En och, mocht je onverhoopt eens ergens een slaapplaats nodig hebben is het ook best handig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:18 schreef Silenus het volgende:
Weggooien kost meer tijd, je hebt er toch geen last van verder.
Precies, gewoon per grote stad sowieso drie erin laten staan, voor het geval er geen treinen meer rijden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En och, mocht je onverhoopt eens ergens een slaapplaats nodig hebben is het ook best handig.
booty call?quote:
Je hebt gister 5 vrouwen geneukt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef BeamofLight het volgende:
Die vrouwen gooien oude nummers ook niet weg trouwens. Gisteren had ik van de 6 meest recente WA-gesprekken er met 5 gewipt. En daar zaten echt oude dates tussen. Wilden een witte kerst denk ik.
ik had ook ja moeten zeggen. Internetz enzo. Jullie allemaal denken: wow. Konden jullie zeggen dat je iemand kent die vijf vrouwen heeft geneukt. Op fucking 2e kerstmissendag.quote:
Volkomen legitiem gezeik in dit geval. Mensen die de Nederlandsche taal verkrachtenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:57 schreef eefje801 het volgende:
Gisteren met een wijntje op nogal geageerd tegen het gebruik van "me" van mijn date..Heb vandaag meerdere berichtjes gehad en nog geen één keer "me" gespotWat een zeikerd ben ik soms ook.
In ieder geval spoedig een tweede date, leuk dat het weer eens een keertje echt klikt met iemand
Het is meer een doener denk ik. Werkt al sinds zijn achttiende fulltime (als kokquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volkomen legitiem gezeik in dit geval. Mensen die de Nederlandsche taal verkrachten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:57 schreef eefje801 het volgende:
Gisteren met een wijntje op nogal geageerd tegen het gebruik van "me" van mijn date..Heb vandaag meerdere berichtjes gehad en nog geen één keer "me" gespotWat een zeikerd ben ik soms ook.
In ieder geval spoedig een tweede date, leuk dat het weer eens een keertje echt klikt met iemand
Ik wil je niet ontmoedigen, maar als je er elke keer iets van gaat zeggen, gaat dat over de lange termijn heel veel irritaties geven...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is meer een doener denk ik. Werkt al sinds zijn achttiende fulltime (als kok). Ik heb er ook een hekel aan maar als het een algehele moeite is met spelling vind ik het toch wat anders dan als het laksheid is.
En als ze het niet zegt gaat het bij haar voor veel irritaties zorgen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:40 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar als je er elke keer iets van gaat zeggen, gaat dat over de lange termijn heel veel irritaties geven...
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:16 schreef Wolken het volgende:
[..]
En als ze het niet zegt gaat het bij haar voor veel irritaties zorgen...
Ik snap dat je het zegt. Maar als zoiets al bij voorbaat voor irritaties zorgt... zou ik al echt goed nadenken of het het wel waard is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vind het ook irritant als iemand uit laksheid slecht spelt.
Dan zeg ik het ook gewoon hoor...
Sorry, maar laksheid moet je er gewoon uit rammenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:20 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik snap dat je het zegt. Maar als zoiets al bij voorbaat voor irritaties zorgt... zou ik al echt goed nadenken of het het wel waard is.
Dat moet je er inderdaad uit rammen, dat ben ik helemaal met je eens, maar het heeft ook grenzen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar laksheid moet je er gewoon uit rammen
Als iemand nou gewoon minder goed is in de Nederlandse taal, tja, dan vind ik het toch wat anders...
Beetje tegenstrijdig niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:23 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dat moet je er inderdaad uit rammen, dat ben ik helemaal met je eens, maar het heeft ook grenzen.
Ik bedoel dat ik zo iemand dan niet meer als datewaardig zou beschouwenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig niet?
De Nederlandse taal (en ook maatschappij) is al genoeg aan het verloederen. Een keer een foutje maken, prima. Doe ik ook. Maar door pure laksheid aan taalverloedering doen….
Ah op die fiets. Ik begreep het anders.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:28 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik zo iemand dan niet meer als datewaardig zou beschouwenik wil niet constant de spelling van de ander moeten verbeteren, tenzij goede reden (dyslectisch, net verhuisd uit buitenland, ...).
Preventief ruimen mag toch gewoon met domme dieren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eens met de heer Spezza.
Zo ook mensen die grossieren in het gebruik van Engelse woorden om een beetje popie jopie over te komen, maar het vervolgens verkeerd spellen. Ik las vanmorgen iemand die herhaaldelijk het woord ''maby'' bezigde. Dit overigens zeer tot mijn stijgende irritatie.
Toen ik diegene vroeg wat ze er toch mee bedoelde stuurde ze; ''Nou, gewoon. Maischien.'' I shit you not.
Sommige mensen moet je postnataal aborteren en er zéker niet mee daten. Daar krijg je toch jeuk van?
Mooi zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:09 schreef eefje801 het volgende:
Taal is zeg maar echt mijn ding. Verwacht ik niet van de ander, zolang ik er af en toe maar over mag zeuren. Zie andere taalpuristen hier inderdaad ook regelmatig falen, met name op het grammaticale vlak. Doe het zelf ook. Is een teken des tijds, vind het wel interessant. En of het een issue wordt? Ik kijk meer naar andere dingen.
Mijn god zeg….quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef Silenus het volgende:
Ik had laatst een meisje op tinder:
Zij: Ik woon in Amsie en jij?
Ik: Amsie? Je noemt A'dam Amsie?
Zij: Ja...hoezo? Waarom mag ik dat niet zeggen?
Ik: Zeg je dan ook 'gezellie?'
Zij: Ja Amsie is ook gezellig!Kom jij wel eens in Amsie?
Ik: Als je nog één keer Amsie zegt kom ik er dus nooit meer!
Zij: waarom mag ik geen Amsie zeggen?
Godverdomme wat een kutgesprek.
Klinkt als een verschrikkelijk blije huppelkut inderdaad. Net als van die mensen die prima de bima zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef Silenus het volgende:
Of joepie de poepiequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt als een verschrikkelijk blije huppelkut inderdaad. Net als van die mensen die prima de bima zeggen.
Ben jij niet wat te oud voor Ome Willem, Thijs?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of joepie de poepie
Al heb ik zelf wel een hoge grens qua taalgebruik
heb ik van de week nog gezegd, kutzooi, ik aan mijn on-line mattie denkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt als een verschrikkelijk blije huppelkut inderdaad. Net als van die mensen die prima de bima zeggen.
Mag afscheid nemen met een combi van groet en dier wel?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon keihard getroll'd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef Silenus het volgende:
Ik keek het vroeger wel jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben jij niet wat te oud voor Ome Willem, Thijs?
vloerkleedje of vlaams kleedje ;-)quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:33 schreef eefje801 het volgende:
Was afgehaakt mensen... wás.
On topic: net een leuk kleedje gekocht, dates zijn altijd een heerlijk excuus
Kleedje klinkt zó schattigquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:33 schreef eefje801 het volgende:
Was afgehaakt mensen... wás.
On topic: net een leuk kleedje gekocht, dates zijn altijd een heerlijk excuus
Een fijn berenvelletje gok ik. Fijn voor de open haard, het is tenslotte een tweede date al. Daar hoort toch enige uitwisseling van lichaamssappen bij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
vloerkleedje of vlaams kleedje ;-)
Het enige wat ik daarop kan antwoorden is jammer-de-bammerquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Beetje hoge verwachtingen mag welquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:16 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha nee echt een Vlaams kleedje
Denk dat we ergens gaan eten, wil het hem niet aandoen om na de kerstdrukte nog een Godenmaal van eigen hand te verwachten.
Al een date gepland voor volgende week woensdag?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo Daters![]()
2013 was eik een kutjaar datetechnisch gezien, maar ik had er dan ook echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in![]()
Dus. Dat.
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:21 schreef rolklem het volgende:
[..]
Al een date gepland voor volgende week woensdag?
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:23 schreef rolklem het volgende:
[..]
Tijd dan om 2014 goed te beginnen! Hup, op zoek!
Ok.quote:
I feel you sisquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo Daters![]()
2013 was eik een kutjaar datetechnisch gezien, maar ik had er dan ook echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in![]()
Dus. Dat.
*boks* ouwe.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, het was geen uitnodiging tot DM-en.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Mag afscheid nemen met een combi van groet en dier wel?
Toedeloe, kangaroe!
Veel plezier, gordeldier!
Wel thuis, kleine muis!
Gelukkig nieuwjaar, tuimelaar!
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou jou echt zo datenquote:
Match made in heaven toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou jou echt zo daten
Niet dat je er iets voor koopt of zo, maar ik dacht ik zeg het toch maar even
ik vrees dat ik een onderdeel misquote:
Iedereen wil DeePee daten. Sluit maar achteraan in de rij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou jou echt zo daten
Niet dat je er iets voor koopt of zo, maar ik dacht ik zeg het toch maar even
Definieer 'iedereen'.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Iedereen wil DeePee daten. Sluit maar achteraan in de rij.
Nee.quote:
ik dacht steeds daadwerkelijk dat jijj zeventien wasquote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef MaikelS het volgende:
Gister wezen uiteten met mijn date... daarna wat drankjes gepakt en bij haar thuis lekker nog even op de bank gezeten.. Is het raar als ik zeg dat ik gewoon kriebels in mijn buik krijg als ik alleen al aan haar denk... ik lijk wel een puberaal jong van 17 die door verliefdheid niet meer weet wat hij moet doen...
Ik weet dat van haar kant hetzelfde gevoel is, want dat heeft ze aangegeven en op het moment dat we elkaar goed aankijken, smelten we gewoon weg![]()
Nooit gedacht dat ik via een dating site, toch echt een dame zou tegenkomen waar ik zoveel gemeen mee heb.. waar de vonk eigenlijk toch wel direct bij onze eerste ontmoeting direct oversprong..
Ik gok 27, gescheiden en 1 of 2 kinderen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik dacht steeds daadwerkelijk dat jijj zeventien was
27, 2 kinderen maar niet gescheiden.. je zat in de buurt.quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok 27, gescheiden en 1 of 2 kinderen.
Leuk! Via een datingsite?quote:Op zondag 29 december 2013 21:35 schreef MissGump het volgende:
Om de lijn van 2013 door te zetten, de eerste date voor 2014 is gepland. Nu maar hopen dat ie geen zeikwijf blijkt te zijn
Good-old Paiq, en hij woont om de hoek dus dat maakt het lekker makkelijk!quote:
Oeh nice! Veel plezier!quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Good-old Paiq, en hij woont om de hoek dus dat maakt het lekker makkelijk!
Dan vind ik afspreken ook eigenlijk veel makkelijker dan avonden urenlang chatten
Praat je nu in jezelf?quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik haar een keer uit zal vragen. Denk dat het nog een beetje te vroeg, heb pas sinds gister nummers uitgewisseld. Maar het klikt, voor zover je dat via whatsapp kan bepalen, wel echt goed.
Fysieke klik is niet enkel voor seks hè, maar ook of je het fijn vindt om veel bij iemand in zijn armen te liggen. Dat is heel erg belangrijk voor een goede relatie bij de meeste mensen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef eefje801 het volgende:
Wederom een leuke date gehad. Niet zo'n wervelend verhaal als MaikelS hierboven maar ik denk gewoon dat we er allebei nog niet uit zijn of het meer vriendschappelijk is of meer dan dat. Neemt niet weg dat ik een hele leuke dag heb gehad en dat we na de jaarwisseling weer gaan afspreken.
Waar het nou aan ligt? Ik ga niet in wow-gevoel termen spreken maar merk toch wel dat een fysieke klik voor mij erg belangrijk is en daar twijfel ik nog aan. Lullig, maar waar.
Dat weet ik wel hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Fysieke klik is niet enkel voor seks hè, maar ook of je het fijn vindt om veel bij iemand in zijn armen te liggen. Dat is heel erg belangrijk voor een goede relatie bij de meeste mensen.
Ik denk dat hij er wel uit is hoor of het vriendschappelijk wordt of liever meer.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef eefje801 het volgende:
Wederom een leuke date gehad. Niet zo'n wervelend verhaal als MaikelS hierboven maar ik denk gewoon dat we er allebei nog niet uit zijn of het meer vriendschappelijk is of meer dan dat. Neemt niet weg dat ik een hele leuke dag heb gehad en dat we na de jaarwisseling weer gaan afspreken.
Waar het nou aan ligt? Ik ga niet in wow-gevoel termen spreken maar merk toch wel dat een fysieke klik voor mij erg belangrijk is en daar twijfel ik nog aan. Lullig, maar waar.
Wat is te vroeg en waarom is dat zo? Heb wel dates afgesproken zonder haar nummer te hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik haar een keer uit zal vragen. Denk dat het nog een beetje te vroeg, heb pas sinds gister nummers uitgewisseld. Maar het klikt, voor zover je dat via whatsapp kan bepalen, wel echt goed.
En dat voor januari, hoe ken 't!quote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geloof dat ik ook een soort van date heb straks
ik moet straks bij vrienden zijn en zij woont daar om de hoek dus hebben we even afgesproken voor koffiequote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat voor januari, hoe ken 't!Maar vertel.
Denk dat dat zeker meespeelt..quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef nadepauze het volgende:
(29 jaar, 3 kids) misschien sommigen vrouwen afschrikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |