ga je doen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
Verjaardagskus en dan ben ik weg![]()
[ afbeelding ]
Waaghals woont toch in het zuiden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga vanmiddag weer naar de Randstad, mijn hondje weer zien![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!10/10!!!!!!!1!!!!1!1111!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waaghals woont toch in het zuiden?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waaghals woont toch in het zuiden?
Wat voor hondje heb je? Ik zie mijn honden morgen weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga vanmiddag weer naar de Randstad, mijn hondje weer zien![]()
Het is een labrador-kruising, we weten niet met wat. En wat zijn die van jou?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor hondje heb je? Ik zie mijn honden morgen weer.
Oh wist niet dat jij een hond had. Is hij overleden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:47 schreef sp3c het volgende:
die van mij was een soort jack russel/vuilnisbakje
irritant ventje was dat zeg
denk een jaar of 4 ofzo, tijdje terug iigquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wist niet dat jij een hond had. Is hij overleden?
Border Collies.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een labrador-kruising, we weten niet met wat. En wat zijn die van jou?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef sp3c het volgende:
heel de dag vrolijk rondlopen en doen tot je een vriendinnetje op de bank hebt, dan ging hij vanuit zijn mand de evil eye zitten geven en smerige scheten zitten laten
Tofquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kortom, je vindt er geen flikker aan.
Nou ja, zeg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig en hoe oud word je dan?
Hou jij van paardrijden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijf, met je vragen ontwijken.
Een rare neeftante is dat dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je tante die waarschijnlijk ook je neef is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik heb dezelfde evac tijd...incl vogeltjes. Het enige verschil, ik moet mezelf evacuere.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:07 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik laat mij lekker vanmiddag al ophalen voor kersemus. Mijn hele huisje kraakt door de harde wind en het tuinhekje van de buurman klappert steeds, om gek van te worden. En ik heb ook geen zin om saai alleen te zitten vanavond. Dus EVAC ETA 1700u LT![]()
#Dagboek.
Rambo style.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde evac tijd...incl vogeltjes. Het enige verschil, ik moet mezelf evacuere.
quote:
Jij ook een fijne kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
Voordat iedereen foetsie is, Fijne Kerst allemaal
[ afbeelding ]
Ik blijf wel online, laptop mee, antennes, alles. Maar dank en jij ook een fijne Kerst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
Voordat iedereen foetsie is, Fijne Kerst allemaal
[ afbeelding ]
Ik wel, altijd internetz.. ben zelfs voorbereid voor als het internet uitvalt, dan pak ik de antenne en ga ik opzoek naar een ander netwerkjequote:
Ik heb niet eens een data-aboquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wel, altijd internetz.. ben zelfs voorbereid voor als het internet uitvalt, dan pak ik de antenne en ga ik opzoek naar een ander netwerkje
Ik dacht dat dat morgen was.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Jian het volgende:
Jongens en meisjes, letten jullie op, vanavond 20.30 uur op RTL4 All you need is love Kerstspecial met onze Robert ten Brink
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:22 schreef Jian het volgende:
Jongens en meisjes, letten jullie op, vanavond 20.30 uur op RTL4 All you need is love Kerstspecial met onze Robert ten Brink
En daarom waarschuw ik dus even, had je het bijna gemistquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat morgen was.
.
Dat heb ik nog nooit gedaan bij dat programma, zelfs vroeger niet, toen ik het nog wel leuk vond.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, geef je er toch aan over, tissues naast je en lekker mee brullen, heuuurlijk!
Ik ga gewoon kijken hoor. YOLOquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
En daarom waarschuw ik dus even, had je het bijna gemist
Nee joh dan zit ik me alleen maar te ergeren.quote:
Nou dat interesseert me echt geen zak of ik ergens over mee kan praten. Dan moet ik BZV zeker ook kijkenquote:
Het is nog geen kerst he? Als ik kerstgevoel had zat ik nu in de kerk voor de avondmisquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Cnorrie heeft het Kerstgevoel niet.
Als Corrie het doet, doe ik het ook ....quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
Ik heb al in het topic gepost.
TV / All you need is love kerstspecial
Het is Kerstavond.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nog geen kerst he? Als ik kerstgevoel had zat ik nu in de kerk voor de avondmisTe blauwbekken.
Nou en? Dat is bij mij niks. Gewoon de avond voor kerst. Ik zit gewoon net als altijd tv te kijkenquote:
Ik vier het nooit maar heb er geen hekel aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:43 schreef Jian het volgende:
Kerst, ik ben gek op die hypocriete, commerciële "feelgood" bullshit
Eigenlijk boeit het me voor geen meterquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:47 schreef Jian het volgende:
Serious Request loopt op het einde, op 3, ik hoop dat ze het record van vorig jaar niet verbreken ......
OK veel plezier, denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Latert het volgende:
Nou, ik ga zo gewoon naar de kerk, beetje de echte kerstsfeer proeven
Kerstsfeer als in de pener van Meneer Pastoor?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:50 schreef Latert het volgende:
Nou, ik ga zo gewoon naar de kerk, beetje de echte kerstsfeer proeven
Tsja, soort van traditie in onze familie. Ook alleen met kerst, en zodra het over Jezus / god / onze heer gaat zit ik met een groot "quote:
Mijn oma ging ook altijd met mijn tante. Mijn oma was nogal in de 'heer' maar volgens mij vooral met de kerst. Ik ben nog nooit geweest, heb helemaal niets met religie en mijn ouders hadden dat gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Tsja, soort van traditie in onze familie. Ook alleen met kerst, en zodra het over Jezus / god / onze heer gaat zit ik met een groot "" gezicht.
Dat laatste bedoel ik, al die mensen die 2 dagen van die prettige en liefdevolle gedachten hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vier het nooit maar heb er geen hekel aan.
Hele stad is cheesy, iedereen denkt dat ze xtc ophebben, niks mis mee.
Het bedrag groeit nog wel als er de komende jaren rente bij komt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
SR vanavond al klaar?
Is diarree dan helemaal niks waard?
Mij wel, ik gun het die Crouton niet, met z'n gare doelenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me voor geen meterTopic is wel leuk om af en toe te volgen maar verder...
Zou je haar toch niet heel erg stiekem gewoon doen? Voor een keertje?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Sophie Hildebrand gewoon echt niet lekker.
Ik zal wel heel cynisch zijn, maar ik vraag me altijd af hoeveel geld er echt bij die mensen terecht komt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Mij wel, ik gun het die Crouton niet, met z'n gare doelen
Ja, snel gegaan hè, ik heb er werkelijk bijna niets van mee gekregen ...quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
SR vanavond al klaar?
Is diarree dan helemaal niks waard?
Nouja, wel liever dan Giel, zo is het ook weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Zou je haar toch niet heel erg stiekem gewoon doen? Voor een keertje?
Hoe durf je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Mij wel, ik gun het die Crouton niet, met z'n gare doelen
Ik ook niet echt, maar ik zou 'r wel keihard doen. Dat zegt overigens weinig hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Sophie Hildebrand gewoon echt niet lekker.
Ik zeg niks...quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar ik zou 'r wel keihard doen. Dat zegt overigens weinig hoor
Nee hoor, niet elke man waarvan ik zeg dat hij er lekker uitziet wil ik 'doen'. Zo werkt het niet bij mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij zou Crouton zeker keihard doen, of niet Corrie?
Genoeg om Marco weer naar Afrika te sturen met zijn jeep.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
Over de 10 miljoen zijn ze heen, hoeveel Kalashnikov's zijn dat?
Dat is op zich wel een goed doel, ...... maar hij komt steeds weer terugquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Genoeg om Marco weer naar Afrika te sturen met zijn jeep.
Nee geen zin in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon hoor Corrie, hou je vooral niet in, het is Kerst
Allemaal golddiggers die gasten, maar dat gaan we niet zeggen in het All You need topic hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ik snap die wijven nog steeds niet die ergens in Afrika iemand uit gaan zoeken.
Ik ga dat echt niet kijken schat. Ben geen wijf.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Jian het volgende:
Kom Corrie, we zitten in het All You Need is Love topic
Haha schijterd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Allemaal golddiggers die gasten, maar dat gaan we niet zeggen in het All You need topic hoor.
zeg je gewoon even hoi?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik er ga posten niet meer, ik ga toch alleen maar zuur zitten doen.
jij ook, trouwensquote:
Jian wel hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Daar heb je toch ook geen zin in, door Robert wakker gemaakt worden.
Genieten man, Robert voor de deur of je meegaat naar sprookjesland, nou daar hoef ik niet over na te denken, Sneeuwitje een beurt geven op kosten van Robert, nouquote:
Wil jij Eric Crouton ook weleens doodmaken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Ik heb mensen die mijn haat meer verdiend hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij Eric Crouton ook weleens doodmaken?
Jessus, het is kerst man, love, love love en Robert ten Brinkquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik kots op Serious Request, Giel Beelen, het glazen huis en dat soort dingen.
En ik kots op alle hongernegers die deze tijd van het jaar weer langskomen.
Ik haat mensen die leven op het hardverdiende geld van anderen, om ze wijs te maken dat het voor een goed doel is. Bloedzuigers
Ben je stiekem een hongerneger in vermomming?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, het is kerst man, love, love love en Robert ten Brink
Kom na de reclame net als Spec en ik naar het All you need is love topic en laat je verwarmen door de kerstgedachtequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je stiekem een hongerneger in vermomming?
Ik sterf lieverquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom na de reclame net als Spec en ik naar het All you need is love topic en laat je verwarmen door de kerstgedachte
Daarom wil ik dat ze hier is, om mee te hatenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Corrie is ook kwaad op kerst, die kijkt waarschijnlijk naar Bad Santa ....
Heeej mijn mede zuurpruimpjequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat ze hier is, om mee te haten
Ik ben kerstmoequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej mijn mede zuurpruimpje![]()
Ik zat Zlatanplaatjes te posten in de VBL SC. Veel beter dan All you need luffie duffie.
Het doet me niet zoveel ik heb wel af en toe gekeken maar alleen vanwege het topic, dat gebedel heb ik niet zoveel mee verder. Het was af en toe nogal genant ook vond ik, die 'zielige kindjes'.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind jij nou van al die hongernegertjes die nu ineens op TV komen omdat we geld aan 'goede' doelen moeten geven corrie?
Robertgod.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:59 schreef Jian het volgende:
Love, love, love, taderadeda![]()
TV / All you need is love kerstspecial #2
zolang je maar genoeg overhoud om bier voor mij te kopen vin dik het niet ergquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Is nu 98 euroHad een tegenvallertje
Uh je hebt nu zelf geld he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang je maar genoeg overhoud om bier voor mij te kopen vin dik het niet erg
We zijn klaar, tissues op, maar wel een gelukzalig gevoelquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik zapte naar All you need.... glazuur springt van mijn tanden, wat erg. Heb je een teiltje?
Dat krijg ik nu bij de witte truffelpizza.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
We zijn klaar, tissues op, maar wel een gelukzalig gevoel
ff aanzettenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Hoe heurt het op NED1. Veel leuker. Kaviaar en champagne.
Het was weer top.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
We zijn klaar, tissues op, maar wel een gelukzalig gevoel
Ik had de radio aan, Radio6. Zet de tv net aan en zat te zappen, helaas het begin van hoe heurt het gemist.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb RED 2 zitten kijken, topshowen nu Gremlins. Bitterballetjes in de frituur, helemaal goeie kersemusavond.
Inderdaad, stelletje lijers zijn het.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:19 schreef hugecooll het volgende:
zbfgbifbzfgbdbigibrzibrbgibig[g9yh7w4trTGY(_E57
Gewoon met z'n allen meejanken zonder schaamte en elkaar virtueel bij de hand houden, ik heb genoten, bedankt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was weer top.
Ontroering en alles.
Dat is vast nog wel terug te kijken op uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had de radio aan, Radio6. Zet de tv net aan en zat te zappen, helaas het begin van hoe heurt het gemist.
Wij zijn mannen die ons gevoel durven te tonen, dat zou je moeten aanspreken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Sjezus wat een watjes zijn jullie. Godsamme.
Nah was maar 5 minuten of zo. Dus maakt niet uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is vast nog wel terug te kijken op uitzendinggemist.
Hoezo zou me dat moeten aanspreken? Ik doe dat zelf ook niet, dus ik verwacht dat ook niet van een ander.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij zijn mannend die ons gevoel durven te tonen, dat zou je moeten aanspreken.
Ik denk niet dat je het lidmaatschap kunt betalenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:23 schreef arjan1112 het volgende:
Als je in dat dorp bent geboren en arm bent, mag je dan ook lid van die clubjes worden?
Daar zeg ik absoluut nee tegen. Ik ben sowieso niet materialistisch liever een leuke baan met minder geld dan een rotbaan met veel geld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:24 schreef arjan1112 het volgende:
Tegen een baan waar je voor 12 uur per week 5000 euro per maand verdiend en 2 keer per week je baas moet verwennen zeg jij nee zeker, karina
Jawel, jij zegt dat je er misselijk van wordt.. dat is ook een gevoel. Een gevoel dat ik zelf ook krijg van die krullebol met zijn showtje en zijn "Want niemand mag met Kerst alleen zijn"quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo zou me dat moeten aanspreken? Ik doe dat zelf ook niet, dus ik verwacht dat ook niet van een ander.
Dat is een beetje gechargeerd natuurlijk he dat misselijk wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, jij zegt dat je er misselijk van wordt.. dat is ook een gevoel. Een gevoel dat ik zelf ook krijg van die krullebol met zijn showtje en zijn "Want niemand mag met Kerst alleen zijn"
#Teamvochtigeogenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij zijn mannen die ons gevoel durven te tonen, dat zou je moeten aanspreken.
Mij kan het ook niet boeien.. maar ik word wel altijd ontoepasselijk van die uitspraak van hem met zijn showtje elke Kerst. Dan wil ik hem klapjes geven. Ik bepaal namelijk zelf wel of ik alleen mag zijn met Kerst of niet, daar heeft die krullebol geen moer over te zeggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een beetje gechargeerd natuurlijk he dat misselijk worden![]()
Ik vind er gewoon niets aan.
En als je het wel erg vindt alleen te zijn met kerst kun je dat programma ook maar beter niet kijken. Dan ben je meteen helemaal depri.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mij kan het ook niet boeien.. maar ik word wel altijd ontoepasselijk van die uitspraak van hem met zijn showtje elke Kerst. Dan wil ik hem klapjes geven. Ik bepaal namelijk zelf wel of ik alleen mag zijn met Kerst of niet, daar heeft die krullebol geen moer over te zeggen.
Ik zit lekker bij mijn ouders en mijn honden. Anders had ik gewoon een film opgezet of luchtvaart gaan spotten en vroeg naar bed ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je het wel erg vindt alleen te zijn met kerst kun je dat programma ook maar beter niet kijken. Dan ben je meteen helemaal depri.
Vanavond is voor mij een normale avond. Dus idd internetquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit lekker bij mijn ouders en mijn honden. Anders had ik gewoon een film opgezet of luchtvaart gaan spotten en vroeg naar bed ofzo.
En er is natuurlijk altijd nog teh internetz
We maken er hier ook geen bijzonder feestje van hoor.. gewoon wat snacks en ik had een film meegenomen. Nu kijken we Gremlins op TV. Morgen en overmorgen wel lekker eten s'avonds (krijg nog te horen wat)quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond is voor mij een normale avond. Dus idd internetNiks anders te doen.
Lekker toch, dat opgedofte gedoe is ook helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We maken er hier ook geen bijzonder feestje van hoor.. gewoon wat snacks en ik had een film meegenomen. Nu kijken we Gremlins op TV. Morgen en overmorgen wel lekker eten s'avonds (krijg nog te horen wat)
Jian en ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest wel janken om all you need is love.
Nergens voor nodig ook. Zit hier gewoon zoals beloofd in mijn "bloemetjespak"quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker toch, dat opgedofte gedoe is ook helemaal niet leuk.
Hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ook. Zit hier gewoon zoals beloofd in mijn "bloemetjespak"
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaIk ga geen pics vragen maar ik ben wel nieuwsgierig
![]()
Morgen doe ik gewoon een spijkerbroek aan een een shirtje. Wel ietsjes netter dan normaal maar geen 'kerstkleding'.
DH en ik hebben dan ook veel van elkaar wegquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat zijn heul geen bloemetjes. Dat is iets wat DH zou kunnen dragen
Lig jij ook weleens in de bosjes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
DH en ik hebben dan ook veel van elkaar weg
Allebei even vriendelijk sowiesoquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
DH en ik hebben dan ook veel van elkaar weg
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lig jij ook weleens in de bosjes?
En net zo maf/prettig gestoord.quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga naar bed. Het is wel mooi geweest. Weer te druk geweest. Ik haat dat hyper gedoe van mezelf
Oh. Dat was juist dat ik moest huilen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Alleen die Chinees vond ik een beetje vies maar ja.
Nou nee hoor. Behalve een kerstfilmpje dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij ook man, ga je nog iets bijzonders doen?
Hoor je klokken luiden?quote:
Heb heel erg getwijfeld maar Budapest komt later wel een keer. Maar lijkt me ook tof.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:05 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga Budapest boeken (rit 3). ben nog aan het voorbereiden.
Ja prachtig, 5 deuren verder leeft een Husky die altijd met zijn snuffert voor de raam zit. Prachthond... en dan echt een bjoetie.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoor je klokken luiden?![]()
Jij had toch iets met Husky's? Check die filmpjes van die pup iets hierboven, prachtig.
Ben ik al geweest (10-12 jr terug), maar wel weer tof om weer op het lijstje te voeren. Qua prijs en dergelijke.... kom ik hier wel uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb heel erg getwijfeld maar Budapest komt later wel een keer. Maar lijkt me ook tof.
als je de enige neger in het hele land bent, dan vliegen de meisjes toch op je af ?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef sp3c het volgende:
Hongarije vond ik echt helemaal niets
grauw/grijs/lelijk, vervelende ongastvrije mensen etc. maar dan ben ik niet in Boedapest geweest
Praag zelfde verhaal maar dat was wel heel erg lang geleden, volgens mij was ik de eerste bruine ooit in dat land, dat moet ik misschien nog eens overdoen
Wintersport in Tsjechie is wel cool
Praag 1992,1998,2002,2004, 2005 (eerste keer was bijzonder spannend). Wijn in jerrycan's. Heb nog wat leuke kunstwerkjes hangen uit Praag. Een van de weinige steden waar ik het plattengrond rechtstreeks in de kliko kan donderen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef sp3c het volgende:
Hongarije vond ik echt helemaal niets
grauw/grijs/lelijk, vervelende ongastvrije mensen etc. maar dan ben ik niet in Boedapest geweest
Praag zelfde verhaal maar dat was wel heel erg lang geleden, volgens mij was ik de eerste bruine ooit in dat land, dat moet ik misschien nog eens overdoen
Wintersport in Tsjechie is wel cool
nee die indruk kreeg ik nietquote:Op woensdag 25 december 2013 12:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als je de enige neger in het hele land bent, dan vliegen de meisjes toch op je af ?
Dan zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat de moeite als je maar 3 hele dagen en een ochtend hebt?
Mooi, ik zit hier en land om half 9 in de avond? Hoe kom ik daar? Eerst met de bus dacht ik en dan de metro? Kan geen Praag topic vinden.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Praag 1992,1998,2002,2004, 2005 (eerste keer was bijzonder spannend). Wijn in jerrycan's. Heb nog wat leuke kunstwerkjes hangen uit Praag. Een van de weinige steden waar ik het plattengrond rechtstreeks in de kliko kan donderen.
Ohja daar las ik iets over, met die botten.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen.
ghe ghe Bone Chapel
In Faro (portugal hadden ze ook zoiets), deze is iets meer bijzonder.
je hotel zit vlakbij een metro/tram volgens die kaartquote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi, ik zit hier en land om half 9 in de avond? Hoe kom ik daar? Eerst met de bus dacht ik en dan de metro? Kan geen Praag topic vinden.
http://www.booking.com/ho(...)e.nl.html?aid=311093;label=hotel-77137-cz-STNahV5u3sAlfAfeqlu1KAS3726997014%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac1131924%3Aap1t1%3Aneg;sid=f0d7b0c802e733b0764d2c52d1d6386b;dcid=1;srfid=85942a57c9906869dcdb0cca3bdc3ba030023d65X1
Wat ben je een planhaas. Uit mijn hoofd is vliegveld en centrum ongeveer 25 min.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi, ik zit hier en land om half 9 in de avond? Hoe kom ik daar? Eerst met de bus dacht ik en dan de metro? Kan geen Praag topic vinden.
http://www.booking.com/ho(...)e.nl.html?aid=311093;label=hotel-77137-cz-STNahV5u3sAlfAfeqlu1KAS3726997014%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac1131924%3Aap1t1%3Aneg;sid=f0d7b0c802e733b0764d2c52d1d6386b;dcid=1;srfid=85942a57c9906869dcdb0cca3bdc3ba030023d65X1
Ben ik vroeger eens met school naartoe gegaanquote:Op woensdag 25 december 2013 12:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Praag 1992,1998,2002,2004, 2005 (eerste keer was bijzonder spannend). Wijn in jerrycan's. Heb nog wat leuke kunstwerkjes hangen uit Praag. Een van de weinige steden waar ik het plattengrond rechtstreeks in de kliko kan donderen.
Sowieso hotelsquote:Op woensdag 25 december 2013 12:53 schreef arjan1112 het volgende:
Die hotels zijn juist goedkoper dan in NL
wat ik zo zag, er zijn er genoeg voor 40 euro, lukt je hier echt niet
^daar hek dus in een hostel overnachtquote:Op woensdag 25 december 2013 12:54 schreef sp3c het volgende:
Krakau vond ik wel tof idd, moet je in de zomer gaan
Nee jong, gewoon van tevoren reserveren toch. Je loopt toch ook niet zomaar het vliegveld binnen in de hoop dat er nog plek is in het vliegtuigquote:Op woensdag 25 december 2013 12:56 schreef arjan1112 het volgende:
bij een die geen telefoon heeft zker
binnenlopen zit ie vol , volgende
pff toch beter minstens 1 nacht reserveren huh
in Polen wel een keer met die temperatuur 2 dagen in de bus moeten overnachtenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef hugecooll het volgende:
^daar hek dus in een hostel overnacht
Met temperaturen van tussen de -15 en -20 Was weer eens wat anders
kan wel goedkoop zijn misschienquote:Op woensdag 25 december 2013 12:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee jong, gewoon van tevoren reserveren toch. Je loopt toch ook niet zomaar het vliegveld binnen in de hoop dat er nog plek is in het vliegtuig
Volgende gaat weer naar het zuiden.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef Drugshond het volgende:
Lieske, doe de volgende trip naar Cracow.
Was daar dit jaar, en ook volgend jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:54 schreef sp3c het volgende:
Krakau vond ik wel tof idd, moet je in de zomer gaan
ook ff in Auschwitz kijken
Ik ga Alicante snuffelen (feb), mijn document is al closed. Ik weet wat ik doe.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgende gaat weer naar het zuiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |