quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik wens jullie ook allemaal fijne kerstdagen![]()
[ afbeelding ]
Jij was het dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lieve SC-ers,
Alleen, samen, met of zonder leuke of minder leuke familie/vrienden/kennissen dan wel de nodige verplichtingen wens ik jullie allemaal
[ link | afbeelding ]
En had ik ook de adressen gehad van degenen die geen SC Secret Santa waren dan hadden jullie zeker allemaal een kaartje gekregen dus dan maar zo![]()
![]()
Liefs van deze nu dus niet meer Secret Santa![]()
![]()
idd goede ideeënquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kreeg vandaag deze van iemand anders. Beetje cheesy maar wel met goede ideeën![]()
[ afbeelding ]
Zitten best goede tips bijquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kreeg vandaag deze van iemand anders. Beetje cheesy maar wel met goede ideeën![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef indaha het volgende:
Zitten best goede tips bij![]()
Mijn man is wafels aan het bakken en ik moet de eerste proeven of ze goed zijn, iemand moet het doen dus heb ik me maar aangemeld
lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man is wafels aan het bakken en ik moet de eerste proeven of ze goed zijn, iemand moet het doen dus heb ik me maar aangemeld
Offer je maar weer op!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
wat een gezelligheidquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook namens mij hele gezellige dagen toegewenst
[ afbeelding ]
Whehehe, in het echt istie heus heel mooi![]()
Tnxquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een gezelligheid![]()
Allemaal fijne dagen...of je nu wel of niet weggaat en of je nu wel of niet met derden je dagen doorbrengt
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Allemaal fijne dagen...of je nu wel of niet weggaat en of je nu wel of niet met derden je dagen doorbrengt
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een leuk ideequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef Laysa het volgende:
ik had van die ''speciale'' kerstballen voor mn neefje en nichtjes gekocht. voor mijn oudste nichtje een prinsessen muiltje, voor mijn middelste nichtje een Dora en voor mijn neefje een vis met zoenlippen.
En het was een succes.... Voor de rest vreselijke kitsch kerstballen die wij vroeger ook hadden...Dat werd ook gewaardeerd...moet maar een traditie worden. Geef ik ze voortaan elk jaar kitsch ballen
ik zelf ook niet hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal geen kerstversiering. Ben te belabberd om er wat aan te doen. Saai!
Ik mis alleen mn moeder met deze dagen iets meer dan bijv. half augustus. Maar ben nu bij dr zus en dat is primaquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Voor jou ook een dikkedeze dagen lijken mij best moeilijk voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |