En dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het hele idee dat die moeder gewoon altijd terecht bang is geweest voor haar ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) mannetjes in dit topic niet eens op.
Ik lees niet echt dat de kinderen onveilig waren bij moeder, maar wel wat meekregen van de veelvuldige aangiftes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef WeezerButler het volgende:
Als je het artikel (goed) leest staat dat een hulpverlener concludeerde dat ze zich in beide gezinnen onveilig voelden. Dus ook niet bij moeder. En in een verslag van de Raad van kinderbescherming dat moeder haar lintjes uitzet bij de huisarts en andere hulpverleners.
Moderator waardige opmerking zeg. Wat een inzichtquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het hele idee dat die moeder gewoon altijd terecht bang is geweest voor haar ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) mannetjes in dit topic niet eens op.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:02 schreef Tem het volgende:
Wel typisch dat al die SBS moedertjes hier er nogal een redelijk simpele eendimensionale mening op nahouden.
Zeist - Vleuten is slechts een halfuur rijden. Die 50/50 regeling is makkelijk te doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:52 schreef Gia het volgende:
Voor de rest is een 50/50 regeling niet te doen met die afstand. Kinderen moeten tenslotte in hun eigen omgeving naar school.
Nu ben je een SBS wijfquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
Bizar. Het gebeurde alleen in het hoofd van moeder en haar familie ... Totdat de twee jongetjes door vaderlief vermoord werden. Maar dat komt door moeder. Bizar.
en dit. Ook erg knap om dat '(gefrustreerde?)' er bij te zetten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Moderator waardige opmerking zeg. Wat een inzicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Mijn man dreigt mijn kinderen te vermoorden' x tig keer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef WeezerButler het volgende:
Het hele idee dat die vader gewoon altijd terecht bang is geweest dat zijn ergste nachtmerrie waarheid zou kunnen worden dankzij zijn ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) huisvrouwtjes in dit topic niet eens op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Cool! Nog even en ik ben een moeder. Die het huishouden bestiert. Wel mooi. Al die onderhuidse frustratie.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het hele idee dat die vader gewoon altijd terecht bang is geweest dat zijn ergste nachtmerrie waarheid zou kunnen worden dankzij zijn ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) huisvrouwtjes in dit topic niet eens op.
Het is dan ook een hoogstaand topic. Meehuilen zul je!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Correct, jij doet er ook leuk aan mee trouwens.
Nee, jij dan en al die frustie mannetjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Pa of Esther brengen en halen de kinderen? Hoe combineren zij dat met werk en haar kinderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zeist - Vleuten is slechts een halfuur rijden. Die 50/50 regeling is makkelijk te doen.
Terecht bang dat hij zijn eigen kroost zou vermoorden uit onmacht? Tenminste, ik kan me voor een ouder niet echt een ergere nachtmerrie voorstellen dat je eigen kinderen vermoorden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het hele idee dat die vader gewoon altijd terecht bang is geweest dat zijn ergste nachtmerrie waarheid zou kunnen worden dankzij zijn ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) huisvrouwtjes in dit topic niet eens op.
Jij jankt voornamelijk mee met al die simpele wijven die geen enkele kritiek uiten op de moeder. Vorige deel was nog wel aardig maar dit is gewoon zielig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is dan ook een hoogstaand topic. Meehuilen zul je!
En als je dat niet doet ben je een SBS wijf
Oh jawel. Als je ex ze vermoordt. Omdat hij doordraait.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:02 schreef Copycat het volgende:
Terecht bang dat hij zijn eigen kroost zou vermoorden uit onmacht? Tenminste, ik kan me voor een ouder niet echt een ergere nachtmerrie voorstellen dat je eigen kinderen vermoorden.
En dat idee in zijn hoofd is voldoende om zijn kinderen waar hij zogenaamd zoveel van houdt te vermoorden? Meen je dat? Dus moeders die door hun exen steeds weer bedreigd worden met het vermoorden van hun kinderen meten gewoon hun muilen houden? Ja en amen knikken? Vooral geen hulp zoeken? Want dan drijven zij hun ex tot het uitvoeren van zijn bedreigingen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Er zijn zat gescheiden gezinnen die dit ook doen, dus waarom het in dit geval niet zou kunnen ontgaat me? Als de kids naar school moeten dan sta je vroeger op en er zijn allerlei regelingen te treffen met bv. de school als beide ouders moeten werken. Flauwekul dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Pa of Esther brengen en halen de kinderen? Hoe combineren zou dat met werk en haar kinderen.
Sorry hoor, maar kinderen op die leeftijd moeten op de fiets naar school kunnen en kunnen afspreken na school. Dan zijn ze het gelukkigst. Ouders moeten er samen naar streven de kinderen zo'n normaal mogelijke jeugd te bezorgen.
Dat houdt het overzichtelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef Copycat het volgende:
Simpele wijven. Hoe simpel ben je als je in zulke hokjes denkt.
Tja. Als jij dat in al je kortzichtigheid nodig hebt, more power to ya.quote:
Hee! Die is nieuw. Welke regelingen zijn er met school te treffen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Er zijn zat gescheiden gezinnen die dit ook doen, dus waarom het in dit geval niet zou kunnen ontgaat me? Als de kids naar school moeten dan sta je vroeger op en er zijn allerlei regelingen te treffen met bv. de school als beide ouders moeten werken. Flauwekul dus.
terecht bang ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De ouders hebben allebei schuld dat het zo ver is gekomen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat idee in zijn hoofd is voldoende om zijn kinderen waar hij zogenaamd zoveel van houdt te vermoorden? Meen je dat? Dus moeders die door hun exen steeds weer bedreigd worden met het vermoorden van hun kinderen meten gewoon hun muilen houden? Ja en amen knikken? Vooral geen hulp zoeken? Want dan drijven zij hun ex tot het uitvoeren van zijn bedreigingen?
Dat jij jezelf nog aan kan kijken in de spiegel zeg.
Naschoolse opvang. Is heel normaal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hee! Die is nieuw. Welke regelingen zijn er met school te treffen?
Ze hadden al 4 jaar co-ouderschap, dus er was heus wel iets geregeld. Nieuwe regeling was nog niet ingegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hee! Die is nieuw. Welke regelingen zijn er met school te treffen?
Bedankt, ga ik weer in mijn gefrustreerde gescheiden mannen hokje zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja. Als jij dat in al je kortzichtigheid nodig hebt, more power to ya.
Kijk je uit dat je ex je niet laat doordraaien?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Tem het volgende:
Bedankt, ga ik weer in mijn gefrustreerde gescheiden mannen hokje zitten.
Zal even vertellen dat ze mijn ex is. Haal jij die citroen er even uit?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je ex je niet laat doordraaien?
maar zo is het vaak wel .. en zeker als die andere ook al weer een nieuwe verhouding heeft met "nieuwe" kinderen er bij waar het dus gewoon goed mee gaat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
De ouders hebben allebei schuld dat het zo ver is gekomen.
Inlevingsvermogen in de situatie van een vader die allerlei beschuldigingen om zijn oren krijgt en die langzaam zijn kinderen dreigt kwijt te raken omdat allerlei instanties zich bemoeien met je privéleven en een ex die de scheiding niet goed heeft verwerkt en je daarom op allerlei manieren probeert dwars te zitten om je kinderen te zien, is je kennelijk vreemd.
Sorry, ik denk dat zij daar beter bij kan. Ik ben te ver van je verwijderd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef Tem het volgende:
Zal even vertellen dat ze mijn ex is. Haal jij die citroen er even uit?
Dat ligt niet bij de school hoor.. die hebben wel plaatsen maar die zitten altijd vol. Dan nog heb je een probleem in de ochtenden. Hier met 105.000 inwoners 8 voorschoolse opvangplekken...quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Naschoolse opvang. Is heel normaal tegenwoordig.
Scherp.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, ik denk dat zij daar beter bij kan. Ik ben te ver van je verwijderd.
En dat is ook helemaal niet raar dat zij de kant van de vader kiest, want dat is haar geliefde en met de moeder heeft zij niets te maken. Zij hoort en ziet ook maar één kant. Dat er uberhaupt idioten zijn hier die hun beschuldigende vingertjes naar haar wijzen is al van de gekken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef RAVW het volgende:
Anders had die nieuwe vrouw ook wel een halt toegeroepen maar die is juist op zijn hand
Smoesjes smoesjes. Heb je geen echte argumenten meer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat ligt niet bij de school hoor.. die hebben wel plaatsen maar die zitten altijd vol. Dan nog heb je een probleem in de ochtenden. Hier met 105.000 inwoners 8 voorschoolse opvangplekken...
Daarnaast is het absurd kinderen in de opvang te dumpen terwijl er thuis een ouder smacht naar die kinderen.
maar ze trok niet aan de bel toen hij om 20:00 naar Luxemburg vertrok!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal niet raar dat zij de kant van de vader kiest, want dat is haar geliefde en met de moeder heeft zij niets te maken. Zij hoort en ziet ook maar één kant. Dat er uberhaupt idioten zijn hier die hun beschuldigende vingertjes naar haar wijzen is al van de gekken natuurlijk.
Zijn ergste nachtmerrie was dat hij z'n kinderen niet meer mocht zien, haar ergste nachtmerrie was dat hij zijn familiedrama dreigement zou uitvoeren, we weten wiens ergste nachtmerrie uitgekomen is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat dat ideaal is, of het beste voor de kinderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er zijn zat gescheiden gezinnen die dit ook doen, dus waarom het in dit geval niet zou kunnen ontgaat me? Als de kids naar school moeten dan sta je vroeger op en er zijn allerlei regelingen te treffen met bv. de school als beide ouders moeten werken. Flauwekul dus.
Ik en mijn ouders gingen vroeger ook altijd 's avonds laat op vakantie. Dit zegt echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
maar ze trok niet aan de bel toen hij om 20:00 naar Luxemburg vertrok!!!
ja maar ik weet ook dat als een alleenstaande moeder die een nieuwe man in huis haalt , dit niet snel zou doen als ze merkt dat die man "dingen" kan doen bij haar kidsquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal niet raar dat zij de kant van de vader kiest, want dat is haar geliefde en met de moeder heeft zij niets te maken. Zij hoort en ziet ook maar één kant. Dat er uberhaupt idioten zijn hier die hun beschuldigende vingertjes naar haar wijzen is al van de gekken natuurlijk.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd. Zoek hulp.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Gia het volgende:
Voor Esther, mocht je meelezen:
Mens denk toch na.
Als hij zijn eigen kinderen kan vermoorden uit wraak op zijn ex, had hij dat ook met de jouwe kunnen doen, als hij zichzelf niet van kant had gemaakt. Daar is niet veel meer voor nodig dan wat 'echtelijke' ruzies.
dit dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd. Zoek hulp.
Het was wél vreemd dat hij dat deed de avond vóór de bespreking met Jeugdzorg (en hij de volgende dag daar dus niet aanwezig zou zijn). Maar goed, wellicht wist mevrouw Kelder dat niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders gingen vroeger ook altijd 's avonds laat op vakantie. Dit zegt echt helemaal niets.
iemand 4 jaar lang zwart maken en rechtszaken aangaan , en hier bij ook nog eens doelbewust om je kinderen weg te halen bij je ex man ( dit omdat je het hem niet gunt ivm een nieuwe relatie )quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
En niet in een opwelling, maar nauwkeurig gepland, zodat het zo zwaar mogelijk zou zijn voor de moeder.
Speculatie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
iemand 4 jaar lang zwart maken en rechtszaken aangaan , en hier bij ook nog eens doelbewust om je kinderen weg te halen bij je ex man ( dit omdat je het hem niet gunt ivm een nieuwe relatie )
dat was zeker wel uit een opwelling ??
of misschien toch wel met voorbedachte raden
dus wat is het verschild , ook zij weet dat de kinderen aan het kortste eind zouden trekken uiteindelijk ....
Het is geen speculatie dat ze hem zwart maakte zonder enig bewijs, jarenlang.quote:
vaak wel de harde waarheidquote:
Je maakt jezelf nu wel erg belachelijk..quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het is geen speculatie dat ze hem zwart maakte zonder enig bewijs, jarenlang.
Helaas zijn alle vrouwen hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |