Je beroep?quote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Trek je internetkabel eruit om 1 uur.
Ik zit te twijfelen, mijn haar laten groeien is wel tof en zo maar dat past niet echt bij mijn beroep
ja alsof jij je cam aan gaat doenquote:
jij kent mijquote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alsof jij je cam aan gaat doen
Pittig kort kapsel ook#lekker gek doenquote:
Nou ja nu werkloos maar als ik daadwerkelijk wil ga werken en niet meer uitkering trekken dan zal ik waarschijnlijk toch wel wat centimeters van mijn haar af moeten knippen.quote:
Ouwe reus. Ben je al zenuwachtig?quote:
je weet ik ken de arnhemse matenquote:
NOG TIEN MINUTENquote:
Mwah, denk dat als je het gewoon goed verzorgd heb zitten dat het geen fluit uit maakt hoe lang je haar isquote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja nu werkloos maar als ik daadwerkelijk wil ga werken en niet meer uitkering trekken dan zal ik waarschijnlijk toch wel wat centimeters van mijn haar af moeten knippen.
al zenuwachtig?quote:
Ken je die Metropolis aflevering over metal? Zo niet ga kijken. De Filipijn welke ze volgen heeft ook een probleem met zijn haarlengtequote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja nu werkloos maar als ik daadwerkelijk wil ga werken en niet meer uitkering trekken dan zal ik waarschijnlijk toch wel wat centimeters van mijn haar af moeten knippen.
Ja, druppelt al een beetje van onder.quote:
Is wel veiligheidsrisicoquote:Op maandag 23 december 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, denk dat als je het gewoon goed verzorgd heb zitten dat het geen fluit uit maakt hoe lang je haar is
Wat een dommerd zoiets overkomt mij nietquote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tjacka. Fok-it heeft gister wodka in zijn computer gegooid zo lazarus was hij, dom he?
quote:
wauwquote:
Ga ik morgen doen. Mijn internet is nu echt kutquote:Op maandag 23 december 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je die Metropolis aflevering over metal? Zo niet ga kijken. De Filipijn welke ze volgen heeft ook een probleem met zijn haarlengte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |