dat weet je niet zeker, je bent al heel lang bij mij, bij mij heb je zekerheid en de passie is nog steeds niet gedoofd zoals je zelf zegtquote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat Sof momenteel meer te bieden heeft. Dat staat los van de schoonheid van onze onderlinge passie.
Dit begint een bijzonder gesprek te worden.
Ik schijn ook te snurken als ik veel gedronken heb. Ik denk dat de buren veel plezier hebben beleefd vannacht.quote:
Snurk jij zo hard dan?quote:Op maandag 23 december 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schijn ook te snurken als ik veel gedronken heb. Ik denk dat de buren veel plezier hebben beleefd vannacht.
we gaan niet neuken, beloofdquote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik wil niet jouw kerstkind dragen.
Volgens mij valt het wel mee. Maar gehorige murenquote:
Bovendien gaan wij naar Zweden.quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat Sof momenteel meer te bieden heeft. Dat staat los van de schoonheid van onze onderlinge passie.
Dit begint een bijzonder gesprek te worden.
als cachet kan, zaterdagquote:Op maandag 23 december 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
wanneer is de hp meet dan?
ik wil best even langswippen
bij lrquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niks met spatieloos. Waarom gelooft niemand me
We zouden eigenlijk echt moeten kijken of er een markt voor isquote:
quote:
Vooral Ezell denkt dat spatie en ik gaan trouwenquote:Op maandag 23 december 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik doelde enkel op zijn TC posts.
[..]
We zouden eigenlijk echt moeten kijken of er een markt voor is
ik ook best grappigquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
ik praat soms in mijn slaap
en dan ook nog eens in verschillende talen
ook in gebarentaal?quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
ik nooitquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
ik krijg het de volgende dag altijd te horen met een hoop gelach erbijquote:Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik nooit
of men heeft het mij nooit vertelt omdat beschamend
dank je, nu ben ik paranoïde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |