Ik zal voor je duimen!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Goed, de stukken dood vee zijn gecremeerd en geconsumeerd. Eens kijken hoe de spijsvertering dat gaat verwerken en of er nu toch echt een einde gaat komen aan mijn serie lekkere trainingen.
welkom!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:44 schreef Nanook24 het volgende:
Ik zeil hier toch even binnen voor alle goede voornemers komen.
Ik heb het lopen sinds kort weer opgepakt. 2,5 week geleden ben ik noodgedwongen gestopt na Evy 15 omdat ik last had van mijn enkelbanden. Er werd me in de Runnersworld winkel geadviseerd om te wachten tot ik een dag geen klachten had en dan weer te gaan lopen.
Dat duurde dus 1,5 week en ik was de straat nog niet uit of ik voelde mijn enkelbanden alweer maar eigenwijs als ik was liep ik door en kon ik na 2,5 kilometer het laatste stuk naar huis wandelen omdat het echt niet meer ging.
Begin deze week dus met mijn schoenen (ik was ze de eerste keer vergeten) terug naar Runnersworld voor een loopanalyse. De verkoper was er al snel uit, deze schoenen zijn al wat jaren oud mevrouw, daar zit geen vering meer in... Eh, ja dat klopt, ik had gewoon de schoenen van mijn looptraining van een paar jaar terug weer uit de kast gepakt.
Toch op mijn oude schoenen even een loopanalyse gedaan. Daarna nieuwe schoenen (Asics GT-2000) aangedaan, een nieuwe loopanalyse gedaan en buiten nog even een rondje gelopen wat een verschil!!
De planning is om morgen mijn eerste echte rondje met mijn nieuwe schoenen te doen maar even zien hoeveel lesjes ik terug moet na die 2,5 week. Ik hoop niet te veel want op 18 mei heb ik 10 kilometer op de planning staan bij de Marathon Hoorn. Volgens de verkoper bij Runnersworld heb ik nog tijd zat. Ik zelf moet dat vertrouwen nog even krijgen.
Niet helemaal, ik kom er regelmatig lopen als ik bij mijn ouders ben! En morgen natuurlijk kerstcross Opmeer!quote:Op donderdag 26 december 2013 03:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welkom!
Eindelijk een mede-Streker hier!
Ik ook niet helemaal maar goed, voor het gemak tellen we Enkhuizen maar even bij de Streekquote:Op donderdag 26 december 2013 03:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik kom er regelmatig lopen als ik bij mijn ouders ben! En morgen natuurlijk kerstcross Opmeer!
Veel succes met de training, maar forceer niks. Mocht je toch weer klachten krijgen aan je enkel, laat de fysio er naar kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:44 schreef Nanook24 het volgende:
Ik zeil hier toch even binnen voor alle goede voornemers komen.
Ik heb het lopen sinds kort weer opgepakt. 2,5 week geleden ben ik noodgedwongen gestopt na Evy 15 omdat ik last had van mijn enkelbanden. Er werd me in de Runnersworld winkel geadviseerd om te wachten tot ik een dag geen klachten had en dan weer te gaan lopen.
Dat duurde dus 1,5 week en ik was de straat nog niet uit of ik voelde mijn enkelbanden alweer maar eigenwijs als ik was liep ik door en kon ik na 2,5 kilometer het laatste stuk naar huis wandelen omdat het echt niet meer ging.
Begin deze week dus met mijn schoenen (ik was ze de eerste keer vergeten) terug naar Runnersworld voor een loopanalyse. De verkoper was er al snel uit, deze schoenen zijn al wat jaren oud mevrouw, daar zit geen vering meer in... Eh, ja dat klopt, ik had gewoon de schoenen van mijn looptraining van een paar jaar terug weer uit de kast gepakt.
Toch op mijn oude schoenen even een loopanalyse gedaan. Daarna nieuwe schoenen (Asics GT-2000) aangedaan, een nieuwe loopanalyse gedaan en buiten nog even een rondje gelopen wat een verschil!!
De planning is om morgen mijn eerste echte rondje met mijn nieuwe schoenen te doen maar even zien hoeveel lesjes ik terug moet na die 2,5 week. Ik hoop niet te veel want op 18 mei heb ik 10 kilometer op de planning staan bij de Marathon Hoorn. Volgens de verkoper bij Runnersworld heb ik nog tijd zat. Ik zelf moet dat vertrouwen nog even krijgen.
Als je door je benen zakt van de pijn moet je toch echt eens naar de fysio.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Ben vanmorgen door het bos geweest maar het ging niet lekker. Mijn kuit protesteerde heuvelop en een spier in mijn linker bovenbeen zei bij een scherpe draai even "tats" en toen zakte ik door mijn been van de pijn en moest ik even met tranen in mijn ogen op de knieën op de grond blijven omdat ik geen kracht met dat been kon zetten. Even daarna liep ik weer door alsof er niks aan de hand was. Poosje terug voelde ik het ook al tijdens een cross maar daar kon ik nog met wat hinken weer door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-12-2013 10:32:54 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op donderdag 26 december 2013 07:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
na aanleiding van Wolve's post een paar dagen terug over mensen die als goed voornemen beginnen met hardlopen en dan toch weer afhaken.....eens gekeken hoeveel posters van de eerste 2 topics van 2013 er, voor wat voor reden dan ook, niet meer mee posten.
ik kwam op 34! posters uit, ik vraag me af hoeveel er daarvan, ondanks ze niet meer posten, nog lopen (missschien dat sommigen rescent nog gepost hebben maar dat ik dan over het hoofd gezien)Ik weet dat Tyler-Girl nog loopt. Alleen niet zo veel als eerst omdat ze toch veel last heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en gelukkig hebben we er ook een hoop nieuwe posters bijgekregen die zjin blijven hangen!quote:Op donderdag 26 december 2013 07:27 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet dat Tyler-Girl nog loopt. Alleen niet zo veel als eerst omdat ze toch veel last heeft.
quote:Op donderdag 26 december 2013 07:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
en gelukkig hebben we er ook een hoop nieuwe posters bijgekregen die zijn blijven hangen!
na aanleiding van Wolve's post een paar dagen terug over mensen die als goed voornemen beginnen met hardlopen en dan toch weer afhaken.....eens gekeken hoeveel posters van de eerste 2 topics van 2013 er, voor wat voor reden dan ook, niet meer mee posten.
ik kwam op 34! posters uit, ik vraag me af hoeveel er daarvan, ondanks ze niet meer posten, nog lopen (missschien dat sommigen rescent nog gepost hebben maar dat ik dan over het hoofd gezien)Nog best een hoop namen inderdaad. Linebear zag ik hier een aantal weken geleden nog posten vlgs mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit- ik vergis mij met GlenHighLand vlgs mij.
[ Bericht 1% gewijzigd door De_kluizenaar op 26-12-2013 08:55:43 ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Carpe Diem!quote:
Thanks!quote:Op donderdag 26 december 2013 08:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne, YUR, veel succes tijdens je cross!
eh... E.T.?quote:Op donderdag 26 december 2013 03:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welkom!
Eindelijk een mede-Streker hier!
Of over hoe alert je vrouw is.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks!
Dat je je bijna verslaapt als je een kind van 2,5 maanden oud hebt, zegt wel wat over hoe graag je kind slaapt he?
Die houdt ook van slapenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of over hoe alert je vrouw is.
Ik weet nog dat Saskia na 9 maanden (!) eindelijk een nacht doorsliep. Helemaal verward edoch inwendig zeer gelukkig liep ik naar d'r slaapkamer.... waar een enorme zure putlucht me tegemoet kwam omdat ze zich volledig ondergekotst had 's nachts.... surprisequote:
Mini-me slaap nu al een paar weken doorquote:Op donderdag 26 december 2013 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Saskia na 9 maanden (!) eindelijk een nacht doorsliep. Helemaal verward edoch inwendig zeer gelukkig liep ik naar d'r slaapkamer.... waar een enorme zure putlucht me tegemoet kwam omdat ze zich volledig ondergekotst had 's nachts.... surprise
Tijn sliep ook binnen de kortste keren door. Nienke hebben we na 14 maanden (!) met grof geweld (lees, 3 nachten lang laten janken) eindelijk aan het doorslapen gekregen.
Mannen zijn gewoon relaxter.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Mini-me slaap nu al een paar weken door![]()
Hij heeft al heel snel door dat rust een belangrijk onderdeel van training is
Ik ben pas op 14 januari begonnen met hardlopen, dat was geen goed voornemen maar harstikke noodzakelijkquote:Op donderdag 26 december 2013 07:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en gelukkig hebben we er ook een hoop nieuwe posters bijgekregen die zjin blijven hangen!
ik kwam op 34! posters uit, ik vraag me af hoeveel er daarvan, ondanks ze niet meer posten, nog lopen (missschien dat sommigen rescent nog gepost hebben maar dat ik dan over het hoofd gezien)Stevanovic post nog wel eens toch? Meen ik mij te herinneren in ieder geval. Linebear post niet (zoveel) meer, maar is nog wel vet goed bezig. Gaat ook marathon van Berlijn lopen in 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zie!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoi![]()
(ik loop en post nog steeds. Zelfs in dit topic nog gisteren..)
Jij en YUR heel veel plezier met crossen! Komen er nog before en after foto's?quote:Op donderdag 26 december 2013 09:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja en of. Vandaag de eenmalige terugkeer van de cross in mijn hardloopcarriére
Ik ben ook wakker! Laten we het daar maar op houdenquote:
elke Streker is een West-Fries maar niet elke West-Fries is een Streker!quote:
Je stem slaapt nog? Beterschapquote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook wakker! Laten we het daar maar op houden
Mwa, ik kan wel weer wat zeggen! Maar verder...quote:Op donderdag 26 december 2013 10:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je stem slaapt nog? Beterschap
lijstje maar even aangepast!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoi![]()
(ik loop en post nog steeds. Zelfs in dit topic nog gisteren..)
Denk dat er weining modder is. Vooral veel mul zandquote:Op donderdag 26 december 2013 10:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij en YUR heel veel plezier met crossen! Komen er nog before en after foto's?Moet natuurlijk wel een mooie modderboel worden!
ik kwam op 34! 31 posters uit, ik vraag me af hoeveel er daarvan, ondanks ze niet meer posten, nog lopen (missschien dat sommigen rescent nog gepost hebben maar dat ik dan over het hoofd gezien)Ik loop nog wel (en lees hier af en toe mee)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
Een Westfriese niet-Streker een Streker noemen is bijna een beledigingquote:Op donderdag 26 december 2013 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
elke Streker is een West-Fries maar niet elke West-Fries is een Streker!
Bovenkarpel,Grootebroek,Lutjebroek en Hoogkarspel heet bij ons "De Streek'
Nog niet veel dus, beterschap!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook wakker! Laten we het daar maar op houden
ik kwam op 34! 31 posters uit, ik vraag me af hoeveel er daarvan, ondanks ze niet meer posten, nog lopen (missschien dat sommigen rescent nog gepost hebben maar dat ik dan over het hoofd gezien)Schanulleke heeft de 7H nog gelopen?? Quinazoline heeft de Halve Marathon van Eindhoven gelopen als ik het me goed herinner, en de Veldhoven 10 miles. Beide hebben recent nog gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Oh dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, heeft ie die gelopen? Hij kampte toch met hardnekkige achillespees blessures?
Ja... en je komt zelf uit Enkhuizenquote:Op donderdag 26 december 2013 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
elke Streker is een West-Fries maar niet elke West-Fries is een Streker!
Bovenkarpel,Grootebroek,Lutjebroek en Hoogkarspel heet bij ons "De Streek'
Ik snap dit wel. Ikzelf heb de afgelopen 7 jaar in Limburg gewerkt en blijkbaar heb ik hier en daar wat dingen overgenomen qua taal.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:49 schreef E.T. het volgende:
Een Westfriese niet-Streker een Streker noemen is bijna een belediging![]()
Die Randstedelingen begrijpen dat allemaal niet ..
Jamaar Oudenbosch is toch echt wel een anders soort Broabant als Helmondquote:Op donderdag 26 december 2013 12:29 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik snap dit wel. Ikzelf heb de afgelopen 7 jaar in Limburg gewerkt en blijkbaar heb ik hier en daar wat dingen overgenomen qua taal.
Ik ben geboren en getogen in Helmond en voel me een echte Brabander.
Maar op mijn nieuwe werk in Oudenbosch vragen toch een hoop leerlingen of ik een Limburger ben.
Goed nieuws: het is heel moeizaam lopen na een avondje gourmetten!! In vlees zit nauwelijks een koolhydraat. Dus ik moest behoorlijk hard werken vanochtend. Desondanks gingen de intervallen sneller dan moest, eigenlijk is de training mislukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt... Daar (Oudenbosch) spreken toch een hoop mensen al met een hardere G.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaar Oudenbosch is toch echt wel een anders soort Broabant als Helmond
Ik vind het West-Brabants eigenlijk een heel lelijk account. Gelukkig heb ik het nooit echt overgenomen (hoop ik).quote:Op donderdag 26 december 2013 12:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Klopt... Daar (Oudenbosch) spreken toch een hoop mensen al met een hardere G.
En dat kan echt niet als Brabander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |