Hoe kom je er in godsnaam bij dat dit mishandeling is?quote:Op maandag 23 december 2013 21:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is het wel, en als jij dat met je kinderen doet dan spoor je niet. Of met je vrouw, of met wie dan ook.
En ze noemt ze nog wel zo liefdevol 'Ruub' en 'Juul'. *ril*quote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef Scorpie het volgende:
Bizar dat Esther geen actie ondernam, haar eigen leven was blijkbaar belangrijker dan deze jochiesze hadden nog kunnen levuh!!
Waarom dat gevit op Esther? Zij is toch ook slachtoffer in deze?quote:Op maandag 23 december 2013 23:48 schreef Gia het volgende:
[..]
En ze noemt ze nog wel zo liefdevol 'Ruub' en 'Juul'. *ril*
tis watquote:Op maandag 23 december 2013 23:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zij en haar kinderen leven toch nog.quote:Op maandag 23 december 2013 23:50 schreef eight het volgende:
Waarom dat gevit op Esther? Zij is toch ook slachtoffer in deze?
Als ze ze eens in de twee weken ziet.quote:Op maandag 23 december 2013 23:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Is je inlevingsvermogen nu écht zo slecht?quote:Op maandag 23 december 2013 23:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zij en haar kinderen leven toch nog.
Zolang de kant van hun verhaal op waarheid berust is er niets mis mee.quote:Esther is hier ook helemaal niet schuldig aan. Ze zou er alleen goed aan doen om Iris niet in het openbaar te beschuldigen, alsof zij Jeroen hier toe gedreven had.
Ik krijg de kriebels van 'Saab' als een kind Sabine heet, e.d.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:00 schreef capricia het volgende:
Als ze ze eens in de twee weken ziet.
Op mij komt het over als modder gooien en nawijzen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef eight het volgende:
Zolang de kant van hun verhaal op waarheid berust is er niets mis mee.
Ze komt iig. helder en genuanceerd over.
Zij mag niet haar verhaal doen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Op mij komt het over als modder gooien en nawijzen.
Ik snap sws niet waarom iedereen maar z'n verhaal in de krant moet doen.quote:
Waarom in de krant? Waarom überhaupt in het openbaar? Wat wil ze daarmee bereiken of bewerkstelligen?quote:
Niet de keuze van die vrouw wrs.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef capricia het volgende:
Vind het trouwens ook naar dat dit stuk net voor kerst gepubliceerd wordt. Mensen die overledenen missen, hebben het nu juist extra zwaar.
Waarom had het niet twee weken later kunnen verschijnen?
Al met al niet echt respectvol. Maar smakeloosheid is geen misdaad.
Some sort of closure?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom in de krant? Waarom überhaupt in het openbaar? Wat wil ze daarmee bereiken of bewerkstelligen?
Waarom überhaupt? Omdat er tot op heden nog geen reactie vanuit vader kamp over de voorgeschiedenis kwam. Artikel is enkele weken aan gewerkt. Alle documentatie is (waar mogelijk) door de redactie gecheckt. Artikel vervolgens aan moeder Iris voorgelegd. Die er aan via haar advocaat op heeft gereageerd. A.D. bepaalde de datum van uitgave.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom in de krant? Waarom überhaupt in het openbaar? Wat wil ze daarmee bereiken of bewerkstelligen?
En als het een maand later was geweest waren de kinderen jarig. Weer een maand later een achterneef. Zo is er altijd wel wat te verzinnen waarom de timing niet goed zou zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:35 schreef Leandra het volgende:
Dat het tussen Sinterklaas en Kerst gepuliceerd werd moet ze wel geweten hebben.
Maar ze had natuurlijk geen enkel recht van spreken, want tja, wie is ze nou helemaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:12 schreef zolderraam het volgende:
[..]
En als het een maand later was geweest waren de kinderen jarig. Weer een maand later een achterneef. Zo is er altijd wel wat te verzinnen waarom de timing niet goed zou zijn.
Afgaan op wat sensatieverhalen die allesbehalve betrouwbaar zijn lijkt me niet echt een goed uitgangspunt om veranderingen door te willen voeren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:43 schreef Ticootje het volgende:
Het is op zich niet verkeerd dat er weer eens een verhaal naar buiten komt hoe jeugdzorg en alle instanties en hulpverleners gewoon weer falen door langs elkaar heen te werken. Dat daar echt heel erg nodig een flinke verandering moet komen moet wel eens duidelijk worden.
Nou ja, er lijkt toch voldoende bewijs in het papieren dossier te vinden dat er toch een vorm van waarheid in zit dat er door veel instanties wordt bemoeit maar dat hoe meer zich ermee bemoeien, hoe erger het eigenlijk wordt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Afgaan op wat sensatieverhalen die allesbehalve betrouwbaar zijn lijkt me niet echt een goed uitgangspunt om veranderingen door te willen voeren.
Dat zeer zeker. Maar dat heeft weinig te maken met Jeugdzorg, meer met de versnippering van de zorg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, er lijkt toch voldoende bewijs in het papieren dossier te vinden dat er toch een vorm van waarheid in zit dat er door veel instanties wordt bemoeit maar dat hoe meer zich ermee bemoeien, hoe erger het eigenlijk wordt.
Ja maar wat leveren die onderzoeken nu op… Hoeveel drama's hebben we al niet gehad?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef Copycat het volgende:
Er is toch al een onderzoek geweest:
http://www.rijksoverheid.(...)n-twee-kinderen.html
Tja, als we alles en iedereen in een potje met een etiketje erop zouden kunnen stoppen ... Maar een onderzoek lijkt me meer gefundeerd dan een persoonlijke, gekleurde bril.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:05 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar wat leveren die onderzoeken nu op… Hoeveel drama's hebben we al niet gehad?
Ja, tuurlijk is het niet zo makkelijk dat je elk gezin meteen in een hokje kunt plaatsen en meteen een goede inschatting kunt maken. Maar het is toch van de zotte dat er bij 1 gezin 10 instanties betrokken zijn? En geen van die instanties de centrale regie heeft?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, als we alles en iedereen in een potje met een etiketje erop zouden kunnen stoppen ... Maar een onderzoek lijkt me meer gefundeerd dan een persoonlijke, gekleurde bril.
Wat is t.a.s.?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:16 schreef erodome het volgende:
En dan ook nog zulke verschillende meningen van instantie's, het bjz die zegt geen spoedeisende hulp, maar t.a.s. zegt wel acuut gevaar.
Dat maakt al helemaal dat er lastig uit te komen is wat nu waar is.
Wie schakelt dat in?quote:
Is dat echt zo? Ik denk namelijk dat zoiets weer wordt ingeschakeld door een andere instantie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bezorgde moeders die in een vechtscheiding liggen over het algemeen.
BJZ in september 2012.quote:
quote:Intussen laat Bureau Jeugdzorg de instantie Timon Ambulante Spoedhulp een ‘veiligheidsplan’ voor het gezin opstellen in het kader van “het traject Signs of Safety”. Doel van dit traject is „een samenwerkingsrelatie op te bouwen met gezinnen waar (mogelijk) sprake is van kindermishandeling”, blijkt uit een document van het Nederlands Jeugdinstituut (NJI).
quote:De hulpverleners schatten de veiligheid in het gezin inmiddels verschillend in. In het ‘verzoek tot onderzoek’ van Bureau Jeugdzorg aan de Raad voor de Kinderbescherming wordt de vraag gesteld of de melding spoedeisend is. “Nee”, luidt het antwoord. Maar als de Kinderbescherming Timon Ambulante Spoedhulp consulteert, krijgt het een rapport toegezonden waarin staat dat er “sprake is van een acute bedreiging van de veiligheid van een of meer gezinsleden”.
De politie neemt de aangifte van de moeder serieus. De Kinderbescherming krijgt in april van de politie te horen dat zij “binnen twee weken vader zullen gaan oproepen om te worden gehoord als verdachte”. En: “Zoals de zaak nu ligt, zal het dossier uiteindelijk worden ingestuurd aan justitie.”
Zo staat het in het rapport van de Raad voor de Kinderbescherming, die besluit de kinderen onder toezicht te plaatsen om een “stabiele, voorspelbare en rustige opvoedsituatie” te creëren. Het rapport wordt beide ouders toegestuurd op 22 april. Er wordt een afspraak gepland op 25 april om het te bespreken. De vader laat weten dan niet te kunnen. Op de dag van de nieuwe afspraak, op 7 mei, wordt zijn lichaam gevonden in een recreatiegebied in Doorn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:36 schreef erodome het volgende:
[..]
BJZ in september 2012.
In het eindrapport op 22 april staat dat het bjz en de tas verschillende meningen laten horen.
[..]
Ok dus kinderbescherming schakelt beiden instanties in die beiden een andere conclusie trekken?
[..]
Het bjz heeft de tas ingeschakeld, maar op ten duur geeft het bjz het over aan de kinderbescherming die een rapport maakt waar die ondertoezichtstelling vandaan komt. Voor dat rapport maakt de kinderbescherming gebruik van de verschillende bronnen waar dat gezin mee te maken heeft gehad.quote:
hier een samenvatting van het AD over dit rapportquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef Copycat het volgende:
Er is toch al een onderzoek geweest:
http://www.rijksoverheid.(...)n-twee-kinderen.html
Ik vind het ook wel een gekleurd stuk eigenlijk…quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef zolderraam het volgende:
[..]
hier een samenvatting van het AD over dit rapport
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)iet-mishandeld.dhtml
Denk dat in dit specifieke geval doorlezen wel van belang is om te begrijpen dat vader vaak te laat of niet werd geïnformeerd. Diverse zaken werden hem door moeder of schoonvader ten laste gelegd. Huiselijk geweld blijkt uiteindelijk nooit bewezen. Instanties spreken mekaar tegen, en bij gebrek aan mandaat neemt geen 1 neemt de regie in handen. Uiteindelijk wordt er dan (voor de rust van de kinderen) het besluit genomen dat vader ze nog maar 1x keer per 2 weken een weekend mag zien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:18 schreef Ouder1 het volgende:
Ik ben op bladzijde 4 gestopt met lezen. We blijven maar hameren op details terwijl die in deze zaak eigenlijk helemaal niet zo relevant zijn. We zouden dit hele incident in een grotere context moeten plaatsen.
Als een buitenstaander er tussen was gaan staan en beide ouders uit elkaar had gehouden ipv hen juist steeds weer afhankelijk maken van elkaar.. dan waren deze problemen er helemaal niet geweest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:37 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Denk dat in dit specifieke geval doorlezen wel van belang is om te begrijpen dat vader vaak te laat of niet werd geïnformeerd. Diverse zaken werden hem door moeder of schoonvader ten laste gelegd. Huiselijk geweld blijkt uiteindelijk nooit bewezen. Instanties spreken mekaar tegen, en bij gebrek aan mandaat neemt geen 1 neemt de regie in handen. Uiteindelijk wordt er dan (voor de rust van de kinderen) het besluit genomen dat vader ze nog maar 1x keer per 2 weken een weekend mag zien.
Er waren juist teveel buitenstaanders die zich hiermee bemoeiden. 10 instantiesquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als een buitenstaander er tussen was gaan staan en beide ouders uit elkaar had gehouden ipv hen juist steeds weer afhankelijk maken van elkaar.. dan waren deze problemen er helemaal niet geweest.
Er stond niemand tussen; instanties willen er juist alles aan doen om ouders om één tafel, door één deur te krijgen. En dat kan soms gewoon niet. Doordrammen maakt de zaak dan alleen erger.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er waren juist teveel buitenstaanders die zich hiermee bemoeiden. 10 instanties
Dat hebben 10 instanties geprobeerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als een buitenstaander er tussen was gaan staan en beide ouders uit elkaar had gehouden ipv hen juist steeds weer afhankelijk maken van elkaar.. dan waren deze problemen er helemaal niet geweest.
Nope. Ze hebben geprobeerd de ouders aan één tafel en door één deur te krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hebben 10 instanties geprobeerd
In feite is dat noodzakelijk voor co-ouderschap he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nope. Ze hebben geprobeerd de ouders aan één tafel en door één deur te krijgen.
Wat stel je dan voor? Het zijn beiden ouders, ze hebben nu eenmaal een band met elkaar door middel van hun kinderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er stond niemand tussen; instanties willen er juist alles aan doen om ouders om één tafel, door één deur te krijgen. En dat kan soms gewoon niet. Doordrammen maakt de zaak dan alleen erger.
Mijn voorstel heb ik eerder uitgebreid beschreven. Maar voor jou speciaal nog een samenvatting (scroll even terug voor details):quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? Het zijn beiden ouders, ze hebben nu eenmaal een band met elkaar door middel van hun kinderen.
Ja, ik denk dat de kinderen heel gelukkig gaan worden in zo'n situatie…quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mijn voorstel heb ik eerder uitgebreid beschreven. Maar voor jou speciaal nog een samenvatting (scroll even terug voor details):
- Leg afspraken vast op de minuut; voorkom gehakketak over kleinigheden. Dus over alles wat beide ouders aangaat een beslissing van bv een rechter.
- Geen OTS (dan ben je ouderlijkgezag kwijt) maar een tussenpersoon/buitenstaander die vervangende toestemming mag verlenen voor bijvoorbeeld het aanvragen van een ID
- Verbod zich met de kinderen te bemoeien als die bij de andere ouder zijn of met de regels/gebruiken bij die andere ouder
- Eventueel overdracht via derden zodat ze elkaar niet hoeven te zien.
Ze uit elkaar trekken dus en juist NIET om één tafel, door één deur.
Dat is niet realistisch natuurlijk. Hiermee overlaad je het rechtssysteem met een gigantische hoeveelheid (pietluttig) werk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mijn voorstel heb ik eerder uitgebreid beschreven. Maar voor jou speciaal nog een samenvatting (scroll even terug voor details):
- Leg afspraken vast op de minuut; voorkom gehakketak over kleinigheden. Dus over alles wat beide ouders aangaat een beslissing van bv een rechter.
Dat is een OTS maar dan in een (iets) andere vorm.quote:- Geen OTS (dan ben je ouderlijkgezag kwijt) maar een tussenpersoon/buitenstaander die vervangende toestemming mag verlenen voor bijvoorbeeld het aanvragen van een ID
Dat lijkt me niet wenselijk. Immers, als 1 van de 2 ouders zich misdraagt zou de ander dan niet kunnen of mogen ingrijpen.quote:- Verbod zich met de kinderen te bemoeien als die bij de andere ouder zijn of met de regels/gebruiken bij die andere ouder
Lijkt me niet zo wenselijk voor de kinderen als pappa en mamma via een derde persoon communiceren.quote:- Eventueel overdracht via derden zodat ze elkaar niet hoeven te zien.
Het grote probleem hiermee is dat de opvoeding van de kinderen dan ook gescheiden gebeurt. Lijkt me nadelig voor het kind als het in huis 1 geconfronteerd wordt met mamma's regels en in huis 2 met pappa's regels die totaal verschillen van elkaar.quote:Ze uit elkaar trekken dus en juist NIET om één tafel, door één deur.
Beter denk ik dan steeds weer ruzies, spanningen, conflicten, gezeik, ouders die op het randje lopen, onderzoek RvdK, BJZ over dit en over dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de kinderen heel gelukkig gaan worden in zo'n situatie…
Ik denk dat het heel wat minder tijd, energie en geld kost dan de vele uren van de vele instanties die zich nu met zulke gevallen bezig houden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:03 schreef Scorpie het volgende:
Dat is niet realistisch natuurlijk. Hiermee overlaad je het rechtssysteem met een gigantische hoeveelheid (pietluttig) werk.
Bij een OTS zijn de ouders volledig hun gezag kwijt en bemoeit BJZ zich met alles, van etenstijden tot de kleur van de sokken (ja, zo'n verhaal heb ik weleens gehoord)quote:Dat is een OTS maar dan in een (iets) andere vorm.
Punt is; wanneer misdraagt de andere ouder zich? Laat die buitenstaander dat beoordelen en niet de andere ouder. Hier ging het om een (koude) douche. Bij mij flipte mijn ex bijvoorbeeld een keer omdat ik mijn zoons een hamburger als lunch had gegeven. Na een scheiding hebben veel ouders er moeite mee dat ze niet alles in het leven van hun kinderen meer onder controle hebben en zoeken dus gewoon redenen om de andere ouder hun wil op te leggen.quote:Dat lijkt me niet wenselijk. Immers, als 1 van de 2 ouders zich misdraagt zou de ander dan niet kunnen of mogen ingrijpen.
Het alternatief is voortdurende conflicten, voortdurende stress. Is dat beter?quote:Lijkt me niet zo wenselijk voor de kinderen als pappa en mamma via een derde persoon communiceren.
Dat gebeurt toch wel. En juist dat is dan vaak weer aanleiding tot conflicten. Papa vindt dat zijn dochter van 16 om 22:00 thuis moet zijn en geen druppel mag drinken. Moeder vindt dat 24:00 prima is en een glaasje wijn moet kunnen. Bij paps mogen ze op de bank springen, bij mama niet. Juist het idee dat je gezamenlijk exact dezelfde regels kunt blijven hanteren is niet reëel en onleefbaar. Wordt ook nog een heel gedoe met verschillende regels tussen kinderen in een samengesteld gezin.quote:Het grote probleem hiermee is dat de opvoeding van de kinderen dan ook gescheiden gebeurt. Lijkt me nadelig voor het kind als het in huis 1 geconfronteerd wordt met mamma's regels en in huis 2 met pappa's regels die totaal verschillen van elkaar.
Dat mag jij vinden. Ik denk dat het vele malen reëler is dan het halsstarrig good-to-good vasthouden aan gezamenlijk gezag wat nu gebeurd.quote:Ik snap wel waar je voor pleit, ik denk alleen dat het niet zo realistisch is.
Amen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
Ging het nog ergens over het artikel?
Nu wel
Tenenkrommend stuk, Jeroen was de liefste man ever en dat de kinderen met geweld zijn omgebracht gelooft ze niet. Nee die zijn opeens toevallig een natuurlijke dood gestorven. De enige waar ik in dit stuk respect voor heb is de moeder, die het stuk zegt te respecteren en verder geen commentaar heeft.
Eensquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
Nu wel
Tenenkrommend stuk, Jeroen was de liefste man ever en dat de kinderen met geweld zijn omgebracht gelooft ze niet. Nee die zijn opeens toevallig een natuurlijke dood gestorven. De enige waar ik in dit stuk respect voor heb is de moeder, die het stuk zegt te respecteren en verder geen commentaar heeft.
dat is gewoon een stukje van de advocaatquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
Nu wel
Uit monde van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dat is gewoon een stukje van de advocaat
stukje zegt een hoopquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef zolderraam het volgende:
[..]
hier een samenvatting van het AD over dit rapport
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)iet-mishandeld.dhtml
als een advocaat zegt dat je beter zo'n stukje in de media kan zetten, dan laat je dat meestal wel doen. Niet omdat dat je gevoelens zijn.quote:
Of je leest het rapport zelf, in plaats van de interpretatie van een journalist.quote:
Mevrouw Kelder had misschien ook eerst met een advocaat moeten overleggen....quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
als een advocaat zegt dat je beter zo'n stukje in de media kan zetten, dan laat je dat meestal wel doen. Niet omdat dat je gevoelens zijn.
In de ogen van velen is de moeder gewoon altijd en automatisch de boosdoener terwijl er in een conflict altijd twee zijn die kijven. Er zijn ook gewoon vaders die op alle mogelijke manieren trachten het leven van hun ex te vernielen. Wist je dat bij vrouwen die vermoord worden de dader bijna altijd de partner of de ex is? Wist je dat bij huiselijk geweld het geweld bijna altijd excelleert na de scheiding? Dat vrouwen uit een huiselijk geweld situatie juist meer gevaar lopen na de scheiding dan daarvoor? Maar er is geen enkele wet, geen enkele bescherming voor zo'n vrouw op het moment dat zij kinderen van die man heeft. Nee, dan moeten ze juist gezag delen en met elkaar om de tafel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
Nu wel
Behalve dan de melding van de advocaat ; "zijn cliënte herkent zich echter in het geheel niet in het geschetste beeld"quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
Nu wel
Precies.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
Nu wel
En ook ik sluit mij hier volledig bij aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
Nu wel
Eerste zin klopt, de rest is bagger en de schuld ergens anders leggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:01 schreef WeezerButler het volgende:
Er is nooit rechtvaardiging je kinderen van het leven te beroven. Maar dat er wel degelijk een (mede) oorzaak is waardoor Jeroen Denis hiertoe besloten heeft lijkt me na het lezen van het verhaal en het onderzoek naar het hele jeugdzorg traject wel duidelijk.
Ah, jij kent de betrokkenen persoonlijk?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Eerste zin klopt, de rest is bagger en de schuld ergens anders leggen.
Ze zijn vermoord omdat hun vader niet spoorde en wraak wilde nemen op Iris.
Omdat zij jaren de vriendin was van de vader en Ruben en Julian vaak genoeg heeft gezien. Zij is toch ook haar geliefde kwijt en heeft hem stukje bij beetje zien aftakelen? Wat denk je dat dat voor een impact heeft? Hoeveel stress daar bij komt kijken?? En dan uiteindelijk het nieuws te horen moeten krijgen dat jouw geliefde zijn eigen kinderen heeft vermoord en daarna zichzelf??? Maar nee, volgens Gia kan Esther nu fluitend door met haar leven, want 'haar kids leven toch nog'?quote:Op maandag 23 december 2013 23:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zij en haar kinderen leven toch nog.
Zeg toch niet dat ik er begrip voor heb of dat het überhaupt een logisch gevolg is na de pesterijen en zwartmakerij van moeders zijde. Daarnaast heeft hij ook zijn eigen familie en naasten voor de rest van hun leven getekend, wat ook onbegrijpelijk is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Eerste zin klopt, de rest is bagger en de schuld ergens anders leggen.
Ze zijn vermoord omdat hun vader niet spoorde en wraak wilde nemen op Iris.
Als een ouder de kinderen vermoord omdat ze in een zeer slechte situatie verkeren, of zwaar gehandicapt zijn, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen.
Maar als je je kinderen vermoordt om de moeder zoveel mogelijk pijn te doen, dan heb ik daar geen greintje begrip voor. Dan houd je dus niet van je kinderen.
Dat komt omdat ze geindoctrineerd zijn door eenzijdige verhalen, waardoor ze een bepaald beeld hebben gecreeerd in hun hoofd. Maar nu de andere kant eindelijk wordt belicht is daar geen plek voor, want ze hebben hun mening al opgemaakt over het hele gebeuren. Vandaar die afkeurende berichten naar de vriendin van de vader. Waar haalt ze het gore lef vandaan om zo'n monster te verdedigen!?!?! - Zo denken die simpele huisvrouwtjes hier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:02 schreef Tem het volgende:
Wel typisch dat al die SBS moedertjes hier er nogal een redelijk simpele eendimensionale mening op nahouden.
Je begrijpt de context gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
Nu wel
Yep. De moeder treft geen enkele blaamquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:02 schreef Tem het volgende:
Wel typisch dat al die SBS moedertjes hier er nogal een redelijk simpele eendimensionale mening op nahouden.
Vind jij dat van Yvonne?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze geindoctrineerd zijn door eenzijdige verhalen, waardoor ze een bepaald beeld hebben gecreeerd in hun hoofd. Maar nu de andere kant eindelijk wordt belicht is daar geen plek voor, want ze hebben hun mening al opgemaakt over het hele gebeuren. Vandaar die afkeurende berichten naar de vriendin van de vader. Waar haalt ze het gore lef vandaan om zo'n monster te verdedigen!?!?! - Zo denken die simpele huisvrouwtjes hier.
Sterk verwoord.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze geindoctrineerd zijn door eenzijdige verhalen, waardoor ze een bepaald beeld hebben gecreeerd in hun hoofd. Maar nu de andere kant eindelijk wordt belicht is daar geen plek voor, want ze hebben hun mening al opgemaakt over het hele gebeuren. Vandaar die afkeurende berichten naar de vriendin van de vader. Waar haalt ze het gore lef vandaan om zo'n monster te verdedigen!?!?! - Zo denken die simpele huisvrouwtjes hier.
Oh, een inhoudelijke discussie ben ik erg voor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat vind ik van iedereen die zo denkt. Yvonne is geen autoriteit op dit gebied, dus als ik vind dat zij onzin uitkraamt dan zeg ik dat ook gewoon. Moet kunnen, want het is tenslotte een discussieforum.
Mmmm, eens even kijken, waar precies zeg ik dit allemaal?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
quote:Tenenkrommend stuk, Jeroen was de liefste man ever en dat de kinderen met geweld zijn omgebracht gelooft ze niet. Nee die zijn opeens toevallig een natuurlijke dood gestorven. De enige waar ik in dit stuk respect voor heb is de moeder, die het stuk zegt te respecteren en verder geen commentaar heeft.
Er is geen rechtvaardiging om je kinderen te vermoorden en hun lichamen te verbergen alleen en louter en alleen omdat je van 50/50 naar 30/70 gaat. Het gaat niet eens om de kinderen niet mogen zien maar om van een co-ouderschap naar een gebruikelijke omgangsregeling. Wie dat als (mede)oorzaak van zijn daden ziet zou acuut weggehouden moeten worden van zijn kinderen én gesteriliseerd moeten worden. Dan ben je namelijk één van de ernstigste psychopaten die er hier in Nederland rondlopen. Wie om zo'n reden de hand aan zijn kinderen kan slaan is geen goede vader, geen normaal mens maar een psychopaat die nooit alleen had moeten mogen zijn met de kinderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:01 schreef WeezerButler het volgende:
Er is nooit rechtvaardiging je kinderen van het leven te beroven. Maar dat er wel degelijk een (mede) oorzaak is waardoor Jeroen Denis hiertoe besloten heeft lijkt me na het lezen van het verhaal en het onderzoek naar het hele jeugdzorg traject wel duidelijk.
En jij denkt dat dat niet opgaat voor de simpele gescheiden mannetjes hier? Die elke gescheiden vrouw onmiddellijk als hexs betitelen? Die het normaal vinden dat een man geweld gebruikt want de moeder zal het wel uitgelokt hebben?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze geindoctrineerd zijn door eenzijdige verhalen, waardoor ze een bepaald beeld hebben gecreeerd in hun hoofd. Maar nu de andere kant eindelijk wordt belicht is daar geen plek voor, want ze hebben hun mening al opgemaakt over het hele gebeuren.
Als diverse deskundigen die de zaak onderzocht hebben geconcludeerd hebben dat er GEEN aanwijzingen voor geweld zijn, waarom blijft deze onzin dan telkens hier terugkomen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat niet opgaat voor de simpele gescheiden mannetjes hier? Die elke gescheiden vrouw onmiddellijk als hexs betitelen? Die het normaal vinden dat een man geweld gebruikt want de moeder zal het wel uitgelokt hebben?
En een moeder die 3 mensen de dood in jaagt door valse aangiften te doen en iemand letterlijk tot wanhoop te drijven moet zeker gewoon rond blijven lopen ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wie om zo'n reden de hand aan zijn kinderen kan slaan is geen goede vader, geen normaal mens maar een psychopaat die nooit alleen had moeten mogen zijn met de kinderen.
Goh, zijn we het zowaar ergens over eens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er is geen rechtvaardiging om je kinderen te vermoorden en hun lichamen te verbergen alleen en louter en alleen omdat je van 50/50 naar 30/70 gaat. Het gaat niet eens om de kinderen niet mogen zien maar om van een co-ouderschap naar een gebruikelijke omgangsregeling. Wie dat als (mede)oorzaak van zijn daden ziet zou acuut weggehouden moeten worden van zijn kinderen én gesteriliseerd moeten worden. Dan ben je namelijk één van de ernstigste psychopaten die er hier in Nederland rondlopen. Wie om zo'n reden de hand aan zijn kinderen kan slaan is geen goede vader, geen normaal mens maar een psychopaat die nooit alleen had moeten mogen zijn met de kinderen.
Die moeder en die kinderen hebben gewoon jarenlang in angst geleefd. En achteraf blijkt die angst idd gewoon terecht te zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar haar angst was terecht, blijkbaar.
Aangezien vader de kinderen vermoord heeft, geloof ik direct dat hij hier ook mee gedreigd heeft aan het adres van zijn ex-vriendin. Dus die aangiftes waren terecht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:58 schreef RAVW het volgende:
En een moeder die 3 mensen de dood in jaagt door valse aangiften te doen en iemand letterlijk tot wanhoop te drijven moet zeker gewoon rond blijven lopen ?
Want ze heeft letterlijk haar ouderlijke macht misbruikt om de kinderen tegen hem te gebruiken , als je eigen kinderen zo iets aan doet dan ben je geen haar beter dan die ze vermoord.
Zo ie zo moeten ouders nooit de kinderen gebruiken , "dus als menselijkschild gebruiken" tegen over de ex partner
Als je het artikel (goed) leest staat dat een hulpverlener concludeerde dat ze zich in beide gezinnen onveilig voelden. Dus ook niet bij moeder. En in een verslag van de Raad van kinderbescherming dat moeder haar lintjes uitzet bij de huisarts en andere hulpverleners.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef capricia het volgende:
De kinderen waren terecht bang voor hun vader. Hoe triest is dat? En de moeder dat maar keer op keer aangeven bij de hulpverlening... Wat moet zij zich naar voelen.
Het vermoorden van je kinderen lijkt mij de beste aanwijzing van geweld. De moeder was dus terecht bang maar de deskundigen te ondeskundig om haar verhalen serieus te nemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef eight het volgende:
[..]
Als diverse deskundigen die de zaak onderzocht hebben geconcludeerd hebben dat er GEEN aanwijzingen voor geweld zijn, waarom blijft deze onzin dan telkens hier terugkomen?
Lees jij wel wat je typt? Vermoedelijke valse aangiften staan gelijk aan je kinderen vermoorden? Spoor jij wel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
En een moeder die 3 mensen de dood in jaagt door valse aangiften te doen en iemand letterlijk tot wanhoop te drijven moet zeker gewoon rond blijven lopen ?
Want ze heeft letterlijk haar ouderlijke macht misbruikt om de kinderen tegen hem te gebruiken , als je eigen kinderen zo iets aan doet dan ben je geen haar beter dan die ze vermoord.
Zo ie zo moeten ouders nooit de kinderen gebruiken , "dus als menselijkschild gebruiken" tegen over de ex partner
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef capricia het volgende:
De kinderen waren terecht bang voor hun vader. Hoe triest is dat? En de moeder dat maar keer op keer aangeven bij de hulpverlening... Wat moet zij zich naar voelen.
weet jij wel wat valse aangiften en dat soort dingen met eens mens kunnen doen ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Lees jij wel wat je typt? Vermoedelijke valse aangiften staan gelijk aan je kinderen vermoorden? Spoor jij wel?
Het hele idee dat die moeder gewoon altijd terecht bang is geweest voor haar ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) mannetjes in dit topic niet eens op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
Bizar. Het gebeurde alleen in het hoofd van moeder en haar familie ... Totdat de twee jongetjes door vaderlief vermoord werden. Maar dat komt door moeder. Bizar.
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
Bizar. Het gebeurde alleen in het hoofd van moeder en haar familie ... Totdat de twee jongetjes door vaderlief vermoord werden. Maar dat komt door moeder. Bizar.
En dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het hele idee dat die moeder gewoon altijd terecht bang is geweest voor haar ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) mannetjes in dit topic niet eens op.
Ik lees niet echt dat de kinderen onveilig waren bij moeder, maar wel wat meekregen van de veelvuldige aangiftes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef WeezerButler het volgende:
Als je het artikel (goed) leest staat dat een hulpverlener concludeerde dat ze zich in beide gezinnen onveilig voelden. Dus ook niet bij moeder. En in een verslag van de Raad van kinderbescherming dat moeder haar lintjes uitzet bij de huisarts en andere hulpverleners.
Moderator waardige opmerking zeg. Wat een inzichtquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het hele idee dat die moeder gewoon altijd terecht bang is geweest voor haar ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) mannetjes in dit topic niet eens op.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:02 schreef Tem het volgende:
Zeist - Vleuten is slechts een halfuur rijden. Die 50/50 regeling is makkelijk te doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:52 schreef Gia het volgende:
Voor de rest is een 50/50 regeling niet te doen met die afstand. Kinderen moeten tenslotte in hun eigen omgeving naar school.
Nu ben je een SBS wijfquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
en dit. Ook erg knap om dat '(gefrustreerde?)' er bij te zetten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Moderator waardige opmerking zeg. Wat een inzicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Mijn man dreigt mijn kinderen te vermoorden' x tig keer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef WeezerButler het volgende:
Het hele idee dat die vader gewoon altijd terecht bang is geweest dat zijn ergste nachtmerrie waarheid zou kunnen worden dankzij zijn ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) huisvrouwtjes in dit topic niet eens op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Cool! Nog even en ik ben een moeder. Die het huishouden bestiert. Wel mooi. Al die onderhuidse frustratie.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het hele idee dat die vader gewoon altijd terecht bang is geweest dat zijn ergste nachtmerrie waarheid zou kunnen worden dankzij zijn ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) huisvrouwtjes in dit topic niet eens op.
Het is dan ook een hoogstaand topic. Meehuilen zul je!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Correct, jij doet er ook leuk aan mee trouwens.
Nee, jij dan en al die frustie mannetjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Pa of Esther brengen en halen de kinderen? Hoe combineren zij dat met werk en haar kinderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zeist - Vleuten is slechts een halfuur rijden. Die 50/50 regeling is makkelijk te doen.
Terecht bang dat hij zijn eigen kroost zou vermoorden uit onmacht? Tenminste, ik kan me voor een ouder niet echt een ergere nachtmerrie voorstellen dat je eigen kinderen vermoorden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het hele idee dat die vader gewoon altijd terecht bang is geweest dat zijn ergste nachtmerrie waarheid zou kunnen worden dankzij zijn ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) huisvrouwtjes in dit topic niet eens op.
Jij jankt voornamelijk mee met al die simpele wijven die geen enkele kritiek uiten op de moeder. Vorige deel was nog wel aardig maar dit is gewoon zielig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is dan ook een hoogstaand topic. Meehuilen zul je!
En als je dat niet doet ben je een SBS wijf
Oh jawel. Als je ex ze vermoordt. Omdat hij doordraait.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:02 schreef Copycat het volgende:
Terecht bang dat hij zijn eigen kroost zou vermoorden uit onmacht? Tenminste, ik kan me voor een ouder niet echt een ergere nachtmerrie voorstellen dat je eigen kinderen vermoorden.
En dat idee in zijn hoofd is voldoende om zijn kinderen waar hij zogenaamd zoveel van houdt te vermoorden? Meen je dat? Dus moeders die door hun exen steeds weer bedreigd worden met het vermoorden van hun kinderen meten gewoon hun muilen houden? Ja en amen knikken? Vooral geen hulp zoeken? Want dan drijven zij hun ex tot het uitvoeren van zijn bedreigingen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Er zijn zat gescheiden gezinnen die dit ook doen, dus waarom het in dit geval niet zou kunnen ontgaat me? Als de kids naar school moeten dan sta je vroeger op en er zijn allerlei regelingen te treffen met bv. de school als beide ouders moeten werken. Flauwekul dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Pa of Esther brengen en halen de kinderen? Hoe combineren zou dat met werk en haar kinderen.
Sorry hoor, maar kinderen op die leeftijd moeten op de fiets naar school kunnen en kunnen afspreken na school. Dan zijn ze het gelukkigst. Ouders moeten er samen naar streven de kinderen zo'n normaal mogelijke jeugd te bezorgen.
Dat houdt het overzichtelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef Copycat het volgende:
Simpele wijven. Hoe simpel ben je als je in zulke hokjes denkt.
Tja. Als jij dat in al je kortzichtigheid nodig hebt, more power to ya.quote:
Hee! Die is nieuw. Welke regelingen zijn er met school te treffen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Er zijn zat gescheiden gezinnen die dit ook doen, dus waarom het in dit geval niet zou kunnen ontgaat me? Als de kids naar school moeten dan sta je vroeger op en er zijn allerlei regelingen te treffen met bv. de school als beide ouders moeten werken. Flauwekul dus.
terecht bang ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De ouders hebben allebei schuld dat het zo ver is gekomen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat idee in zijn hoofd is voldoende om zijn kinderen waar hij zogenaamd zoveel van houdt te vermoorden? Meen je dat? Dus moeders die door hun exen steeds weer bedreigd worden met het vermoorden van hun kinderen meten gewoon hun muilen houden? Ja en amen knikken? Vooral geen hulp zoeken? Want dan drijven zij hun ex tot het uitvoeren van zijn bedreigingen?
Dat jij jezelf nog aan kan kijken in de spiegel zeg.
Naschoolse opvang. Is heel normaal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hee! Die is nieuw. Welke regelingen zijn er met school te treffen?
Ze hadden al 4 jaar co-ouderschap, dus er was heus wel iets geregeld. Nieuwe regeling was nog niet ingegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hee! Die is nieuw. Welke regelingen zijn er met school te treffen?
Bedankt, ga ik weer in mijn gefrustreerde gescheiden mannen hokje zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja. Als jij dat in al je kortzichtigheid nodig hebt, more power to ya.
Kijk je uit dat je ex je niet laat doordraaien?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Tem het volgende:
Bedankt, ga ik weer in mijn gefrustreerde gescheiden mannen hokje zitten.
Zal even vertellen dat ze mijn ex is. Haal jij die citroen er even uit?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je ex je niet laat doordraaien?
maar zo is het vaak wel .. en zeker als die andere ook al weer een nieuwe verhouding heeft met "nieuwe" kinderen er bij waar het dus gewoon goed mee gaat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
De ouders hebben allebei schuld dat het zo ver is gekomen.
Inlevingsvermogen in de situatie van een vader die allerlei beschuldigingen om zijn oren krijgt en die langzaam zijn kinderen dreigt kwijt te raken omdat allerlei instanties zich bemoeien met je privéleven en een ex die de scheiding niet goed heeft verwerkt en je daarom op allerlei manieren probeert dwars te zitten om je kinderen te zien, is je kennelijk vreemd.
Sorry, ik denk dat zij daar beter bij kan. Ik ben te ver van je verwijderd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef Tem het volgende:
Zal even vertellen dat ze mijn ex is. Haal jij die citroen er even uit?
Dat ligt niet bij de school hoor.. die hebben wel plaatsen maar die zitten altijd vol. Dan nog heb je een probleem in de ochtenden. Hier met 105.000 inwoners 8 voorschoolse opvangplekken...quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Naschoolse opvang. Is heel normaal tegenwoordig.
Scherp.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, ik denk dat zij daar beter bij kan. Ik ben te ver van je verwijderd.
En dat is ook helemaal niet raar dat zij de kant van de vader kiest, want dat is haar geliefde en met de moeder heeft zij niets te maken. Zij hoort en ziet ook maar één kant. Dat er uberhaupt idioten zijn hier die hun beschuldigende vingertjes naar haar wijzen is al van de gekken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef RAVW het volgende:
Anders had die nieuwe vrouw ook wel een halt toegeroepen maar die is juist op zijn hand
Smoesjes smoesjes. Heb je geen echte argumenten meer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat ligt niet bij de school hoor.. die hebben wel plaatsen maar die zitten altijd vol. Dan nog heb je een probleem in de ochtenden. Hier met 105.000 inwoners 8 voorschoolse opvangplekken...
Daarnaast is het absurd kinderen in de opvang te dumpen terwijl er thuis een ouder smacht naar die kinderen.
maar ze trok niet aan de bel toen hij om 20:00 naar Luxemburg vertrok!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal niet raar dat zij de kant van de vader kiest, want dat is haar geliefde en met de moeder heeft zij niets te maken. Zij hoort en ziet ook maar één kant. Dat er uberhaupt idioten zijn hier die hun beschuldigende vingertjes naar haar wijzen is al van de gekken natuurlijk.
Zijn ergste nachtmerrie was dat hij z'n kinderen niet meer mocht zien, haar ergste nachtmerrie was dat hij zijn familiedrama dreigement zou uitvoeren, we weten wiens ergste nachtmerrie uitgekomen is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat dat ideaal is, of het beste voor de kinderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er zijn zat gescheiden gezinnen die dit ook doen, dus waarom het in dit geval niet zou kunnen ontgaat me? Als de kids naar school moeten dan sta je vroeger op en er zijn allerlei regelingen te treffen met bv. de school als beide ouders moeten werken. Flauwekul dus.
Ik en mijn ouders gingen vroeger ook altijd 's avonds laat op vakantie. Dit zegt echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
maar ze trok niet aan de bel toen hij om 20:00 naar Luxemburg vertrok!!!
ja maar ik weet ook dat als een alleenstaande moeder die een nieuwe man in huis haalt , dit niet snel zou doen als ze merkt dat die man "dingen" kan doen bij haar kidsquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal niet raar dat zij de kant van de vader kiest, want dat is haar geliefde en met de moeder heeft zij niets te maken. Zij hoort en ziet ook maar één kant. Dat er uberhaupt idioten zijn hier die hun beschuldigende vingertjes naar haar wijzen is al van de gekken natuurlijk.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd. Zoek hulp.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Gia het volgende:
Voor Esther, mocht je meelezen:
Mens denk toch na.
Als hij zijn eigen kinderen kan vermoorden uit wraak op zijn ex, had hij dat ook met de jouwe kunnen doen, als hij zichzelf niet van kant had gemaakt. Daar is niet veel meer voor nodig dan wat 'echtelijke' ruzies.
dit dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd. Zoek hulp.
Het was wél vreemd dat hij dat deed de avond vóór de bespreking met Jeugdzorg (en hij de volgende dag daar dus niet aanwezig zou zijn). Maar goed, wellicht wist mevrouw Kelder dat niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders gingen vroeger ook altijd 's avonds laat op vakantie. Dit zegt echt helemaal niets.
iemand 4 jaar lang zwart maken en rechtszaken aangaan , en hier bij ook nog eens doelbewust om je kinderen weg te halen bij je ex man ( dit omdat je het hem niet gunt ivm een nieuwe relatie )quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
En niet in een opwelling, maar nauwkeurig gepland, zodat het zo zwaar mogelijk zou zijn voor de moeder.
Speculatie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
iemand 4 jaar lang zwart maken en rechtszaken aangaan , en hier bij ook nog eens doelbewust om je kinderen weg te halen bij je ex man ( dit omdat je het hem niet gunt ivm een nieuwe relatie )
dat was zeker wel uit een opwelling ??
of misschien toch wel met voorbedachte raden
dus wat is het verschild , ook zij weet dat de kinderen aan het kortste eind zouden trekken uiteindelijk ....
Het is geen speculatie dat ze hem zwart maakte zonder enig bewijs, jarenlang.quote:
vaak wel de harde waarheidquote:
Je maakt jezelf nu wel erg belachelijk..quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het is geen speculatie dat ze hem zwart maakte zonder enig bewijs, jarenlang.
Helaas zijn alle vrouwen hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |