kleine plekjes op elke vinger.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je ook je nagels in kerstmotiefjes gelakt?
Nee, ik heb al kerstballen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je ook je nagels in kerstmotiefjes gelakt?
netjes opgepoetst voor de feestdagen....quote:
Ik heb Guard en YUR gesproken en Hats en Quoi alleen gezien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jouw sociale verrijking door dit topic bestaat inderdaad uit louter 'ik was in de buurt' ontmoetingen. Samen finishen enzo.
prachtige afsluiting van het jaar!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef Nirak het volgende:
Mijn beste 5 km tot nu toe was in 42:36 op 2 november, nu liep ik hem in 40:45 (toen ik op mijn klokje keek). Ik kan hem nu niet op de pc zetten, dus heb niet de precieze tijd, maar het is wel een flinke verbetering![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prachtige afsluiting van het jaar!!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Hardlopen in 2013. En dan heb ik niet eens bij alle evenementen een herinnering gehad!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel m'n best gedaan dit jaar
Gaat lekker dus!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:09 schreef Nirak het volgende:
Wie weet kan ik ook nog eens een top 3 events posten, maar voor nu ben ik blij met wat ik heb
Vanmorgen waaide het nog zo hard bij ons in Eindhoven dat ik niet goed durfde te gaan lopen. Er vloog nog vanalles door de lucht. Dus de auto ingepakt en naar Overijssel gereden en wat rondgekeken in Giethoorn en Meppel. Net uit eten geweest in Meppel en toch maar gaan lopen ondanks de wind en regen. Eigenlijk iets te snel na de maaltijd, want na een km kreeg ik wat steken in mijn zij.. Gelukkig waren die na 2 km weer weg dankzij een goede ademhaling. Ik ging om er even snel uit te zijn maar dacht steeds "nog een km erbij", en zo kom je vanzelf aan de 5 km.
Mijn beste 5 km tot nu toe was in 42:36 op 2 november, nu liep ik hem in 40:45 (toen ik op mijn klokje keek). Ik kan hem nu niet op de pc zetten, dus heb niet de precieze tijd, maar het is wel een flinke verbetering![]()
Het is lekker lopen hier in Wannepereen in de stromende regen en wind
Echte bazen worden door Zwabber (h)erkendquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jouw sociale verrijking door dit topic bestaat inderdaad uit louter 'ik was in de buurt' ontmoetingen. Samen finishen enzo.
Niet iedereen krijgt de kans, dus als het je leuk lijkt zeker doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:47 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend 13 km naar het werk gerend, best lekker! Het waaide wel een beetje hard.
Er ging vandaag trouwens nog een mailtje rond dat het bedrijf een team aan de roparun mee wil laten doen en dat de inschrijving 31 december sluit (ja, lekker op tijd). Maar goed, ze zoeken nog lopers. Hier hebben mensen die toch ook gedaan? Ben niet per se zo van het alleen maar lopen, maar misschien is dit wel een keertje leuk om te doen.
Ik heb m dit jaar gedaan. Leuke ervaringquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:47 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend 13 km naar het werk gerend, best lekker! Het waaide wel een beetje hard.
Er ging vandaag trouwens nog een mailtje rond dat het bedrijf een team aan de roparun mee wil laten doen en dat de inschrijving 31 december sluit (ja, lekker op tijd). Maar goed, ze zoeken nog lopers. Hier hebben mensen die toch ook gedaan? Ben niet per se zo van het alleen maar lopen, maar misschien is dit wel een keertje leuk om te doen.
Mijn ervaring is dat dat klinklare onzin is. Ik overproneer véél erger wanneer ik op de voorvoet loop, dan wanneer ik bewust wat naar achteren op de voet land.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Als je op je voorvoeten loopt zou je geen last moeten hebben van overpronatie
Loop je nu helemaal niet meer op de Kinvara's dan? Mijn ervaring is dat die best goed kunnen helpen om sterkere voeten en kuiten te krijgen en wat meer op de voorvoet te landen. Iets verder naar achteren landen (middenvoet) is overigens ook echt geen probleem, je kunt ook te ver naar voren gaan landen. Haklanding is volgens verschillende onderzoeken ook prima, maar daar zijn Kinvara's misschien iets minder geschikt voor.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat klinklare onzin is. Ik overproneer véél erger wanneer ik op de voorvoet loop, dan wanneer ik bewust wat naar achteren op de voet land.
Ik moet daarom echt heel erg werken aan het krijgen van sterkere voeten en benen voordat ik de langere afstanden echt op de voorvoet kan lopen. 1-2 kilometer gaat nog wel, maar 10 kilometer echt niet. En pas als ik wat langere afstanden zonder problemen op de voorvoet kan lopen, dan mag ik überhaupt pas denken aan overschakelen naar een wat minimalistische schoen als de Kinvara's.
De Kinvara's staan voor nu even in de kast ja. Ik heb er gisteren nog een minuut of 10 op gelopen, als warming up voor m`n tempoloop, maar ik begon m`n scheenbeen wat te voelen. Dus al vrij snel besloten dat die nog even de kast in gaan. M`n voeten moeten wat sterker worden vóór de Kinvara's. Als die basis sterkte er is, dan gaan die Kinvara's met wat meer vertrouwen aan en verder werken aan nog sterkere voeten.quote:Op woensdag 25 december 2013 07:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Loop je nu helemaal niet meer op de Kinvara's dan? Mijn ervaring is dat die best goed kunnen helpen om sterkere voeten en kuiten te krijgen en wat meer op de voorvoet te landen. Iets verder naar achteren landen (middenvoet) is overigens ook echt geen probleem, je kunt ook te ver naar voren gaan landen. Haklanding is volgens verschillende onderzoeken ook prima, maar daar zijn Kinvara's misschien iets minder geschikt voor.
Van hetzelfde, Guppy!quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:46 schreef Corniel het volgende:
Vijf, vijf, vijf, vijf, vijf!!!!! ..... Vijf, vijf, vijf, vijf, vijf!!!!! ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |