Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is zeer goed te begrijpen.. heb er amper woorden voor hoe laag ik zoiets vind.
[..]
Wat een trieste lui zeg!
Wat een zielig kut leven moeten zij hebben om een ander zo af te fikkenom zichzelf beter te voelen.
[..]
Ik kan goed begrijpen dat je niet naar de crematie bent geweest, mag dan bloedverwant zijn maar met zulke gedragingen kunnen ze niet verwachten dat men nog rekening houdt met ze en tot de familie rekent.
Jullie hebben groot gelijk!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.
Morgen lekker met mijn ouders en opa en oma gourmetten, wijntjes en kerstbiertjes drinken, en 2e kerstdag lekker chillen heel de dag. Zal wel een dagje football manager zijn, nu ook mee bezig
Dat zal zeker lukken, dank je wel!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jullie hebben groot gelijk!
Geniet er van
Op de Nederlandse kanalen niet nee... gelukkig hebben we een satelliet waar we zo'n beetje de hele wereld mee kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef Laysa het volgende:
De films zijn niet zoveel soeps morgen....
Altijd handigquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op de Nederlandse kanalen niet nee... gelukkig hebben we een satelliet waar we zo'n beetje de hele wereld mee kunnen bekijken
de beste kerstdagen zijn game-kerstdagenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daarom ook geen contact meer, scheelt stress en irritatie en je bereikt er toch verder niks mee.
Morgen lekker met mijn ouders en opa en oma gourmetten, wijntjes en kerstbiertjes drinken, en 2e kerstdag lekker chillen heel de dag. Zal wel een dagje football manager zijn, nu ook mee bezig
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. En anders is er Netflix, staan ook aardig wat leuke kerstfilms op
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog even meer klagen hoor:
Stom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou ze een berichtje sturen dat je wil praten zodra de visite weg is dus dat ze je dan maar moeten bellen of zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haat het als gesprekken/discussies nog niet afgerond zijn. Dan ga ik me helemaal opvreten. Maar mijn ouders kregen visite dus we hebben maar opgehangen maar nu hangt er dus nog iets in de lucht
Snap ik, maar of je wel of niet uitgenodigd bent heeft daar toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het is wel deels zo dat ik dingen te vaak op mezelf betrek. En als ik me eenmaal aan een punt ga storen het moeilijk is om daar de focus van af te krijgen. Dus het kan goed zijn dat ik het overtrek. Maar vanavond was wel echt de druppel.
De beste dagen om lekker vroeg met een boek onder de dekens te kruipen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
de beste kerstdagen zijn game-kerstdagen
Zeker met dit weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
de beste kerstdagen zijn game-kerstdagen
Totaal nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo te lezen vind jij jezelf gelukkig niet zielig
Ik heb ook een hele film via de binnenkant van mijn ogen gekeken. Nouja, bijna dan: ik heb het begin en het eind gezien en heb me nog 10 minuten afgevraagd hoe ze van zo'n begin bij zo'n eind konden komen en toen ben ik weer ingedutquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Bamba het volgende:
Nou ja, R. en mijn man dan, ik heb hem aan de binnenkant van mijn ogen gekeken
Misschien helpt het als je het op een andere manier benadert. Dat het voor je Opa fijn is dat er vanavond mensen langskomen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja wss is het van hun uit een redelijk spontaan iets en hebben ze ons niet express niet uitgenodigd maar echt leuk is het niet. En geef dat dan ook toe en ga niet allemaal excuses verzinnen. Die andere issues die ik heb zal wel aan mij liggen. Maar dit vind ik nu gewoon echt niet leuk.
En mijn vader zei ook (was gesprek via facetime dus was met allebei tegelijk) dat ze juist altijd hun uiterste best doen om de een niet anders te behandelen als de ander en dat is misschien ook wel zo. Maar k heb echt het idee dat omdat wij in een andere stad wonen we echt vaak overgeslagen worden met dingetjes.
En verder zijn mijn ouders echt ontzettende schatten. Maar op het moment botert het gewoon ff niet.
Gelukkig heb ik on demand én heb ik de afgelopen weken al genoeg kerstmeuk opgenomenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:38 schreef Laysa het volgende:
De films zijn niet zoveel soeps morgen....
Fijn dat het is opgelost.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inmiddels mijn ouders weer gesproken en het is redelijk uitgesproken. Het zijn ook vooral wat onderliggende issues die bij mijzelf spelen en die ik projecteer op gedrag van mijn ouders. Maar ook wel wat dingetjes aan hun kant, en die willen ze niet echt zienMaar goed, net Opa gebeld, en wij gaan er vanavond ook eten. Dus alles komt goed ofzo
Sorry voor mijn gezeur verder
klinkt ook prima!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Fijn dat het is opgelost.
Mijn kerst is ubersimpel.
Vanavond: niks
Morgen: niks
Donderdag: niksen bij een vriendin
En tussendoor eten, katten aaien, hardlopen, lezen, fokken en gtst kijken (verder tv uit want robert ten brink)
Maar nog steeds niet echt duidelijk wat er nou is met hem hè? Hopelijk knapt ie op van de AB.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:32 schreef Qwea het volgende:
Pffff, van 15:15 tot net bij de DA geweest. Omdat het vanmorgen nog niet zo lekker ging en hij ontzettend veel drinkt
Hij eet iig weer goed. Hij kotst niet meer. Hij is ook niet ontzettend sloom meer. Wel drinkt hij nog achterlijk veel. Dus, weer bloed, leverwaardes gedaaldNier waardes goed. Calcium veelste laag. Acute ontstekingwaarde ook wat te hoog. Die calcium waardes gaan we nog in het lab laten bepalen in utrecht omdat soms nog wel eens meetfouten voor willen komen.
Baloe heeft AB meegekregen voor de zekerheid, mocht hij weer sloom zijn moeten we dat geven. Vrijdag bellen hoe het gaat, gaat het goed hoeven we niet te komen, gaat het kut, controle. Heb voor de kerstdagen haar mobiele nummer gekregen, mocht er iets zijn moet ik haar bellen. Hoef ik iig niet uit te wijken naar die andere prutsers
Lange zit hoor 3u
Nope. AB is niet preventief. Die moeten we enkel geven als hij weer sloom wordt. Anders niet. Dus laten we hopen dat het niet hoeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet echt duidelijk wat er nou is met hem hè? Hopelijk knapt ie op van de AB.
O okee, verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:28 schreef Qwea het volgende:
Nope. AB is niet preventief. Die moeten we enkel geven als hij weer sloom wordt. Anders niet. Dus laten we hopen dat het niet hoeft.
Ing had ook al het salaris van enkele collega's niet uitbetaald.....school doet het altijd ruim voor kerst en nu dus voor een aantal nog geen centen. Blij dat ik niet bij ing zitquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Yasha, goed dat het uitgepraat isIk hoop dat jullie een leuke avond hebben
God, die prutsers van de ING zijn ook weer bezig![]()
![]()
Die zien kans om een brief van het NL naar het Duits te vertalen en dan het bedrag er verkeerd in te zetten
En of wij even ruim 2900 euro willen ophoesten omdat zij een fout hebben gemaakt
In een onbeleefde k**brief
dank je maar ik heb er totaal geen moeite mee. Klinkt hard maar mijn oma was op leeftijd en takelde echt af. Ik had er vrede mee dat ze stierf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |