abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134651010

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaHetKlusKonijn

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap

oliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpgdinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgnipje2.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Shabu meet Amersfoort! *O* 11 januari shabu ^O^

Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia

Misschieners:
- Greys
- Candaasje
- Muis en MrMuis
- M_D
- Tombo
- Qwea
pi_134651032
Nog even meer klagen hoor :( :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134651038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat is zeer goed te begrijpen.. heb er amper woorden voor hoe laag ik zoiets vind.

[..]

:X

Wat een trieste lui zeg!
Wat een zielig kut leven moeten zij hebben om een ander zo af te fikken :r om zichzelf beter te voelen.

[..]

Ik kan goed begrijpen dat je niet naar de crematie bent geweest, mag dan bloedverwant zijn maar met zulke gedragingen kunnen ze niet verwachten dat men nog rekening houdt met ze en tot de familie rekent.
Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.

Morgen lekker met mijn ouders en opa en oma gourmetten, wijntjes en kerstbiertjes drinken, en 2e kerstdag lekker chillen heel de dag. Zal wel een dagje football manager zijn, nu ook mee bezig :@
pi_134651070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.

Morgen lekker met mijn ouders en opa en oma gourmetten, wijntjes en kerstbiertjes drinken, en 2e kerstdag lekker chillen heel de dag. Zal wel een dagje football manager zijn, nu ook mee bezig :@
Jullie hebben groot gelijk!

Geniet er van :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134651132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef roos85 het volgende:

[..]

Jullie hebben groot gelijk!

Geniet er van :*
Dat zal zeker lukken, dank je wel!

En ik wil bij deze hier ook iedereen hele fijne vreetfeestdagen wensen, ondanks alle struggles :P
pi_134651136
Ik ga zo maar alle spullen inpakken en omkleden en dan richting vrienden.

Zouden eigenlijk vrienden te eten krijgen, werden we vanochtend door andere vrienden gebeld of ze ook konden aanschuiven en konden dan daar koken.

Prima :P
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2013 @ 14:37:51 #7
43556 miss_dynastie
pi_134651191
Wij zijn ook maar met zijn tweetjes, morgen alleen nog even bij iemand op bezoek en verder uuuurenlang gourmetten en films kijken. Weinig origineel, wel zo gezellig :P
pi_134651217
De films zijn niet zoveel soeps morgen....
pi_134651252
Gisteren trouwens tweede in de rij bij de supermarkt B-)
Vandaag meteen aan de beurt bij bonbonzaak én bakkert. B-)

Hoezo, kerstdrukte? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2013 @ 14:40:14 #10
43556 miss_dynastie
pi_134651276
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef Laysa het volgende:
Op de Nederlandse kanalen niet nee... gelukkig hebben we een satelliet waar we zo'n beetje de hele wereld mee kunnen bekijken :P
pi_134651386
Ik ging net nog even langs de supermarkt voor kattenbakvulling. Was gelukkig vrij rustig.
Pleurt die vrouw die voor me in de rij stond zo het mandje op de grond (vlak voor me voeten) ipv het netjes weg te zetten.. Uit lieve vrede maar mijn mond gehouden en demonstratief mandje op de goede plek gezet.
pi_134651429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Op de Nederlandse kanalen niet nee... gelukkig hebben we een satelliet waar we zo'n beetje de hele wereld mee kunnen bekijken :P
Altijd handig :P
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:45:01 #13
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134651476
Cat? mijn kerstplanning is zo simpel: Vanavond pakjes en eten bij mn oom en tante (zus van mn moedert), morgen niksen en gourmetten en donderdag werken :D
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_134651590
Ik haat het als gesprekken/discussies nog niet afgerond zijn. Dan ga ik me helemaal opvreten. Maar mijn ouders kregen visite dus we hebben maar opgehangen maar nu hangt er dus nog iets in de lucht :r
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2013 @ 14:48:27 #15
43556 miss_dynastie
pi_134651622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

Altijd handig :P
Jep. En anders is er Netflix, staan ook aardig wat leuke kerstfilms op :Y
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:49:48 #16
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134651668
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

de beste kerstdagen zijn game-kerstdagen :Y
Sporten voor Sophia
pi_134651782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. En anders is er Netflix, staan ook aardig wat leuke kerstfilms op :Y
:Y Wij hebben gisteren Home alone 1 en 2 gekeken en vanmorgen de Grinch. Nou ja, R. en mijn man dan, ik heb hem aan de binnenkant van mijn ogen gekeken :')
And so the lion fell in love with the lamb
pi_134651826
Yashaa, dat is ook niet leuk zeg -O- Dan voel je je enorm gepasseerd idd. En hoezo zou het dan aan jou liggen? Bah ;(
pi_134651827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog even meer klagen hoor :( :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom! :(
pi_134651908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haat het als gesprekken/discussies nog niet afgerond zijn. Dan ga ik me helemaal opvreten. Maar mijn ouders kregen visite dus we hebben maar opgehangen maar nu hangt er dus nog iets in de lucht :r
Ik zou ze een berichtje sturen dat je wil praten zodra de visite weg is dus dat ze je dan maar moeten bellen of zo.
Lekker simpel ook dat ze meteen zeggen dat het aan jou ligt en je daar maar eens over na moet denken :(
pi_134652077
Naja het is wel deels zo dat ik dingen te vaak op mezelf betrek. En als ik me eenmaal aan een punt ga storen het moeilijk is om daar de focus van af te krijgen. Dus het kan goed zijn dat ik het overtrek. Maar vanavond was wel echt de druppel.
pi_134652173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het is wel deels zo dat ik dingen te vaak op mezelf betrek. En als ik me eenmaal aan een punt ga storen het moeilijk is om daar de focus van af te krijgen. Dus het kan goed zijn dat ik het overtrek. Maar vanavond was wel echt de druppel.
Snap ik, maar of je wel of niet uitgenodigd bent heeft daar toch niks mee te maken?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 december 2013 @ 15:03:14 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134652208
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:

[..]

De beste dagen om lekker vroeg met een boek onder de dekens te kruipen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_134652225
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:

[..]

Zeker met dit weer. :Y

Alhoewel ik wel hoop dat de wind wat gaat liggen en het droog blijft, aangezien ik vanavond nog met de fiets naar vrienden ga.
pi_134652235
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zo te lezen vind jij jezelf gelukkig niet zielig :P
Totaal niet :D
pi_134652282
Ja wss is het van hun uit een redelijk spontaan iets en hebben ze ons niet express niet uitgenodigd maar echt leuk is het niet. En geef dat dan ook toe en ga niet allemaal excuses verzinnen. Die andere issues die ik heb zal wel aan mij liggen. Maar dit vind ik nu gewoon echt niet leuk.

En mijn vader zei ook (was gesprek via facetime dus was met allebei tegelijk) dat ze juist altijd hun uiterste best doen om de een niet anders te behandelen als de ander en dat is misschien ook wel zo. Maar k heb echt het idee dat omdat wij in een andere stad wonen we echt vaak overgeslagen worden met dingetjes.

En verder zijn mijn ouders echt ontzettende schatten. Maar op het moment botert het gewoon ff niet.
pi_134652330
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Bamba het volgende:
Nou ja, R. en mijn man dan, ik heb hem aan de binnenkant van mijn ogen gekeken :')
Ik heb ook een hele film via de binnenkant van mijn ogen gekeken. Nouja, bijna dan: ik heb het begin en het eind gezien en heb me nog 10 minuten afgevraagd hoe ze van zo'n begin bij zo'n eind konden komen en toen ben ik weer ingedut :')
pi_134652358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja wss is het van hun uit een redelijk spontaan iets en hebben ze ons niet express niet uitgenodigd maar echt leuk is het niet. En geef dat dan ook toe en ga niet allemaal excuses verzinnen. Die andere issues die ik heb zal wel aan mij liggen. Maar dit vind ik nu gewoon echt niet leuk.

En mijn vader zei ook (was gesprek via facetime dus was met allebei tegelijk) dat ze juist altijd hun uiterste best doen om de een niet anders te behandelen als de ander en dat is misschien ook wel zo. Maar k heb echt het idee dat omdat wij in een andere stad wonen we echt vaak overgeslagen worden met dingetjes.

En verder zijn mijn ouders echt ontzettende schatten. Maar op het moment botert het gewoon ff niet.
Misschien helpt het als je het op een andere manier benadert. Dat het voor je Opa fijn is dat er vanavond mensen langskomen.
Ik vond het ook jammer om geen kerst te vieren met mijn eigen familie, maar gunde het mijn moeder wel enorm.
pi_134652440
Mja maar bij jou zaten daar iets andere reden achter :) Fijn dat het nu toch wel kan :)

Maar wij zijn simpel weg niet gevraagd, en als ik mijn moeder vandaag niet gesproken had dan hadden we er niks van af geweten. Ze zei net wel dat we dan wel rond een uur of 19.00 bij opa konden zijn, vond ik in eerste instantie prima :) Maar toen kwam dat dingetje van dat zij dr ook allemaal zouden eten. En dan denk ik, is het zo'n grote moeite om dan even bij je dochter te peilen of ze ook mee willen? Want met je zoon stem je het blijkbaar wel af.
pi_134652613
Hm, dat is wel vervelend ja. Vast niet zo bedoeld, en waarschijnlijk gewoon een spontane ingeving, maar kan me voorstellen dat het wat rot overkomt.

Om nog even over kerst door te gaan; ik heb nu een gerecht met gegrilde groenten, gevuld met vanalles en nog wat, uit de oven. Nu staat erbij dat er ook langkorrelige rijst in die groentestukken moet - maar er staat niet dat de rijst gekookt moet zijn.
Is dan 20 min. in de oven, met wat olie en in zo'n stuk groente (aubergine, paprika en tomaat) dan genoeg om die rijst lekker te krijgen? Of zal ik het wel gewoon moeten koken? :? *noob*
pi_134652729
Oh, laat maar....ik lees dat het toch gekookt moet zijn. Het stond er een klein beetje klein :@ :+
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:26:43 #32
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134653027
Sinds 2002 is mijn kerst simpel: Gamen en/of werken en verder de groeten. Tot ik een vriendin kreeg en er ineens over gesproken moest worden. Bleek haar broertje de 25ste jarig en de 31ste haar moeder. Kortom lekker weekje bij haar ouders logeren _O-.

Maar nu dus lekker werken en gamen :P
Sporten voor Sophia
pi_134653522
Ik moet morgen al om 11:00!!! bij mijn ouders zijn. Vriend wil dat volgend jaar niet meer en ik zie er morgen ook best wel tegenop. Normaal trek ik zo'n dag best ga wat op de computer loop een stuk enz enz. Maar Ean en haar neefje is een beetje water en vuur en ik vind het zo sneu voor ean dat ze waarschijnlijk morgen geen leuke dag heeft.

Vanavond doe ik niks bijzonders geen dienst oid. het is vandaag 13 jaar geleden dat mijn oma is gestorven.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:43:17 #34
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134653543
:* FR
Sporten voor Sophia
pi_134655344
Inmiddels mijn ouders weer gesproken en het is redelijk uitgesproken. Het zijn ook vooral wat onderliggende issues die bij mijzelf spelen en die ik projecteer op gedrag van mijn ouders. Maar ook wel wat dingetjes aan hun kant, en die willen ze niet echt zien :X Maar goed, net Opa gebeld, en wij gaan er vanavond ook eten. Dus alles komt goed ofzo *O*

Sorry voor mijn gezeur verder :X
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:39:20 #36
386633 Adnap
I love Life !
pi_134655371
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig heb ik on demand én heb ik de afgelopen weken al genoeg kerstmeuk opgenomen :D
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:42:11 #37
386633 Adnap
I love Life !
pi_134655451
Yasha fijn dat het is opgelost, veel plezier vanavond

Toek mijn mam is de 31e jarig maar wij doen het ene jaar feest, andere jaar niet. Nu bijv het weekend ervoor omdat ik toch al die kant op moet.
I live life, i love life
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:53:10 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134655719
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inmiddels mijn ouders weer gesproken en het is redelijk uitgesproken. Het zijn ook vooral wat onderliggende issues die bij mijzelf spelen en die ik projecteer op gedrag van mijn ouders. Maar ook wel wat dingetjes aan hun kant, en die willen ze niet echt zien :X Maar goed, net Opa gebeld, en wij gaan er vanavond ook eten. Dus alles komt goed ofzo *O*

Sorry voor mijn gezeur verder :X
Fijn dat het is opgelost.

Mijn kerst is ubersimpel.
Vanavond: niks
Morgen: niks
Donderdag: niksen bij een vriendin

En tussendoor eten, katten aaien, hardlopen, lezen, fokken en gtst kijken (verder tv uit want robert ten brink :r )
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_134656122
Frasier is veilig thuis :* O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 december 2013 @ 17:19:46 #40
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134656621
Yasha, goed dat het uitgepraat is :* Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben :)

God, die prutsers van de ING zijn ook weer bezig :( :( :( Die zien kans om een brief van het NL naar het Duits te vertalen en dan het bedrag er verkeerd in te zetten :') En of wij even ruim 2900 euro willen ophoesten omdat zij een fout hebben gemaakt :{w In een onbeleefde k**brief }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:21:34 #41
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134656668
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Fijn dat het is opgelost.

Mijn kerst is ubersimpel.
Vanavond: niks
Morgen: niks
Donderdag: niksen bij een vriendin

En tussendoor eten, katten aaien, hardlopen, lezen, fokken en gtst kijken (verder tv uit want robert ten brink :r )
klinkt ook prima!

Heel misschien moet ik 1 januari paar uurtjes werken _O_
Sporten voor Sophia
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:32:34 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134659300
Pffff, van 15:15 tot net bij de DA geweest. Omdat het vanmorgen nog niet zo lekker ging en hij ontzettend veel drinkt :')

Hij eet iig weer goed. Hij kotst niet meer. Hij is ook niet ontzettend sloom meer. Wel drinkt hij nog achterlijk veel. Dus, weer bloed, leverwaardes gedaald *O* Nierwaarde goed. Calcium veelste laag. Acute ontstekingwaarde ook wat te hoog. Die calciumwaarde gaan we nog in het lab laten bepalen in utrecht omdat soms nog wel eens meetfouten voor willen komen.

Baloe heeft AB meegekregen voor de zekerheid, mocht hij weer sloom zijn moeten we dat geven. Vrijdag bellen hoe het gaat, gaat het goed hoeven we niet te komen, gaat het kut, controle. Heb voor de kerstdagen haar mobiele nummer gekregen, mocht er iets zijn moet ik haar bellen. Hoef ik iig niet uit te wijken naar die andere prutsers *O*

Lange zit hoor 3u :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 24-12-2013 19:29:15 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:33:19 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134659318
Ooh en mijn kerst :

Vanaaf wokgroente, rijst, ei, kipfilet.
Morgen uit eten :9 wild :9
Donderdag hiero menu. Carpaccio, amuses, gourmet, alles, veel werk dus te doen :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 december 2013 @ 18:35:51 #44
13151 crew  Rewimo
pi_134659408
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:32 schreef Qwea het volgende:
Pffff, van 15:15 tot net bij de DA geweest. Omdat het vanmorgen nog niet zo lekker ging en hij ontzettend veel drinkt :')

Hij eet iig weer goed. Hij kotst niet meer. Hij is ook niet ontzettend sloom meer. Wel drinkt hij nog achterlijk veel. Dus, weer bloed, leverwaardes gedaald *O* Nier waardes goed. Calcium veelste laag. Acute ontstekingwaarde ook wat te hoog. Die calcium waardes gaan we nog in het lab laten bepalen in utrecht omdat soms nog wel eens meetfouten voor willen komen.

Baloe heeft AB meegekregen voor de zekerheid, mocht hij weer sloom zijn moeten we dat geven. Vrijdag bellen hoe het gaat, gaat het goed hoeven we niet te komen, gaat het kut, controle. Heb voor de kerstdagen haar mobiele nummer gekregen, mocht er iets zijn moet ik haar bellen. Hoef ik iig niet uit te wijken naar die andere prutsers *O*

Lange zit hoor 3u :P
Maar nog steeds niet echt duidelijk wat er nou is met hem hè? Hopelijk knapt ie op van de AB.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:28:22 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134661322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Maar nog steeds niet echt duidelijk wat er nou is met hem hè? Hopelijk knapt ie op van de AB.
Nope. AB is niet preventief. Die moeten we enkel geven als hij weer sloom wordt. Anders niet. Dus laten we hopen dat het niet hoeft.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 december 2013 @ 19:29:01 #46
13151 crew  Rewimo
pi_134661340
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:28 schreef Qwea het volgende:

Nope. AB is niet preventief. Die moeten we enkel geven als hij weer sloom wordt. Anders niet. Dus laten we hopen dat het niet hoeft.
O okee, verkeerd begrepen ;)
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:35:27 #47
386633 Adnap
I love Life !
pi_134661580
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Yasha, goed dat het uitgepraat is :* Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben :)

God, die prutsers van de ING zijn ook weer bezig :( :( :( Die zien kans om een brief van het NL naar het Duits te vertalen en dan het bedrag er verkeerd in te zetten :') En of wij even ruim 2900 euro willen ophoesten omdat zij een fout hebben gemaakt :{w In een onbeleefde k**brief }:|
Ing had ook al het salaris van enkele collega's niet uitbetaald.....school doet het altijd ruim voor kerst en nu dus voor een aantal nog geen centen. Blij dat ik niet bij ing zit
I live life, i love life
pi_134662458
Lieve SC-ers,
Alleen, samen, met of zonder leuke of minder leuke familie/vrienden/kennissen dan wel de nodige verplichtingen wens ik jullie allemaal

En had ik ook de adressen gehad van degenen die geen SC Secret Santa waren dan hadden jullie zeker allemaal een kaartje gekregen dus dan maar zo ;) ~:)

Liefs van deze nu dus niet meer Secret Santa :*
:W
Waar het stinkt is het warm.
pi_134662695
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef Toekito het volgende:
:* FR
dank je maar ik heb er totaal geen moeite mee. Klinkt hard maar mijn oma was op leeftijd en takelde echt af. Ik had er vrede mee dat ze stierf.

Voor jou ook een dikke :* deze dagen lijken mij best moeilijk voor je.

yashaa fijn dat het uitgepraat is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 december 2013 @ 20:06:58 #50
13151 crew  Rewimo
pi_134662768
Ik wens jullie ook allemaal fijne kerstdagen ~:)

pi_134663210
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik wens jullie ook allemaal fijne kerstdagen ~:)

[ afbeelding ]
O+ voor jullie hetzelfde

FEE / Fijne feestdagen vanuit België
Werewolf
pi_134663719

Ook van mij een gelukkig kerstfeest voor jullie allemaal :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_134664315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lieve SC-ers,
Alleen, samen, met of zonder leuke of minder leuke familie/vrienden/kennissen dan wel de nodige verplichtingen wens ik jullie allemaal

[ link | afbeelding ]

En had ik ook de adressen gehad van degenen die geen SC Secret Santa waren dan hadden jullie zeker allemaal een kaartje gekregen dus dan maar zo ;) ~:)

Liefs van deze nu dus niet meer Secret Santa :*
Jij was het dus :*
pi_134668236
Ik kreeg vandaag deze van iemand anders. Beetje cheesy maar wel met goede ideeën :P

pi_134668318
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kreeg vandaag deze van iemand anders. Beetje cheesy maar wel met goede ideeën :P

[ afbeelding ]
idd goede ideeën :Y
Nou hier draait de was na een doldwaze gourmet avond :P
pi_134668514
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[ afbeelding ]
Zitten best goede tips bij :Y
Mijn man is wafels aan het bakken en ik moet de eerste proeven of ze goed zijn, iemand moet het doen dus heb ik me maar aangemeld O-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 december 2013 @ 21:46:17 #57
13151 crew  Rewimo
pi_134668550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef indaha het volgende:

Mijn man is wafels aan het bakken en ik moet de eerste proeven of ze goed zijn, iemand moet het doen dus heb ik me maar aangemeld O-)
_O_ Ik heb bewondering voor je :P
pi_134668658
quote:

[..]

lekker
pi_134669062
quote:

[..]

Offer je maar weer op!
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:01:11 #60
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134669125
Ook namens mij hele gezellige dagen toegewenst *O*

Whehehe, in het echt istie heus heel mooi _O- :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_134669181
Wat een hoop pakjes! *O* Ik krijg er grabbelneigingen van!
pi_134669259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook namens mij hele gezellige dagen toegewenst *O*

[ afbeelding ]

Whehehe, in het echt istie heus heel mooi _O- :')
wat een gezelligheid *O*

Allemaal fijne dagen...of je nu wel of niet weggaat en of je nu wel of niet met derden je dagen doorbrengt :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:05:12 #63
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134669272
3 uur zitten inpakken idd :')
Zusje en ik hebben samen voor iedereen cadeautjes gekocht (inclusief voor onszelf :+ ) als verrassing :D
Inmiddels weet meneer I. er al wel iets van :+

Pakjes naast de manden zijn voor zometeen O+
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:06:10 #64
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134669309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:

[..]

wat een gezelligheid *O*

Allemaal fijne dagen...of je nu wel of niet weggaat en of je nu wel of niet met derden je dagen doorbrengt :)
Tnx :*
pi_134669347
quote:

[..]

wat een gezelligheid *O*

:*
pi_134669418
ik had van die ''speciale'' kerstballen voor mn neefje en nichtjes gekocht. voor mijn oudste nichtje een prinsessen muiltje, voor mijn middelste nichtje een Dora en voor mijn neefje een vis met zoenlippen.
En het was een succes.... Voor de rest vreselijke kitsch kerstballen die wij vroeger ook hadden...Dat werd ook gewaardeerd...moet maar een traditie worden. Geef ik ze voortaan elk jaar kitsch ballen :P
pi_134669515
Ik heb dit jaar helemaal geen kerstversiering. Ben te belabberd om er wat aan te doen. Saai!
pi_134669541
quote:

[..]

wat een gezelligheid *O*

:*

Ingetje dat ziet er gezellig uit O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef Laysa het volgende:
ik had van die ''speciale'' kerstballen voor mn neefje en nichtjes gekocht. voor mijn oudste nichtje een prinsessen muiltje, voor mijn middelste nichtje een Dora en voor mijn neefje een vis met zoenlippen.
En het was een succes.... Voor de rest vreselijke kitsch kerstballen die wij vroeger ook hadden...Dat werd ook gewaardeerd...moet maar een traditie worden. Geef ik ze voortaan elk jaar kitsch ballen :P
Wat een leuk idee :)
pi_134669543
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal geen kerstversiering. Ben te belabberd om er wat aan te doen. Saai!
ik zelf ook niet hoor :D
pi_134670368
Wat een gezelligheid Ing! O+

Ik wens ook iedereen gezellige dagen toe :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:52:08 #71
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134670885
Fijne dagen allemaal :*
Sporten voor Sophia
pi_134671074
Van mij ook iedereen hele fijne feestdagen gewenst! Ik wilde een foto plaatsen van onze kerstkaart, maar die is nog niet aangekomen :'( dus dan maar een slechte foto van Spider en de harige kerstboom :)

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 24 december 2013 @ 23:04:21 #73
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134671315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:

Voor jou ook een dikke :* deze dagen lijken mij best moeilijk voor je.
Ik mis alleen mn moeder met deze dagen iets meer dan bijv. half augustus. Maar ben nu bij dr zus en dat is prima :*
Sporten voor Sophia
pi_134671415
Iedereen ook vanuit Ib en mij fijne dagen :*

Wij hebben uiteindelijk een hele leuke avond gehad *O*
pi_134671665
Wat lief Mb O+
  dinsdag 24 december 2013 @ 23:22:23 #76
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134671839
Spider O+

Fijn Yashaaaaa ^O^

Heb 3 shirtjes gekregen van meneer I. O+
Hij een bluray van North America en een pakje sigaretten :+ :')
pi_134672006
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
en een pakje sigaretten :+ :')
Wat een leuk cadeau! Dat had hij vast nog niet!
  dinsdag 24 december 2013 @ 23:31:35 #78
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134672109
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Wat een leuk cadeau! Dat had hij vast nog niet!
Hij was tot tranen geroerd idd :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 december 2013 @ 23:39:48 #79
163650 Greys
pi_134672341
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Hij was tot tranen geroerd idd :Y
:D :') _O-

Ik zie het even voor me en moet er zelf ook een brokkie van weg slikken ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 december 2013 @ 23:40:23 #80
163650 Greys
pi_134672361
Van mij ook allemaal fijne dagen gewenst! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 24 december 2013 @ 23:45:38 #81
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134672541
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:

[..]

:D :') _O-

Ik zie het even voor me en moet er zelf ook een brokkie van weg slikken ;(
Ik had het ook ff moeilijk idd, maar ik heb het droog gehouden :7
  dinsdag 24 december 2013 @ 23:57:49 #82
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_134672918
Zo, nu eens vroeg klaar met werken. *O*

Mag wel toch, met kerstavond? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 25 december 2013 @ 00:00:46 #83
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134673029
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, nu eens vroeg klaar met werken. *O*

Mag wel toch, met kerstavond? :P
Uiteraard *O*
En nu wijntje, snackje, bank? :P
  woensdag 25 december 2013 @ 00:06:48 #84
345170 Roger_Epiales
pi_134673216
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Uiteraard *O*
En nu wijntje, snackje, bank? :P
Wijntje, avondeten, bureaustoel ook goed? :D *O*
Feel free to insult me.
pi_134673508
Fijne feestdagen! ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 december 2013 @ 00:18:04 #86
345170 Roger_Epiales
pi_134673576
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Fijne feestdagen! ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O
~:) Jij ook, en alle anderen natuurlijk! *G*
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 00:19:42 #87
163650 Greys
pi_134673640
Ik ga morgen een kalkoen (proberen te) maken, ben er een beetje zenuwachtig voor :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134673687
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen een kalkoen (proberen te) maken, ben er een beetje zenuwachtig voor :D :')
Wauw! Zelf bouwen, vanaf het ei? [/flauw]

Komt vast goed met die mooie oven van je. ^O^ Ik hoef morgen alleen maar aan te schuiven. :9
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 00:23:10 #89
163650 Greys
pi_134673785
Ik moet nog even een beetje goed inlezen qua 'zoveel tijd onder aluminiumfolie op zoveel graden en daarna zonder folie nog zo lang op zoveel graden' en dan komt het vast goed :D

Moet hem alleen onder de huid insmeren en daar zie ik een beetje tegenop :') :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134673895
Wij eten morgen het lievelings kerst gerecht van mijn broer en mijzelf :P
  woensdag 25 december 2013 @ 00:28:49 #91
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134673976
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wijntje, avondeten, bureaustoel ook goed? :D *O*
^O^
  woensdag 25 december 2013 @ 00:29:48 #92
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134674001
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog even een beetje goed inlezen qua 'zoveel tijd onder aluminiumfolie op zoveel graden en daarna zonder folie nog zo lang op zoveel graden' en dan komt het vast goed :D

Kan ik me wat bij voorstellen :D
Komt vast goed :Y

Wat eet je dan Laysa?
  woensdag 25 december 2013 @ 00:30:52 #93
345170 Roger_Epiales
pi_134674030
quote:

Of spek doen ipv aluminium. :9

Hier ook een videotje met het insmeren onder de huid.
Feel free to insult me.
pi_134674082
Rundertong ala Oma Mestreech en onze papa O+
Mijn schoonzusje eet iets wilds
  woensdag 25 december 2013 @ 00:32:51 #95
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134674093
Zo, thuis. Heb het boek Vechtlust van Fernando Ricksen gehad dus als jullie mij zoeken nu en morgen. _O-

Weltrusten.
Sporten voor Sophia
pi_134674126
Greys je moet de kalkoen ook vochtig houden dus eens in de zoveel tijd zijn eigen jus over hem heen gooien anders wordt het droog
pi_134674159
Met zoeen sprietspipetje! :9
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 00:36:07 #98
163650 Greys
pi_134674165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Of spek doen ipv aluminium. :9

Hier ook een videotje met het insmeren onder de huid.
Ah dank je, dat filmpje sla ik even op :D

Spek heb ik niet, dus het wordt aluminium :P

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:34 schreef Laysa het volgende:
Greys je moet de kalkoen ook vochtig houden dus eens in de zoveel tijd zijn eigen jus over hem heen gooien anders wordt het droog
Ja idd, had ik gelezen, bedruipen! Maar dat doe ik met een gewoon kippie uit de oven ook, dus dat komt sowieso goed *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 00:36:32 #99
163650 Greys
pi_134674173
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:35 schreef Cat22 het volgende:
Hahaha die heb ik dan weer niet, ik kwak het er gewoon overheen met een grote lepel :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 december 2013 @ 00:37:18 #100
345170 Roger_Epiales
pi_134674191
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:35 schreef Cat22 het volgende:
Of gewoon met een soeplepel. :7
Feel free to insult me.
  woensdag 25 december 2013 @ 00:37:19 #101
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134674192
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:32 schreef Laysa het volgende:
Nog nooit gehad, maar het klinkt euhm...apart :D
pi_134674204
Heb je een lekkere vulling? Kastanje meuk vulling is erg lekker :Y
pi_134674235
@ ingetje dat is iets wat je " moet" leren eten, maar wij leerden al heel vroeg vrij uitgesproken eten eten...
  woensdag 25 december 2013 @ 00:39:10 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134674238
Komt de Kouwe Kant te eten Greys?
Of ga je met S. een complete kalkoen wegwerken? :+
  woensdag 25 december 2013 @ 00:40:18 #105
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134674263
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:39 schreef Laysa het volgende:
@ ingetje dat is iets wat je " moet" leren eten, maar wij leerden al heel vroeg vrij uitgesproken eten eten...
Waar smaakt het naar dan? Gewoon rundvlees? En ligt het echt als zo'n lange lap op je bord? :D
pi_134674327
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:40 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Waar smaakt het naar dan? Gewoon rundvlees? En ligt het echt als zo'n lange lap op je bord? :D
Bij ons wordt hij lang gekookt en bouillon van getrokken, dan in kleine plakjes gesneden en de geheime saus gemaakt... Als je het goed doet is het net zoals bij bv draadjes vlees en smelt het in je mond :9~
  woensdag 25 december 2013 @ 00:43:13 #107
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134674354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Laysa het volgende:

[..]

Bij ons wordt hij lang gekookt en bouillon van getrokken, dan in kleine plakjes gesneden en de geheime saus gemaakt... Als je het goed doet is het net zoals bij bv draadjes vlees en smelt het in je mond :9~
Geen vette of harde stukken? :P
pi_134674356
En na afloop moet mn broer met pijn in zijn hart mij minstens 2 bakjes voor in de vriezer meegeven....minstens }:|
pi_134674368
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Geen vette of harde stukken? :P
Nope....bij ons niet :P
  woensdag 25 december 2013 @ 00:43:48 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134674373
quote:
8s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:43 schreef Laysa het volgende:
En na afloop moet mn broer met pijn in zijn hart mij minstens 2 bakjes voor in de vriezer meegeven....minstens }:|
_O-
pi_134674398
Het eten van vanavond is gezakt dus ik ga zo slapen...slaap lekker allemaal :*
pi_134674484
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:39 schreef Laysa het volgende:
Ik heb tong nooit raar eten gevonden, ben er ook mee opgegroeid. Maar de smaak kan me nooit echt bekoren, er moet een lekker sausje bij zitten.
Maar de pricesless blikken van vriendinnetjes die je in de pan liet gluren en die gruwden van het aanzicht van de borrelende koeientong maakte altijd veel goed. _O-
pi_134674519
Bedwaarts! :W
pi_134674567
Goedemorgen *O*

Merry Christmas :*
pi_134674604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:51 schreef Queller het volgende:
Goedemorgen *O*

Merry Christmas :*
Merry dingeses! *O*

Houd jij ook zo van tong? :9
pi_134674613
Hihihihihihi :+
pi_134674673
_O-
  woensdag 25 december 2013 @ 00:55:44 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134674690
Trusten slaperds en alvast een gezellige ende lekkere 1ste kerstdag toegewenst *O*

Ik ga zo ook es slapen en dan morgen de kip, varkenshaas, rollade en het toetje voorbereiden voor 2e kerstdag en dan 's avonds uit eten en naar een leuke band in de kroeg :)
pi_134675019
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:52 schreef Cat22 het volgende:

Merry dingeses! *O*

Houd jij ook zo van tong? :9
Wat zal ik hier nou eens op zeggen :D

Ik heb er vandaag nog twee gehad :Y
En de beeb is ziek ;(

En bovenstaande heeft niets met elkaar te maken *O*
pi_134675058
Beterschap voor de beeb en liefde voor jullie beiden :*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 01:10:57 #121
163650 Greys
pi_134675106
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt de Kouwe Kant te eten Greys?
Of ga je met S. een complete kalkoen wegwerken? :+
Nee, ik ga náár de Kouwe Kant, maar ik had met mijn grote mond gezegd 'dat ik wel een kalkoen voor op heur buffetje' zou regelen :X :')

Ik vind koude kalkoen namelijk zelf zo lekker _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 01:11:47 #122
163650 Greys
pi_134675125
Beterschap voor De Beeb! :o :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134675263
De beeb heeft zo haar eigen kersttraditie: bronchitis met kerst, omdat het kan. Het is echt al jaren op rij zo. Vanmorgen naar de dokter geweest, kuurtje gescoord en nu lekker onder de wol.

Gelukkig hebben we geen verplichtingen *O*

En ik zal de beterschapswensen overbrengen O+
pi_134675274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef Greys het volgende:

Ik vind koude kalkoen namelijk zelf zo lekker _O-
Leg 'm gewoon buiten vannacht; het schijnt best frisjes te worden :Y
pi_134675405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Queller het volgende:
De beeb heeft zo haar eigen kersttraditie: bronchitis met kerst, omdat het kan. Het is echt al jaren op rij zo. Vanmorgen naar de dokter geweest, kuurtje gescoord en nu lekker onder de wol.

Ze is niet de enige hoor.

Ik voel me zo beroerd he.

Voor jullie ook Merry Christmas :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 25-12-2013 01:30:34 ]
Werewolf
  woensdag 25 december 2013 @ 01:31:49 #126
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134675519
Go Greys _O-

Beterschap voor Beeb :*
  woensdag 25 december 2013 @ 04:39:12 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134677427
Ik ben zo kapot straks met kerst met die gebroken nachten :')
  woensdag 25 december 2013 @ 07:47:00 #128
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134677629
:* voor beeb
Sporten voor Sophia
pi_134677632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Queller het volgende:

Ik zou voor volgend jaar gewoon een andere traditie verzinnen :Y Gewoon omdat het kan zeg maar! Beterschap voor de beeb!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 december 2013 @ 07:47:58 #130
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134677633
Slaap de kerst door Q ;)
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 december 2013 @ 07:48:40 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134677634
Beterschap voor beeb
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 december 2013 @ 07:48:50 #132
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134677635
Tijd om aan te treden
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 08:39:36 #133
13151 crew  Rewimo
pi_134677761
Fijn Kerstfeest allemaal ~:)

quote:

Valt heel erg mee. Ik had vorig jaar voor het eerst zo'n ding en het vel komt vrij goed los. Doe je hem in een braadzak?

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:32 schreef Laysa het volgende:
Rundertong :9~ Zó lekker! Heerlijk voor je dat je toch naar je broer kunt O+ Pokkepokken ;)

Beterschap voor de beeb! :* En voor Sara :* Ziek zijn met kerst is niet leuk :N
pi_134677811
Dank je Rewimo :*
Werewolf
pi_134677834
Goedemorgen!

Fijne Kerstdagen ~:)
pi_134677870
Ondanks dat ik ziek ben ga ik er een goed Kerstfeest van maken.

Ik hou van jullie allemaal :*

Groetjes ook van Frasier :* ~:) en deze keer zonder kersthoedje ;)
Werewolf
pi_134677931
Beterschap voor alle zieken :*

Veel sterkte voor Laysa en Toek :*
pi_134677968
Beterschap voor alle zieken. Mijn man is vannacht ook ziek geworden -O- Ik voel me ook nog helemaal niet kersterig :')
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 09:23:47 #139
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134678029
Fijne, zinvolle, gezonde en zo voortse dagen gewenst aan een ieder :* Net terug van de traditionele jaarlijkse kerstavondborrel die dit jaar wel bijzonder episch was *hips* :+
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_134678052
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 09:23 schreef Barbaaf het volgende:
Fijne, zinvolle, gezonde en zo voortse dagen gewenst aan een ieder :* Net terug van de traditionele jaarlijkse kerstavondborrel die dit jaar wel bijzonder episch was *hips* :+
Jij ook Baaf :* En sterkte met je kater straks _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 09:32:25 #141
13151 crew  Rewimo
pi_134678088
quote:
Lange avond zeg maar :+ Jij ook fijne dagen - gezellig, een kater om mee te spelen >:O
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 09:35:52 #142
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134678122
Dit soort katertjes geef ik een blikje bier om mee te spelen als ik zo wakker wordt :P de komende 48 uur heb ik traditioneel zonder afspraken om comfortabel uit te brakken van die borrel, die loopt wel vaker 'uit de hand' *)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 09:37:28 #143
13151 crew  Rewimo
pi_134678145
Brrrrrrr ik hou het wel bij koffie c_/

Maar mijn kater vermaakt zichzelf gelukkig wel :Z
  woensdag 25 december 2013 @ 09:39:33 #144
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_134678169
Fijne Feestdagen allemaal! ~:)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 09:40:49 #145
13151 crew  Rewimo
pi_134678184
Takke :W
pi_134678196
Ik zie nu pas t tijdstip van de post van barbaaf :D
  woensdag 25 december 2013 @ 09:45:04 #147
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134678221
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 09:39 schreef Takaiki het volgende:
jij ook mevrouw :*
Sporten voor Sophia
  woensdag 25 december 2013 @ 09:46:00 #148
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134678231
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 09:09 schreef roos85 het volgende:
Toek :*
huh? Wat? Is mijn xbox gestolen? :')

Thnx lieverd, jij ook sterkte :*

Laysa :* sterkte.
Sporten voor Sophia
  woensdag 25 december 2013 @ 09:46:29 #149
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134678238
quote:
_O-
Sporten voor Sophia
pi_134678468
Echt iets voor deze SC al die zieken met de feestdagen! :D _O-

Beterschap! :* En een ~:) voor d'rbij.
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 10:12:18 #151
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134678510
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 09:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nu pas t tijdstip van de post van barbaaf :D
Sorry, ergens in mijn leven ben ik vergeten mijn wilde haren in te leveren :P
  woensdag 25 december 2013 @ 10:20:34 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134678612
Mogguh :W

Serieus, ik blijf erbij, er gaat NIKS boven ontbijten met kwark en griekse yoghurt O+

Zometeen klussen bij een goeie vriend (die met ALS. Gaat bergafwaarts, hij heeft een nieuwe aangepaste woning toegewezen gekregen en we willen hem er eigenlijk zaterdag in hebben). Niemand wilde / kon op 1ste kerstdag, wij doen vanmiddag toch niks, dus we gaan klussen *O*

Vanaaf uit eten met mijn schoonouders. Ik heb nu al zin in het kerstmenu :9

quote:
Rolletjes van gerookte zalm gevuld met een mousse van

Hollandse garnalen

Ossenstaartbouillon met verse tuinkruiden en oesterzwammen

Spoom van champagne en limoen

Combinatie van wildstoofpot en een filet van hert met een kruidkoek jus en zoete rode kool

Kerstdessert met verschillende lekkernijen:

Chocolade parfait

Kersenclafoutis

Espuma van Bailey’s

Honingcrumble
:9

Vanmiddag voor het eten nog ff rondje O+ hardlopen O+ morgen stress want koken en eters :P

Ik wens iedereen een toffe kerst hiero :*
pi_134678631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 09:39 schreef Takaiki het volgende:
Jij ook Takke :*
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 09:35 schreef Barbaaf het volgende:
Dit soort katertjes geef ik een blikje bier om mee te spelen als ik zo wakker wordt :P de komende 48 uur heb ik traditioneel zonder afspraken om comfortabel uit te brakken van die borrel, die loopt wel vaker 'uit de hand' *)
Je was al voorbereid gelukkig , hopelijk valt die kater je niet teveel lastig :P

quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:08 schreef Cat22 het volgende:

Ik ben niet ziek, ik loop alleen als iemand van 90 :( , mijn rug verkrampt de hele tijd, dat word gezellig eten met af en toe een onderdrukte shit(of andersoortige vloek :P ) tussendoor .
pi_134678658
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:20 schreef Qwea het volgende:
Mogguh :W

Serieus, ik blijf erbij, er gaat NIKS boven ontbijten met kwark en griekse yoghurt O+

Zometeen klussen bij een goeie vriend (die met ALS. Gaat bergafwaarts, hij heeft een nieuwe aangepaste woning toegewezen gekregen en we willen hem er eigenlijk zaterdag in hebben). Niemand wilde / kon op 1ste kerstdag, wij doen vanmiddag toch niks, dus we gaan klussen *O*

Vanaaf uit eten met mijn schoonouders. Ik heb nu al zin in het kerstmenu :9

[..]

Vanmiddag voor het eten nog ff rondje O+ hardlopen O+ morgen stress want koken en eters :P

Ik wens iedereen een toffe kerst hiero :*
Wat lief van jullie dat je met kerst gaat klussen :*
Dat menu ziet er goed uit, jullie ook een fijne kerst .
  woensdag 25 december 2013 @ 10:24:45 #155
247887 Takaiki
pi_134678670
Goede besteding van 1e Kerstdag Q-tje ^O^
En smakelijk vanavond :9
Sometimes you're the bug
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 10:26:27 #156
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134678700
Q., goed bezig O+
  woensdag 25 december 2013 @ 10:34:27 #157
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134678808
Mijn pak past verdomme niet meer......wtf

Mooi, dan maar spijkerbroek.
Sporten voor Sophia
pi_134678830
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:34 schreef Toekito het volgende:
Mijn pak past verdomme niet meer......wtf

Mooi, dan maar spijkerbroek.
Haha teveel gegeten :P , heel herkenbaar helaas -O-
  woensdag 25 december 2013 @ 10:37:15 #159
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134678849
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:36 schreef indaha het volgende:

[..]

Haha teveel gegeten :P , heel herkenbaar helaas -O-
maart paste die nog _O-

Ach ja.
Sporten voor Sophia
pi_134678938
Indaha, bedankt voor je kaartje! Lief! :* O+
pi_134678968
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Indaha, bedankt voor je kaartje! Lief! :* O+
Graag gedaan :* , maar krijg jij post met kerstmis :o
Ik ga maar eens een hete douche proberen voor mijn rug , stofzuigen sla ik over vandaag we zijn toch niet thuis :P
pi_134679006
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:47 schreef indaha het volgende:

[..]

Graag gedaan :* , maar krijg jij post met kerstmis :o
Ik ga maar eens een hete douche proberen voor mijn rug , stofzuigen sla ik over vandaag we zijn toch niet thuis :P
Nee, maar vandaag de brievenbus geleegd. Gisteren de hele dag in pyama rondgelopen en aangezien de brievenbus 4 verdiepingen lager ligt en het in een openbare ruimte staat.... :+
pi_134679012
Sterkte met je rug trouwens! :* Spit?
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 10:57:33 #164
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134679130
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dan is een hete douche hemels O-) en/of een goeie massage :)
pi_134679136
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nee dat is het niet , de hele ruggegraat verkrampt als ik rechtop wil staan of achterover wil zitten
Het doet ontzettend zeer en ik kan dan ook helemaal niet mijn spieren ontspannen.
Het gekke is dat ik 2 hernia's heb, een in de nek en 1 borsthernia maar dat ik nu de pijn in de onderrug en heup voel dus ik hoop maar dat er geen 3e bijgekomen is.
Google brengt me op ischias als ik de symptomen lees , maar het boeit me eigenlijk niet wat het is het moet gewoon weg :(
Zo nu genoeg gezeikt :P , ik heb een brufen en paracetamol gepakt en ga er gewoon een fijne kerst van maken.
pi_134679167
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:57 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dan is een hete douche hemels O-) en/of een goeie massage :)
Normaal bij spit wel :Y , maar als iemand me aanraakt tijdens zo'n kramp vermoord ik hem ben ik bang :@ en dus laat ik mijn man maar lekker slapen :Z
Die douche ga ik nu wel proberen :W
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 11:02:24 #167
13151 crew  Rewimo
pi_134679231
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:22 schreef indaha het volgende:

Ik ben niet ziek, ik loop alleen als iemand van 90 :( , mijn rug verkrampt de hele tijd, dat word gezellig eten met af en toe een onderdrukte shit(of andersoortige vloek :P ) tussendoor .
Auw, arme jij -O- Goed warm houden en misschien een ibuprofen nemen?
pi_134679232
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:08 schreef Cat22 het volgende:

Dank je. Ook groeten aan de poezels.

Ik wilde niet ziek zijn maar het hangt in de lucht.

Ik ben eens benieuwd naar het cadeautje van m'n petekindje. Ik plaats zeker een foto want de laptop gaat mee. ~:)
Werewolf
pi_134679367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:57 schreef indaha het volgende:

[..]

Nee dat is het niet , de hele ruggegraat verkrampt als ik rechtop wil staan of achterover wil zitten
Het doet ontzettend zeer en ik kan dan ook helemaal niet mijn spieren ontspannen.
Het gekke is dat ik 2 hernia's heb, een in de nek en 1 borsthernia maar dat ik nu de pijn in de onderrug en heup voel dus ik hoop maar dat er geen 3e bijgekomen is.
Google brengt me op ischias als ik de symptomen lees , maar het boeit me eigenlijk niet wat het is het moet gewoon weg :(
Zo nu genoeg gezeikt :P , ik heb een brufen en paracetamol gepakt en ga er gewoon een fijne kerst van maken.
Klinkt knap klote. Sterkte en een hele fijne dag desondanks! :*
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 11:19:12 #170
43556 miss_dynastie
pi_134679529
Heb je een kruik, indaha? Lekker op de bank gaan hangen met dat ding tegen je rug?

Over zieken gesproken: m'n 'neptante' hangt tegen een longontsteking aan, ik ga zo even bij haar kijken, ze klonk heel eng aan de telefoon gister....
pi_134679611
Sterkte indaha! En bedankt voor je kaartje O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 11:37:23 #172
13151 crew  Rewimo
pi_134679926
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je een kruik, indaha? Lekker op de bank gaan hangen met dat ding tegen je rug?

Over zieken gesproken: m'n 'neptante' hangt tegen een longontsteking aan, ik ga zo even bij haar kijken, ze klonk heel eng aan de telefoon gister....
O bah, dat is ook naar :{
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 11:42:59 #173
163650 Greys
pi_134680070
Sterkte indaha! :*

Ik rekte me eergister een beetje vreemd uit en hoorde een harde knak in mijn nek. Volgens mij is er een wervel (weer) verschoven :') Anderhalve dag zere linkerschouder en -arm en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ik laat ergens begin volgend jaar wel naar die wervel kijken, nu geen zin in :+

Hier zit de kalkoen in de oven *O*
En twee beenhammen in de pan *O*
En het stokbrood voor het ontbijt ligt naast de braadslee met kalkoen in de oven *O* :')

Heb nu drie verschillende kalkoeninternetsites gelezen, de een zegt 30 min per 500 gram, de ander zegt 40 minuten per kilo (dat scheelt dus nogal), de een zegt eerst bruin braden en daarna met alufolie aftenten en verder garen. De ander zegt precies andersom.

Ik doe dus maar wat :D w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 11:44:21 #174
13151 crew  Rewimo
pi_134680111
Het is mij vorig jaar ook gelukt :D Heb je een vleesthermometer? Als je kalkoen van binnen overal 180 graden minimaal 75 graden (oeps, vorig jaar Amerikaanse thermometer te leen) is, is ie goed ^O^
pi_134680160
Indaha, nog steeds geen kaartje maar het komt wel.

ik ga zo lekker douchen en dan zal het beteren met de keelpijn enz.
Werewolf
pi_134680167
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:42 schreef Greys het volgende:

Ik rekte me eergister een beetje vreemd uit en hoorde een harde knak in mijn nek. Volgens mij is er een wervel (weer) verschoven :') Anderhalve dag zere linkerschouder en -arm en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ik laat ergens begin volgend jaar wel naar die wervel kijken, nu geen zin in :+

En het stokbrood voor het ontbijt ligt naast de braadslee met kalkoen in de oven *O* :')

Heb nu drie verschillende kalkoeninternetsites gelezen, de een zegt 30 min per 500 gram, de ander zegt 40 minuten per kilo (dat scheelt dus nogal), de een zegt eerst bruin braden en daarna met alufolie aftenten en verder garen. De ander zegt precies andersom.

Ben je voor 17 mensen aan het koken?
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 11:49:13 #177
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134680213
quote:

Stepford Wive O+
pi_134680235
zo zie ik er nu uit:

Werewolf
pi_134680321
Sterkte Indaha :*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 11:53:13 #180
163650 Greys
pi_134680326
quote:
11s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ben je voor 17 mensen aan het koken?
Hahaha nee voor 8 :D :')

quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:49 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Stepford Wive O+
Ja, op het verhitte hoofd, het uitbedhaar, het gevloek en getier na lijkt het best :7

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134680345
Ik ben blij dat ik alleen maar aan tafel hoef te schuiven...Moet er niet aan denken om zo lang in de keuken te staan
pi_134680350
hey Greys :W

voor jullie allemaal inclusief de beestjes een fijne Kerst ~:) :*
Werewolf
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 december 2013 @ 11:54:12 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134680351
Tis heerlijk vertoeven hier O+
Goed boek, en af en toe een klant helpen.
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 11:55:26 #184
163650 Greys
pi_134680378
Ik had ook gewoon moeten aanschuiven, ik trap er elk jaar weer in :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134680406
Ik lig ook nog voor leppes op de bank....zo maar even de kattenbak verschonen en dan langzaam aan richting douche
pi_134680437
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
Ik had ook gewoon moeten aanschuiven, ik trap er elk jaar weer in :D :')
Ik wilde gisteren helpen en toen kreeg ik een : GET AWAYYYYYYYYYYYYYYYYYY FROM THE KITCHEN....MOVE SLOWLY BACKWARDS!!!!
_O-
pi_134680461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik wilde gisteren helpen en toen kreeg ik een : GET AWAYYYYYYYYYYYYYYYYYY FROM THE KITCHEN....MOVE SLOWLY BACKWARDS!!!!
_O-
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 11:58:05 #188
163650 Greys
pi_134680467
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

_O-
:D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134680506
Overigens niet omdat ik niet kan koken hoor, maar mijn broer vindt dat ik niets hoef te doen :D
pi_134680552
normaal gezien moet ik helpen met bediening enz.. (iets wat ik best wel haat)
Werewolf
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 12:02:02 #191
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134680579
Sowieso wil je geen mensen in je keuken die niet de basisregels kennen van Jouw Persoonlijke Keuken (ik niet iig :P)
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 12:04:34 #192
43556 miss_dynastie
pi_134680654
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O bah, dat is ook naar :{
Ja, haar weerstand is ook echt niks op het moment... haar benen worden al een aantal weken gezwachteld nadat het vocht uit haar benen was geknapt (naaare wond :X ). Ze heeft gisteren steunkousen binnen gehad, dus daar gaan ze vanaf nu op over, maar de plek op haar been is nog niet genezen, sterker nog, weer ietsje erger geworden (suikerziekte, dus geneest slecht). Ik maak me echt heel erg zorgen, op een gegeven moment kom je op een soort 'point of no return' en ik zie echt dat ze daar keihard op af vliegt nu...

quote:
Ik rekte me eergister een beetje vreemd uit en hoorde een harde knak in mijn nek. Volgens mij is er een wervel (weer) verschoven Anderhalve dag zere linkerschouder en -arm en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ik laat ergens begin volgend jaar wel naar die wervel kijken, nu geen zin in
Wat zegt de kalkoen zelf? Z'n verpakking bedoel ik dan natuurlijk, hijzelf zal weinig zinnigs meer zeggen :P
pi_134680726
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef Barbaaf het volgende:
Sowieso wil je geen mensen in je keuken die niet de basisregels kennen van Jouw Persoonlijke Keuken (ik niet iig :P)
Mijn broer en ik hebben samen leren koken dus dat was het niet...Nee als ik daar ben dan ben ik net als de meisjes een prinssesje O-)
:D :@ _O-
pi_134680744
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, haar weerstand is ook echt niks op het moment... haar benen worden al een aantal weken gezwachteld nadat het vocht uit haar benen was geknapt (naaare wond :X ). Ze heeft gisteren steunkousen binnen gehad, dus daar gaan ze vanaf nu op over, maar de plek op haar been is nog niet genezen, sterker nog, weer ietsje erger geworden (suikerziekte, dus geneest slecht). Ik maak me echt heel erg zorgen, op een gegeven moment kom je op een soort 'point of no return' en ik zie echt dat ze daar keihard op af vliegt nu...

[..]

Wat zegt de kalkoen zelf? Z'n verpakking bedoel ik dan natuurlijk, hijzelf zal weinig zinnigs meer zeggen :P
Dat klinkt allemaal niet ok :N
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 12:08:11 #195
13151 crew  Rewimo
pi_134680762
quote:

Yep, ik weet het ;(
  woensdag 25 december 2013 @ 12:13:47 #196
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134680921
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Ynske het volgende:
Tis heerlijk vertoeven hier O+
Goed boek, en af en toe een klant helpen.
dat ga ik morgen doen. Gewoon werken alsof het zondag is. Boek mee en lekker onderuit gezakt hangen :+
Sporten voor Sophia
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 12:18:06 #197
163650 Greys
pi_134681033
quote:
De kalkoen zegt zelf 30 minuten per 500 gram op 175 graden.
Echter, kalkoen rept niet over wel of niet een tijd afdekken en daar hebben ze het echt in elk ander filmpje of site wel over :D Anders wordt ie zwart, na 150 (!) minuten in de oven, onafgedekt, volgens mij.

Heb hem net bruin laten bakken, nu afgedekt weer teruggezet en dan het laatste kwartier doe ik hem weer onafgedekt met een beetje honing er op :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 12:19:30 #198
43556 miss_dynastie
pi_134681064
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Yep, ik weet het ;(
Ja, dat moet voor jou heel herkenbaar zijn... ik heb echt een hele tijd geprobeerd om haar wakker te schudden, ik heb er een tijdje afstand van genomen omdat ik het zo moeilijk vond om te zien hoe ze zichzelf tekort deed, maar nu zit ze nu echt op een punt dat ze niet anders meer kan. Ik bemerk bij haar nu wel de wil om er tegenaan te gaan, ik hoop echt dat ze die kans nog krijgt ;( En hoe hard het ook klinkt, op een bepaalde manier is dat zwachtelen een zegen, want het heeft de regelmaat volledig teruggebracht in haar leven: ze eet op tijd, slikt haar medicijnen netjes en is daardoor ook weer een heel tof mens want hoe hard het ook klinkt, dat slechte humeur dat ze kreeg door haar verwaarloosde suiker maakte haar soms nagenoeg onuitstaanbaar :@

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Echter, kalkoen rept niet over wel of niet een tijd afdekken en daar hebben ze het echt in elk ander filmpje of site wel over :D Anders wordt ie zwart, na 150 (!) minuten in de oven, onafgedekt, volgens mij.

Heb hem net bruin laten bakken, nu afgedekt weer teruggezet en dan het laatste kwartier doe ik hem weer onafgedekt met een beetje honing er op :9
Ben benieuwd! :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 12:20:17 #199
163650 Greys
pi_134681096
Sterkte met je 'neptante' MD!
(Ik ren heen en weer tussen keuken en laptop en lees dus dingen in een beetje rare volgorde :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 december 2013 @ 12:22:09 #200
345170 Roger_Epiales
pi_134681139
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef Barbaaf het volgende:
Herkenbaar, heb ik ook last van. _O-
quote:

[..]

Uur per kilo, heb ik altijd geleerd. En na afloop goed laten rusten. :Y
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 12:26:50 #201
163650 Greys
pi_134681253
Dat rusten gaat geen probleem zijn, hij moet daarna nog een uur mee in de auto _O-

Weet je wat ik altijd zo jammer/stom vind? Dat je het vlees bij de pootjes al snel ziet terugtrekken zeg maar wanneer het gaart. Staat zo lullig :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 12:26:58 #202
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134681255
quote:

[..]

't Is ook heel persoonlijk natuurlijk, 't gaat er maar net om welke boodschap je mee wil geven met het vlees dat je serveert: degelijk, uitdagend of bloederig :P
pi_134681296
Ib en ik hadden net een mooie verrassing toen we uit de douche kwamen. Hele keuken stond blank :')
Het putje was eerst even verstopt dus misschien teveel water in een keer doorgestroomd naar een oude afvoer tak. Naja alles opgedweild en Ib heeft daarna nog even zijn douchesessie afgemaakt en toen was er geen water meer :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 12:28:33 #204
13151 crew  Rewimo
pi_134681304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:

Ja, dat moet voor jou heel herkenbaar zijn... ik heb echt een hele tijd geprobeerd om haar wakker te schudden, ik heb er een tijdje afstand van genomen omdat ik het zo moeilijk vond om te zien hoe ze zichzelf tekort deed, maar nu zit ze nu echt op een punt dat ze niet anders meer kan. Ik bemerk bij haar nu wel de wil om er tegenaan te gaan, ik hoop echt dat ze die kans nog krijgt ;( En hoe hard het ook klinkt, op een bepaalde manier is dat zwachtelen een zegen, want het heeft de regelmaat volledig teruggebracht in haar leven: ze eet op tijd, slikt haar medicijnen netjes en is daardoor ook weer een heel tof mens want hoe hard het ook klinkt, dat slechte humeur dat ze kreeg door haar verwaarloosde suiker maakte haar soms nagenoeg onuitstaanbaar :@
Ja, regelmaat is heel belangrijk en dat humeur ken ik ook - niet van mijn vader maar van mijn tante die erg goed is in het verwaarlozen van haar suiker :') en die toch al niet zo'n vrolijk type is maar dus zo'n beetje constant chagrijnig door het leven gaat.

Ik hoop voor jullie dat ze haar gezondheid zoveel mogelijk terugwint!
pi_134681324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[..]

Ben benieuwd! :D
Sterkte met je tante Miss D en dat van die regelmaat komt me bekend voor, mijn moeder wilde eerst ook niets en niemand die haar hielp totdat ze in het ziekenhuis kwam en ze is lichamelijk zo snel opgeknapt doordat ze op gezette tijden verzorgd werd.
Ik hoop dat dit voor je tante ook gaat gelden en dat ze nieuwe moed krijgt :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 12:29:39 #206
13151 crew  Rewimo
pi_134681335
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ib en ik hadden net een mooie verrassing toen we uit de douche kwamen. Hele keuken stond blank :')
Het putje was eerst even verstopt dus misschien teveel water in een keer doorgestroomd naar een oude afvoer tak. Naja alles opgedweild en Ib heeft daarna nog even zijn douchesessie afgemaakt en toen was er geen water meer :)
Nou ja zonder water kan het tenminste ook niet overstromen ^O^

Altijd van die leuke dingen die je niet kunt gebruiken :|W
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 12:30:28 #207
163650 Greys
pi_134681363
quote:
Oh dat zijn idd altijd verrassingen die je niet kunt gebruiken :D :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134681445
quote:
Balenen altijd met zulke dagen gebeurt zoiets , hopelijk was het eenmalig .
pi_134681466
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Laysa het volgende:

[..]

Mijn broer en ik hebben samen leren koken dus dat was het niet...Nee als ik daar ben dan ben ik net als de meisjes een prinssesje O-)
:D :@ _O-
Toch heerlijk om verwend te worden :*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 12:34:21 #210
163650 Greys
pi_134681472
De poten van je kalkoen worden dus NOOIT (!!!!) zo:

Volgens mij Photoshoppen ze dat altijd :{ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 12:37:55 #211
43556 miss_dynastie
pi_134681577
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef indaha het volgende:
Sterkte met je tante Miss D en dat van die regelmaat komt me bekend voor, mijn moeder wilde eerst ook niets en niemand die haar hielp totdat ze in het ziekenhuis kwam en ze is lichamelijk zo snel opgeknapt doordat ze op gezette tijden verzorgd werd.Ik hoop dat dit voor je tante ook gaat gelden en dat ze nieuwe moed krijgt
Ik snap dat vooral dat laatste heel erg moeilijk voor haar is. Ze is het liefste in haar leven verloren, haar kind, en eigenlijk heeft ze op sommige momenten de zin niet meer. Ik heb daar ook gesprekken met haar over gehad, dat je suiker verwaarlozen echt wel een hele nare manier is om jezelf van het leven te beroven, terwijl ik het aan de andere kant ook wel snap van haar... maar ja, nu wordt het wel heel depressief allemaal, en dat met Kerst :@

In ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties, dat ik even mijn ei kwijt kon :*
pi_134681579
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]

Sterker nog dat wordt geairbrushed voordat ze op de foto zetten.
pi_134681584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef indaha het volgende:

[..]

Toch heerlijk om verwend te worden :*
:Y
pi_134681590
Bedoelde eigenlijk dat er geen lekkage meer was, dus hopelijk blijft t weg.

We konden er allebei wel om lachen :D onder t mom van dan is de keuken ook weer gedweild :D

Je kalkoen klinkt goed Greys!

En iedereen beterschap en sterkte die t nodig heeft :*
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 12:38:25 #215
43556 miss_dynastie
pi_134681592
quote:

[ afbeelding ]

Ik denk dat ze wel meer Photoshoppen aan dit plaatje dan alleen de poten :+
pi_134681616
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap dat vooral dat laatste heel erg moeilijk voor haar is. Ze is het liefste in haar leven verloren, haar kind, en eigenlijk heeft ze op sommige momenten de zin niet meer. Ik heb daar ook gesprekken met haar over gehad, dat je suiker verwaarlozen echt wel een hele nare manier is om jezelf van het leven te beroven, terwijl ik het aan de andere kant ook wel snap van haar... maar ja, nu wordt het wel heel depressief allemaal, en dat met Kerst :@

In ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties, dat ik even mijn ei kwijt kon :*
Ik weet nooit zo goed wat ik op dit soort dingen moet zeggen, maar :* voor jou.
pi_134681623
quote:

[ afbeelding ]

dat is gewoon een rauwe kalkoen die ze geverfd hebben ....Wat Paarsbeestje dus zegt :Y
pi_134681628
quote:

[..]

Hier kun je alles kwijt en nog een fijne kerst :*
pi_134681667
quote:

[..]

Ik weet wel hoe moeilijk het is om samen te leven met iemand met suiker. maar Ik herken het chagrijnige niet :@
Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel een positieve ommekeer komt :*
pi_134681701
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:39 schreef Laysa het volgende:

[..]

dat is gewoon een rauwe kalkoen die ze geverfd hebben ....Wat Paarsbeestje dus zegt :Y
Dat denk ik ook, trouwens dat is zo bij alle gerechten die zo prachtig op internet staan :P

Ik ga mijn man maar eens wakker maken :W
pi_134681717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:41 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, trouwens dat is zo bij alle gerechten die zo prachtig op internet staan :P

Ik ga mijn man maar eens wakker maken :W
Fijne dag :W
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 12:44:47 #222
43556 miss_dynastie
pi_134681793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef Laysa het volgende:
Ik weet wel hoe moeilijk het is om samen te leven met iemand met suiker. maar Ik herken het chagrijnige niet Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel een positieve ommekeer komt
Het chagrijnige heeft ze alleen als ze haar suiker verwaarloost. Dus niet op gezette tijden eten, de verkeerde dingen eten, niet netjes haar medicijnen slikken. Het komt dus (in mijn beleving) niet zozeer door de ziekte, maar alleen als ze haar ziekte verwaarloost. En bedankt, ik hoop het ook :*
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 12:46:17 #223
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134681847
quote:

[ afbeelding ]

't Zou kunnen, na 180 minuten op 86 graden, ongeveer....

Sterkte M_D, is er nog iets waar je haar in deze fase erg blij mee kan maken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 12:48:13 #224
13151 crew  Rewimo
pi_134681906
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Het chagrijnige heeft ze alleen als ze haar suiker verwaarloost. Dus niet op gezette tijden eten, de verkeerde dingen eten, niet netjes haar medicijnen slikken. Het komt dus (in mijn beleving) niet zozeer door de ziekte, maar alleen als ze haar ziekte verwaarloost. En bedankt, ik hoop het ook :*
Nee, komt door de schommelingen in de suikerspiegel. Mijn vader hield zich netjes aan alle schema's en die was echt nooit humeurig *O*
  woensdag 25 december 2013 @ 12:49:48 #225
345170 Roger_Epiales
pi_134681954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef Greys het volgende:
Dat rusten gaat geen probleem zijn, hij moet daarna nog een uur mee in de auto _O-

Weet je wat ik altijd zo jammer/stom vind? Dat je het vlees bij de pootjes al snel ziet terugtrekken zeg maar wanneer het gaart. Staat zo lullig :D
Vandaar de Cutlet frills. ;)
quote:

[ afbeelding ]

Dat ziet er idd meer uit als een rauwe kalkoen die goudbruin gephotoshopped is.
Het gebruinde is ook wel heeel erg egaal op die foto. :{
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 12:52:01 #226
43556 miss_dynastie
pi_134682025
quote:
17s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

't Zou kunnen, na 180 minuten op 86 graden, ongeveer....

Sterkte M_D, is er nog iets waar je haar in deze fase erg blij mee kan maken?
Mijn aanwezigheid, denk ik. Ik ga straks even taart bij haar eten omdat haar zoon vandaag zijn verjaardag zou hebben gevierd (we zouden eigenlijk naar het graf, maar dat zit er natuurlijk niet in voor haar) en verder qua praktische dingetjes wat boodschapjes meenemen en zo en ik ga ook huishoudelijke hulp en gesubsidieerde taxi voor haar regelen (want ik ga er gewoon vanuit dat ze deze hobbel overwint en in het nieuwe jaar de goede kant op zal gaan O+ ).
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 13:21:35 #227
13151 crew  Rewimo
pi_134683054
Taart, goed dat je het zegt :Y)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 13:59:38 #228
163650 Greys
pi_134684486
De kalkoen is volgens mij schandalig goed gelukt *O* O+

En de beenhammetjes ook.

Straks met kalkoen, hammen, cranberrysaus etc de auto in.
Met hond _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 december 2013 @ 13:59:57 #229
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134684498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:59 schreef Greys het volgende:

En de beenhammetjes ook.

Met hond _O-
sterkte ;)
Sporten voor Sophia
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 december 2013 @ 14:04:25 #230
163650 Greys
pi_134684657
Afijn, aangekomen in Noordwijkerhout straks alleen nog maar botjes _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 december 2013 @ 14:04:31 #231
345170 Roger_Epiales
pi_134684659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:59 schreef Greys het volgende:

En de beenhammetjes ook.

Met hond _O-
Hond kijkt er al helemaal naar uit? :D
Feel free to insult me.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 14:09:44 #232
13151 crew  Rewimo
pi_134684841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:04 schreef Greys het volgende:
Afijn, aangekomen in Noordwijkerhout straks alleen nog maar botjes _O-
Ik weet wie er een goeie Kerst gaat hebben dit jaar ~:)
  woensdag 25 december 2013 @ 14:34:24 #233
247887 Takaiki
pi_134685619
Als kersttraditie is hier een legpuzzel opgezocht en dan denk je goh, doe een leuk wintertafereel ofzo...

Mn moeder heeft deze uitgezocht _O-

Sometimes you're the bug
  woensdag 25 december 2013 @ 14:35:30 #234
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134685655
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
Als kersttraditie is hier een legpuzzel opgezocht en dan denk je goh, doe een leuk wintertafereel ofzo...

[ afbeelding ]
die is wel af tegen kerst 2014 :Y
Sporten voor Sophia
  woensdag 25 december 2013 @ 14:35:35 #235
345170 Roger_Epiales
pi_134685658
quote:

[ afbeelding ]
_O-
Om het lekker simpel te houden, met al die stokjes? :P

Hoe veel stukjes, 10.000?
Feel free to insult me.
pi_134685695
quote:

[ afbeelding ]
_O- _O-
  woensdag 25 december 2013 @ 14:37:15 #237
247887 Takaiki
pi_134685734
Gewoon 1000 :P
Sometimes you're the bug
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 14:41:10 #238
13151 crew  Rewimo
pi_134685881
quote:

[ afbeelding ]
Uitdaging :D
  woensdag 25 december 2013 @ 14:52:27 #239
247887 Takaiki
pi_134686176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Uitdaging :D
Zacht uitgedrukt :+
Sometimes you're the bug
  woensdag 25 december 2013 @ 14:56:37 #240
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134686295
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:52 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Limburgs uitgedrukt :+
:+
Sporten voor Sophia
  woensdag 25 december 2013 @ 14:59:58 #241
247887 Takaiki
pi_134686389
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:56 schreef Toekito het volgende:

[..]

:')
Rewimo is geen Limburgse :6
Sometimes you're the bug
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 december 2013 @ 15:00:15 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134686399
quote:

[ afbeelding ]
Dies leuk :D

k heb nog zo'n stomme puzzel met op de achterkant dezelfde plaat maar een kwartslag gedraaid
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 25 december 2013 @ 15:02:02 #243
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134686454
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:59 schreef Takaiki het volgende:

[..]

:')
Rewimo is geen Limburgse :6
joh :+

Mijn humor is stuk :'(
Sporten voor Sophia
  woensdag 25 december 2013 @ 15:02:54 #244
247887 Takaiki
pi_134686469
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dies leuk :D

k heb nog zo'n stomme puzzel met op de achterkant dezelfde plaat maar een kwartslag gedraaid
Die heeft ze ook van die dubbelzijdige :D
Sometimes you're the bug
  woensdag 25 december 2013 @ 15:03:45 #245
247887 Takaiki
pi_134686491
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:02 schreef Toekito het volgende:

[..]

joh :+

Mijn humor is stuk :'(
:Y
Sometimes you're the bug
  woensdag 25 december 2013 @ 15:11:15 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134686728
Zo. Ik kan behangen iig _O-

Lunchen om 15u is laaaat :') Over 3.5u al weer aan het diner :')
pi_134686748
Legpuzzels! O+ Vroeger ontzettend veel gedaan, maar al jaren niet meer gepuzzeld. Je brengt me op ideeën.
  woensdag 25 december 2013 @ 15:17:28 #248
345170 Roger_Epiales
pi_134686917
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Legpuzzels! O+ Vroeger ontzettend veel gedaan, maar al jaren niet meer gepuzzeld. Je brengt me op ideeën.
Lekker simpel beginnen om er weer in te komen, ik raad er zo een aan:

:P
Feel free to insult me.
  woensdag 25 december 2013 @ 15:20:58 #249
345170 Roger_Epiales
pi_134686998
En weg, kom morgen wel weer even langs. :W

But for now, ai em of toe ze femmelie! :7
Feel free to insult me.
  woensdag 25 december 2013 @ 15:21:38 #250
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134687013
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
En weg, kom morgen wel weer even langs. :W

But for now, ai em of toe ze femmelie! :7
Sporten voor Sophia
  woensdag 25 december 2013 @ 15:23:03 #251
247887 Takaiki
pi_134687051
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Lekker simpel beginnen om er weer in te komen, ik raad er zo een aan:
[ afbeelding ]
:P
Volgens mij heeft ze die ook _O-
Iig zoeen met verborgen 3D plaatje :Y
Sometimes you're the bug
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 16:06:49 #252
13151 crew  Rewimo
pi_134687905
Zo, de aardappeltjes liggen zich te wentelen in wat olie, rozemarijn, grof gemalen zeezout (uiteraard :P ), peper en knoflook. Het ruikt nu al heerlijk :9

De kip ligt op kamertemperatuur te komen. Die grijp ik straks wel in zijn kladden :Y)
pi_134687911
Ik schuif rond 18u aan de feesttafel.

Iig voel ik me beter.
Werewolf
  woensdag 25 december 2013 @ 16:07:31 #254
386633 Adnap
I love Life !
pi_134687924
Fijne feestdagen,al dan niet ziek ~:)

Ik vermaaķ me prima met mijn ouders, zo lekker gourmetten
I live life, i love life
pi_134688606
Ach het komt goed.
Werewolf
  woensdag 25 december 2013 @ 16:43:40 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134688738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:06 schreef Rewimo het volgende:
Zo, de aardappeltjes liggen zich te wentelen in wat olie, rozemarijn, grof gemalen zeezout (uiteraard :P ), peper en knoflook. Het ruikt nu al heerlijk :9

De kip ligt op kamertemperatuur te komen. Die grijp ik straks wel in zijn kladden :Y)

Wij gaan over 1,5u uit eten met mijn schoonouders. Heb net de hele kamer schoongemaakt voor morgen. Straks ff groente alvast voorsnijden enzo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 16:56:38 #257
13151 crew  Rewimo
pi_134688981
Kip ligt nu in de oven, voorzien van het een en ander aan kruiden, ketjap en ui :9
  woensdag 25 december 2013 @ 20:46:35 #258
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134694084
Schaal 1 is leeg. Kortom ik heb het voorgerecht op. Dus we gaan nog ff verder gourmetten :+
Sporten voor Sophia
pi_134694261
*Burp*
Dat was de 2e avond
pi_134694494
Gourmet is ook in de buik. Yum yum yum...
pi_134694534
ik ben benieuwd of ik overmorgen nog steeds niets ben aangekomen :P
  woensdag 25 december 2013 @ 21:32:19 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134695094
Buuuurp!
  woensdag 25 december 2013 @ 21:32:51 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134695115
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:07 schreef Laysa het volgende:
ik ben benieuwd of ik overmorgen nog steeds niets ben aangekomen :P
Ik denk dat ik voorlopig mijn atl van 72.6 niet meer zie :P
pi_134695137
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voorlopig mijn atl van 72.6 niet meer zie :P
Jawel joh....positief blijven denken :Y
  woensdag 25 december 2013 @ 21:35:57 #265
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134695211
Ik heb de gourmetstel uitgezet, ik zit vol. _O-
Sporten voor Sophia
pi_134695513
En weer thuis, uitbuiken na vier gangen kerstdiner. :9
Mooi verdeeld over 4,5 uur, dat wel.
pi_134696106
Ik ga lekker slapen. Nog steeds ziek :(
Werewolf
pi_134696459
*burp* :Y)

Ik heb echt teveel gegeten :@
  woensdag 25 december 2013 @ 22:12:55 #269
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134696514
Mijn darmen zijn uit hun routine en voelen zich zwaar kut :')
pi_134696531
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:12 schreef Qwea het volgende:
Mijn darmen zijn uit hun routine en voelen zich zwaar kut :')
Die verwacht ik ook nog wel ja :+
  woensdag 25 december 2013 @ 22:14:52 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134696584
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Die verwacht ik ook nog wel ja :+
Men :X net terug van het diner en ik heb acuut besloten morgen die gourmet alleen met groentes te doen. Godsamme :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 december 2013 @ 22:15:07 #272
13151 crew  Rewimo
pi_134696594
De kip was :9
pi_134696615
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Men :X net terug van het diner en ik heb acuut besloten morgen die gourmet alleen met groentes te doen. Godsamme :')
_O- _O-

Ik mag lachen! want ik heb het zelf straks ook

_O-
  woensdag 25 december 2013 @ 22:17:20 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134696663
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O- _O-

Ik mag lachen! want ik heb het zelf straks ook

_O-
_O- ik wens je oprecht heel veel sterkte :') mijn wc heeft iig nieuw glazuur nodig :')
pi_134696716
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- ik wens je oprecht heel veel sterkte :') mijn wc heeft iig nieuw glazuur nodig :')
De mijne wordt iedere week vervangen!

_O- _O-
pi_134696743
Oh ik heb net expres Yakult gedronken om ruimte te hebben voor morgen
  woensdag 25 december 2013 @ 22:20:43 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134696776
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:18 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

De mijne wordt iedere week vervangen!

_O- _O-
Omg _O- nee de mijne heeft het ruim een half jaar al niet meer zo zwaar gehad :')
pi_134696782
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef Laysa het volgende:
Oh ik heb net expres Yakult gedronken om ruimte te hebben voor morgen
Strakke voorbereiding! _O_
pi_134696826
De MDL club zit (hihihi) weer bij elkaar hoor. _O-
pi_134696838
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Strakke voorbereiding! _O_
morgen een brunch en avond eten....hierna eet ik niet meer tot oudjaars avond :') _O-
pi_134696858
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
De MDL club zit (hihihi) weer bij elkaar hoor. _O-
Kom erbij zitten!

Wel je eigen pot meebrengen! _O-
pi_134696888
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Kom erbij zitten!

Wel je eigen pot meebrengen! _O-
*Queller roept* Die vindt dat vast wel gezellig. :+
pi_134696897
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Laysa het volgende:

[..]

morgen een brunch en avond eten....hierna eet ik niet meer tot oudjaars avond :') _O-
Ik heb morgen nog wat en dan ga ik op dieet! Echt trouwens, privésores is een beetje voorbij dus het mag wel eens wat minder zeg maar :@
pi_134696930
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij niet dan? :(
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 22:25:41 #285
43556 miss_dynastie
pi_134696971
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb morgen nog wat en dan ga ik op dieet! Echt trouwens, privésores is een beetje voorbij dus het mag wel eens wat minder zeg maar :@
En de oliebollen en appelbeignets dan? :9
pi_134696989
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Daar hou ik gelukkig niet zo van ^O^
pi_134697072
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig nog niets aangekomen....( net gewogen :') )
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Alleen een paar op oudjaarsavond...bij de koffie :Y
pi_134697089
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die had toch niets te doen :P
pi_134697133
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Jij niet dan? :(
Tuulk! Lekker samen stinken, ik neem pakjes lucifers mee. ^O^
Maar er was toch ook een pot nodig ter verhoging van de feestvreugde? :?
pi_134697167
quote:
11s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tuulk! Lekker samen stinken, ik neem pakjes lucifers mee. ^O^
Maar er was toch ook een pot nodig ter verhoging van de feestvreugde? :?
:D _O-
pi_134697224
Waarom moet jij nou weer speciaal een hoge pot hebben? Nou? Huh? :(
pi_134697247
Ik heb overigens gedronken dus ik ben een pietsie melig _O-
  woensdag 25 december 2013 @ 22:34:54 #293
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134697319
Ik moet morgen werken dus :W weltrusten.
Sporten voor Sophia
pi_134697324
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb overigens gedronken dus ik ben een pietsie melig _O-
Ik maar een beetje, want ik zou terug rijden...Rijdt mn moeder ineens zelf terug ;(
pi_134697360
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:35 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik maar een beetje, want ik zou terug rijden...Rijdt mn moeder ineens zelf terug ;(
Alsnog drinken een optie?
pi_134697419
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:35 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Alsnog drinken een optie?
Neh doe het er maar mee....
pi_134697435
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Waarom moet jij nou weer speciaal een hoge pot hebben? Nou? Huh? :(
Zo hoog is die heul niet! Gezellig, handzaam praktisch potje ist. O+
pi_134697470
Over hoge wcpotten gesproken, mijn ouders hebben er eentje.
Als ik daarop zit komen de puntjes van mijn tenen nog net aan de grond. :') The horror! Een mens moet royaal naar voren kunnen leunen en zich kunnen afzetten indien nodig. :(
pi_134697476
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zo hoog is die heul niet! Gezellig, handzaam praktisch potje ist. O+
Net geverfd en perfecte glazuur :Y
pi_134697490
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef Laysa het volgende:

[..]

_O-
pi_134697501
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef Laysa het volgende:

[..]

Geschikt voor alle feesten en partijen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')