Sterkte met je tante Miss D en dat van die regelmaat komt me bekend voor, mijn moeder wilde eerst ook niets en niemand die haar hielp totdat ze in het ziekenhuis kwam en ze is lichamelijk zo snel opgeknapt doordat ze op gezette tijden verzorgd werd.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat moet voor jou heel herkenbaar zijn... ik heb echt een hele tijd geprobeerd om haar wakker te schudden, ik heb er een tijdje afstand van genomen omdat ik het zo moeilijk vond om te zien hoe ze zichzelf tekort deed, maar nu zit ze nu echt op een punt dat ze niet anders meer kan. Ik bemerk bij haar nu wel de wil om er tegenaan te gaan, ik hoop echt dat ze die kans nog krijgtEn hoe hard het ook klinkt, op een bepaalde manier is dat zwachtelen een zegen, want het heeft de regelmaat volledig teruggebracht in haar leven: ze eet op tijd, slikt haar medicijnen netjes en is daardoor ook weer een heel tof mens want hoe hard het ook klinkt, dat slechte humeur dat ze kreeg door haar verwaarloosde suiker maakte haar soms nagenoeg onuitstaanbaar
![]()
[..]
Ben benieuwd!
Nou ja zonder water kan het tenminste ook niet overstromenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ib en ik hadden net een mooie verrassing toen we uit de douche kwamen. Hele keuken stond blank![]()
Het putje was eerst even verstopt dus misschien teveel water in een keer doorgestroomd naar een oude afvoer tak. Naja alles opgedweild en Ib heeft daarna nog even zijn douchesessie afgemaakt en toen was er geen water meer
Oh dat zijn idd altijd verrassingen die je niet kunt gebruikenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ib en ik hadden net een mooie verrassing toen we uit de douche kwamen. Hele keuken stond blank![]()
Het putje was eerst even verstopt dus misschien teveel water in een keer doorgestroomd naar een oude afvoer tak. Naja alles opgedweild en Ib heeft daarna nog even zijn douchesessie afgemaakt en toen was er geen water meer
Balenen altijd met zulke dagen gebeurt zoiets , hopelijk was het eenmalig .quote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch heerlijk om verwend te wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn broer en ik hebben samen leren koken dus dat was het niet...Nee als ik daar ben dan ben ik net als de meisjes een prinssesje![]()
![]()
![]()
Ik snap dat vooral dat laatste heel erg moeilijk voor haar is. Ze is het liefste in haar leven verloren, haar kind, en eigenlijk heeft ze op sommige momenten de zin niet meer. Ik heb daar ook gesprekken met haar over gehad, dat je suiker verwaarlozen echt wel een hele nare manier is om jezelf van het leven te beroven, terwijl ik het aan de andere kant ook wel snap van haar... maar ja, nu wordt het wel heel depressief allemaal, en dat met Kerstquote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef indaha het volgende:
Sterkte met je tante Miss D en dat van die regelmaat komt me bekend voor, mijn moeder wilde eerst ook niets en niemand die haar hielp totdat ze in het ziekenhuis kwam en ze is lichamelijk zo snel opgeknapt doordat ze op gezette tijden verzorgd werd.Ik hoop dat dit voor je tante ook gaat gelden en dat ze nieuwe moed krijgt
Sterker nog dat wordt geairbrushed voordat ze op de foto zetten.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
De poten van je kalkoen worden dus NOOIT (!!!!) zo:
[ afbeelding ]
Volgens mij Photoshoppen ze dat altijd![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Toch heerlijk om verwend te worden
Ik denk dat ze wel meer Photoshoppen aan dit plaatje dan alleen de potenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nooit zo goed wat ik op dit soort dingen moet zeggen, maarquote:Op woensdag 25 december 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap dat vooral dat laatste heel erg moeilijk voor haar is. Ze is het liefste in haar leven verloren, haar kind, en eigenlijk heeft ze op sommige momenten de zin niet meer. Ik heb daar ook gesprekken met haar over gehad, dat je suiker verwaarlozen echt wel een hele nare manier is om jezelf van het leven te beroven, terwijl ik het aan de andere kant ook wel snap van haar... maar ja, nu wordt het wel heel depressief allemaal, en dat met Kerst![]()
In ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties, dat ik even mijn ei kwijt kon
dat is gewoon een rauwe kalkoen die ze geverfd hebben ....Wat Paarsbeestje dus zegtquote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kun je alles kwijt en nog een fijne kerstquote:Op woensdag 25 december 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap dat vooral dat laatste heel erg moeilijk voor haar is. Ze is het liefste in haar leven verloren, haar kind, en eigenlijk heeft ze op sommige momenten de zin niet meer. Ik heb daar ook gesprekken met haar over gehad, dat je suiker verwaarlozen echt wel een hele nare manier is om jezelf van het leven te beroven, terwijl ik het aan de andere kant ook wel snap van haar... maar ja, nu wordt het wel heel depressief allemaal, en dat met Kerst![]()
In ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties, dat ik even mijn ei kwijt kon
Ik weet wel hoe moeilijk het is om samen te leven met iemand met suiker. maar Ik herken het chagrijnige nietquote:Op woensdag 25 december 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, trouwens dat is zo bij alle gerechten die zo prachtig op internet staanquote:Op woensdag 25 december 2013 12:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is gewoon een rauwe kalkoen die ze geverfd hebben ....Wat Paarsbeestje dus zegt
Fijne dagquote:Op woensdag 25 december 2013 12:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, trouwens dat is zo bij alle gerechten die zo prachtig op internet staan![]()
Ik ga mijn man maar eens wakker maken
Het chagrijnige heeft ze alleen als ze haar suiker verwaarloost. Dus niet op gezette tijden eten, de verkeerde dingen eten, niet netjes haar medicijnen slikken. Het komt dus (in mijn beleving) niet zozeer door de ziekte, maar alleen als ze haar ziekte verwaarloost. En bedankt, ik hoop het ookquote:Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef Laysa het volgende:
Ik weet wel hoe moeilijk het is om samen te leven met iemand met suiker. maar Ik herken het chagrijnige niet Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel een positieve ommekeer komt
't Zou kunnen, na 180 minuten op 86 graden, ongeveer....quote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, komt door de schommelingen in de suikerspiegel. Mijn vader hield zich netjes aan alle schema's en die was echt nooit humeurigquote:Op woensdag 25 december 2013 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Het chagrijnige heeft ze alleen als ze haar suiker verwaarloost. Dus niet op gezette tijden eten, de verkeerde dingen eten, niet netjes haar medicijnen slikken. Het komt dus (in mijn beleving) niet zozeer door de ziekte, maar alleen als ze haar ziekte verwaarloost. En bedankt, ik hoop het ook
Vandaar de Cutlet frills.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef Greys het volgende:
Dat rusten gaat geen probleem zijn, hij moet daarna nog een uur mee in de auto
Weet je wat ik altijd zo jammer/stom vind? Dat je het vlees bij de pootjes al snel ziet terugtrekken zeg maar wanneer het gaart. Staat zo lullig
Dat ziet er idd meer uit als een rauwe kalkoen die goudbruin gephotoshopped is.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanwezigheid, denk ik. Ik ga straks even taart bij haar eten omdat haar zoon vandaag zijn verjaardag zou hebben gevierd (we zouden eigenlijk naar het graf, maar dat zit er natuurlijk niet in voor haar) en verder qua praktische dingetjes wat boodschapjes meenemen en zo en ik ga ook huishoudelijke hulp en gesubsidieerde taxi voor haar regelen (want ik ga er gewoon vanuit dat ze deze hobbel overwint en in het nieuwe jaar de goede kant op zal gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Zou kunnen, na 180 minuten op 86 graden, ongeveer....
Sterkte M_D, is er nog iets waar je haar in deze fase erg blij mee kan maken?
sterktequote:Op woensdag 25 december 2013 13:59 schreef Greys het volgende:
De kalkoen is volgens mij schandalig goed gelukt![]()
En de beenhammetjes ook.
Straks met kalkoen, hammen, cranberrysaus etc de auto in.
Met hond
Hond kijkt er al helemaal naar uit?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:59 schreef Greys het volgende:
De kalkoen is volgens mij schandalig goed gelukt![]()
En de beenhammetjes ook.
Straks met kalkoen, hammen, cranberrysaus etc de auto in.
Met hond
Ik weet wie er een goeie Kerst gaat hebben dit jaarquote:Op woensdag 25 december 2013 14:04 schreef Greys het volgende:
Afijn, aangekomen in Noordwijkerhout straks alleen nog maar botjes
die is wel af tegen kerst 2014quote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
Als kersttraditie is hier een legpuzzel opgezocht en dan denk je goh, doe een leuk wintertafereel ofzo...
Mn moeder heeft deze uitgezocht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
Als kersttraditie is hier een legpuzzel opgezocht en dan denk je goh, doe een leuk wintertafereel ofzo...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]
Uitdagingquote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]
Dies leukquote:Op woensdag 25 december 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft ze ook van die dubbelzijdigequote:Op woensdag 25 december 2013 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dies leuk
k heb nog zo'n stomme puzzel met op de achterkant dezelfde plaat maar een kwartslag gedraaid
Lekker simpel beginnen om er weer in te komen, ik raad er zo een aan:quote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Legpuzzels!Vroeger ontzettend veel gedaan, maar al jaren niet meer gepuzzeld. Je brengt me op ideeën.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
En weg, kom morgen wel weer even langs.![]()
But for now, ai em of toe ze femmelie!
Volgens mij heeft ze die ookquote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker simpel beginnen om er weer in te komen, ik raad er zo een aan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |