Helemaal mee eens. En ik hoop dat ik dat ook niet ga overnemen. Zoals jot ipv prima/goedquote:Op donderdag 26 december 2013 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het West-Brabants eigenlijk een heel lelijk account. Gelukkig heb ik het nooit echt overgenomen (hoop ik).
Welnee, alles wat gelopen wordt is goedquote:Op donderdag 26 december 2013 12:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik ben dr ook nog, maar doe idd rustig aan en heb niet zove te melden.
Mijn lesjes met evy zijn gewoon weer langzaam opbouwen maar herhaling dus er valt weinig over te vertellen.
En het valt natuurlijk een beetje in het niet tussen al die marathons en trails die er gelopen worden
Ik had 'm van de week aan met intervaltraining van de loopgroepquote:Op donderdag 26 december 2013 12:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja dat is wel zo, maar ook voor mezelf is het niets nieuws meer. Ik weet dat ik het kan, dus elke afronde les is geen overwinning meer.....
Heeft er iemand trouwens al gelopen met die flashjacket van de H&M? ik heb um besteld in maat 42. maar weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.... ik, heb het idee dat dat zo'n regenjasding is en je er ontiegelijk in gaat zweten, of valt dat wel mee?
So true.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor ons Randstedelingen is het heel overzichtelijk. Je hebt de Randstad en de provincie. Meer is er niet.
Oke dankje. Eigenlijk zou ik hem gewoon een keer uit willen proberen (en dan stinkend en wel terug sturenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik had 'm van de week aan met intervaltraining van de loopgroep![]()
Ik was sws (veel) te warm gekleed, maar had niet het idee dat het door het jasje erger was.
Voor ons nog makkelijker.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor ons Randstedelingen is het heel overzichtelijk. Je hebt de Randstad en de provincie. Meer is er niet.
hij is wel winddicht en redelijk waterdicht, dus ja.. het is wel warmquote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Oke dankje. Eigenlijk zou ik hem gewoon een keer uit willen proberen (en dan stinkend en wel terug sturen![]()
)
nee geintje, ik ga hem nog gewoon een aantal keren passen en kijken wat ik er van vind. het jasje dat ik nu heb is eigenlijk nogsteeds te warm (best dikke voering) maar voor de winter ideaal.
Ik snap nu waarom de kerken leeglopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor ons nog makkelijker.
Uit de gouden korenaren
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten
de mensen uit het Westen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was trouwens het enige vlakke stukje zonder mul zand...
Dat bedoel ik dus, kom ik ook vandaan. Maar een rondje vesting is wat kort, dus in de Streek loop ik wel zo nu en danquote:Op donderdag 26 december 2013 04:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal maar goed, voor het gemak tellen we Enkhuizen maar even bij de Streek
en veel plezier bij de Kerstcross!
Bedankt voor de tip, ik alleen geen 13e maand.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Guard het volgende:
Uhoh daar gaat de 13e maand, sale bij sportshoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat is echt een hele gave foto. Goed gekleed t.o.v. de overige dames, bewust dit groepje opgezocht?
Nee, je snapt nu dat Willem Wilmink een groot dichter is/was, met een mooie vorm van zelfspot.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik snap nu waarom de kerken leeglopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |