ga je doen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
Verjaardagskus en dan ben ik weg![]()
[ afbeelding ]
Waaghals woont toch in het zuiden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga vanmiddag weer naar de Randstad, mijn hondje weer zien![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!10/10!!!!!!!1!!!!1!1111!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waaghals woont toch in het zuiden?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waaghals woont toch in het zuiden?
Wat voor hondje heb je? Ik zie mijn honden morgen weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga vanmiddag weer naar de Randstad, mijn hondje weer zien![]()
Het is een labrador-kruising, we weten niet met wat. En wat zijn die van jou?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor hondje heb je? Ik zie mijn honden morgen weer.
Oh wist niet dat jij een hond had. Is hij overleden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:47 schreef sp3c het volgende:
die van mij was een soort jack russel/vuilnisbakje
irritant ventje was dat zeg
denk een jaar of 4 ofzo, tijdje terug iigquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wist niet dat jij een hond had. Is hij overleden?
Border Collies.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een labrador-kruising, we weten niet met wat. En wat zijn die van jou?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef sp3c het volgende:
heel de dag vrolijk rondlopen en doen tot je een vriendinnetje op de bank hebt, dan ging hij vanuit zijn mand de evil eye zitten geven en smerige scheten zitten laten
Tofquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kortom, je vindt er geen flikker aan.
Nou ja, zeg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig en hoe oud word je dan?
Hou jij van paardrijden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijf, met je vragen ontwijken.
Een rare neeftante is dat dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je tante die waarschijnlijk ook je neef is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik heb dezelfde evac tijd...incl vogeltjes. Het enige verschil, ik moet mezelf evacuere.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:07 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik laat mij lekker vanmiddag al ophalen voor kersemus. Mijn hele huisje kraakt door de harde wind en het tuinhekje van de buurman klappert steeds, om gek van te worden. En ik heb ook geen zin om saai alleen te zitten vanavond. Dus EVAC ETA 1700u LT![]()
#Dagboek.
Rambo style.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde evac tijd...incl vogeltjes. Het enige verschil, ik moet mezelf evacuere.
quote:
Jij ook een fijne kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
Voordat iedereen foetsie is, Fijne Kerst allemaal
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |