Daar zal deze post weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Mijn date-ervaringen zijn verschrikkelijk, heb niet eens hier op Fok een Privebericht gekregen van een vrouw. Pff.
Bizar weinig members in mijn leeftijdsgroep. Lijkt er niet echt op dat de vele reclame die ze maken zijn vruchten afwerpt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef craftyvirus het volgende:
Pepper.... ik had er hele hoge verwachtingen van, maar ik vind het tegenvallen...
ze hebben wel gister een zoekfunctie ingebouwd, dat scheelt al een hoop... Maar echt relaxed vind ik de site niet werken..
Uit nieuwsgierigheid: wat is jouw leeftijdsgroep?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Bizar weinig members in mijn leeftijdsgroep. Lijkt er niet echt op dat de vele reclame die ze maken zijn vruchten afwerpt.
Over het algemeen selecteer ik op 22-30. Ik krijg dan 49 matches.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: wat is jouw leeftijdsgroep?
Grappig, ik ken pepper zelf niet zo goed, maar ik zou gezien hun marketing juist verwachten dat de groep van zo ongeveer 25-35 daar het best vertegenwoordigd isquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Over het algemeen selecteer ik op 22-30. Ik krijg dan 49 matches.
Altijd zorgen voor een goede bodem hé, het is pas half zeven!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:35 schreef SilentChaos het volgende:
Godver
Het feit dat ik er bij stil sta dat ik een jaar geleden op deze datum een topmeid heb leren kennen waar ik leuk mee heb gedate zegt mij genoeg
Oke, misschien heb ik wat gedronken, klein beetje maar
Ik ben al aan het etenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Altijd zorgen voor een goede bodem hé, het is pas half zeven!
En een eerbetoon op m'n FBquote:
Ze weegt toch geen 100+ he...quote:Op woensdag 25 december 2013 00:01 schreef theKiD het volgende:
Ik begin gevoelens te ontwikkelen voor een date.. en dat wil ik niet.. Ze heeft een paar te zwaarwegende nadelen.
Aan de andere kant.. de gevoelens zijn wel wederzijds, en dat is nog erger
quote:
Zat je maar te pestenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:11 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
Figuurlijk zwaarwegende nadelen dus![]()
![]()
Perfectste zandloperfiguurtje wat ik ooit gezien heb.. Ook meteen de lekkerste en mooiste dame waarmee ik gedate heb(Als we het dan toch oppervlakkig over uiterlijk hebben
)
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat je maar te pesten
Wel kut als je juist geen gevoelens wilt en je krijgt ze wel...
Niet geschoten is altijd mis :-)quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
heb toch maar een full membership genomen bij RP, om op die ene meid te kunnen reageren
nu hopen dat het het waard was
Hoe is het met jouw dateleven dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis :-)
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
heb toch maar een full membership genomen bij RP, om op die ene meid te kunnen reageren
Zijn alle Nederlandse vrouwen op OkC out of jullie league of wat is dit toch hier altijd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef craftyvirus het volgende:
Pepper.... ik had er hele hoge verwachtingen van, maar ik vind het tegenvallen...
ze hebben wel gister een zoekfunctie ingebouwd, dat scheelt al een hoop... Maar echt relaxed vind ik de site niet werken..
Ze is leuk...quote:Op woensdag 25 december 2013 08:57 schreef Linguine het volgende:
Waarom ga/blijf je dan met haar daten?
Die ga ik hier niet specifiek bespreken. Maar als ik een relatie met haar aan zou gaan, zou het verdomde lastig zijn om verder te komen in het leven. Denk ik.quote:
Sommige mensen hakken hun rechterduim nog af voor de kans op een date, maar dat is verder niks nieuws. En ik moet toegeven dat ik nu toch benieuwd ben. Wat was dat ''leuke voorstel'' van haar? Jij dacht dat deze leuke onbekende vrouw weleens zou kunnen voorstellen de feestdagen bij je te komen spenderen toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
Ik date sinds een week of 6 vrij steady met een erg leuke dame en dat gaat erg goed.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw dateleven dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Ze is een ambitieloze kapster/cassiere ?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die ga ik hier niet specifiek bespreken. Maar als ik een relatie met haar aan zou gaan, zou het verdomde lastig zijn om verder te komen in het leven. Denk ik.
Dit is zo als zitten huilen met de mededeling 'ik wil niet huilen'. Stop dan gewoon met huilen of ga kei hard zitten brullen en stop met zeggen dat je het niet wilt.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die ga ik hier niet specifiek bespreken. Maar als ik een relatie met haar aan zou gaan, zou het verdomde lastig zijn om verder te komen in het leven. Denk ik.
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 26 december 2013 08:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ze is een ambitieloze kapster/cassiere ?
Waarom per se Hollands?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Had ik maar een lief Hollandse meisje, waarmee ik kon daten en haar ouders kon leren kennen.
Zucht..
Diepe zucht.
Nou hopen dat het die 20 euro waard is hahahaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
ze schrijft nog niet terug. Wsl is ze net als gisteren met d'r familie aan het eten. Maar morgen is ze er misschien.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou hopen dat het die 20 euro waard is hahaha
Met de verkeerde kloon gepost?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ze schrijft nog niet terug. Wsl is ze net als gisteren met d'r familie aan het eten. Maar morgen is ze er misschien.
Lol ik lees het nu nog een keer...je kon wel eens gelijk hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, BoL is cynisch, maar begrijpt. Ik mag die gozer wel.
Mijn excuses vriend, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Onze Marokkaanse held moet men niet al te serieus nemen. Zie postgeschiedenis
Succes met de ouders dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:44 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit een Hollandse meisje als vriendin heb gehad.
Je lijkt me wel lief..
Je vat mijn 2013 wel lekker samen geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
21 Dates en nog geen fuck verder. Maar wel een hoop geneukt.
Handjevol losse dates.. 2 scharrels en nu een vaste date sinds een maand of wat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
2013 bijna afgelopen. Tijd om de balans op te maken. Wat heeft het ons gebracht?
Kneiterveel mooie avonturen. Ik dank God weer dat ik als mezelf geboren ben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
2013 bijna afgelopen. Tijd om de balans op te maken. Wat heeft het ons gebracht?
Een scharrel en de gebruikelijke afwijzingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
Faxie jij combo-breakerquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een scharrel en de gebruikelijke afwijzingen.
Dankje! Ha ha ja ik heb me keurig gedragen. Blij dat ik het gewoon heb gedaan, ontzettend gelachen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk Eefje
En je typt nog recht, dus nuchter gebleven
Zo dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:36 schreef eefje801 het volgende:
En 2014 was een jaar met betere dates dan vorig jaar maar iets minder spannende avonturen. Kennelijk is dat inherent aan elkaar
Te weinig in het begin, het einde maakte het (bijna) goed maar al met al tevreden! 2014 gaat het helemaal worden!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap dat ik toch niet geschikt ben om non te worden en dat mannen ongelooflijke zeikwijven kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
je hebt mijn nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
De wetenschap dat ik toch niet geschikt ben om non te worden en dat mannen ongelooflijke zeikwijven kunnen zijn.
Niet zo'n fijne combi dus
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:56 schreef RedFever007 het volgende:
@Eefje: Nog een oudere telefoonKan bijna niet zuo je zeggen!
[..]
Te weinig in het begin, het einde maakte het (bijna) goed maar al met al tevreden! 2014 gaat het helemaal worden!!Het kan echt..scheelt weer heel veel "waarom heb je nou nog steeds geen whatsapp!" en ander zeikwijverig gedrag om met MissGump te sprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, heb je nog een leuke date kunnen scoren via een datingsite of liep je er zomaar tegenaan?
Op dategebied weinig. Paar dates gehad, maar uiteindelijk niets uit voortgekomen. Kwam denk ik ook omdat ik teveel gedoe aan mijn hoofd had. Nu een nieuwe baan, meer zekerheid, meer rust in mijn hoofd. 2014 móet gewoon een beter datejaar wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:56 schreef RedFever007 het volgende:
@Eefje: Nog een oudere telefoonKan bijna niet zuo je zeggen!
[..]
Te weinig in het begin, het einde maakte het (bijna) goed maar al met al tevreden! 2014 gaat het helemaal worden!!Voor mij qua werk hoop ik ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gewoon geen cadeau? Nog veel te vroeg voor! Neem trouwens wat afstand, je zit echt teveel op haar lip. Straks rent ze gillend weg...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:57 schreef MaikelS het volgende:
Lekker bezig Eefje!!!
Mijn date werd wakker om 12 aangezien ze een gezellig feestje had gehad en een aardige kater had.. Dus hoe spontaan en nuchter ik ben voorgesteld om haar lekker even een uurtje of 2 mee te nemen... oude schoenen aan, geen hakken...en niet vertellen wat we gaan doen. Daar had ze wel zin in, maar ik moest wel opletten want ze had een kater van hier tot Tokio. Tijdens onze vele gesprekken kwam ooit al naar boven dat ze naar een enorm goede nacht stappen de dag erna mac at, heb ik haar verrast met een bigmac hahaha... Het gaat om helemaal niks, maar die lach op haar gezicht sprak boekdelen. Wij naar de bossen gereden, lekker 3km rustig rondje gelopen, gepraat over alles en nog wat, lekker knus gedaan en ik heb wel het idee dat van beide kanten toch wel de bougie begint te vonken.. Terugkomend bij de auto, gezellig een restaurant ingelopen en lekker een cappuccino gepakt om op te warmen en de kater nog wat verder te verstoppen. Op tijd afgezet bij haar eigen thuis, want ze moest gourmetten bij haar ouders die avond.
Al om al![]()
... we zullen zien, ik ga nergens vanuit.. Zaterdag naar haar werk ga ik die kant uit, en gaan we wat doen, ze gaat me verrassen! Ik wil een kleinigheidje meenemen en het gaat echt niet om het bedrag, maar om het gebaar... Wellicht dat ik gewoon een mooie roos ga kopen.. of heeft iemand anders nog een leuk idee?
Ik heb een idee dat dit een blijvertje is... We raken elkaar op elk vlak, zijn allebei al een stuk verder qua gedachten over relaties en ach..
We leven nu, en genieten samen... mocht het iets worden, super... zo niet.. dan zijn we allebei toch een ervaring rijker!
Voor mij gaat 2014 zeker een topjaar worden qua werk, nog 9 maanden en dan zo vrij als een vogeltje!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij qua werk hoop ik ook ja
Je bent blij dat je er weg bent?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:55 schreef MissGump het volgende:
[..]
Voor mij gaat 2014 zeker een topjaar worden qua werk, nog 9 maanden en dan zo vrij als een vogeltje!![]()
9 maanden.. hihi.. nee ik ben dus niet zwanger![]()
Seks met het lekkerste wijf ever, leuke dates waren het ook, geëindigd met een hoop verdriet van mijn kant.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
Vooral blij dat het dan af is!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent blij dat je er weg bent?
Vertel jij eens over je dates.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vooral blij dat het dan af is!
Maar goed dat heeft echt helemaal niks met daten te maken, dus OT weer verder.. iemand?
Nee minder zelfs, ik kom op 15 zie ik net aan m'n lijstje.quote:
mijn lijstje...ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee minder zelfs, ik kom op 15 zie ik net aan m'n lijstje.
Net even de date's op een rijtje gezet op papier. Netjes onder elkaar met als gevolg..... Een lijstje jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mijn lijstje...ik hoop dat je een grapje maakt.
Alhoewel ik ook gewoon een kerfstok heb.
Ach Whatsapp is ook niet alles hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het kan echt..scheelt weer heel veel "waarom heb je nou nog steeds geen whatsapp!" en ander zeikwijverig gedrag om met MissGump te spreken
Vertel, heb je nog een leuke date kunnen scoren via een datingsite of liep je er zomaar tegenaan?
ik hoef daarvoor alleen maar even mijn telefoon te pakken. Gisteren toevallig nog es teruggebladerd, maar meneer, wat een zooitje kom je dan tegen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Net even de date's op een rijtje gezet op papier. Netjes onder elkaar met als gevolg..... Een lijstje ja
Whehe. Vooral op WA zie je voormalige dates dan vaak ineens samen met een kerel op de foto staan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik hoef daarvoor alleen maar even mijn telefoon te pakken. Gisteren toevallig nog es teruggebladerd, maar meneer, wat een zooitje kom je dan tegen.
Haha inderdaad. Soms ben ik dan ook best beledigd, dat ik denk: eerst mij..en nu..DAT?!?!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe. Vooral op WA zie je voormalige dates dan vaak ineens samen met een kerel op de foto staan.
13 dates in 2013. Zou het toch die 13 zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
Zag laatst 1 van mijn dates terug op facebook met een baby echo...en een andere samenwonend op een woonboot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Soms ben ik dan ook best beledigd, dat ik denk: eerst mij..en nu..DAT?!?!
Maargoed.
Het gekke is, er zitten ook een hoop vrouwen bij die al best lang single zijn, niet in de laatste plaats omdat ze vrij kritisch zijn. Negen van de tien keer nadat ze met mij gescharreld hebben gaan ze een langdurige relatie aan. Opvallend patroon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Soms ben ik dan ook best beledigd, dat ik denk: eerst mij..en nu..DAT?!?!
Maargoed.
Vroeger had ik een apparte telefoon voor date. Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik hoef daarvoor alleen maar even mijn telefoon te pakken. Gisteren toevallig nog es teruggebladerd, maar meneer, wat een zooitje kom je dan tegen.
Je zit gewoon nu al onder de plak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef ook_gek het volgende:
Tegenwoordig knal ik de oud date kandidaten uit m'n tel.
Haha na jouw opmerking ben ik ook eens ff al mijn dates afgegaan op facebook/whatsapp en zie dat er slechts 2 van de 13 zichtbaar een relatie hebben. Ik hoef me dus vooralsnog geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gekke is, er zitten ook een hoop vrouwen bij die al best lang single zijn, niet in de laatste plaats omdat ze vrij kritisch zijn. Negen van de tien keer nadat ze met mij gescharreld hebben gaan ze een langdurige relatie aan. Opvallend patroon.
Ik weet niet of ik dat als positief moet zien of negatief. Dat ze denken van ''Goh, weet je, het zou me toch wel weer leuk lijken.'' OF ''na die imbeciel grijp ik ALLES aan met een penis en ademhaling.''
Omdat ik met een groot deel eigenlijk nog altijd wel vriendschappelijk contact heb. Al betreft dat dan wel degenen waar ik een tijdje mee heb gedate. En ik kan er goed mee lullen, lachen etc. etc.quote:
Dat laatste heb ik ook maar gedaan, vlak nadat ik een voormalige date per abuis een berichtje stuurde. Had iets nodig van een collega, dacht dat ik haar appte. Had er even geen rekening mee gehouden dat die naam in mijn privetelefoon iemand anders was dan die naam in mijn werktelefoonquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vroeger had ik een apparte telefoon voor date. Vroeger was alles beter
Tegenwoordig knal ik de oud date kandidaten uit m'n tel.
En och, mocht je onverhoopt eens ergens een slaapplaats nodig hebben is het ook best handig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:18 schreef Silenus het volgende:
Weggooien kost meer tijd, je hebt er toch geen last van verder.
Precies, gewoon per grote stad sowieso drie erin laten staan, voor het geval er geen treinen meer rijden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En och, mocht je onverhoopt eens ergens een slaapplaats nodig hebben is het ook best handig.
booty call?quote:
Je hebt gister 5 vrouwen geneukt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef BeamofLight het volgende:
Die vrouwen gooien oude nummers ook niet weg trouwens. Gisteren had ik van de 6 meest recente WA-gesprekken er met 5 gewipt. En daar zaten echt oude dates tussen. Wilden een witte kerst denk ik.
ik had ook ja moeten zeggen. Internetz enzo. Jullie allemaal denken: wow. Konden jullie zeggen dat je iemand kent die vijf vrouwen heeft geneukt. Op fucking 2e kerstmissendag.quote:
Volkomen legitiem gezeik in dit geval. Mensen die de Nederlandsche taal verkrachtenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:57 schreef eefje801 het volgende:
Gisteren met een wijntje op nogal geageerd tegen het gebruik van "me" van mijn date..Heb vandaag meerdere berichtjes gehad en nog geen één keer "me" gespotWat een zeikerd ben ik soms ook.
In ieder geval spoedig een tweede date, leuk dat het weer eens een keertje echt klikt met iemand
Het is meer een doener denk ik. Werkt al sinds zijn achttiende fulltime (als kokquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volkomen legitiem gezeik in dit geval. Mensen die de Nederlandsche taal verkrachten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:57 schreef eefje801 het volgende:
Gisteren met een wijntje op nogal geageerd tegen het gebruik van "me" van mijn date..Heb vandaag meerdere berichtjes gehad en nog geen één keer "me" gespotWat een zeikerd ben ik soms ook.
In ieder geval spoedig een tweede date, leuk dat het weer eens een keertje echt klikt met iemand
Ik wil je niet ontmoedigen, maar als je er elke keer iets van gaat zeggen, gaat dat over de lange termijn heel veel irritaties geven...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is meer een doener denk ik. Werkt al sinds zijn achttiende fulltime (als kok). Ik heb er ook een hekel aan maar als het een algehele moeite is met spelling vind ik het toch wat anders dan als het laksheid is.
En als ze het niet zegt gaat het bij haar voor veel irritaties zorgen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:40 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar als je er elke keer iets van gaat zeggen, gaat dat over de lange termijn heel veel irritaties geven...
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:16 schreef Wolken het volgende:
[..]
En als ze het niet zegt gaat het bij haar voor veel irritaties zorgen...
Ik snap dat je het zegt. Maar als zoiets al bij voorbaat voor irritaties zorgt... zou ik al echt goed nadenken of het het wel waard is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vind het ook irritant als iemand uit laksheid slecht spelt.
Dan zeg ik het ook gewoon hoor...
Sorry, maar laksheid moet je er gewoon uit rammenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:20 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik snap dat je het zegt. Maar als zoiets al bij voorbaat voor irritaties zorgt... zou ik al echt goed nadenken of het het wel waard is.
Dat moet je er inderdaad uit rammen, dat ben ik helemaal met je eens, maar het heeft ook grenzen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar laksheid moet je er gewoon uit rammen
Als iemand nou gewoon minder goed is in de Nederlandse taal, tja, dan vind ik het toch wat anders...
Beetje tegenstrijdig niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:23 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dat moet je er inderdaad uit rammen, dat ben ik helemaal met je eens, maar het heeft ook grenzen.
Ik bedoel dat ik zo iemand dan niet meer als datewaardig zou beschouwenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig niet?
De Nederlandse taal (en ook maatschappij) is al genoeg aan het verloederen. Een keer een foutje maken, prima. Doe ik ook. Maar door pure laksheid aan taalverloedering doen….
Ah op die fiets. Ik begreep het anders.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:28 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik zo iemand dan niet meer als datewaardig zou beschouwenik wil niet constant de spelling van de ander moeten verbeteren, tenzij goede reden (dyslectisch, net verhuisd uit buitenland, ...).
Preventief ruimen mag toch gewoon met domme dieren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eens met de heer Spezza.
Zo ook mensen die grossieren in het gebruik van Engelse woorden om een beetje popie jopie over te komen, maar het vervolgens verkeerd spellen. Ik las vanmorgen iemand die herhaaldelijk het woord ''maby'' bezigde. Dit overigens zeer tot mijn stijgende irritatie.
Toen ik diegene vroeg wat ze er toch mee bedoelde stuurde ze; ''Nou, gewoon. Maischien.'' I shit you not.
Sommige mensen moet je postnataal aborteren en er zéker niet mee daten. Daar krijg je toch jeuk van?
Mooi zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:09 schreef eefje801 het volgende:
Taal is zeg maar echt mijn ding. Verwacht ik niet van de ander, zolang ik er af en toe maar over mag zeuren. Zie andere taalpuristen hier inderdaad ook regelmatig falen, met name op het grammaticale vlak. Doe het zelf ook. Is een teken des tijds, vind het wel interessant. En of het een issue wordt? Ik kijk meer naar andere dingen.
Mijn god zeg….quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef Silenus het volgende:
Ik had laatst een meisje op tinder:
Zij: Ik woon in Amsie en jij?
Ik: Amsie? Je noemt A'dam Amsie?
Zij: Ja...hoezo? Waarom mag ik dat niet zeggen?
Ik: Zeg je dan ook 'gezellie?'
Zij: Ja Amsie is ook gezellig!Kom jij wel eens in Amsie?
Ik: Als je nog één keer Amsie zegt kom ik er dus nooit meer!
Zij: waarom mag ik geen Amsie zeggen?
Godverdomme wat een kutgesprek.
Klinkt als een verschrikkelijk blije huppelkut inderdaad. Net als van die mensen die prima de bima zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef Silenus het volgende:
Of joepie de poepiequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt als een verschrikkelijk blije huppelkut inderdaad. Net als van die mensen die prima de bima zeggen.
Ben jij niet wat te oud voor Ome Willem, Thijs?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of joepie de poepie
Al heb ik zelf wel een hoge grens qua taalgebruik
heb ik van de week nog gezegd, kutzooi, ik aan mijn on-line mattie denkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt als een verschrikkelijk blije huppelkut inderdaad. Net als van die mensen die prima de bima zeggen.
Mag afscheid nemen met een combi van groet en dier wel?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon keihard getroll'd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef Silenus het volgende:
Ik keek het vroeger wel jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben jij niet wat te oud voor Ome Willem, Thijs?
vloerkleedje of vlaams kleedje ;-)quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:33 schreef eefje801 het volgende:
Was afgehaakt mensen... wás.
On topic: net een leuk kleedje gekocht, dates zijn altijd een heerlijk excuus
Kleedje klinkt zó schattigquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:33 schreef eefje801 het volgende:
Was afgehaakt mensen... wás.
On topic: net een leuk kleedje gekocht, dates zijn altijd een heerlijk excuus
Een fijn berenvelletje gok ik. Fijn voor de open haard, het is tenslotte een tweede date al. Daar hoort toch enige uitwisseling van lichaamssappen bij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
vloerkleedje of vlaams kleedje ;-)
Het enige wat ik daarop kan antwoorden is jammer-de-bammerquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Beetje hoge verwachtingen mag welquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:16 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha nee echt een Vlaams kleedje
Denk dat we ergens gaan eten, wil het hem niet aandoen om na de kerstdrukte nog een Godenmaal van eigen hand te verwachten.
Al een date gepland voor volgende week woensdag?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo Daters![]()
2013 was eik een kutjaar datetechnisch gezien, maar ik had er dan ook echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in![]()
Dus. Dat.
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:21 schreef rolklem het volgende:
[..]
Al een date gepland voor volgende week woensdag?
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:23 schreef rolklem het volgende:
[..]
Tijd dan om 2014 goed te beginnen! Hup, op zoek!
Ok.quote:
I feel you sisquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo Daters![]()
2013 was eik een kutjaar datetechnisch gezien, maar ik had er dan ook echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in![]()
Dus. Dat.
*boks* ouwe.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, het was geen uitnodiging tot DM-en.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Mag afscheid nemen met een combi van groet en dier wel?
Toedeloe, kangaroe!
Veel plezier, gordeldier!
Wel thuis, kleine muis!
Gelukkig nieuwjaar, tuimelaar!
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou jou echt zo datenquote:
Match made in heaven toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou jou echt zo daten
Niet dat je er iets voor koopt of zo, maar ik dacht ik zeg het toch maar even
ik vrees dat ik een onderdeel misquote:
Iedereen wil DeePee daten. Sluit maar achteraan in de rij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou jou echt zo daten
Niet dat je er iets voor koopt of zo, maar ik dacht ik zeg het toch maar even
Definieer 'iedereen'.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Iedereen wil DeePee daten. Sluit maar achteraan in de rij.
Nee.quote:
ik dacht steeds daadwerkelijk dat jijj zeventien wasquote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef MaikelS het volgende:
Gister wezen uiteten met mijn date... daarna wat drankjes gepakt en bij haar thuis lekker nog even op de bank gezeten.. Is het raar als ik zeg dat ik gewoon kriebels in mijn buik krijg als ik alleen al aan haar denk... ik lijk wel een puberaal jong van 17 die door verliefdheid niet meer weet wat hij moet doen...
Ik weet dat van haar kant hetzelfde gevoel is, want dat heeft ze aangegeven en op het moment dat we elkaar goed aankijken, smelten we gewoon weg![]()
Nooit gedacht dat ik via een dating site, toch echt een dame zou tegenkomen waar ik zoveel gemeen mee heb.. waar de vonk eigenlijk toch wel direct bij onze eerste ontmoeting direct oversprong..
Ik gok 27, gescheiden en 1 of 2 kinderen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik dacht steeds daadwerkelijk dat jijj zeventien was
27, 2 kinderen maar niet gescheiden.. je zat in de buurt.quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok 27, gescheiden en 1 of 2 kinderen.
Leuk! Via een datingsite?quote:Op zondag 29 december 2013 21:35 schreef MissGump het volgende:
Om de lijn van 2013 door te zetten, de eerste date voor 2014 is gepland. Nu maar hopen dat ie geen zeikwijf blijkt te zijn
Good-old Paiq, en hij woont om de hoek dus dat maakt het lekker makkelijk!quote:
Oeh nice! Veel plezier!quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Good-old Paiq, en hij woont om de hoek dus dat maakt het lekker makkelijk!
Dan vind ik afspreken ook eigenlijk veel makkelijker dan avonden urenlang chatten
Praat je nu in jezelf?quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik haar een keer uit zal vragen. Denk dat het nog een beetje te vroeg, heb pas sinds gister nummers uitgewisseld. Maar het klikt, voor zover je dat via whatsapp kan bepalen, wel echt goed.
Fysieke klik is niet enkel voor seks hè, maar ook of je het fijn vindt om veel bij iemand in zijn armen te liggen. Dat is heel erg belangrijk voor een goede relatie bij de meeste mensen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef eefje801 het volgende:
Wederom een leuke date gehad. Niet zo'n wervelend verhaal als MaikelS hierboven maar ik denk gewoon dat we er allebei nog niet uit zijn of het meer vriendschappelijk is of meer dan dat. Neemt niet weg dat ik een hele leuke dag heb gehad en dat we na de jaarwisseling weer gaan afspreken.
Waar het nou aan ligt? Ik ga niet in wow-gevoel termen spreken maar merk toch wel dat een fysieke klik voor mij erg belangrijk is en daar twijfel ik nog aan. Lullig, maar waar.
Dat weet ik wel hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Fysieke klik is niet enkel voor seks hè, maar ook of je het fijn vindt om veel bij iemand in zijn armen te liggen. Dat is heel erg belangrijk voor een goede relatie bij de meeste mensen.
Ik denk dat hij er wel uit is hoor of het vriendschappelijk wordt of liever meer.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef eefje801 het volgende:
Wederom een leuke date gehad. Niet zo'n wervelend verhaal als MaikelS hierboven maar ik denk gewoon dat we er allebei nog niet uit zijn of het meer vriendschappelijk is of meer dan dat. Neemt niet weg dat ik een hele leuke dag heb gehad en dat we na de jaarwisseling weer gaan afspreken.
Waar het nou aan ligt? Ik ga niet in wow-gevoel termen spreken maar merk toch wel dat een fysieke klik voor mij erg belangrijk is en daar twijfel ik nog aan. Lullig, maar waar.
Wat is te vroeg en waarom is dat zo? Heb wel dates afgesproken zonder haar nummer te hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik haar een keer uit zal vragen. Denk dat het nog een beetje te vroeg, heb pas sinds gister nummers uitgewisseld. Maar het klikt, voor zover je dat via whatsapp kan bepalen, wel echt goed.
En dat voor januari, hoe ken 't!quote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geloof dat ik ook een soort van date heb straks
ik moet straks bij vrienden zijn en zij woont daar om de hoek dus hebben we even afgesproken voor koffiequote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat voor januari, hoe ken 't!Maar vertel.
Denk dat dat zeker meespeelt..quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef nadepauze het volgende:
(29 jaar, 3 kids) misschien sommigen vrouwen afschrikt.
Eh.....3 kinderen hebben (en die dan ook nog kids noemen?) Dat schrikt niet alleen sommige vrouwen af. Dat schrikt bijna iedere vrouw af.quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef nadepauze het volgende:
Zelf begin ik steeds skeptischer te worden over (internet)-daten. Telkens als ik denk een leuk iemand te leren kennen gaat het een aantal weken goed. Om vervolgens te worden geconfronteerd met de welbekende one-liner: Het ligt aan mij, niet aan jou...
Het versieren lukt prima en ik heb zeker meer zelfvertrouwen gekregen (vrouwen die ik voorheen als buiten mijn leaguea beschouwde lukken blijkbaar prima). Maar als het er op aankomt haken ze allemaal af als het gaat om de langere termijn.
Nou weet ik ook wel dat mijn profiel (29 jaar, 3 kids) misschien sommigen vrouwen afschrikt. Maar kom op, ben ik nu zo ouderwets omdat ik gewoon een vaste relatie wil ipv een snelle wip
Blijkbaarquote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Eh.....3 kinderen hebben (en die dan ook nog kids noemen?) Dat schrikt niet alleen sommige vrouwen af. Dat schrikt bijna iedere vrouw af.
Sowieso date ik alleen nog maar vrouwen met kinderen. Dat werkt in ieder geval al beter dan mensen zonder kinderen is mijn ervaring. En 30 tot 35 zit ik nou niet echt op te wachten. Het zijn er niet veel, maar er zijn wel een aantal WO opgeleide single moeders van tussen de 24 en 29 hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Silenus het volgende:
Nouja, andere alleenstaande moeders hebben er wat minder problemen mee denk ik. Maarrrr 3 is natuurlijk wel moeilijk veel. Als een vrouw er bijv. 2 heeft zit je al met 7 man aan tafel elke dag.
Nadepauze, ik denk dat je je moet richten op alleenstaande moeders in de categorie 30-35 met 1 kind.
dat kunnen er inderdaad niet veel zijnquote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef nadepauze het volgende:
[..]
BlijkbaarEn wat dan, er naar refereren als nageslacht
[..]
Sowieso date ik alleen nog maar vrouwen met kinderen. Dat werkt in ieder geval al beter dan mensen zonder kinderen is mijn ervaring. En 30 tot 35 zit ik nou niet echt op te wachten. Het zijn er niet veel, maar er zijn wel een aantal WO opgeleidde single moeder van tussen de 24 en 29 hoor.
Maar daarentegen, ach misschien ben ik wel gewoon 'Forever alone'
Die zijn er wel, maar echt heeeel weinig. En al helemaal weinig hoogopgeleide moeders die weten dat opgeleidde met slechts een 'd' geschreven dient te worden.quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef nadepauze het volgende:
Sowieso date ik alleen nog maar vrouwen met kinderen. Dat werkt in ieder geval al beter dan mensen zonder kinderen is mijn ervaring. En 30 tot 35 zit ik nou niet echt op te wachten. Het zijn er niet veel, maar er zijn wel een aantal WO opgeleidde single moeder van tussen de 24 en 29 hoor.
Als ik over de statistieken erachter na ga denken neig ik er naar om naar de depressie topics over te stappenquote:Op maandag 30 december 2013 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kunnen er inderdaad niet veel zijn
Amen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
je zoekt toch die ene speciale in een hele stapel 'gewone'
Waarvan akte. Bèta persoon he. Ik heb weinig met taalquote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar echt heeeel weinig. En al helemaal weinig hoogopgeleide moeders die weten dat opgeleidde met slechts een 'd' geschreven dient te worden.En dat het 'moeders is in plaats van 'moeder'.
Of ze zijn opgeleid en zo maf als een deurquote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar echt heeeel weinig. En al helemaal weinig hoogopgeleide moeders die weten dat opgeleidde met slechts een 'd' geschreven dient te worden.En dat het 'moeders is in plaats van 'moeder'.
Kortom, de vijver waarin je vist is echt miniem. De meeste single moeders onder de 30 hebben in ieder geval geen universitaire studie achter de rug.
Misschien moet het omgedraaid worden en moet je op zoek naar die ene gewone tussen al die speciale. Ik denk dat dat nog beter werkt ookquote:Op maandag 30 december 2013 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
je zoekt toch die ene speciale in een hele stapel 'gewone'
Heel goed, zo denk ik er ook over.. Als ik zie hoe makkelijk sommige overspringen van de een naar de ander, dan zal dat speciale wel meevallen.. Niemand is perfect namelijk..quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet het omgedraaid worden en moet je op zoek naar die ene gewone tussen al die speciale. Ik denk dat dat nog beter werkt ook
Geen talenknobbel hebben is niet erg. Maar een beetje je best doen op je spelling is wel een pre. Heel veel vrouwen knappen af op onverzorgde taal vol spelfouten. Het kan ze over het algemeen minder schelen dat je wel weet wat je ook alweer precies kon doen met de stelling van Pythagoras.quote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Waarvan akte. Bèta persoon he. Ik heb weinig met taal
dan doe je alsnog het zelfde met de zelfde dingen die het lastig makenquote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet het omgedraaid worden en moet je op zoek naar die ene gewone tussen al die speciale. Ik denk dat dat nog beter werkt ook
Speciaal hoeft die persoon voor mij niet te zijn, wel uniek graagquote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je alsnog het zelfde met de zelfde dingen die het lastig maken
Oh nee, zeker niet inderdaad. En perfect is ook maar eigen interpretatie daarvan. Wat voor jou perfect is hoeft voor de ander niet eens zo te zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heel goed, zo denk ik er ook over.. Als ik zie hoe makkelijk sommige overspringen van de een naar de ander, dan zal dat speciale wel meevallen.. Niemand is perfect namelijk..
Elke vrouw dusquote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Speciaal hoeft die persoon voor mij niet te zijn, wel uniek graag
Als dat nou wel het geval was kwam ik nog een heel eind!quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kan ze over het algemeen minder schelen dat je wel weet wat je ook alweer precies kon doen met de stelling van Pythagoras.
"Waarom willen vrouwen allemaal anders zijn, en is dat juist de reden dat ze zoveel op elkaar lijken?"quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
dan blijft het punt toch het zelfdequote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het hebben van kinderen speelt zeker mee.. Heb genoeg dames gehad op de chat waar een heel leuk gesprek mee gevoerd werd tot ik aangaf dat ik twee kinderen had... Ik heb tegenwoordig op paiq mijn begin vraag aangepast naar: Ik heb twee kinderen die alles voor mij betekenen... Ik zou niet zonder ze kunnen. Zou jij mijn kinderen kunnen accepteren als het tussen ons klikt? Daarop kan ik zelf al filteren, en sommige dames filteren daar dan al op.. Geen probleem mee... weet je meteen waar je aan toe bent.quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef nadepauze het volgende:
Zelf begin ik steeds skeptischer te worden over (internet)-daten. Telkens als ik denk een leuk iemand te leren kennen gaat het een aantal weken goed. Om vervolgens te worden geconfronteerd met de welbekende one-liner: Het ligt aan mij, niet aan jou...
Het versieren lukt prima en ik heb zeker meer zelfvertrouwen gekregen (vrouwen die ik voorheen als buiten mijn league beschouwde lukken blijkbaar prima). Maar als het er op aankomt haken ze allemaal af als het gaat om de langere termijn.
Nou weet ik ook wel dat mijn profiel (29 jaar, 3 kids) misschien sommigen vrouwen afschrikt. Maar kom op, ben ik nu zo ouderwets omdat ik gewoon een vaste relatie wil ipv een snelle wip
Inderdaad soortgelijke ervaringen. Het heeft geen zin om dat voor mij te houden of om het niet meteen te noemen. Ook selecteer ik zoals genoemd enkel nog maar op singles die zelf ook al een kind of kinderen heeft.quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Het hebben van kinderen speelt zeker mee.. Heb genoeg dames gehad op de chat waar een heel leuk gesprek mee gevoerd werd tot ik aangaf dat ik twee kinderen had... Ik heb tegenwoordig op paiq mijn begin vraag aangepast naar: Ik heb twee kinderen die alles voor mij betekenen... Ik zou niet zonder ze kunnen. Zou jij mijn kinderen kunnen accepteren als het tussen ons klikt? Daarop kan ik zelf al filteren, en sommige dames filteren daar dan al op.. Geen probleem mee... weet je meteen waar je aan toe bent.
Gelukkig heb je nu al iemand, maar in de vrouwenvariant krijg ik hier echt de rillingen van.quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef MaikelS het volgende:
Ik heb tegenwoordig op paiq mijn begin vraag aangepast naar: Ik heb twee kinderen die alles voor mij betekenen... Ik zou niet zonder ze kunnen. Zou jij mijn kinderen kunnen accepteren als het tussen ons klikt?
Mee eens. Je kunt ook té kritisch worden als er zoveel keuze lijkt te zijn maar het blijft hetzelfde, je moet het willen met die persoon. Wat mij opvalt bij het daten is dat zoveel mensen zoeken naar een relatie om niet alleen te zijn maar verder voor zichzelf daar niks mee doen buiten het daten om. Natuurlijk is het heel erg leuk en misschien wel leuker met zijn tweeën maar ik knap meestal erg daarop af, als iemand het voor zichzelf niet leuk kan maken. En daarvan zijn er gewoon maar weinig. Ik ga er ook helemaal niet vanuit dat ik op deze manier iemand tegen zal komen, die kans is gewoon vrij klein. Bij mij speelt dat veel meer een rol dan of iemand vader is of een hamerteen heeft.quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan blijft het punt toch het zelfde
Je zoekt 1 iemand met bepaalde eigenschappen/kwaliteiten uit de 100den vrijgezellen in je omgeving
en niemand gaat voor die ene 'gewone' persoon waar verder niks mis mee is maar ook niks positiefs voor te zeggen is
maar goed, dit is een enorme non-discussie verder
Want jullie zeggen het zelfde maar dan met een mooie 'diepzinnige' draai er aan
Wel extreem haha... Maar nadat ze die vraag beantwoord hebben, draaien de gesprekken totaal niet meer om de kinderen... Tijdens de 2e of 3e date hebben we het er zeker wel over gehad (huidige date). Ze wil het rustig aan doen en niet te hard van stapel lopen, en ach... ik kan dat wel beamen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu al iemand, maar in de vrouwenvariant krijg ik hier echt de rillingen van.
- Hoi, ik ben een trotse mama van de mooiste dochter ter wereld (2)
- Hey daar! Mijn kinderen staan voor altijd op nummer 1!
- Ha ik ben Anita heb drie kids en ben fulltime mama
Echt, ohmygod. Die nadruk op die fucking kinderen. Alsof je hele identiteit overboord gegooid is en alles maar in het teken staat van die kinderen. En daar moet ik dan mee gaan daten. Zie al voor me dat ik daar in de kroeg (ze drinkt groene thee) uren moet gaan luisteren dat het toch zulke wereldwondertjes zijn en wat een gekkies en ja hoor heel ondeugend hahaha en de oudste is precies zn vader -wat een klootzak overigens- en de jongste is juist al heel ver qua ontwikkeling en laatst zei ze toch zoiets grappigs hahahahahiihihihihih oh het is zo gezellig !kill me now.
Haha dat hangt er van af. Het is zeker niet mijn openingszin, puur omdat je terecht opmerkt dat ik (een ouder) een eigen identiteit heb en dat hangt niet puur en alleen van mijn kinderen af. Ik noem het wel als het ter sprake komt / of in ieder geval tijdig.quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu al iemand, maar in de vrouwenvariant krijg ik hier echt de rillingen van.
Echt, ohmygod. Die nadruk op die fucking kinderen. Alsof je hele identiteit overboord gegooid is en alles maar in het teken staat van die kinderen. En daar moet ik dan mee gaan daten. Zie al voor me dat ik daar in de kroeg (ze drinkt groene thee) uren moet gaan luisteren dat het toch zulke wereldwondertjes zijn en wat een gekkies en ja hoor heel ondeugend hahaha en de oudste is precies zn vader -wat een klootzak overigens- en de jongste is juist al heel ver qua ontwikkeling en laatst zei ze toch zoiets grappigs hahahahahiihihihihih oh het is zo gezellig !kill me now.
Pfff wat een vooroordeelquote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Alle ouders zeggen dat ze echt nog wel een eigen identiteit hebben naast hun kinderen maar degene die dat echt hebben zijn net zo zeldzaam als 'de ware'
Precies, daar sla je de spijker precies op zijn of haar kop.quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Alle ouders zeggen dat ze echt nog wel een eigen identiteit hebben naast hun kinderen maar degene die dat echt hebben zijn net zo zeldzaam als 'de ware'
Ik ben ook ouder, maar mijn leven draait niet alleen om de kinderen hoor.. Als ze er zijn (3 of 5 dagen) dan vaak wel.. overdag zijn ze naar school en ik werken.. Als ik dat thuis kom om 18.00 dan ben ik enorm blij dat ik ze 1,5-2 uur heb.. Maar op het moment dat ze op bed liggen en slapen, is het papa tijd.. Enige nadeel is dat je gebonden bent aan je huis, maar dat derft de pret niet.. En als ik ze lang heb, kan ik ook makkelijk zeggen jongens zin om bij opa en oma te logeren? En dan onderneem ik ook zeker wel iets!quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat dat als je zelf geen kinderen hebt ook moeilijker voor te stellen is. Het is ook nogal iets. Volgens mij wordt dat bij de meeste mensen vanzelf minder als de kinderen ouder worden. Neemt niet weg dat dat voorbeeld van Silenus om te huilen is maar dat is ook een bepaald type vrouw/man en die verdienen elkaar ook.quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Point taken en mee eens, iedereen is andersquote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
Papa-tijd: case in point
Het is duidelijk dat mij nekharen er van overeind gaan staan maar dat wil niet zeggen dat het slecht is of dat je het moet verdedigen
van mij gaat waarschijnlijk ook iemands nekhaar omhoog, zo werkt de wereld nou eenmaal
je moet gewoon iemand vinden die dingen als papa-tijd en kids aandoenlijk vindt
Whehehe.quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Waarom willen vrouwen allemaal anders zijn, en is dat juist de reden dat ze zoveel op elkaar lijken?"
~Theo Maassen
Papa's tijd is gewoon een naam... Ik doe zelf waar ik zin in heb dan... Had het ook anders kunnen noemen haha.. Ach.. op ieder potje past een dekseltje, als je maar lang genoeg zoekt!quote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
Papa-tijd: case in point
Het is duidelijk dat mij nekharen er van overeind gaan staan maar dat wil niet zeggen dat het slecht is of dat je het moet verdedigen
van mij gaat waarschijnlijk ook iemands nekhaar omhoog, zo werkt de wereld nou eenmaal
je moet gewoon iemand vinden die dingen als papa-tijd en kids aandoenlijk vindt
Je haalt me denk ik door de war met iemand anders, dat soort woorden heb ik nog nooit gezegd haha.. maar ik snap je wel hoorquote:
Je kan ook gewoon zeggen "ik heb twee kinderen, erg? "quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef MaikelS het volgende:
Ik heb twee kinderen die alles voor mij betekenen... Ik zou niet zonder ze kunnen. Zou jij mijn kinderen kunnen accepteren als het tussen ons klikt?
De kortere variant zoals Cue aangeeft lijkt mij ook beter.. De rest is zo "dwingend"quote:Op maandag 30 december 2013 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen "ik heb twee kinderen, erg? "
Lijkt mij meer dan voldoende. Dat je niet zonder ze kan is meer dan logisch en niet nodig om te vermelden. En eerder zoals Silenus zegt een
je typt het toch netquote:Op maandag 30 december 2013 12:55 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Je haalt me denk ik door de war met iemand anders, dat soort woorden heb ik nog nooit gezegd haha.. maar ik snap je wel hoor
Agreed.quote:Op maandag 30 december 2013 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt mij meer dan voldoende. Dat je niet zonder ze kan is meer dan logisch en niet nodig om te vermelden. En eerder zoals Silenus zegt een
Precies. Zo krijg ik dan weer oogkanker van mensen die geen hoofdletters en leestekens gebruiken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar dat doe je niet en dat is typisch
het is het zelfde als dat 'amsie' en 'prima de bima' van een paar dagen geleden
je woordkeuze zegt wat over je
amsie en dat andere.. daar doelde ik opquote:
En dit ja. Ik zou er niet teveel de focus op leggen in die eerste vraag, al snap ik dat je het aankaart.quote:Op maandag 30 december 2013 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met aankaarten is niets mis. Weet je allebei waar je aan toe bentquote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dit ja. Ik zou er niet teveel de focus op leggen in die eerste vraag, al snap ik dat je het aankaart.
Ja maar een date met wat voor doel was dat dan?quote:Op maandag 30 december 2013 01:29 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Wat is te vroeg en waarom is dat zo? Heb wel dates afgesproken zonder haar nummer te hebben.
iemand beter leren kennen?quote:Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja maar een date met wat voor doel was dat dan?
Dat is niet zo raar. Het is voor singles die kinderloos zijn (denk ik) vaak wel een no go.quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Het hebben van kinderen speelt zeker mee..
Ja, want andermans kinderen. Waar je dus wat mee moet uiteindelijk, mocht het klikken. En veel vrouwen zien er ook een schrikbeeld in van een ex die dus nog in het spel is. Op zich begrijpelijk, al denk ik dat mannen daar in de regel wat makkelijker mee zijn dan vrouwen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar. Het is voor singles die kinderloos zijn (denk ik) vaak wel een no go.
Na een leuke chat elkaar beter leren kennen. Als we beide tijd hebben en ook nog relatief bij elkaar in de buurt zitten dan spreek ik liever snel af dan eerst nog te whatsappen etcquote:Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja maar een date met wat voor doel was dat dan?
Ja we wonen niet écht in de buurt. Misschien dat dat een beetje een onbewust struikelblok voor me is ofzoquote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Na een leuke chat elkaar beter leren kennen. Als we beide tijd hebben en ook nog relatief bij elkaar in de buurt zitten dan spreek ik liever snel af dan eerst nog te whatsappen etc
Tja, zelfs dat heeft me niet altijd tegen gehouden.quote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja we wonen niet écht in de buurt. Misschien dat dat een beetje een onbewust struikelblok voor me is ofzo
Nee dat besef ik me wel, dat het IRL niet echt tof kan zijn. Ga misschien na oud&nieuw wel even voorstellen of ze zin heeft om een keer af te spreken, en dan zien we welquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Tja, zelfs dat heeft me niet altijd tegen gehouden.
'Persoonlijk record' wat dat betreft was een date op 200 km van huis binnen zes uur na de eerste kennismaking op paiq. Overigens wel een date die bewees dat een goed gesprek online geen garantie is voor een leuke kennismaking IRL
Misschien ongelukkig verwoord, maar ik zei ook dat ik er wel voor wil gaan.quote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Die vraag ben je toch al voorbij door aan te dringen en toch af te spreken?
Ik zou het niet doen
Don't shit where you eat en zo
Je?quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Craptacular het volgende:
En de roddels komen altijd van mensen die zelf te weinig neuken.
Kloptquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Craptacular het volgende:
En de roddels komen altijd van mensen die zelf te weinig neuken.
Dit vind ik leuk. Die puntjes middenin een zin. Doe ik ook vaak om ergens extra dramatisch effect aan te geven. En verder zou ik het gewoon doen. Zolang je elkaar niet dagelijks tegen het lijf hoeft te lopen zie ik het probleem niet.quote:
Ik ben niet zo een dramaqueen gelukkig en zij ook niet denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Tot het uit is en dan krijg je drama op je werk
en zij is er al op aangesproken door haar leidinggevende die er blijkbaar niks voor voelen?
Of zeiden ze 'you go girl!'
Haha thanks, vind ik ook altijd leuk om te doen!quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit vind ik leuk. Die puntjes middenin een zin. Doe ik ook vaak om ergens extra dramatisch effect aan te geven. En verder zou ik het gewoon doen. Zolang je elkaar niet dagelijks tegen het lijf hoeft te lopen zie ik het probleem niet.
Er is een verschil tussen relatie op het werk of dat je elkaar zit af te lebberen waar iedereen bij is terwijl er niets van een relatie bekend is.quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
en zij is er al op aangesproken door haar leidinggevende die er blijkbaar niks voor voelen?
Dat snap ik ook wel, we waren in een kroeg maar we zijn naar buiten gelopen en dachten dat we uit het zicht warenquote:Op maandag 30 december 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen relatie op het werk of dat je elkaar zit af te lebberen waar iedereen bij is terwijl er niets van een relatie bekend is.
(tenminste, dat was bij ons m'n vorige werkgever wel zo)
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg van dit soort dingen nogal de kriebels.quote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef Deezertje het volgende:
Eind deze week met haar vriendin en de vriend daarvan op stap...
Ja ik ook... maar ja in een relatie moet je geven en nemen he. En bovendien mocht het niet klikken met d'r vriendin dan ben je er ook meteen vanafquote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg van dit soort dingen nogal de kriebels.
Gelijk die wijsheden ook.quote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Deezertje het volgende:
maar ja in een relatie moet je geven en nemen he.
Leuk joh.. in het begin zal het even aapjes kijken zijn, maar ach dat gaat vanzelf! Van de week in de stad kwamen we ook een vriendin van haar tegen (dorp is niet zo groot) haha... Komt vanzelf goed!quote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef Deezertje het volgende:
Inmiddels hebben mijn date en ik het een relatie genoemd dus dates worden voortaan gewoon uitjes en we zijn elkaar paar keer per week, klikt erg goed dus
Eind deze week met haar vriendin en de vriend daarvan op stap... beetje akward moment gok ik want het is nogal een 'rare' vriend maar ja hoort er nu eenmaal bij he
dat viel mij ook al eens op jaquote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit zal dan ook wel aan mij liggen, maar ik vind de meesten hier zo snel gaan met dat soort dingen. Is dat dan omdat het zo verschrikkelijk goed voelt of dat je zo snel verliefd raakt?
Wanneer heb je nou een date met vriendin?quote:
Soms zou ik dat inderdaad wensen.quote:
Rare meid als ze breekt met haar vriendin omdat het met jou niet klikt. Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ik ook... maar ja in een relatie moet je geven en nemen he. En bovendien mocht het niet klikken met d'r vriendin dan ben je er ook meteen vanafHelemaal als de vriend van die vriendin opschepperig doet etc.
Vind ik ook. Maar het speelt zeker een rol voor mij of iemand zou klikken met mijn vrienden. En die weten wel dat ik niet zomaar iemand meeneem, dat het dan echt menens is.quote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit zal dan ook wel aan mij liggen, maar ik vind de meesten hier zo snel gaan met dat soort dingen. Is dat dan omdat het zo verschrikkelijk goed voelt of dat je zo snel verliefd raakt?
Denkt aan de olifanten, knuffels en kabouters van een paar dagen geledenquote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef Deezertje het volgende:
Had haar voor kerst een kaartje gestuurd, kon ze niet echt waarderen
''Hoe wist je mijn adres?!'' Uh ja lekker moeilijk ook als je elkaar daar weleens ziet hé..Had toch wel gegokt dat ze het gebaar leuk zou vinden . . .
Was dit je tekst?quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef Silenus het volgende:
Oh god, ik spreek af en toe nog wel eens via whatsapp met een ex-scharrel van me. Beetje bijpraten over onze date-avonturen...ze heeft er weer een hoor.
Paar keer leuk afgesproken met een kerel via lexa, ging allemaal hartstikke lekker...totdat hij de volgende kerstkaart naar haar stuurde:
Ik wens jou kriebels in je buik
Engeltjes op je schouder
Kaboutertjes in de keuken
Knuffels in je bed
Eendjes in je bad
Roze olifantje op het behang
Maar vooral een fantastisch
gezond en schitterend 2014
Diezelfde avond volgde nog het exit-gesprek.Haha, en terecht. Holy shit zeg, hoe kun je als hetero-man nou zoiets sturen.
![]()
Mijn God, doe je eens iets leuks krijg je ditquote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef Deezertje het volgende:
''Hoe wist je mijn adres?!'' Uh ja lekker moeilijk ook als je elkaar daar weleens ziet hé..Had toch wel gegokt dat ze het gebaar leuk zou vinden . . .
jij mocht toch ook nog tussen kerst en nieuwjaar of niet?quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn God, doe je eens iets leuks krijg je dit
NEXT!quote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef Deezertje het volgende:
kolere.....quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Denkt aan de olifanten, knuffels en kabouters van een paar dagen geleden
Ik kan die verrekte post alleen nergens vinden!
Gevonden!
[..]
Was dit je tekst?![]()
Jullie hadden toch officieel besloten een relatie te hebben?quote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef Deezertje het volgende:
Huh, je hebt weleens bij haar afgesproken, maar ze vindt het raar dat je het adres dan weet? Of is er een belangrijk detail dat je niet vertelt?quote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef Deezertje het volgende:
Klopt. Ja, maar daar had ze dus ff niet aan gedacht dat ik zo haar adres wist...quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef watheet het volgende:
[..]
Jullie hadden toch officieel besloten een relatie te hebben?
Nogal wiedes dat je haar adres dan weet?
Nee ze was blijkbaar geschrokken van die kaart ineens, was wel erg 'echt'. Maar nu zegt ze dat ze 't gebaar toch wel leuk vind en het jammer vind dat ze er mij geen gestuurd had...., vrouwen...quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, je hebt weleens bij haar afgesproken, maar ze vindt het raar dat je het adres dan weet? Of is er een belangrijk detail dat je niet vertelt?
Nee ik bedoel dat het niet klikt tussen haar vrienden en mij. Voor mij geen probleem, maar voor de meeste en bij jou dus ook is het wel een issue als het niet klikt. Dat het maar haar klikt geeft natuurlijk geen garanties voor d'r vriendengroep en ook andersom bij mij. Mijn vrienden hoeven ook niet te klikken met haar, al hoop je dat natuurlijk wel, wel zo makkelijkquote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Rare meid als ze breekt met haar vriendin omdat het met jou niet klikt. Of bedoel je dat niet?
[..]
Vind ik ook. Maar het speelt zeker een rol voor mij of iemand zou klikken met mijn vrienden. En die weten wel dat ik niet zomaar iemand meeneem, dat het dan echt menens is.
Ach, ik herken het wel. Sommige dames in kwestie denken anoniem te zijn.. Naam door google heentrekken en hoppakee, dank u welquote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vind het allemaal maar vaag dit met die kaart en dat adres en hoe zij dan reageert...
Mja mijn vrienden waren er eerst. Ga heus niet zomaar iemand afkappen als het niet klikt en een partner hoeft ook niet altijd mee. Ik vind het ook vaag van dat kaartje trouwens. Een kerstkaartje maakt het écht? Als jullie er nou samen met een aangekleed hondje op hadden gemoeten had ik nog begrepenquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het niet klikt tussen haar vrienden en mij. Voor mij geen probleem, maar voor de meeste en bij jou dus ook is het wel een issue als het niet klikt. Dat het maar haar klikt geeft natuurlijk geen garanties voor d'r vriendengroep en ook andersom bij mij. Mijn vrienden hoeven ook niet te klikken met haar, al hoop je dat natuurlijk wel, wel zo makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |