst aan een iederNet terug van de traditionele jaarlijkse kerstavondborrel die dit jaar wel bijzonder episch was *hips*

Lange avond zeg maarquote:Op woensdag 25 december 2013 09:23 schreef Barbaaf het volgende:
Fijne, zinvolle, gezonde en zo voortse dagen gewenst aan een iederNet terug van de traditionele jaarlijkse kerstavondborrel die dit jaar wel bijzonder episch was *hips*

huh? Wat? Is mijn xbox gestolen?quote:

quote:Op woensdag 25 december 2013 09:23 schreef Barbaaf het volgende:

Sorry, ergens in mijn leven ben ik vergeten mijn wilde haren in te leverenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nu pas t tijdstip van de post van barbaaf

quote:Rolletjes van gerookte zalm gevuld met een mousse van
Hollandse garnalen
Ossenstaartbouillon met verse tuinkruiden en oesterzwammen
Spoom van champagne en limoen
Combinatie van wildstoofpot en een filet van hert met een kruidkoek jus en zoete rode kool
Kerstdessert met verschillende lekkernijen:
Chocolade parfait
Kersenclafoutis
Espuma van Bailey’s
Honingcrumble

Jij ook Takkequote:
Je was al voorbereid gelukkig , hopelijk valt die kater je niet teveel lastigquote:Op woensdag 25 december 2013 09:35 schreef Barbaaf het volgende:
Dit soort katertjes geef ik een blikje bier om mee te spelen als ik zo wakker wordtde komende 48 uur heb ik traditioneel zonder afspraken om comfortabel uit te brakken van die borrel, die loopt wel vaker 'uit de hand'
Ik ben niet ziek, ik loop alleen als iemand van 90quote:Op woensdag 25 december 2013 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Echt iets voor deze SC al die zieken met de feestdagen!![]()
![]()
Beterschap!En een
voor d'rbij.

Wat lief van jullie dat je met kerst gaat klussenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:20 schreef Qwea het volgende:
Mogguh
Serieus, ik blijf erbij, er gaat NIKS boven ontbijten met kwark en griekse yoghurt
Zometeen klussen bij een goeie vriend (die met ALS. Gaat bergafwaarts, hij heeft een nieuwe aangepaste woning toegewezen gekregen en we willen hem er eigenlijk zaterdag in hebben). Niemand wilde / kon op 1ste kerstdag, wij doen vanmiddag toch niks, dus we gaan klussen
Vanaaf uit eten met mijn schoonouders. Ik heb nu al zin in het kerstmenu
[..]
Vanmiddag voor het eten nog ff rondjehardlopen
morgen stress want koken en eters
Ik wens iedereen een toffe kerst hiero

Haha teveel gegetenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:34 schreef Toekito het volgende:
Mijn pak past verdomme niet meer......wtf
Mooi, dan maar spijkerbroek.

maart paste die nogquote:Op woensdag 25 december 2013 10:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Haha teveel gegeten, heel herkenbaar helaas

Graag gedaanquote:Op woensdag 25 december 2013 10:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Indaha, bedankt voor je kaartje! Lief!![]()

Nee, maar vandaag de brievenbus geleegd. Gisteren de hele dag in pyama rondgelopen en aangezien de brievenbus 4 verdiepingen lager ligt en het in een openbare ruimte staat....quote:Op woensdag 25 december 2013 10:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar krijg jij post met kerstmis
![]()
Ik ga maar eens een hete douche proberen voor mijn rug , stofzuigen sla ik over vandaag we zijn toch niet thuis

Dan is een hete douche hemelsquote:Op woensdag 25 december 2013 10:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sterkte met je rug trouwens!Spit?

Nee dat is het niet , de hele ruggegraat verkrampt als ik rechtop wil staan of achterover wil zittenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sterkte met je rug trouwens!Spit?

Normaal bij spit welquote:Op woensdag 25 december 2013 10:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan is een hete douche hemelsen/of een goeie massage

Auw, arme jijquote:Op woensdag 25 december 2013 10:22 schreef indaha het volgende:
Ik ben niet ziek, ik loop alleen als iemand van 90, mijn rug verkrampt de hele tijd, dat word gezellig eten met af en toe een onderdrukte shit(of andersoortige vloek
) tussendoor .
Beterschap voor alle zieken

Dank je. Ook groeten aan de poezels.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Echt iets voor deze SC al die zieken met de feestdagen!![]()
![]()
Beterschap!En een
voor d'rbij.

Klinkt knap klote. Sterkte en een hele fijne dag desondanks!quote:Op woensdag 25 december 2013 10:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat is het niet , de hele ruggegraat verkrampt als ik rechtop wil staan of achterover wil zitten
Het doet ontzettend zeer en ik kan dan ook helemaal niet mijn spieren ontspannen.
Het gekke is dat ik 2 hernia's heb, een in de nek en 1 borsthernia maar dat ik nu de pijn in de onderrug en heup voel dus ik hoop maar dat er geen 3e bijgekomen is.
Google brengt me op ischias als ik de symptomen lees , maar het boeit me eigenlijk niet wat het is het moet gewoon weg![]()
Zo nu genoeg gezeikt, ik heb een brufen en paracetamol gepakt en ga er gewoon een fijne kerst van maken.

O bah, dat is ook naarquote:Op woensdag 25 december 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je een kruik, indaha? Lekker op de bank gaan hangen met dat ding tegen je rug?
Over zieken gesproken: m'n 'neptante' hangt tegen een longontsteking aan, ik ga zo even bij haar kijken, ze klonk heel eng aan de telefoon gister....

Ben je voor 17 mensen aan het koken?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Sterkte indaha!
Ik rekte me eergister een beetje vreemd uit en hoorde een harde knak in mijn nek. Volgens mij is er een wervel (weer) verschovenAnderhalve dag zere linkerschouder en -arm en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ik laat ergens begin volgend jaar wel naar die wervel kijken, nu geen zin in
Hier zit de kalkoen in de oven
En twee beenhammen in de pan
En het stokbrood voor het ontbijt ligt naast de braadslee met kalkoen in de oven![]()
Heb nu drie verschillende kalkoeninternetsites gelezen, de een zegt 30 min per 500 gram, de ander zegt 40 minuten per kilo (dat scheelt dus nogal), de een zegt eerst bruin braden en daarna met alufolie aftenten en verder garen. De ander zegt precies andersom.
Ik doe dus maar wat![]()

Stepford Wivequote:Op woensdag 25 december 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Sterkte indaha!
Ik rekte me eergister een beetje vreemd uit en hoorde een harde knak in mijn nek. Volgens mij is er een wervel (weer) verschovenAnderhalve dag zere linkerschouder en -arm en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ik laat ergens begin volgend jaar wel naar die wervel kijken, nu geen zin in
Hier zit de kalkoen in de oven
En twee beenhammen in de pan
En het stokbrood voor het ontbijt ligt naast de braadslee met kalkoen in de oven![]()
Heb nu drie verschillende kalkoeninternetsites gelezen, de een zegt 30 min per 500 gram, de ander zegt 40 minuten per kilo (dat scheelt dus nogal), de een zegt eerst bruin braden en daarna met alufolie aftenten en verder garen. De ander zegt precies andersom.
Ik doe dus maar wat![]()

Hahaha nee voor 8quote:Op woensdag 25 december 2013 11:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ben je voor 17 mensen aan het koken?
Ja, op het verhitte hoofd, het uitbedhaar, het gevloek en getier na lijkt het bestquote:

Ik wilde gisteren helpen en toen kreeg ik een : GET AWAYYYYYYYYYYYYYYYYYY FROM THE KITCHEN....MOVE SLOWLY BACKWARDS!!!!quote:Op woensdag 25 december 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
Ik had ook gewoon moeten aanschuiven, ik trap er elk jaar weer in![]()

quote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren helpen en toen kreeg ik een : GET AWAYYYYYYYYYYYYYYYYYY FROM THE KITCHEN....MOVE SLOWLY BACKWARDS!!!!

quote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren helpen en toen kreeg ik een : GET AWAYYYYYYYYYYYYYYYYYY FROM THE KITCHEN....MOVE SLOWLY BACKWARDS!!!!

Ja, haar weerstand is ook echt niks op het moment... haar benen worden al een aantal weken gezwachteld nadat het vocht uit haar benen was geknapt (naaare wondquote:
Wat zegt de kalkoen zelf? Z'n verpakking bedoel ik dan natuurlijk, hijzelf zal weinig zinnigs meer zeggenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik rekte me eergister een beetje vreemd uit en hoorde een harde knak in mijn nek. Volgens mij is er een wervel (weer) verschoven Anderhalve dag zere linkerschouder en -arm en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ik laat ergens begin volgend jaar wel naar die wervel kijken, nu geen zin in

Mijn broer en ik hebben samen leren koken dus dat was het niet...Nee als ik daar ben dan ben ik net als de meisjes een prinssesjequote:Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef Barbaaf het volgende:
Sowieso wil je geen mensen in je keuken die niet de basisregels kennen van Jouw Persoonlijke Keuken (ik niet iig)

Dat klinkt allemaal niet okquote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, haar weerstand is ook echt niks op het moment... haar benen worden al een aantal weken gezwachteld nadat het vocht uit haar benen was geknapt (naaare wond). Ze heeft gisteren steunkousen binnen gehad, dus daar gaan ze vanaf nu op over, maar de plek op haar been is nog niet genezen, sterker nog, weer ietsje erger geworden (suikerziekte, dus geneest slecht). Ik maak me echt heel erg zorgen, op een gegeven moment kom je op een soort 'point of no return' en ik zie echt dat ze daar keihard op af vliegt nu...
[..]
Wat zegt de kalkoen zelf? Z'n verpakking bedoel ik dan natuurlijk, hijzelf zal weinig zinnigs meer zeggen

Yep, ik weet hetquote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, haar weerstand is ook echt niks op het moment... haar benen worden al een aantal weken gezwachteld nadat het vocht uit haar benen was geknapt (naaare wond). Ze heeft gisteren steunkousen binnen gehad, dus daar gaan ze vanaf nu op over, maar de plek op haar been is nog niet genezen, sterker nog, weer ietsje erger geworden (suikerziekte, dus geneest slecht). Ik maak me echt heel erg zorgen, op een gegeven moment kom je op een soort 'point of no return' en ik zie echt dat ze daar keihard op af vliegt nu...

dat ga ik morgen doen. Gewoon werken alsof het zondag is. Boek mee en lekker onderuit gezakt hangenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Ynske het volgende:
Tis heerlijk vertoeven hier
Goed boek, en af en toe een klant helpen.

De kalkoen zegt zelf 30 minuten per 500 gram op 175 graden.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zegt de kalkoen zelf? Z'n verpakking bedoel ik dan natuurlijk, hijzelf zal weinig zinnigs meer zeggen

Ja, dat moet voor jou heel herkenbaar zijn... ik heb echt een hele tijd geprobeerd om haar wakker te schudden, ik heb er een tijdje afstand van genomen omdat ik het zo moeilijk vond om te zien hoe ze zichzelf tekort deed, maar nu zit ze nu echt op een punt dat ze niet anders meer kan. Ik bemerk bij haar nu wel de wil om er tegenaan te gaan, ik hoop echt dat ze die kans nog krijgtquote:
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De kalkoen zegt zelf 30 minuten per 500 gram op 175 graden.
Echter, kalkoen rept niet over wel of niet een tijd afdekken en daar hebben ze het echt in elk ander filmpje of site wel overAnders wordt ie zwart, na 150 (!) minuten in de oven, onafgedekt, volgens mij.
Heb hem net bruin laten bakken, nu afgedekt weer teruggezet en dan het laatste kwartier doe ik hem weer onafgedekt met een beetje honing er op

Herkenbaar, heb ik ook last van.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef Barbaaf het volgende:
Sowieso wil je geen mensen in je keuken die niet de basisregels kennen van Jouw Persoonlijke Keuken (ik niet iig)
Uur per kilo, heb ik altijd geleerd. En na afloop goed laten rusten.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Echter, kalkoen rept niet over wel of niet een tijd afdekken en daar hebben ze het echt in elk ander filmpje of site wel overAnders wordt ie zwart, na 150 (!) minuten in de oven, onafgedekt, volgens mij.
Heb hem net bruin laten bakken, nu afgedekt weer teruggezet en dan het laatste kwartier doe ik hem weer onafgedekt met een beetje honing er op

't Is ook heel persoonlijk natuurlijk, 't gaat er maar net om welke boodschap je mee wil geven met het vlees dat je serveert: degelijk, uitdagend of bloederigquote:Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]

Ja, regelmaat is heel belangrijk en dat humeur ken ik ook - niet van mijn vader maar van mijn tante die erg goed is in het verwaarlozen van haar suikerquote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dat moet voor jou heel herkenbaar zijn... ik heb echt een hele tijd geprobeerd om haar wakker te schudden, ik heb er een tijdje afstand van genomen omdat ik het zo moeilijk vond om te zien hoe ze zichzelf tekort deed, maar nu zit ze nu echt op een punt dat ze niet anders meer kan. Ik bemerk bij haar nu wel de wil om er tegenaan te gaan, ik hoop echt dat ze die kans nog krijgtEn hoe hard het ook klinkt, op een bepaalde manier is dat zwachtelen een zegen, want het heeft de regelmaat volledig teruggebracht in haar leven: ze eet op tijd, slikt haar medicijnen netjes en is daardoor ook weer een heel tof mens want hoe hard het ook klinkt, dat slechte humeur dat ze kreeg door haar verwaarloosde suiker maakte haar soms nagenoeg onuitstaanbaar
![]()

Sterkte met je tante Miss D en dat van die regelmaat komt me bekend voor, mijn moeder wilde eerst ook niets en niemand die haar hielp totdat ze in het ziekenhuis kwam en ze is lichamelijk zo snel opgeknapt doordat ze op gezette tijden verzorgd werd.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat moet voor jou heel herkenbaar zijn... ik heb echt een hele tijd geprobeerd om haar wakker te schudden, ik heb er een tijdje afstand van genomen omdat ik het zo moeilijk vond om te zien hoe ze zichzelf tekort deed, maar nu zit ze nu echt op een punt dat ze niet anders meer kan. Ik bemerk bij haar nu wel de wil om er tegenaan te gaan, ik hoop echt dat ze die kans nog krijgtEn hoe hard het ook klinkt, op een bepaalde manier is dat zwachtelen een zegen, want het heeft de regelmaat volledig teruggebracht in haar leven: ze eet op tijd, slikt haar medicijnen netjes en is daardoor ook weer een heel tof mens want hoe hard het ook klinkt, dat slechte humeur dat ze kreeg door haar verwaarloosde suiker maakte haar soms nagenoeg onuitstaanbaar
![]()
[..]
Ben benieuwd!

Nou ja zonder water kan het tenminste ook niet overstromenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ib en ik hadden net een mooie verrassing toen we uit de douche kwamen. Hele keuken stond blank![]()
Het putje was eerst even verstopt dus misschien teveel water in een keer doorgestroomd naar een oude afvoer tak. Naja alles opgedweild en Ib heeft daarna nog even zijn douchesessie afgemaakt en toen was er geen water meer

Oh dat zijn idd altijd verrassingen die je niet kunt gebruikenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ib en ik hadden net een mooie verrassing toen we uit de douche kwamen. Hele keuken stond blank![]()
Het putje was eerst even verstopt dus misschien teveel water in een keer doorgestroomd naar een oude afvoer tak. Naja alles opgedweild en Ib heeft daarna nog even zijn douchesessie afgemaakt en toen was er geen water meer

Balenen altijd met zulke dagen gebeurt zoiets , hopelijk was het eenmalig .quote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:

Toch heerlijk om verwend te wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn broer en ik hebben samen leren koken dus dat was het niet...Nee als ik daar ben dan ben ik net als de meisjes een prinssesje![]()
![]()
![]()

Ik snap dat vooral dat laatste heel erg moeilijk voor haar is. Ze is het liefste in haar leven verloren, haar kind, en eigenlijk heeft ze op sommige momenten de zin niet meer. Ik heb daar ook gesprekken met haar over gehad, dat je suiker verwaarlozen echt wel een hele nare manier is om jezelf van het leven te beroven, terwijl ik het aan de andere kant ook wel snap van haar... maar ja, nu wordt het wel heel depressief allemaal, en dat met Kerstquote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef indaha het volgende:
Sterkte met je tante Miss D en dat van die regelmaat komt me bekend voor, mijn moeder wilde eerst ook niets en niemand die haar hielp totdat ze in het ziekenhuis kwam en ze is lichamelijk zo snel opgeknapt doordat ze op gezette tijden verzorgd werd.Ik hoop dat dit voor je tante ook gaat gelden en dat ze nieuwe moed krijgt

Sterker nog dat wordt geairbrushed voordat ze op de foto zetten.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
De poten van je kalkoen worden dus NOOIT (!!!!) zo:
[ afbeelding ]
Volgens mij Photoshoppen ze dat altijd![]()

quote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Toch heerlijk om verwend te worden

Ik denk dat ze wel meer Photoshoppen aan dit plaatje dan alleen de potenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet nooit zo goed wat ik op dit soort dingen moet zeggen, maarquote:Op woensdag 25 december 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap dat vooral dat laatste heel erg moeilijk voor haar is. Ze is het liefste in haar leven verloren, haar kind, en eigenlijk heeft ze op sommige momenten de zin niet meer. Ik heb daar ook gesprekken met haar over gehad, dat je suiker verwaarlozen echt wel een hele nare manier is om jezelf van het leven te beroven, terwijl ik het aan de andere kant ook wel snap van haar... maar ja, nu wordt het wel heel depressief allemaal, en dat met Kerst![]()
In ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties, dat ik even mijn ei kwijt kon

dat is gewoon een rauwe kalkoen die ze geverfd hebben ....Wat Paarsbeestje dus zegtquote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Hier kun je alles kwijt en nog een fijne kerstquote:Op woensdag 25 december 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap dat vooral dat laatste heel erg moeilijk voor haar is. Ze is het liefste in haar leven verloren, haar kind, en eigenlijk heeft ze op sommige momenten de zin niet meer. Ik heb daar ook gesprekken met haar over gehad, dat je suiker verwaarlozen echt wel een hele nare manier is om jezelf van het leven te beroven, terwijl ik het aan de andere kant ook wel snap van haar... maar ja, nu wordt het wel heel depressief allemaal, en dat met Kerst![]()
In ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties, dat ik even mijn ei kwijt kon

Ik weet wel hoe moeilijk het is om samen te leven met iemand met suiker. maar Ik herken het chagrijnige nietquote:Op woensdag 25 december 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]

Dat denk ik ook, trouwens dat is zo bij alle gerechten die zo prachtig op internet staanquote:Op woensdag 25 december 2013 12:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is gewoon een rauwe kalkoen die ze geverfd hebben ....Wat Paarsbeestje dus zegt

Fijne dagquote:Op woensdag 25 december 2013 12:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, trouwens dat is zo bij alle gerechten die zo prachtig op internet staan![]()
Ik ga mijn man maar eens wakker maken

Het chagrijnige heeft ze alleen als ze haar suiker verwaarloost. Dus niet op gezette tijden eten, de verkeerde dingen eten, niet netjes haar medicijnen slikken. Het komt dus (in mijn beleving) niet zozeer door de ziekte, maar alleen als ze haar ziekte verwaarloost. En bedankt, ik hoop het ookquote:Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef Laysa het volgende:
Ik weet wel hoe moeilijk het is om samen te leven met iemand met suiker. maar Ik herken het chagrijnige niet Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel een positieve ommekeer komt

't Zou kunnen, na 180 minuten op 86 graden, ongeveer....quote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, komt door de schommelingen in de suikerspiegel. Mijn vader hield zich netjes aan alle schema's en die was echt nooit humeurigquote:Op woensdag 25 december 2013 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Het chagrijnige heeft ze alleen als ze haar suiker verwaarloost. Dus niet op gezette tijden eten, de verkeerde dingen eten, niet netjes haar medicijnen slikken. Het komt dus (in mijn beleving) niet zozeer door de ziekte, maar alleen als ze haar ziekte verwaarloost. En bedankt, ik hoop het ook

Vandaar de Cutlet frills.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef Greys het volgende:
Dat rusten gaat geen probleem zijn, hij moet daarna nog een uur mee in de auto
Weet je wat ik altijd zo jammer/stom vind? Dat je het vlees bij de pootjes al snel ziet terugtrekken zeg maar wanneer het gaart. Staat zo lullig
Dat ziet er idd meer uit als een rauwe kalkoen die goudbruin gephotoshopped is.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn aanwezigheid, denk ik. Ik ga straks even taart bij haar eten omdat haar zoon vandaag zijn verjaardag zou hebben gevierd (we zouden eigenlijk naar het graf, maar dat zit er natuurlijk niet in voor haar) en verder qua praktische dingetjes wat boodschapjes meenemen en zo en ik ga ook huishoudelijke hulp en gesubsidieerde taxi voor haar regelen (want ik ga er gewoon vanuit dat ze deze hobbel overwint en in het nieuwe jaar de goede kant op zal gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Zou kunnen, na 180 minuten op 86 graden, ongeveer....
Sterkte M_D, is er nog iets waar je haar in deze fase erg blij mee kan maken?

sterktequote:Op woensdag 25 december 2013 13:59 schreef Greys het volgende:
De kalkoen is volgens mij schandalig goed gelukt![]()
En de beenhammetjes ook.
Straks met kalkoen, hammen, cranberrysaus etc de auto in.
Met hond

Hond kijkt er al helemaal naar uit?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:59 schreef Greys het volgende:
De kalkoen is volgens mij schandalig goed gelukt![]()
En de beenhammetjes ook.
Straks met kalkoen, hammen, cranberrysaus etc de auto in.
Met hond

Ik weet wie er een goeie Kerst gaat hebben dit jaarquote:Op woensdag 25 december 2013 14:04 schreef Greys het volgende:
Afijn, aangekomen in Noordwijkerhout straks alleen nog maar botjes

die is wel af tegen kerst 2014quote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
Als kersttraditie is hier een legpuzzel opgezocht en dan denk je goh, doe een leuk wintertafereel ofzo...
Mn moeder heeft deze uitgezocht
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
Als kersttraditie is hier een legpuzzel opgezocht en dan denk je goh, doe een leuk wintertafereel ofzo...
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]

Uitdagingquote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]

Dies leukquote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]

Die heeft ze ook van die dubbelzijdigequote:Op woensdag 25 december 2013 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dies leuk
k heb nog zo'n stomme puzzel met op de achterkant dezelfde plaat maar een kwartslag gedraaid

Lekker simpel beginnen om er weer in te komen, ik raad er zo een aan:quote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Legpuzzels!Vroeger ontzettend veel gedaan, maar al jaren niet meer gepuzzeld. Je brengt me op ideeën.

quote:Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
En weg, kom morgen wel weer even langs.![]()
But for now, ai em of toe ze femmelie!

Volgens mij heeft ze die ookquote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker simpel beginnen om er weer in te komen, ik raad er zo een aan:
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 25 december 2013 16:06 schreef Rewimo het volgende:
Zo, de aardappeltjes liggen zich te wentelen in wat olie, rozemarijn, grof gemalen zeezout (uiteraard), peper en knoflook. Het ruikt nu al heerlijk
De kip ligt op kamertemperatuur te komen. Die grijp ik straks wel in zijn kladden

Ik denk dat ik voorlopig mijn atl van 72.6 niet meer ziequote:Op woensdag 25 december 2013 21:07 schreef Laysa het volgende:
ik ben benieuwd of ik overmorgen nog steeds niets ben aangekomen

Jawel joh....positief blijven denkenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig mijn atl van 72.6 niet meer zie

Die verwacht ik ook nog wel jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:12 schreef Qwea het volgende:
Mijn darmen zijn uit hun routine en voelen zich zwaar kut

Menquote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die verwacht ik ook nog wel ja

quote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mennet terug van het diner en ik heb acuut besloten morgen die gourmet alleen met groentes te doen. Godsamme

quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag lachen! want ik heb het zelf straks ook

De mijne wordt iedere week vervangen!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]ik wens je oprecht heel veel sterkte
mijn wc heeft iig nieuw glazuur nodig

Omgquote:Op woensdag 25 december 2013 22:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De mijne wordt iedere week vervangen!
![]()

Strakke voorbereiding!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef Laysa het volgende:
Oh ik heb net expres Yakult gedronken om ruimte te hebben voor morgen

Kom erbij zitten!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
De MDL club zit (hihihi) weer bij elkaar hoor.

*Queller roept* Die vindt dat vast wel gezellig.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kom erbij zitten!
Wel je eigen pot meebrengen!

Ik heb morgen nog wat en dan ga ik op dieet! Echt trouwens, privésores is een beetje voorbij dus het mag wel eens wat minder zeg maarquote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
morgen een brunch en avond eten....hierna eet ik niet meer tot oudjaars avond![]()

Jij niet dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*Queller roept* Die vindt dat vast wel gezellig.

En de oliebollen en appelbeignets dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wat en dan ga ik op dieet! Echt trouwens, privésores is een beetje voorbij dus het mag wel eens wat minder zeg maar

Daar hou ik gelukkig niet zo vanquote:Op woensdag 25 december 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de oliebollen en appelbeignets dan?

Ik ben gelukkig nog niets aangekomen....( net gewogenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wat en dan ga ik op dieet! Echt trouwens, privésores is een beetje voorbij dus het mag wel eens wat minder zeg maar
Alleen een paar op oudjaarsavond...bij de koffiequote:Op woensdag 25 december 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de oliebollen en appelbeignets dan?

Die had toch niets te doenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*Queller roept* Die vindt dat vast wel gezellig.

Tuulk! Lekker samen stinken, ik neem pakjes lucifers mee.quote:

quote:Op woensdag 25 december 2013 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk! Lekker samen stinken, ik neem pakjes lucifers mee.![]()
Maar er was toch ook een pot nodig ter verhoging van de feestvreugde?

Ik maar een beetje, want ik zou terug rijden...Rijdt mn moeder ineens zelf terugquote:Op woensdag 25 december 2013 22:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb overigens gedronken dus ik ben een pietsie melig

Alsnog drinken een optie?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik maar een beetje, want ik zou terug rijden...Rijdt mn moeder ineens zelf terug

Zo hoog is die heul niet! Gezellig, handzaam praktisch potje ist.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Waarom moet jij nou weer speciaal een hoge pot hebben? Nou? Huh?

Net geverfd en perfecte glazuurquote:Op woensdag 25 december 2013 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo hoog is die heul niet! Gezellig, handzaam praktisch potje ist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |