ik eet wel echt de laatste weken / maanden minder jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen probleemZolang je het maar niet elke dag doet.
Sixpack is overrated. Zolang je maar gezond gewicht hebt, prima.quote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik eet wel echt de laatste weken / maanden minder jaik zie mijzelf van de zomer sixpack hebben
Nou inderdaad!quote:
Wat zijn menthol sigaretten? Gewoon iets anders dan Marlboro?quote:Op maandag 23 december 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel oke
ben uit nood menthol sigaretten aan het roken
ben uit eten geweest
maar mn internet meets danquote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sixpack is overrated. Zolang je maar gezond gewicht hebt, prima.
Fap. Klinken live ook precies zo met zijn tweeën. Ik snap niet dat de drummer het volhoudt met zijn dikke buikquote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik eet wel echt de laatste weken / maanden minder jaik zie mijzelf van de zomer sixpack hebben
Ben ik ook.quote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
Ja Ezell, ik vind dit meer een TT voor een ouwe viezerik in regenjas.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
Ja Ezell, ik vind dit meer een TT voor een ouwe viezerik in regenjas.
met menthol smaakquote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
[..]
Wat zijn menthol sigaretten? Gewoon iets anders dan Marlboro?
Lekker. Waar?
oke dan verdien je een pluimquote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem stuurde ik hem 20x naar bed maar ik had even de wilde ambitie rebels over te komen.
Lekker mattie. Pizzaatje op?quote:
Even luisteren.quote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fap. Klinken live ook precies zo met zijn tweeën. Ik snap niet dat de drummer het volhoudt met zijn dikke buik
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |