Iedereen is tcquote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef bondage het volgende:
Hmm, rustig hier... Dat gebeurt niet vaak.
zwer kom tcquote:
Whehehe, leer mij mannen kennen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, ik neem alles terug wat ik heb gezegd. Hij nodigt mij nu, niet direct maar toch best wel direct, bij hem thuis uit
"Om het een en ander uit te leggen"quote:Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe, leer mij mannen kennen.
Erg geloofwaardig.quote:Op maandag 23 december 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Om het een en ander uit te leggen"
Ik heb er geen behoefte aan? Kom op nou, we zijn godverdomme 6 jaar verderquote:Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig.
Mijn ex was altijd nog zo naïef dat ze altijd in dat soort dingen trapte.
Mannen en vrouwen gaan er over het algemeen wel anders mee om. Mannen beginnen jubelend, maar worden daarna verdrietig en gaan dan pas verwerken.quote:Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoefte aan? Kom op nou, we zijn godverdomme 6 jaar verder.. Ik ben er wel overheen hoor.
Anders dat je geen sukkels.quote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Daarbij zou ik meer tevreden zijn als hij mijn geleende geld aan hem terug zou storten. Maarja, dat zal wel niet gebeuren he.
Duurt toch geen zes jaar!quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen gaan er over het algemeen wel anders mee om. Mannen beginnen jubelend, maar worden daarna verdrietig en gaan dan pas verwerken.
Vrouwen zijn eerst verdrietig, gaan verwerken en worden blij.
Over het algemeen dan he.
Doe ik niet (meer).quote:
Ik weet niet hoe lang jullie iets hadden, maar het komt wel eens voor dat mensen er even lang over doen om iets te verwerken als dat het duurde.quote:Op maandag 23 december 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duurt toch geen zes jaar!
[..]
Doe ik niet (meer).
2,5 jaarquote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jullie iets hadden, maar het komt wel eens voor dat mensen er even lang over doen om iets te verwerken als dat het duurde.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijkelijk traag is dan een understatement.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Aids internetKan godverdomme niet eens normaal typen. laat staan dat tinychat werkt
Ja ik zag jullie cams ook 24/7 haperen de hele tijdquote:
probeer eens opnieuwquote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zag jullie cams ook 24/7 haperen de hele tijdSchiet niet op
ff wachten danquote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
probeer eens opnieuw
is wel rustiger en er staat geen filmpje op
Heb je je computer wellicht wodka gevoerd gisternacht, Tjackastijl?quote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Aids internetKan godverdomme niet eens normaal typen. laat staan dat tinychat werkt
wat vind je van mijn muts?quote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je je computer wellicht wodka gevoerd gisternacht, Tjackastijl?
Nee, en ik heb hem ook niet als frisbee gebruikt dus ik vind het onverklaarbaar.quote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je je computer wellicht wodka gevoerd gisternacht, Tjackastijl?
zal ik 'm zaterdag meenemenquote:
Denk dat 'ie dat wel leuk vindt jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Zullen we hem eren door om 12 uur massaal te rellen?
Ik heb hem al een mooi kaartje gestuurd met een leuk KPD-kiekje op de voorkant.quote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat 'ie dat wel leuk vindt ja
Dikke hoaxquote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem al een mooi kaartje gestuurd met een leuk KPD-kiekje op de voorkant.
Je bent zelf dik is hier niet zo geplaatst of wel?quote:
Je bent wel echt cute met die muts op.quote:Op maandag 23 december 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
ik zit een liedje mee te zingen
liedje staat op repeat
droge keel omg
Hoi, broodje ei met spek is echt hemels met een katerquote:
en ik?quote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel echt cute met die muts op.
Zonder muts ook overigens.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent zelf dik is hier niet zo geplaatst of wel?
Welk liedjon?quote:Op maandag 23 december 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
ik zit een liedje mee te zingen
liedje staat op repeat
droge keel omg
Ik wist al hoe Ezell eruit zag hoor.quote:
heb je ook cola light gedronkenquote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi, broodje ei met spek is echt hemels met een kater
Nee had ik niet. Maar gaat prima nu. daar?quote:Op maandag 23 december 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je ook cola light gedronken
Qua kater niet. Verder was het wel kut eind van de nacht, maar Ezell was lief voor mequote:Op maandag 23 december 2013 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Nog last van afgelopen nacht?
[..]
Welk liedjon?
Wie so?quote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Qua kater niet. Verder was het wel kut eind van de nacht, maar Ezell was lief voor me
ja prima uit eten geweest daarstraksquote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Nee had ik niet. Maar gaat prima nu. daar?
goed he van ezellquote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Qua kater niet. Verder was het wel kut eind van de nacht, maar Ezell was lief voor me
welke foto heb je van mij gezien dan?quote:Op maandag 23 december 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist al hoe Ezell eruit zag hoor.
Jij ookAl had ik je wel totaal anders verwacht
Kwam misschien door die foto waar je heeeel anders op leek.
Ja gewoon, m`n mood sloeg om.quote:
Lekkker, wat heb je op?quote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja prima uit eten geweest daarstraks
Uhu, begon vreselijk labiel te wordenquote:
Dat je op een feestje zat, op de bank ergensquote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
welke foto heb je van mij gezien dan?
quote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel echt cute met die muts op.
Zonder muts ook overigens.
Cheap Trick - I Want You To Want Mequote:
dat moet alweer anderhalf jaar geleden zijnquote:Op maandag 23 december 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon, m`n mood sloeg om.
[..]
Lekkker, wat heb je op?
[..]
Uhu, begon vreselijk labiel te worden
[..]
Dat je op een feestje zat, op de bank ergensMet roro
Ja, truequote:
Verklaart een hoop. Je bent ook veel afgevallenquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat moet alweer anderhalf jaar geleden zijn
Ja, maar gelukkig had ik ook hulp van de online chat van de AAquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleef Fok-it via de DM pushen meer te drinken
en nu zit ik weer chips te etenquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verklaart een hoop. Je bent ook veel afgevallen
quote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen graag een soloquote:
ja?quote:
weet ik maar ik was zelf ook zover van de kaart dat ik niet veel zinnigs meer kon zeggenquote:
Dat is geen probleemquote:
lulquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel lief dat je Ezell vroegquote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik maar ik was zelf ook zover van de kaart dat ik niet veel zinnigs meer kon zeggen
Jawel, ik wil graag weten of jij ook die X-factor in je hebtquote:
whappquote:
okequote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik maar ik was zelf ook zover van de kaart dat ik niet veel zinnigs meer kon zeggen
verre vanquote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, ik wil graag weten of jij ook die X-factor in je hebt
Je bent goed voor me geweest LR. Een echte trouwe labrador.quote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem stuurde ik hem 20x naar bed maar ik had even de wilde ambitie rebels over te komen.
Geen chihauhau? Zo'n lekkere keffert?quote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent goed voor me geweest LR. Een echte trouwe labrador.
Ik kan ook bijten hoor, rawr!quote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent goed voor me geweest LR. Een echte trouwe labrador.
Die schop ik meestal 20 meter verderquote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen chihauhau? Zo'n lekkere keffert?
ja wel okequote:
Waar againquote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel oke
ben uit nood menthol sigaretten aan het roken
ben uit eten geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |