En als je gelezen had had je geweten waaromquote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
jij hebt NOG STEEDS je cam niet aangehad jongeman
een 2 sikkelsquote:
ik heb hem weleens op cam gezien hoorquote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
jij hebt NOG STEEDS je cam niet aangehad jongeman
Dealquote:
als jij het zo houdt dan kunnen wij over een jaar meeten want dan is het lang genoegquote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
De dag dat wij hetzelfde kapsel hebben.
ik niet hoor ;squote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hem weleens op cam gezien hoor
Met terrorist look-a-like Jordyquote:Op maandag 23 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hem weleens op cam gezien hoor
Moet ik wel gaan sparenquote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allebei onze opleiding verpesten is al een begin natuurlijk. Al je bruggen verbranden zodat er geen weg meer terug is
[..]
Mijn doelstelling om een keer voor 3:00 in bed te liggen wordt ook zwaar.
Jullie chillen weleens in Rotterdam toch?quote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
jordy![]()
dat stomme kind is van de aarde verdwenen
jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie chillen weleens in Rotterdam toch?
Dit klinkt mij wel pijnlijk bekend in de oren ja.quote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet ik wel gaan sparen
of gaan we gewoon en doen we #yolo
Spreek met jezelf af dat je om 1 uur in bed moet liggen, het loopt toch vaak twee uur uit
Ik heb vorig jaar nog een tijdje echte baard gehadquote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als jij het zo houdt dan kunnen wij over een jaar meeten want dan is het lang genoeg
Ja, is goed. Internet maar even laten maken na de feestdagenquote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
Fokkie, volgende keer wel cam hoor.
#dominantezelltje
HA, KRIJG IK JE TOCH WEER ZOVERquote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, is goed. Internet maar even laten maken na de feestdagen
1 KEER.quote:
Trek je internetkabel eruit om 1 uur.quote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt mij wel pijnlijk bekend in de oren ja.
[..]
Ik heb vorig jaar nog een tijdje echte baard gehad. Dit jaar is niet naar de kapper gaan de troef.
ik mag jou nietquote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Trek je internetkabel eruit om 1 uur.
Ik zit te twijfelen, mijn haar laten groeien is wel tof en zo maar dat past niet echt bij mijn beroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |