iemand beter leren kennen?quote:Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja maar een date met wat voor doel was dat dan?
Dat is niet zo raar. Het is voor singles die kinderloos zijn (denk ik) vaak wel een no go.quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Het hebben van kinderen speelt zeker mee..
Ja, want andermans kinderen. Waar je dus wat mee moet uiteindelijk, mocht het klikken. En veel vrouwen zien er ook een schrikbeeld in van een ex die dus nog in het spel is. Op zich begrijpelijk, al denk ik dat mannen daar in de regel wat makkelijker mee zijn dan vrouwen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar. Het is voor singles die kinderloos zijn (denk ik) vaak wel een no go.
Na een leuke chat elkaar beter leren kennen. Als we beide tijd hebben en ook nog relatief bij elkaar in de buurt zitten dan spreek ik liever snel af dan eerst nog te whatsappen etcquote:Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja maar een date met wat voor doel was dat dan?
Ja we wonen niet écht in de buurt. Misschien dat dat een beetje een onbewust struikelblok voor me is ofzoquote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Na een leuke chat elkaar beter leren kennen. Als we beide tijd hebben en ook nog relatief bij elkaar in de buurt zitten dan spreek ik liever snel af dan eerst nog te whatsappen etc
Tja, zelfs dat heeft me niet altijd tegen gehouden.quote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja we wonen niet écht in de buurt. Misschien dat dat een beetje een onbewust struikelblok voor me is ofzo
Nee dat besef ik me wel, dat het IRL niet echt tof kan zijn. Ga misschien na oud&nieuw wel even voorstellen of ze zin heeft om een keer af te spreken, en dan zien we welquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Tja, zelfs dat heeft me niet altijd tegen gehouden.
'Persoonlijk record' wat dat betreft was een date op 200 km van huis binnen zes uur na de eerste kennismaking op paiq. Overigens wel een date die bewees dat een goed gesprek online geen garantie is voor een leuke kennismaking IRL
Misschien ongelukkig verwoord, maar ik zei ook dat ik er wel voor wil gaan.quote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Die vraag ben je toch al voorbij door aan te dringen en toch af te spreken?
Ik zou het niet doen
Don't shit where you eat en zo
Je?quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu al iemand, maar in de vrouwenvariant krijg ik hier echt de rillingen van.
- Hoi, ik ben een trotse mama van de mooiste dochter ter wereld (2)
- Hey daar! Mijn kinderen staan voor altijd op nummer 1!
- Ha ik ben Anita heb drie kids en ben fulltime mama
Echt, ohmygod. Die nadruk op die fucking kinderen. Alsof je hele identiteit overboord gegooid is en alles maar in het teken staat van die kinderen. En daar moet ik dan mee gaan daten. Zie al voor me dat ik daar in de kroeg (ze drinkt groene thee) uren moet gaan luisteren dat het toch zulke wereldwondertjes zijn en wat een gekkies en ja hoor heel ondeugend hahaha en de oudste is precies zn vader -wat een klootzak overigens- en de jongste is juist al heel ver qua ontwikkeling en laatst zei ze toch zoiets grappigs hahahahahiihihihihih oh het is zo gezellig !kill me now.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Craptacular het volgende:
En de roddels komen altijd van mensen die zelf te weinig neuken.
Kloptquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Craptacular het volgende:
En de roddels komen altijd van mensen die zelf te weinig neuken.
Dit vind ik leuk. Die puntjes middenin een zin. Doe ik ook vaak om ergens extra dramatisch effect aan te geven. En verder zou ik het gewoon doen. Zolang je elkaar niet dagelijks tegen het lijf hoeft te lopen zie ik het probleem niet.quote:
Ik ben niet zo een dramaqueen gelukkig en zij ook niet denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Tot het uit is en dan krijg je drama op je werk
en zij is er al op aangesproken door haar leidinggevende die er blijkbaar niks voor voelen?
Of zeiden ze 'you go girl!'
Haha thanks, vind ik ook altijd leuk om te doen!quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit vind ik leuk. Die puntjes middenin een zin. Doe ik ook vaak om ergens extra dramatisch effect aan te geven. En verder zou ik het gewoon doen. Zolang je elkaar niet dagelijks tegen het lijf hoeft te lopen zie ik het probleem niet.
Er is een verschil tussen relatie op het werk of dat je elkaar zit af te lebberen waar iedereen bij is terwijl er niets van een relatie bekend is.quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
en zij is er al op aangesproken door haar leidinggevende die er blijkbaar niks voor voelen?
Dat snap ik ook wel, we waren in een kroeg maar we zijn naar buiten gelopen en dachten dat we uit het zicht warenquote:Op maandag 30 december 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen relatie op het werk of dat je elkaar zit af te lebberen waar iedereen bij is terwijl er niets van een relatie bekend is.
(tenminste, dat was bij ons m'n vorige werkgever wel zo)
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg van dit soort dingen nogal de kriebels.quote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef Deezertje het volgende:
Eind deze week met haar vriendin en de vriend daarvan op stap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |