abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134871261
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ja maar een date met wat voor doel was dat dan?
iemand beter leren kennen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134871280
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Het hebben van kinderen speelt zeker mee..
Dat is niet zo raar. Het is voor singles die kinderloos zijn (denk ik) vaak wel een no go.
pi_134871520
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat is niet zo raar. Het is voor singles die kinderloos zijn (denk ik) vaak wel een no go.
Ja, want andermans kinderen. Waar je dus wat mee moet uiteindelijk, mocht het klikken. En veel vrouwen zien er ook een schrikbeeld in van een ex die dus nog in het spel is. Op zich begrijpelijk, al denk ik dat mannen daar in de regel wat makkelijker mee zijn dan vrouwen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134872021
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ja maar een date met wat voor doel was dat dan?
Na een leuke chat elkaar beter leren kennen. Als we beide tijd hebben en ook nog relatief bij elkaar in de buurt zitten dan spreek ik liever snel af dan eerst nog te whatsappen etc
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_134872085
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Na een leuke chat elkaar beter leren kennen. Als we beide tijd hebben en ook nog relatief bij elkaar in de buurt zitten dan spreek ik liever snel af dan eerst nog te whatsappen etc
Ja we wonen niet écht in de buurt. Misschien dat dat een beetje een onbewust struikelblok voor me is ofzo
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134872195
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ja we wonen niet écht in de buurt. Misschien dat dat een beetje een onbewust struikelblok voor me is ofzo
Tja, zelfs dat heeft me niet altijd tegen gehouden.

'Persoonlijk record' wat dat betreft was een date op 200 km van huis binnen zes uur na de eerste kennismaking op paiq. Overigens wel een date die bewees dat een goed gesprek online geen garantie is voor een leuke kennismaking IRL ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_134872227
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Tja, zelfs dat heeft me niet altijd tegen gehouden.

'Persoonlijk record' wat dat betreft was een date op 200 km van huis binnen zes uur na de eerste kennismaking op paiq. Overigens wel een date die bewees dat een goed gesprek online geen garantie is voor een leuke kennismaking IRL ;)
Nee dat besef ik me wel, dat het IRL niet echt tof kan zijn. Ga misschien na oud&nieuw wel even voorstellen of ze zin heeft om een keer af te spreken, en dan zien we wel :)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134874083
Hoi allemaal!

Eerste post in dit topic maar heb een vraag en ben benieuwd naar ervaringen en/of meningen :)

Afgelopen werkborrel met een collega gezoend, fijne eraan was dat het gehele team van leidinggevende/directie het heeft gezien :'), niet zo discreet wel heel leuk. Zij is daar informeel tussen neus en lippen op aangesproken. Ik werkte de week erna gelukkig op de andere locatie. Nu wilde ze eerst niet afspreken hierdoor, maar ik kan... overtuigend zijn. ^^

Nu hebben we nummers uitgewisseld en afgelopen zaterdag een date gehad. Het is duidelijk dat we elkaar leuk vinden, we zouden 'wat gaan drinken'' maar we zijn de hele nacht samen geweest, in kroegen weliswaar.

Hoe hier mee om te gaan?

No go of ervoor gaan?

Ik zelf wil ervoor gaan :)

We werken beiden op verschillende afdelingen en hebben nooit wat met elkaar te maken. Daarnaast werk ik ook nog op een andere locatie gedeeltelijk.
  maandag 30 december 2013 @ 14:24:41 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134874222
Als het geen problemen op kan leveren voor je werk gewoon doen. Anders misschien..
pi_134874240
Die vraag ben je toch al voorbij door aan te dringen en toch af te spreken?

Ik zou het niet doen
Don't shit where you eat en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134874459
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Die vraag ben je toch al voorbij door aan te dringen en toch af te spreken?

Ik zou het niet doen
Don't shit where you eat en zo
Misschien ongelukkig verwoord, maar ik zei ook dat ik er wel voor wil gaan. :) Ben benieuwd wat jullie vinden van daten met collega's. Het gaat geen problemen opleveren, hoogstens roddels.
pi_134874734
Ik zou zeggen go for it als jullie elkaar echt zien zitten.
pi_134874771
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nu al iemand, maar in de vrouwenvariant krijg ik hier echt de rillingen van.

- Hoi, ik ben een trotse mama van de mooiste dochter ter wereld (2) :D

- Hey daar! Mijn kinderen staan voor altijd op nummer 1!

- Ha ik ben Anita heb drie kids en ben fulltime mama

Echt, ohmygod. Die nadruk op die fucking kinderen. Alsof je hele identiteit overboord gegooid is en alles maar in het teken staat van die kinderen. En daar moet ik dan mee gaan daten. Zie al voor me dat ik daar in de kroeg (ze drinkt groene thee) uren moet gaan luisteren dat het toch zulke wereldwondertjes zijn en wat een gekkies en ja hoor heel ondeugend hahaha en de oudste is precies zn vader -wat een klootzak overigens- en de jongste is juist al heel ver qua ontwikkeling en laatst zei ze toch zoiets grappigs hahahahahiihihihihih oh het is zo gezellig !

:( kill me now.
Je? :o
pi_134874773
En de roddels komen altijd van mensen die zelf te weinig neuken.

:P
pi_134874870
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Craptacular het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Craptacular het volgende:

Klopt :P Of jaloerse mannelijke collega's :')
pi_134874872
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef cropolite het volgende:
maar ik kan... overtuigend zijn.
Dit vind ik leuk. Die puntjes middenin een zin. Doe ik ook vaak om ergens extra dramatisch effect aan te geven. En verder zou ik het gewoon doen. Zolang je elkaar niet dagelijks tegen het lijf hoeft te lopen zie ik het probleem niet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134874876
Tot het uit is en dan krijg je drama op je werk

en zij is er al op aangesproken door haar leidinggevende die er blijkbaar niks voor voelen?
Of zeiden ze 'you go girl!'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 30 december 2013 @ 14:42:17 #268
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134875119
Wat voor drama krijg je dan? Je werkt niet eens met elkaar samen.

Overdreven gedoe, en daarnaast kun je toch ook gewoon normaal met elkaar omgaan als het uit is. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_134875128
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Tot het uit is en dan krijg je drama op je werk

en zij is er al op aangesproken door haar leidinggevende die er blijkbaar niks voor voelen?
Of zeiden ze 'you go girl!'
Ik ben niet zo een dramaqueen gelukkig en zij ook niet denk ik ;) Het was geen waarschuwing of iets dergelijks meer vragend tijdens een afscheidsdiner van een collega, informeel dus. Daarnaast was de directie zelf ook lam, leuk joh al die pak-mannen van 50+ onder invloed :p
pi_134875282
quote:
17s.gif Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit vind ik leuk. Die puntjes middenin een zin. Doe ik ook vaak om ergens extra dramatisch effect aan te geven. En verder zou ik het gewoon doen. Zolang je elkaar niet dagelijks tegen het lijf hoeft te lopen zie ik het probleem niet.
Haha thanks, vind ik ook altijd leuk om te doen! :) Nee zeker niet, en we pakken het ook rustig op!
  maandag 30 december 2013 @ 14:51:52 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134875526
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Er is een verschil tussen relatie op het werk of dat je elkaar zit af te lebberen waar iedereen bij is terwijl er niets van een relatie bekend is.
(tenminste, dat was bij ons m'n vorige werkgever wel zo)
pi_134875716
Tja ik ken alleen maar verhalen van hoe het 'verkeerd' afliep en niet hoe het goed af liep
En daarbij dacht iedereen natuurlijk ook dat geen van beide een dramaqueen was
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134875766
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen relatie op het werk of dat je elkaar zit af te lebberen waar iedereen bij is terwijl er niets van een relatie bekend is.
(tenminste, dat was bij ons m'n vorige werkgever wel zo)
Dat snap ik ook wel, we waren in een kroeg maar we zijn naar buiten gelopen en dachten dat we uit het zicht waren ;)
pi_134880326
Inmiddels hebben mijn date en ik het een relatie genoemd dus dates worden voortaan gewoon uitjes en we zijn elkaar paar keer per week, klikt erg goed dus :)

Eind deze week met haar vriendin en de vriend daarvan op stap... beetje akward moment gok ik want het is nogal een 'rare' vriend maar ja hoort er nu eenmaal bij he :P
pi_134880509
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef Deezertje het volgende:

Eind deze week met haar vriendin en de vriend daarvan op stap...
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg van dit soort dingen nogal de kriebels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')