abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134651010

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaHetKlusKonijn

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap

oliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpgdinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgnipje2.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Shabu meet Amersfoort! *O* 11 januari shabu ^O^

Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia

Misschieners:
- Greys
- Candaasje
- Muis en MrMuis
- M_D
- Tombo
- Qwea
pi_134651032
Nog even meer klagen hoor :( :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134651038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat is zeer goed te begrijpen.. heb er amper woorden voor hoe laag ik zoiets vind.

[..]

:X

Wat een trieste lui zeg!
Wat een zielig kut leven moeten zij hebben om een ander zo af te fikken :r om zichzelf beter te voelen.

[..]

Ik kan goed begrijpen dat je niet naar de crematie bent geweest, mag dan bloedverwant zijn maar met zulke gedragingen kunnen ze niet verwachten dat men nog rekening houdt met ze en tot de familie rekent.
Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.

Morgen lekker met mijn ouders en opa en oma gourmetten, wijntjes en kerstbiertjes drinken, en 2e kerstdag lekker chillen heel de dag. Zal wel een dagje football manager zijn, nu ook mee bezig :@
pi_134651070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.

Morgen lekker met mijn ouders en opa en oma gourmetten, wijntjes en kerstbiertjes drinken, en 2e kerstdag lekker chillen heel de dag. Zal wel een dagje football manager zijn, nu ook mee bezig :@
Jullie hebben groot gelijk!

Geniet er van :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134651132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef roos85 het volgende:

[..]

Jullie hebben groot gelijk!

Geniet er van :*
Dat zal zeker lukken, dank je wel!

En ik wil bij deze hier ook iedereen hele fijne vreetfeestdagen wensen, ondanks alle struggles :P
pi_134651136
Ik ga zo maar alle spullen inpakken en omkleden en dan richting vrienden.

Zouden eigenlijk vrienden te eten krijgen, werden we vanochtend door andere vrienden gebeld of ze ook konden aanschuiven en konden dan daar koken.

Prima :P
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2013 @ 14:37:51 #7
43556 miss_dynastie
pi_134651191
Wij zijn ook maar met zijn tweetjes, morgen alleen nog even bij iemand op bezoek en verder uuuurenlang gourmetten en films kijken. Weinig origineel, wel zo gezellig :P
pi_134651217
De films zijn niet zoveel soeps morgen....
pi_134651252
Gisteren trouwens tweede in de rij bij de supermarkt B-)
Vandaag meteen aan de beurt bij bonbonzaak én bakkert. B-)

Hoezo, kerstdrukte? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2013 @ 14:40:14 #10
43556 miss_dynastie
pi_134651276
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef Laysa het volgende:
Op de Nederlandse kanalen niet nee... gelukkig hebben we een satelliet waar we zo'n beetje de hele wereld mee kunnen bekijken :P
pi_134651386
Ik ging net nog even langs de supermarkt voor kattenbakvulling. Was gelukkig vrij rustig.
Pleurt die vrouw die voor me in de rij stond zo het mandje op de grond (vlak voor me voeten) ipv het netjes weg te zetten.. Uit lieve vrede maar mijn mond gehouden en demonstratief mandje op de goede plek gezet.
pi_134651429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Op de Nederlandse kanalen niet nee... gelukkig hebben we een satelliet waar we zo'n beetje de hele wereld mee kunnen bekijken :P
Altijd handig :P
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:45:01 #13
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134651476
Cat? mijn kerstplanning is zo simpel: Vanavond pakjes en eten bij mn oom en tante (zus van mn moedert), morgen niksen en gourmetten en donderdag werken :D
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_134651590
Ik haat het als gesprekken/discussies nog niet afgerond zijn. Dan ga ik me helemaal opvreten. Maar mijn ouders kregen visite dus we hebben maar opgehangen maar nu hangt er dus nog iets in de lucht :r
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2013 @ 14:48:27 #15
43556 miss_dynastie
pi_134651622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

Altijd handig :P
Jep. En anders is er Netflix, staan ook aardig wat leuke kerstfilms op :Y
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:49:48 #16
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134651668
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

de beste kerstdagen zijn game-kerstdagen :Y
Sporten voor Sophia
pi_134651782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. En anders is er Netflix, staan ook aardig wat leuke kerstfilms op :Y
:Y Wij hebben gisteren Home alone 1 en 2 gekeken en vanmorgen de Grinch. Nou ja, R. en mijn man dan, ik heb hem aan de binnenkant van mijn ogen gekeken :')
And so the lion fell in love with the lamb
pi_134651826
Yashaa, dat is ook niet leuk zeg -O- Dan voel je je enorm gepasseerd idd. En hoezo zou het dan aan jou liggen? Bah ;(
And so the lion fell in love with the lamb
pi_134651827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog even meer klagen hoor :( :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom! :(
pi_134651908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haat het als gesprekken/discussies nog niet afgerond zijn. Dan ga ik me helemaal opvreten. Maar mijn ouders kregen visite dus we hebben maar opgehangen maar nu hangt er dus nog iets in de lucht :r
Ik zou ze een berichtje sturen dat je wil praten zodra de visite weg is dus dat ze je dan maar moeten bellen of zo.
Lekker simpel ook dat ze meteen zeggen dat het aan jou ligt en je daar maar eens over na moet denken :(
pi_134652077
Naja het is wel deels zo dat ik dingen te vaak op mezelf betrek. En als ik me eenmaal aan een punt ga storen het moeilijk is om daar de focus van af te krijgen. Dus het kan goed zijn dat ik het overtrek. Maar vanavond was wel echt de druppel.
pi_134652173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het is wel deels zo dat ik dingen te vaak op mezelf betrek. En als ik me eenmaal aan een punt ga storen het moeilijk is om daar de focus van af te krijgen. Dus het kan goed zijn dat ik het overtrek. Maar vanavond was wel echt de druppel.
Snap ik, maar of je wel of niet uitgenodigd bent heeft daar toch niks mee te maken?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 december 2013 @ 15:03:14 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134652208
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:

[..]

De beste dagen om lekker vroeg met een boek onder de dekens te kruipen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_134652225
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:

[..]

Zeker met dit weer. :Y

Alhoewel ik wel hoop dat de wind wat gaat liggen en het droog blijft, aangezien ik vanavond nog met de fiets naar vrienden ga.
pi_134652235
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zo te lezen vind jij jezelf gelukkig niet zielig :P
Totaal niet :D
pi_134652282
Ja wss is het van hun uit een redelijk spontaan iets en hebben ze ons niet express niet uitgenodigd maar echt leuk is het niet. En geef dat dan ook toe en ga niet allemaal excuses verzinnen. Die andere issues die ik heb zal wel aan mij liggen. Maar dit vind ik nu gewoon echt niet leuk.

En mijn vader zei ook (was gesprek via facetime dus was met allebei tegelijk) dat ze juist altijd hun uiterste best doen om de een niet anders te behandelen als de ander en dat is misschien ook wel zo. Maar k heb echt het idee dat omdat wij in een andere stad wonen we echt vaak overgeslagen worden met dingetjes.

En verder zijn mijn ouders echt ontzettende schatten. Maar op het moment botert het gewoon ff niet.
pi_134652330
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Bamba het volgende:
Nou ja, R. en mijn man dan, ik heb hem aan de binnenkant van mijn ogen gekeken :')
Ik heb ook een hele film via de binnenkant van mijn ogen gekeken. Nouja, bijna dan: ik heb het begin en het eind gezien en heb me nog 10 minuten afgevraagd hoe ze van zo'n begin bij zo'n eind konden komen en toen ben ik weer ingedut :')
pi_134652358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja wss is het van hun uit een redelijk spontaan iets en hebben ze ons niet express niet uitgenodigd maar echt leuk is het niet. En geef dat dan ook toe en ga niet allemaal excuses verzinnen. Die andere issues die ik heb zal wel aan mij liggen. Maar dit vind ik nu gewoon echt niet leuk.

En mijn vader zei ook (was gesprek via facetime dus was met allebei tegelijk) dat ze juist altijd hun uiterste best doen om de een niet anders te behandelen als de ander en dat is misschien ook wel zo. Maar k heb echt het idee dat omdat wij in een andere stad wonen we echt vaak overgeslagen worden met dingetjes.

En verder zijn mijn ouders echt ontzettende schatten. Maar op het moment botert het gewoon ff niet.
Misschien helpt het als je het op een andere manier benadert. Dat het voor je Opa fijn is dat er vanavond mensen langskomen.
Ik vond het ook jammer om geen kerst te vieren met mijn eigen familie, maar gunde het mijn moeder wel enorm.
pi_134652440
Mja maar bij jou zaten daar iets andere reden achter :) Fijn dat het nu toch wel kan :)

Maar wij zijn simpel weg niet gevraagd, en als ik mijn moeder vandaag niet gesproken had dan hadden we er niks van af geweten. Ze zei net wel dat we dan wel rond een uur of 19.00 bij opa konden zijn, vond ik in eerste instantie prima :) Maar toen kwam dat dingetje van dat zij dr ook allemaal zouden eten. En dan denk ik, is het zo'n grote moeite om dan even bij je dochter te peilen of ze ook mee willen? Want met je zoon stem je het blijkbaar wel af.
pi_134652613
Hm, dat is wel vervelend ja. Vast niet zo bedoeld, en waarschijnlijk gewoon een spontane ingeving, maar kan me voorstellen dat het wat rot overkomt.

Om nog even over kerst door te gaan; ik heb nu een gerecht met gegrilde groenten, gevuld met vanalles en nog wat, uit de oven. Nu staat erbij dat er ook langkorrelige rijst in die groentestukken moet - maar er staat niet dat de rijst gekookt moet zijn.
Is dan 20 min. in de oven, met wat olie en in zo'n stuk groente (aubergine, paprika en tomaat) dan genoeg om die rijst lekker te krijgen? Of zal ik het wel gewoon moeten koken? :? *noob*
pi_134652729
Oh, laat maar....ik lees dat het toch gekookt moet zijn. Het stond er een klein beetje klein :@ :+
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:26:43 #32
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134653027
Sinds 2002 is mijn kerst simpel: Gamen en/of werken en verder de groeten. Tot ik een vriendin kreeg en er ineens over gesproken moest worden. Bleek haar broertje de 25ste jarig en de 31ste haar moeder. Kortom lekker weekje bij haar ouders logeren _O-.

Maar nu dus lekker werken en gamen :P
Sporten voor Sophia
pi_134653522
Ik moet morgen al om 11:00!!! bij mijn ouders zijn. Vriend wil dat volgend jaar niet meer en ik zie er morgen ook best wel tegenop. Normaal trek ik zo'n dag best ga wat op de computer loop een stuk enz enz. Maar Ean en haar neefje is een beetje water en vuur en ik vind het zo sneu voor ean dat ze waarschijnlijk morgen geen leuke dag heeft.

Vanavond doe ik niks bijzonders geen dienst oid. het is vandaag 13 jaar geleden dat mijn oma is gestorven.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:43:17 #34
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134653543
:* FR
Sporten voor Sophia
pi_134655344
Inmiddels mijn ouders weer gesproken en het is redelijk uitgesproken. Het zijn ook vooral wat onderliggende issues die bij mijzelf spelen en die ik projecteer op gedrag van mijn ouders. Maar ook wel wat dingetjes aan hun kant, en die willen ze niet echt zien :X Maar goed, net Opa gebeld, en wij gaan er vanavond ook eten. Dus alles komt goed ofzo *O*

Sorry voor mijn gezeur verder :X
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:39:20 #36
386633 Adnap
I love Life !
pi_134655371
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig heb ik on demand én heb ik de afgelopen weken al genoeg kerstmeuk opgenomen :D
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:42:11 #37
386633 Adnap
I love Life !
pi_134655451
Yasha fijn dat het is opgelost, veel plezier vanavond

Toek mijn mam is de 31e jarig maar wij doen het ene jaar feest, andere jaar niet. Nu bijv het weekend ervoor omdat ik toch al die kant op moet.
I live life, i love life
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:53:10 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134655719
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inmiddels mijn ouders weer gesproken en het is redelijk uitgesproken. Het zijn ook vooral wat onderliggende issues die bij mijzelf spelen en die ik projecteer op gedrag van mijn ouders. Maar ook wel wat dingetjes aan hun kant, en die willen ze niet echt zien :X Maar goed, net Opa gebeld, en wij gaan er vanavond ook eten. Dus alles komt goed ofzo *O*

Sorry voor mijn gezeur verder :X
Fijn dat het is opgelost.

Mijn kerst is ubersimpel.
Vanavond: niks
Morgen: niks
Donderdag: niksen bij een vriendin

En tussendoor eten, katten aaien, hardlopen, lezen, fokken en gtst kijken (verder tv uit want robert ten brink :r )
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_134656122
Frasier is veilig thuis :* O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 december 2013 @ 17:19:46 #40
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134656621
Yasha, goed dat het uitgepraat is :* Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben :)

God, die prutsers van de ING zijn ook weer bezig :( :( :( Die zien kans om een brief van het NL naar het Duits te vertalen en dan het bedrag er verkeerd in te zetten :') En of wij even ruim 2900 euro willen ophoesten omdat zij een fout hebben gemaakt :{w In een onbeleefde k**brief }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:21:34 #41
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134656668
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Fijn dat het is opgelost.

Mijn kerst is ubersimpel.
Vanavond: niks
Morgen: niks
Donderdag: niksen bij een vriendin

En tussendoor eten, katten aaien, hardlopen, lezen, fokken en gtst kijken (verder tv uit want robert ten brink :r )
klinkt ook prima!

Heel misschien moet ik 1 januari paar uurtjes werken _O_
Sporten voor Sophia
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:32:34 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134659300
Pffff, van 15:15 tot net bij de DA geweest. Omdat het vanmorgen nog niet zo lekker ging en hij ontzettend veel drinkt :')

Hij eet iig weer goed. Hij kotst niet meer. Hij is ook niet ontzettend sloom meer. Wel drinkt hij nog achterlijk veel. Dus, weer bloed, leverwaardes gedaald *O* Nierwaarde goed. Calcium veelste laag. Acute ontstekingwaarde ook wat te hoog. Die calciumwaarde gaan we nog in het lab laten bepalen in utrecht omdat soms nog wel eens meetfouten voor willen komen.

Baloe heeft AB meegekregen voor de zekerheid, mocht hij weer sloom zijn moeten we dat geven. Vrijdag bellen hoe het gaat, gaat het goed hoeven we niet te komen, gaat het kut, controle. Heb voor de kerstdagen haar mobiele nummer gekregen, mocht er iets zijn moet ik haar bellen. Hoef ik iig niet uit te wijken naar die andere prutsers *O*

Lange zit hoor 3u :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 24-12-2013 19:29:15 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:33:19 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134659318
Ooh en mijn kerst :

Vanaaf wokgroente, rijst, ei, kipfilet.
Morgen uit eten :9 wild :9
Donderdag hiero menu. Carpaccio, amuses, gourmet, alles, veel werk dus te doen :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 december 2013 @ 18:35:51 #44
13151 crew  Rewimo
pi_134659408
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:32 schreef Qwea het volgende:
Pffff, van 15:15 tot net bij de DA geweest. Omdat het vanmorgen nog niet zo lekker ging en hij ontzettend veel drinkt :')

Hij eet iig weer goed. Hij kotst niet meer. Hij is ook niet ontzettend sloom meer. Wel drinkt hij nog achterlijk veel. Dus, weer bloed, leverwaardes gedaald *O* Nier waardes goed. Calcium veelste laag. Acute ontstekingwaarde ook wat te hoog. Die calcium waardes gaan we nog in het lab laten bepalen in utrecht omdat soms nog wel eens meetfouten voor willen komen.

Baloe heeft AB meegekregen voor de zekerheid, mocht hij weer sloom zijn moeten we dat geven. Vrijdag bellen hoe het gaat, gaat het goed hoeven we niet te komen, gaat het kut, controle. Heb voor de kerstdagen haar mobiele nummer gekregen, mocht er iets zijn moet ik haar bellen. Hoef ik iig niet uit te wijken naar die andere prutsers *O*

Lange zit hoor 3u :P
Maar nog steeds niet echt duidelijk wat er nou is met hem hè? Hopelijk knapt ie op van de AB.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:28:22 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134661322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Maar nog steeds niet echt duidelijk wat er nou is met hem hè? Hopelijk knapt ie op van de AB.
Nope. AB is niet preventief. Die moeten we enkel geven als hij weer sloom wordt. Anders niet. Dus laten we hopen dat het niet hoeft.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 december 2013 @ 19:29:01 #46
13151 crew  Rewimo
pi_134661340
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:28 schreef Qwea het volgende:

Nope. AB is niet preventief. Die moeten we enkel geven als hij weer sloom wordt. Anders niet. Dus laten we hopen dat het niet hoeft.
O okee, verkeerd begrepen ;)
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:35:27 #47
386633 Adnap
I love Life !
pi_134661580
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Yasha, goed dat het uitgepraat is :* Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben :)

God, die prutsers van de ING zijn ook weer bezig :( :( :( Die zien kans om een brief van het NL naar het Duits te vertalen en dan het bedrag er verkeerd in te zetten :') En of wij even ruim 2900 euro willen ophoesten omdat zij een fout hebben gemaakt :{w In een onbeleefde k**brief }:|
Ing had ook al het salaris van enkele collega's niet uitbetaald.....school doet het altijd ruim voor kerst en nu dus voor een aantal nog geen centen. Blij dat ik niet bij ing zit
I live life, i love life
pi_134662458
Lieve SC-ers,
Alleen, samen, met of zonder leuke of minder leuke familie/vrienden/kennissen dan wel de nodige verplichtingen wens ik jullie allemaal

En had ik ook de adressen gehad van degenen die geen SC Secret Santa waren dan hadden jullie zeker allemaal een kaartje gekregen dus dan maar zo ;) ~:)

Liefs van deze nu dus niet meer Secret Santa :*
:W
Waar het stinkt is het warm.
pi_134662695
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef Toekito het volgende:
:* FR
dank je maar ik heb er totaal geen moeite mee. Klinkt hard maar mijn oma was op leeftijd en takelde echt af. Ik had er vrede mee dat ze stierf.

Voor jou ook een dikke :* deze dagen lijken mij best moeilijk voor je.

yashaa fijn dat het uitgepraat is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 december 2013 @ 20:06:58 #50
13151 crew  Rewimo
pi_134662768
Ik wens jullie ook allemaal fijne kerstdagen ~:)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')