ik eet wel echt de laatste weken / maanden minder jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen probleemZolang je het maar niet elke dag doet.
Sixpack is overrated. Zolang je maar gezond gewicht hebt, prima.quote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik eet wel echt de laatste weken / maanden minder jaik zie mijzelf van de zomer sixpack hebben
Nou inderdaad!quote:
Wat zijn menthol sigaretten? Gewoon iets anders dan Marlboro?quote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel oke
ben uit nood menthol sigaretten aan het roken
ben uit eten geweest
maar mn internet meets danquote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sixpack is overrated. Zolang je maar gezond gewicht hebt, prima.
Fap. Klinken live ook precies zo met zijn tweeën. Ik snap niet dat de drummer het volhoudt met zijn dikke buikquote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik eet wel echt de laatste weken / maanden minder jaik zie mijzelf van de zomer sixpack hebben
Ben ik ook.quote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
Ja Ezell, ik vind dit meer een TT voor een ouwe viezerik in regenjas.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
Ja Ezell, ik vind dit meer een TT voor een ouwe viezerik in regenjas.
met menthol smaakquote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
[..]
Wat zijn menthol sigaretten? Gewoon iets anders dan Marlboro?
Lekker. Waar?
oke dan verdien je een pluimquote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem stuurde ik hem 20x naar bed maar ik had even de wilde ambitie rebels over te komen.
Lekker mattie. Pizzaatje op?quote:
Even luisteren.quote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fap. Klinken live ook precies zo met zijn tweeën. Ik snap niet dat de drummer het volhoudt met zijn dikke buik
Einde bericht.
Non-smoking breakfast clubquote:
Vocals zijn ietwat raar, maar ik blijf het indrukwekkend vinden hoe ze met zijn tweeën het geluid van een hele band produceren.quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even luisteren.
Dikke buiken hebben
Ja, dat was de insteek met mijn berichtjequote:
maar hoe moet ik dan meisjes aanspreken, dan heb ik eindelijk mijn uiterlijk mee, mijn autisme helpt niet mee met meisjesquote:
Ja, alleen de non-smoking club staat niet. Moet wel wat pakkends voor.quote:
Shirt omhoog en stellen "Lekker zacht he. Zal ik je kussen zijn?"quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar hoe moet ik dan meisjes aanspreken, dan heb ik eindelijk mijn uiterlijk mee, mijn autisme helpt niet mee met meisjes
quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was de insteek met mijn berichtje
"HOLA BITCHES"quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar hoe moet ik dan meisjes aanspreken, dan heb ik eindelijk mijn uiterlijk mee, mijn autisme helpt niet mee met meisjes
Maar dan moet je zeker samen ontbijten en zonder sigaretjes?quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, alleen de non-smoking club staat niet. Moet wel wat pakkends voor.
heb je zoveel haar?quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shirt omhoog en stellen "Lekker zacht he. Zal ik je kussen zijn?"
Ezell wil je nu al
HOquote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell wil je nu al
Slim, laat ik een klein vachtje staan.quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell wil je nu al
Of je broek omlaag en stellen `Lekker hard he? WIl je een zitje?quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell wil je nu al
quote:Op maandag 23 december 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je broek omlaag en stellen `Lekker hard he? WIl je een zitje?
daarom doe ik altijd de deur op slot, ook al zijn mijn ouders op vakantiequote:Op maandag 23 december 2013 23:21 schreef xcachet het volgende:
Fok-it voor de spiegel
https://www.facebook.com/(...)06273&type=2&theater
hahahquote:Op maandag 23 december 2013 23:21 schreef xcachet het volgende:
Fok-it voor de spiegel
https://www.facebook.com/(...)06273&type=2&theater
Hoe weet je dat happy veel haar op zijn buik heeft?quote:Op maandag 23 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. We hadden het over Happy.
jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik je weleens verteld over mn huurprijs en de huurcommissie enzo?
of je kan gewoon niet tegen ijsquote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga echt altijd bad van ijs eten na warm eten
standaard buikpijn
LR en ik hebben vurige relatie. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat happy veel haar op zijn buik heeft?
quote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
LR en ik hebben vurige relatie. Wat denk je zelf?
waarom verdrietig?quote:
ik dacht dat lr en ik iets speciaals haddenquote:
Voor kerst gewoon 500 ml bak B&J`s gekochtquote:
wel delen hequote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor kerst gewoon 500 ml bak B&J`s gekocht
de huurcommissie is met mij eensquote:
je wilt LR nu van mij afpakken?quote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat lr en ik iets speciaals hadden
quote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor kerst gewoon 500 ml bak B&J`s gekocht
Hier komen danquote:
eigenlijk wel jaquote:
damn, 350 euro voor die woning?quote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
de huurcommissie is met mij eens
ze komen uit op 290 of 350 euro ipv 490 euro. 350 omdat het pand waar ik woon, beschermd stadsgezicht is ofzo dus verhuurder mag 15% meer vragen, maar nu moet hij dus aantonen dat hij kosten heeft gemaakt om de gevel te onderhouden. dit weet ik dus niet of hij t kan.
maar de verhuurder heeft nu gezegd dat hij in onderhandelingen wil treden. ik heb gezegd dat ik akkoord ga met 350 euro mét een afspraak/voorwaarde/contract/iets dat zegt dat ik in mei 2015 niet eruit hoef (moet ik nu wel). als hij niet akkoord gaat, laat ik de huurcommissie het werk doen en wordt het 290 euro of 350 euro en moet ik in mei 2015 eruit.
beetje win/verlies situatie![]()
beetje ver voor ijsquote:
ik scheel 1500 posts met sof, ik kan het makkelijk halenquote:Op maandag 23 december 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit er ook wel dik in ook. We hebben het hier wel over een Top500 user van Fok!.
zaterdag gaan we quidditch match houdenquote:
350 aan kale huur he. daarboven komt nog 145 aan servicekosten.quote:Op maandag 23 december 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
damn, 350 euro voor die woning?ik betaal gvd 325 euro
een watquote:Op maandag 23 december 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zaterdag gaan we quidditch match houden
Vliegen is nu ook niet meer zo indrukwekkend als het 150 jaar geleden was.quote:Op maandag 23 december 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik scheel 1500 posts met sof, ik kan het makkelijk halen
Je gaat natuurlijk voor mij, en daarbij krijg je gratis ijsquote:Op maandag 23 december 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
damn, 350 euro voor die woning?ik betaal gvd 325 euro
[..]
beetje ver voor ijs
ik ga wel naar de vomar
Ooooowowowowowowo.quote:Op maandag 23 december 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
350 aan kale huur he. daarboven komt nog 145 aan servicekosten.
nu betaal ik 490+135=635.
en jij zegt dat je de hp boeken hebt gelezenquote:
Zwerkbal duhquote:
ben ik niet goed genoeg voor je?quote:Op maandag 23 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vliegen is nu ook niet meer zo indrukwekkend als het 150 jaar geleden was.
Je mag mij bij de GRTD-meet op ijs trakteren.quote:Op maandag 23 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk voor mij, en daarbij krijg je gratis ijs
IK BEN BLIJ VOOR JE KRENGquote:
niet in het engelsquote:Op maandag 23 december 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en jij zegt dat je de hp boeken hebt gelezen
maar ook de films gekekenquote:
Ben je bang voor mij alleen of zo? Denk je dat ik je in de bosjes sleur?quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je mag mij bij de GRTD-meet op ijs trakteren.
[..]
IK BEN BLIJ VOOR JE KRENG
Ik zeg enkel dat Sof momenteel meer te bieden heeft. Dat staat los van de schoonheid van onze onderlinge passie.quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ben ik niet goed genoeg voor je?
Ik heb niks met spatieloos. Waarom gelooft niemand mequote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog teren op Spatieloos zijn random complimenten
Erg jaloers wel eigenlijk.
ik stel voor dat we gaan trouwen als het allemaal rond is.quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je mag mij bij de GRTD-meet op ijs trakteren.
[..]
IK BEN BLIJ VOOR JE KRENG
ondertitelingquote:
DOODSANGST JAquote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je bang voor mij alleen of zo? Denk je dat ik je in de bosjes sleur?
Maar ik wil niet jouw kerstkind dragen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik stel voor dat we gaan trouwen als het allemaal rond is.
dat weet je niet zeker, je bent al heel lang bij mij, bij mij heb je zekerheid en de passie is nog steeds niet gedoofd zoals je zelf zegtquote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat Sof momenteel meer te bieden heeft. Dat staat los van de schoonheid van onze onderlinge passie.
Dit begint een bijzonder gesprek te worden.
Ik schijn ook te snurken als ik veel gedronken heb. Ik denk dat de buren veel plezier hebben beleefd vannacht.quote:
Snurk jij zo hard dan?quote:Op maandag 23 december 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schijn ook te snurken als ik veel gedronken heb. Ik denk dat de buren veel plezier hebben beleefd vannacht.
we gaan niet neuken, beloofdquote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik wil niet jouw kerstkind dragen.
Volgens mij valt het wel mee. Maar gehorige murenquote:
Bovendien gaan wij naar Zweden.quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat Sof momenteel meer te bieden heeft. Dat staat los van de schoonheid van onze onderlinge passie.
Dit begint een bijzonder gesprek te worden.
als cachet kan, zaterdagquote:Op maandag 23 december 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
wanneer is de hp meet dan?
ik wil best even langswippen
bij lrquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niks met spatieloos. Waarom gelooft niemand me
We zouden eigenlijk echt moeten kijken of er een markt voor isquote:
quote:
Vooral Ezell denkt dat spatie en ik gaan trouwenquote:Op maandag 23 december 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik doelde enkel op zijn TC posts.
[..]
We zouden eigenlijk echt moeten kijken of er een markt voor is
ik ook best grappigquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
ik praat soms in mijn slaap
en dan ook nog eens in verschillende talen
ook in gebarentaal?quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
ik nooitquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
ik krijg het de volgende dag altijd te horen met een hoop gelach erbijquote:Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik nooit
of men heeft het mij nooit vertelt omdat beschamend
dank je, nu ben ik paranoïde
dank jequote:Op maandag 23 december 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
happy ik vind jou knap, ik zou jou doen.
daten?
waarom nietquote:Op maandag 23 december 2013 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dank je
sorry, ik date geen jongens
ja, maar ik date geen jongensquote:
Wat is dezequote:
je snapt mequote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja waarom niet
oh ik snap t al
je wil meteen een relatie met mij zonder te date
vind ik ook goed
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je snapt me
maar ik heb al iets met LR, sorry
LR gaat vreemd met jhaliquote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je snapt me
heb je nietquote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je snapt me
Ja jullie gaan vies zitten doen zeker, bleghquote:
Allebei onze opleiding verpesten is al een begin natuurlijk. Al je bruggen verbranden zodat er geen weg meer terug isquote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Vooral Ezell denkt dat spatie en ik gaan trouwen
Hoe komen we daar achter
Mijn doelstelling om een keer voor 3:00 in bed te liggen wordt ook zwaar.quote:
Dat geloof ik niet, LR is een trouw persoon. Dat jij hem probeert te demoniseren versterkt enkel mijn liefde voor hem.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, LR is een trouw persoon. Dat jij hem probeert te demoniseren versterkt enkel mijn liefde voor hem.
moet je bewijs?quote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, LR is een trouw persoon. Dat jij hem probeert te demoniseren versterkt enkel mijn liefde voor hem.
wij wassen onsquote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jullie gaan vies zitten doen zeker, blegh
doen we, wanneer?quote:
jaquote:
Ik geloof niet dat het bestaat.quote:
Voor de cam?quote:Op maandag 23 december 2013 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wij wassen ons
[..]
doen we, wanneer?
vuile hufter klootzak hoer ik moet je niet ga weg verdwijn uit mn ogenquote:Op maandag 23 december 2013 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wij wassen ons
[..]
doen we, wanneer?
In werkelijkheid noemt hij jou een jongen en mij een echte manquote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja waarom niet
oh ik snap t al
je wil meteen een relatie met mij zonder te date
vind ik ook goed
Nou... uhm.quote:
ligt eraan, wat betaal jequote:
quote:
Kijk dan.quote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Jhali is mijn vriendinnetje en happy is stom en ik ga vreemd
5 knoetenquote:
En als je gelezen had had je geweten waaromquote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
jij hebt NOG STEEDS je cam niet aangehad jongeman
een 2 sikkelsquote:
ik heb hem weleens op cam gezien hoorquote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
jij hebt NOG STEEDS je cam niet aangehad jongeman
Dealquote:
als jij het zo houdt dan kunnen wij over een jaar meeten want dan is het lang genoegquote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
De dag dat wij hetzelfde kapsel hebben.
ik niet hoor ;squote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hem weleens op cam gezien hoor
Met terrorist look-a-like Jordyquote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hem weleens op cam gezien hoor
Moet ik wel gaan sparenquote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allebei onze opleiding verpesten is al een begin natuurlijk. Al je bruggen verbranden zodat er geen weg meer terug is
[..]
Mijn doelstelling om een keer voor 3:00 in bed te liggen wordt ook zwaar.
Jullie chillen weleens in Rotterdam toch?quote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
jordy![]()
dat stomme kind is van de aarde verdwenen
jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie chillen weleens in Rotterdam toch?
Dit klinkt mij wel pijnlijk bekend in de oren ja.quote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet ik wel gaan sparen
of gaan we gewoon en doen we #yolo
Spreek met jezelf af dat je om 1 uur in bed moet liggen, het loopt toch vaak twee uur uit
Ik heb vorig jaar nog een tijdje echte baard gehadquote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als jij het zo houdt dan kunnen wij over een jaar meeten want dan is het lang genoeg
Ja, is goed. Internet maar even laten maken na de feestdagenquote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
Fokkie, volgende keer wel cam hoor.
#dominantezelltje
HA, KRIJG IK JE TOCH WEER ZOVERquote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, is goed. Internet maar even laten maken na de feestdagen
1 KEER.quote:
Trek je internetkabel eruit om 1 uur.quote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt mij wel pijnlijk bekend in de oren ja.
[..]
Ik heb vorig jaar nog een tijdje echte baard gehad. Dit jaar is niet naar de kapper gaan de troef.
ik mag jou nietquote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Trek je internetkabel eruit om 1 uur.
Ik zit te twijfelen, mijn haar laten groeien is wel tof en zo maar dat past niet echt bij mijn beroep
mijn eerste hater op fokquote:
Je beroep?quote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Trek je internetkabel eruit om 1 uur.
Ik zit te twijfelen, mijn haar laten groeien is wel tof en zo maar dat past niet echt bij mijn beroep
ja alsof jij je cam aan gaat doenquote:
jij kent mijquote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alsof jij je cam aan gaat doen
Pittig kort kapsel ook#lekker gek doenquote:
Nou ja nu werkloos maar als ik daadwerkelijk wil ga werken en niet meer uitkering trekken dan zal ik waarschijnlijk toch wel wat centimeters van mijn haar af moeten knippen.quote:
Ouwe reus. Ben je al zenuwachtig?quote:
je weet ik ken de arnhemse matenquote:
NOG TIEN MINUTENquote:
Mwah, denk dat als je het gewoon goed verzorgd heb zitten dat het geen fluit uit maakt hoe lang je haar isquote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja nu werkloos maar als ik daadwerkelijk wil ga werken en niet meer uitkering trekken dan zal ik waarschijnlijk toch wel wat centimeters van mijn haar af moeten knippen.
al zenuwachtig?quote:
Ken je die Metropolis aflevering over metal? Zo niet ga kijken. De Filipijn welke ze volgen heeft ook een probleem met zijn haarlengtequote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja nu werkloos maar als ik daadwerkelijk wil ga werken en niet meer uitkering trekken dan zal ik waarschijnlijk toch wel wat centimeters van mijn haar af moeten knippen.
Ja, druppelt al een beetje van onder.quote:
Is wel veiligheidsrisicoquote:Op maandag 23 december 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, denk dat als je het gewoon goed verzorgd heb zitten dat het geen fluit uit maakt hoe lang je haar is
Wat een dommerd zoiets overkomt mij nietquote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tjacka. Fok-it heeft gister wodka in zijn computer gegooid zo lazarus was hij, dom he?
quote:
wauwquote:
Ga ik morgen doen. Mijn internet is nu echt kutquote:Op maandag 23 december 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je die Metropolis aflevering over metal? Zo niet ga kijken. De Filipijn welke ze volgen heeft ook een probleem met zijn haarlengte
Oh, LR zei #Tjackastyle, wat bedoelde hij hiermee dan?quote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een dommerd zoiets overkomt mij niet
net zussen julliequote:
ik zou voor jhali gaanquote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
vandaag hele dag aan jhali gedacht kan nog steeds niet kiezen
Een grapje.quote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, LR zei #Tjackastyle, wat bedoelde hij hiermee dan?
gewoon muntje op gooien.quote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
tjackquote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
wat ik vandaag heb gehoordquote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
Je word oud, tijd om grapjes te maken overal om is voorbij.quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322739quote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen. Mijn internet is nu echt kut
Wil je me morgen nog wel zien?quote:Op maandag 23 december 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ik vandaag heb gehoordik vind cachets gedraag abnormaal
Jij bent mij allang ontstegen als trollquote:Op maandag 23 december 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322739
Jammer van de Nederlandse en Amerikanen welke ze volgen. Zij moeten toch altijd weer bovenmatig stoer doen.
Maar die Afrikanen zijn pas echt geniaal. Staan ze in hun zwarte leren cowboy outfit in een Cannibal Corpse shirtje
oke ik heb wodka op ps3 gegooid maar toen was ik nog tienerquote:Op maandag 23 december 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word oud, tijd om grapjes te maken overal om is voorbij.
ik heb liever dat je niet meer komt, maar het is nu al afgesprokenquote:
Ja en een roze ballon in haar handquote:Op maandag 23 december 2013 23:54 schreef Crack_ het volgende:
Tjacka, ik had speciaal voor jou een verjaardagshoedje op!
ik hoorde vandaag ook rare geluidenquote:Op maandag 23 december 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ik vandaag heb gehoordik vind cachets gedraag abnormaal
Ik blijf wel de hele dag in bed, huilen en aan tjacka denkenquote:Op maandag 23 december 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb liever dat je niet meer komt, maar het is nu al afgesproken
wat is ditquote:Op maandag 23 december 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is Peter. Dit is voordat hij met haarclips zijn haar terugbevestigd
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk wel een goed plan, ik ga van mijn haar een pruik maken.quote:Op maandag 23 december 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is Peter. Dit is voordat hij met haarclips zijn haar terugbevestigd
[ afbeelding ]
dit klinkt wel heel zieligquote:Op maandag 23 december 2013 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik blijf wel de hele dag in bed, huilen en aan tjacka denken
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
Cachet is te droevig om topic te maken.
Jhali is te druk bezig met drugs.
Mag ik?
Toestemming van Tjacka gevraagd!
Okonquote:Op maandag 23 december 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dit klinkt wel heel zielig
je mag komen
Jij bent te druk bezig met je mutsquote:Op maandag 23 december 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
Mag ik?
mag ikquote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent te druk bezig met je muts
nee ik doequote:
vind ik welquote:
jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
Mag ik?
Jij altijd.quote:Op maandag 23 december 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
Mag ik?
jhali in KPD?quote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Anders doen we allemaal 1 in een ander forum.
jij bent niet boeiendquote:
ze is 17quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322739quote:
Keldertjequote:
iedereenquote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
Tjacka, wie mag jouw verjaardagstopic openen?
Ik kaapquote:
piraatquote:
dat was baas.quote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Anders doen we allemaal 1 in een ander forum.
Ik weet niet of het me interesseertquote:Op maandag 23 december 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322739
MooiEnkel wel de Amerikanen en Nederlander doorspoelen en enkel de Afrikanen en Filipijn kijken.
Amerikanen en Nederlanders moeten Peter en mijn muziekgenre altijd belachelijk maken in hun geforceerde gedoe
En jij wilt LR van me afpakkenquote:Op maandag 23 december 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of het me interesseert![]()
dan kan ze niet daar postenquote:
gewoon zeggen dat je 18 bentquote:
In zijn debielheid is het leuk. Afrikaanse konijnenfokkers welke bij 40 graden in een leren cowboyuniform lopen terwijl ze wit/zwart geschminkte blanke mannen adoreren.quote:Op maandag 23 december 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of het me interesseert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |