Ja, zie!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoi![]()
(ik loop en post nog steeds. Zelfs in dit topic nog gisteren..)
Jij en YUR heel veel plezier met crossen! Komen er nog before en after foto's?quote:Op donderdag 26 december 2013 09:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja en of. Vandaag de eenmalige terugkeer van de cross in mijn hardloopcarriére
Ik ben ook wakker! Laten we het daar maar op houdenquote:
elke Streker is een West-Fries maar niet elke West-Fries is een Streker!quote:
Je stem slaapt nog? Beterschapquote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook wakker! Laten we het daar maar op houden
Mwa, ik kan wel weer wat zeggen! Maar verder...quote:Op donderdag 26 december 2013 10:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je stem slaapt nog? Beterschap
lijstje maar even aangepast!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoi![]()
(ik loop en post nog steeds. Zelfs in dit topic nog gisteren..)
Denk dat er weining modder is. Vooral veel mul zandquote:Op donderdag 26 december 2013 10:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij en YUR heel veel plezier met crossen! Komen er nog before en after foto's?Moet natuurlijk wel een mooie modderboel worden!
quote:Op donderdag 26 december 2013 07:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
na aanleiding van Wolve's post een paar dagen terug over mensen die als goed voornemen beginnen met hardlopen en dan toch weer afhaken.....eens gekeken hoeveel posters van de eerste 2 topics van 2013 er, voor wat voor reden dan ook, niet meer mee posten.
ik kwam op 34! 31 posters uit, ik vraag me af hoeveel er daarvan, ondanks ze niet meer posten, nog lopen (missschien dat sommigen rescent nog gepost hebben maar dat ik dan over het hoofd gezien)Ik loop nog wel (en lees hier af en toe mee)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
Een Westfriese niet-Streker een Streker noemen is bijna een beledigingquote:Op donderdag 26 december 2013 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
elke Streker is een West-Fries maar niet elke West-Fries is een Streker!
Bovenkarpel,Grootebroek,Lutjebroek en Hoogkarspel heet bij ons "De Streek'
Nog niet veel dus, beterschap!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook wakker! Laten we het daar maar op houden
quote:Op donderdag 26 december 2013 07:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
na aanleiding van Wolve's post een paar dagen terug over mensen die als goed voornemen beginnen met hardlopen en dan toch weer afhaken.....eens gekeken hoeveel posters van de eerste 2 topics van 2013 er, voor wat voor reden dan ook, niet meer mee posten.
ik kwam op 34! 31 posters uit, ik vraag me af hoeveel er daarvan, ondanks ze niet meer posten, nog lopen (missschien dat sommigen rescent nog gepost hebben maar dat ik dan over het hoofd gezien)Schanulleke heeft de 7H nog gelopen?? Quinazoline heeft de Halve Marathon van Eindhoven gelopen als ik het me goed herinner, en de Veldhoven 10 miles. Beide hebben recent nog gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Oh dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, heeft ie die gelopen? Hij kampte toch met hardnekkige achillespees blessures?
Ja... en je komt zelf uit Enkhuizenquote:Op donderdag 26 december 2013 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
elke Streker is een West-Fries maar niet elke West-Fries is een Streker!
Bovenkarpel,Grootebroek,Lutjebroek en Hoogkarspel heet bij ons "De Streek'
Ik snap dit wel. Ikzelf heb de afgelopen 7 jaar in Limburg gewerkt en blijkbaar heb ik hier en daar wat dingen overgenomen qua taal.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:49 schreef E.T. het volgende:
Een Westfriese niet-Streker een Streker noemen is bijna een belediging![]()
Die Randstedelingen begrijpen dat allemaal niet ..
Jamaar Oudenbosch is toch echt wel een anders soort Broabant als Helmondquote:Op donderdag 26 december 2013 12:29 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik snap dit wel. Ikzelf heb de afgelopen 7 jaar in Limburg gewerkt en blijkbaar heb ik hier en daar wat dingen overgenomen qua taal.
Ik ben geboren en getogen in Helmond en voel me een echte Brabander.
Maar op mijn nieuwe werk in Oudenbosch vragen toch een hoop leerlingen of ik een Limburger ben.
Goed nieuws: het is heel moeizaam lopen na een avondje gourmetten!! In vlees zit nauwelijks een koolhydraat. Dus ik moest behoorlijk hard werken vanochtend. Desondanks gingen de intervallen sneller dan moest, eigenlijk is de training mislukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt... Daar (Oudenbosch) spreken toch een hoop mensen al met een hardere G.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaar Oudenbosch is toch echt wel een anders soort Broabant als Helmond
Ik vind het West-Brabants eigenlijk een heel lelijk account. Gelukkig heb ik het nooit echt overgenomen (hoop ik).quote:Op donderdag 26 december 2013 12:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Klopt... Daar (Oudenbosch) spreken toch een hoop mensen al met een hardere G.
En dat kan echt niet als Brabander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |