Vocals zijn ietwat raar, maar ik blijf het indrukwekkend vinden hoe ze met zijn tweeën het geluid van een hele band produceren.quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even luisteren.
Dikke buiken hebben
Ja, dat was de insteek met mijn berichtjequote:
maar hoe moet ik dan meisjes aanspreken, dan heb ik eindelijk mijn uiterlijk mee, mijn autisme helpt niet mee met meisjesquote:
Ja, alleen de non-smoking club staat niet. Moet wel wat pakkends voor.quote:
Shirt omhoog en stellen "Lekker zacht he. Zal ik je kussen zijn?"quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar hoe moet ik dan meisjes aanspreken, dan heb ik eindelijk mijn uiterlijk mee, mijn autisme helpt niet mee met meisjes
quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was de insteek met mijn berichtje
"HOLA BITCHES"quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar hoe moet ik dan meisjes aanspreken, dan heb ik eindelijk mijn uiterlijk mee, mijn autisme helpt niet mee met meisjes
Maar dan moet je zeker samen ontbijten en zonder sigaretjes?quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, alleen de non-smoking club staat niet. Moet wel wat pakkends voor.
heb je zoveel haar?quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shirt omhoog en stellen "Lekker zacht he. Zal ik je kussen zijn?"
Ezell wil je nu al
HOquote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell wil je nu al
Slim, laat ik een klein vachtje staan.quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell wil je nu al
Of je broek omlaag en stellen `Lekker hard he? WIl je een zitje?quote:Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell wil je nu al
quote:Op maandag 23 december 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je broek omlaag en stellen `Lekker hard he? WIl je een zitje?
daarom doe ik altijd de deur op slot, ook al zijn mijn ouders op vakantiequote:Op maandag 23 december 2013 23:21 schreef xcachet het volgende:
Fok-it voor de spiegel
https://www.facebook.com/(...)06273&type=2&theater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |