ik dacht steeds daadwerkelijk dat jijj zeventien wasquote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef MaikelS het volgende:
Gister wezen uiteten met mijn date... daarna wat drankjes gepakt en bij haar thuis lekker nog even op de bank gezeten.. Is het raar als ik zeg dat ik gewoon kriebels in mijn buik krijg als ik alleen al aan haar denk... ik lijk wel een puberaal jong van 17 die door verliefdheid niet meer weet wat hij moet doen...
Ik weet dat van haar kant hetzelfde gevoel is, want dat heeft ze aangegeven en op het moment dat we elkaar goed aankijken, smelten we gewoon weg![]()
Nooit gedacht dat ik via een dating site, toch echt een dame zou tegenkomen waar ik zoveel gemeen mee heb.. waar de vonk eigenlijk toch wel direct bij onze eerste ontmoeting direct oversprong..
Ik gok 27, gescheiden en 1 of 2 kinderen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik dacht steeds daadwerkelijk dat jijj zeventien was
27, 2 kinderen maar niet gescheiden.. je zat in de buurt.quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok 27, gescheiden en 1 of 2 kinderen.
Leuk! Via een datingsite?quote:Op zondag 29 december 2013 21:35 schreef MissGump het volgende:
Om de lijn van 2013 door te zetten, de eerste date voor 2014 is gepland. Nu maar hopen dat ie geen zeikwijf blijkt te zijn
Good-old Paiq, en hij woont om de hoek dus dat maakt het lekker makkelijk!quote:
Oeh nice! Veel plezier!quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Good-old Paiq, en hij woont om de hoek dus dat maakt het lekker makkelijk!
Dan vind ik afspreken ook eigenlijk veel makkelijker dan avonden urenlang chatten
Praat je nu in jezelf?quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik haar een keer uit zal vragen. Denk dat het nog een beetje te vroeg, heb pas sinds gister nummers uitgewisseld. Maar het klikt, voor zover je dat via whatsapp kan bepalen, wel echt goed.
Fysieke klik is niet enkel voor seks hè, maar ook of je het fijn vindt om veel bij iemand in zijn armen te liggen. Dat is heel erg belangrijk voor een goede relatie bij de meeste mensen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef eefje801 het volgende:
Wederom een leuke date gehad. Niet zo'n wervelend verhaal als MaikelS hierboven maar ik denk gewoon dat we er allebei nog niet uit zijn of het meer vriendschappelijk is of meer dan dat. Neemt niet weg dat ik een hele leuke dag heb gehad en dat we na de jaarwisseling weer gaan afspreken.
Waar het nou aan ligt? Ik ga niet in wow-gevoel termen spreken maar merk toch wel dat een fysieke klik voor mij erg belangrijk is en daar twijfel ik nog aan. Lullig, maar waar.
Dat weet ik wel hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Fysieke klik is niet enkel voor seks hè, maar ook of je het fijn vindt om veel bij iemand in zijn armen te liggen. Dat is heel erg belangrijk voor een goede relatie bij de meeste mensen.
Ik denk dat hij er wel uit is hoor of het vriendschappelijk wordt of liever meer.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef eefje801 het volgende:
Wederom een leuke date gehad. Niet zo'n wervelend verhaal als MaikelS hierboven maar ik denk gewoon dat we er allebei nog niet uit zijn of het meer vriendschappelijk is of meer dan dat. Neemt niet weg dat ik een hele leuke dag heb gehad en dat we na de jaarwisseling weer gaan afspreken.
Waar het nou aan ligt? Ik ga niet in wow-gevoel termen spreken maar merk toch wel dat een fysieke klik voor mij erg belangrijk is en daar twijfel ik nog aan. Lullig, maar waar.
Wat is te vroeg en waarom is dat zo? Heb wel dates afgesproken zonder haar nummer te hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik haar een keer uit zal vragen. Denk dat het nog een beetje te vroeg, heb pas sinds gister nummers uitgewisseld. Maar het klikt, voor zover je dat via whatsapp kan bepalen, wel echt goed.
En dat voor januari, hoe ken 't!quote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geloof dat ik ook een soort van date heb straks
ik moet straks bij vrienden zijn en zij woont daar om de hoek dus hebben we even afgesproken voor koffiequote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat voor januari, hoe ken 't!Maar vertel.
Denk dat dat zeker meespeelt..quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef nadepauze het volgende:
(29 jaar, 3 kids) misschien sommigen vrouwen afschrikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |