Ja, maar gelukkig had ik ook hulp van de online chat van de AAquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleef Fok-it via de DM pushen meer te drinken
en nu zit ik weer chips te etenquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verklaart een hoop. Je bent ook veel afgevallen
quote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen graag een soloquote:
ja?quote:
weet ik maar ik was zelf ook zover van de kaart dat ik niet veel zinnigs meer kon zeggenquote:
Dat is geen probleemquote:
lulquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel lief dat je Ezell vroegquote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik maar ik was zelf ook zover van de kaart dat ik niet veel zinnigs meer kon zeggen
Jawel, ik wil graag weten of jij ook die X-factor in je hebtquote:
whappquote:
okequote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik maar ik was zelf ook zover van de kaart dat ik niet veel zinnigs meer kon zeggen
verre vanquote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, ik wil graag weten of jij ook die X-factor in je hebt
Je bent goed voor me geweest LR. Een echte trouwe labrador.quote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem stuurde ik hem 20x naar bed maar ik had even de wilde ambitie rebels over te komen.
Geen chihauhau? Zo'n lekkere keffert?quote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent goed voor me geweest LR. Een echte trouwe labrador.
Ik kan ook bijten hoor, rawr!quote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent goed voor me geweest LR. Een echte trouwe labrador.
Die schop ik meestal 20 meter verderquote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen chihauhau? Zo'n lekkere keffert?
ja wel okequote:
Waar againquote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel oke
ben uit nood menthol sigaretten aan het roken
ben uit eten geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |