Je ex ?quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik ben paar weken terug nog rond die tijd die richting op gegaan. Ga je nu de lijken zoeken?
En ook gewoon een halve dag niet bereikbaar! Dit is gewoon keihard bewijs manquote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En gewoon de dag erna bellen he !! En Esther had het gewoon niet door !! Nog steeds niet !! Kijkt ze nooit CSI ofzow?!
Ligt eraan, had je spanbanden mee?quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik ben paar weken terug nog rond die tijd die richting op gegaan. Ga je nu de lijken zoeken?
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen een schopquote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan, had je spanbanden mee?
Bizar dat Esther geen actie ondernam, haar eigen leven was blijkbaar belangrijker dan deze jochiesquote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En ook gewoon een halve dag niet bereikbaar! Dit is gewoon keihard bewijs man
Tja, als die vader niet zo diep gezonken was, had ik met je mee kunnen lachen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En ook gewoon een halve dag niet bereikbaar! Dit is gewoon keihard bewijs man
Denk dat idereen het wel met je eens is dat het diep triest is.quote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, als die vader niet zo diep gezonken was, had ik met je mee kunnen lachen.
Vertrek om 9:30 - je bent een vakantievierende paquote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef ejfaar het volgende:
Wel vreemd dat als hij dus overdag was vertrokken en de middag in een hotel was verbleven, dit totaal niet verdacht geweest zou zijn
Luxemburg is 3,5 uur zonder file/stoplichten en zonder rustpauzequote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ongeveer ja.
1 ½ uur grens Zuid-Limburg.
Dan via Luik naar Bastogne, daar Luxemburg in, naar die dam in de Sure/Sauer, ook ongeveer 1 ½ uur.
Met twee pauzes van kwartier 3 ½ uur tops.
Bewijs, ik zeg het je!quote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertrek om 9:30 - je bent een vakantievierende pa
Vertrek om 20:00 - je bent een psychopathische kindermoordenaar
Oh, dacht dat je hem als slachtoffer zag. Nee, je (irritante) mening in deze situatie staat mij niet aan, wordt hem dus niet meer.quote:Op maandag 23 december 2013 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn we het toch wel ergens over eens. Neuken dan maar ?
/flauw
quote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
neeIk mag jou niet, dat je zulke 'grappen' maakt alleen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gevoel is wederzijdsquote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik mag jou niet, dat je zulke 'grappen' maakt alleen al
Heb je daar vaak last van, dat mensen je niet mogen?quote:
Je denkt een hoop verkeerde dingen over mij.quote:Op maandag 23 december 2013 22:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je hem als slachtoffer zag. Nee, je (irritante) mening in deze situatie staat mij niet aan, wordt hem dus niet meer.
Hihi.
Eigenlijk totaal niet nee. Laura.b geeft ook af op mensen met een mbo of lager. Ze mag dus heel veel mensen nietquote:Op maandag 23 december 2013 22:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je daar vaak last van, dat mensen je niet mogen?
Jij wel, met je 56 pareltjesquote:Op maandag 23 december 2013 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou en. Jij bent sowieso geen leuke user.
Is ze zo oppervlakkig ja?quote:Op maandag 23 december 2013 22:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Eigenlijk totaal niet nee. Laura.b geeft ook af op mensen met een mbo of lager. Ze mag dus heel veel mensen niet
Ja sorry ik val altijd als een blok voor kutkloons van reguliere users.quote:Op maandag 23 december 2013 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan dat getortel ergens ander? Tindr of zo?
Oké baas. Heb je al bans aangevraagd voor de doodverwensingen van TS of moeten we hem in FB aangeven?quote:Op maandag 23 december 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
PoezeligDing heeft wel gelijk hoor.
Tindr of Tinder, zo'n dating-appquote:Op maandag 23 december 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat tindr is.
Op je scootertje ja.quote:Op maandag 23 december 2013 22:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Luxemburg is 3,5 uur zonder file/stoplichten en zonder rustpauze
Niet nodig.quote:Op maandag 23 december 2013 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oké baas. Heb je al bans aangevraagd voor de doodverwensingen van TS of moeten we hem in FB aangeven?
Houden zo, alleen sletjes weten wat dat inhoudt.quote:Op maandag 23 december 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat tindr is.
Donequote:Op maandag 23 december 2013 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oké baas. Heb je al bans aangevraagd voor de doodverwensingen van TS of moeten we hem in FB aangeven?
Als je 180 rijdt. Cowboyverhaaltjes...quote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga weg, woon in zuidwesten ben binnen 2 uur in Luxemburg, met wind tegen.
Joh, jij rekent de files rond Utrecht en Eindhoven mee.quote:Op maandag 23 december 2013 22:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je 180 rijdt. Cowboyverhaaltjes...
Ik reken geen enkele file mee. Voer maar in op je navigatie.quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, jij rekent de files rond Utrecht en Eindhoven mee.
Die heb je niet om 8 uur 's avonds of 8 uur 's ochtends.
Volgens de ANWB routeplanner is het met een vertrek om 20.00 uur 3 uur en 51 minuten van Utrecht naar Luxemburg stad.quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, jij rekent de files rond Utrecht en Eindhoven mee.
Die heb je niet om 8 uur 's avonds of 8 uur 's ochtends.
O, nee, ja, je hebt gelijk, toen wij in de jaren 70 op vakantie naar Luxemburg gingen vanuit Zeeuws-Vlaanderen, deden we er 4 uur over idd, maar die Volkswagenbus reed niet harder dan 100 km p/u idd.quote:Op maandag 23 december 2013 22:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je 180 rijdt. Cowboyverhaaltjes...
Maar die dam ligt niet in Luxemburg stad. Bij Bastogne afslaan naar Luxemburg en dan naar Esch/Sure (15km).quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de ANWB routeplanner is het met een vertrek om 20.00 uur 's avonds 3 uur en 51 minuten van Utrecht naar Luxemburg stad.
3,5 uur volgens googlemaps met huidig verkeer (geen files dus) exclusief pauzesquote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar die dam ligt niet in Luxemburg stad. Bij Bastogne afslaan naar Luxemburg en dan naar Esch/Sure (15km).
Met pauzes zoals ik zei 3 uur.
Dat zei ik dan toch? Met pauzes weliswaar.quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
3,5 uur volgens googlemaps met huidig verkeer (geen files dus) exclusief pauzes
quote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zei ik dan toch? Met pauzes weliswaar.
quote:
De routerplanner geeft 3 uur 27 minuten reistijd, zonder pauzes.quote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar die dam ligt niet in Luxemburg stad. Bij Bastogne afslaan naar Luxemburg en dan naar Esch/Sure (15km).
Met pauzes zoals ik zei 3,5 uur.
Dan zijn ze fout, is inclusief pauzes.quote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De routerplanner geeft 3 uur 27 minuten reistijd, zonder pauzes.
Wel heel relevant overigensquote:Op maandag 23 december 2013 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zijn ze fout, is inclusief pauzes.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat dit mishandeling is?quote:Op maandag 23 december 2013 21:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is het wel, en als jij dat met je kinderen doet dan spoor je niet. Of met je vrouw, of met wie dan ook.
En ze noemt ze nog wel zo liefdevol 'Ruub' en 'Juul'. *ril*quote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef Scorpie het volgende:
Bizar dat Esther geen actie ondernam, haar eigen leven was blijkbaar belangrijker dan deze jochiesze hadden nog kunnen levuh!!
Waarom dat gevit op Esther? Zij is toch ook slachtoffer in deze?quote:Op maandag 23 december 2013 23:48 schreef Gia het volgende:
[..]
En ze noemt ze nog wel zo liefdevol 'Ruub' en 'Juul'. *ril*
tis watquote:Op maandag 23 december 2013 23:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zij en haar kinderen leven toch nog.quote:Op maandag 23 december 2013 23:50 schreef eight het volgende:
Waarom dat gevit op Esther? Zij is toch ook slachtoffer in deze?
Als ze ze eens in de twee weken ziet.quote:Op maandag 23 december 2013 23:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Is je inlevingsvermogen nu écht zo slecht?quote:Op maandag 23 december 2013 23:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zij en haar kinderen leven toch nog.
Zolang de kant van hun verhaal op waarheid berust is er niets mis mee.quote:Esther is hier ook helemaal niet schuldig aan. Ze zou er alleen goed aan doen om Iris niet in het openbaar te beschuldigen, alsof zij Jeroen hier toe gedreven had.
Ik krijg de kriebels van 'Saab' als een kind Sabine heet, e.d.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:00 schreef capricia het volgende:
Als ze ze eens in de twee weken ziet.
Op mij komt het over als modder gooien en nawijzen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef eight het volgende:
Zolang de kant van hun verhaal op waarheid berust is er niets mis mee.
Ze komt iig. helder en genuanceerd over.
Zij mag niet haar verhaal doen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Op mij komt het over als modder gooien en nawijzen.
Ik snap sws niet waarom iedereen maar z'n verhaal in de krant moet doen.quote:
Waarom in de krant? Waarom überhaupt in het openbaar? Wat wil ze daarmee bereiken of bewerkstelligen?quote:
Niet de keuze van die vrouw wrs.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef capricia het volgende:
Vind het trouwens ook naar dat dit stuk net voor kerst gepubliceerd wordt. Mensen die overledenen missen, hebben het nu juist extra zwaar.
Waarom had het niet twee weken later kunnen verschijnen?
Al met al niet echt respectvol. Maar smakeloosheid is geen misdaad.
Some sort of closure?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom in de krant? Waarom überhaupt in het openbaar? Wat wil ze daarmee bereiken of bewerkstelligen?
Waarom überhaupt? Omdat er tot op heden nog geen reactie vanuit vader kamp over de voorgeschiedenis kwam. Artikel is enkele weken aan gewerkt. Alle documentatie is (waar mogelijk) door de redactie gecheckt. Artikel vervolgens aan moeder Iris voorgelegd. Die er aan via haar advocaat op heeft gereageerd. A.D. bepaalde de datum van uitgave.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom in de krant? Waarom überhaupt in het openbaar? Wat wil ze daarmee bereiken of bewerkstelligen?
En als het een maand later was geweest waren de kinderen jarig. Weer een maand later een achterneef. Zo is er altijd wel wat te verzinnen waarom de timing niet goed zou zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:35 schreef Leandra het volgende:
Dat het tussen Sinterklaas en Kerst gepuliceerd werd moet ze wel geweten hebben.
Maar ze had natuurlijk geen enkel recht van spreken, want tja, wie is ze nou helemaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:12 schreef zolderraam het volgende:
[..]
En als het een maand later was geweest waren de kinderen jarig. Weer een maand later een achterneef. Zo is er altijd wel wat te verzinnen waarom de timing niet goed zou zijn.
Afgaan op wat sensatieverhalen die allesbehalve betrouwbaar zijn lijkt me niet echt een goed uitgangspunt om veranderingen door te willen voeren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:43 schreef Ticootje het volgende:
Het is op zich niet verkeerd dat er weer eens een verhaal naar buiten komt hoe jeugdzorg en alle instanties en hulpverleners gewoon weer falen door langs elkaar heen te werken. Dat daar echt heel erg nodig een flinke verandering moet komen moet wel eens duidelijk worden.
Nou ja, er lijkt toch voldoende bewijs in het papieren dossier te vinden dat er toch een vorm van waarheid in zit dat er door veel instanties wordt bemoeit maar dat hoe meer zich ermee bemoeien, hoe erger het eigenlijk wordt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Afgaan op wat sensatieverhalen die allesbehalve betrouwbaar zijn lijkt me niet echt een goed uitgangspunt om veranderingen door te willen voeren.
Dat zeer zeker. Maar dat heeft weinig te maken met Jeugdzorg, meer met de versnippering van de zorg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, er lijkt toch voldoende bewijs in het papieren dossier te vinden dat er toch een vorm van waarheid in zit dat er door veel instanties wordt bemoeit maar dat hoe meer zich ermee bemoeien, hoe erger het eigenlijk wordt.
Ja maar wat leveren die onderzoeken nu op… Hoeveel drama's hebben we al niet gehad?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef Copycat het volgende:
Er is toch al een onderzoek geweest:
http://www.rijksoverheid.(...)n-twee-kinderen.html
Tja, als we alles en iedereen in een potje met een etiketje erop zouden kunnen stoppen ... Maar een onderzoek lijkt me meer gefundeerd dan een persoonlijke, gekleurde bril.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:05 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar wat leveren die onderzoeken nu op… Hoeveel drama's hebben we al niet gehad?
Ja, tuurlijk is het niet zo makkelijk dat je elk gezin meteen in een hokje kunt plaatsen en meteen een goede inschatting kunt maken. Maar het is toch van de zotte dat er bij 1 gezin 10 instanties betrokken zijn? En geen van die instanties de centrale regie heeft?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, als we alles en iedereen in een potje met een etiketje erop zouden kunnen stoppen ... Maar een onderzoek lijkt me meer gefundeerd dan een persoonlijke, gekleurde bril.
Wat is t.a.s.?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:16 schreef erodome het volgende:
En dan ook nog zulke verschillende meningen van instantie's, het bjz die zegt geen spoedeisende hulp, maar t.a.s. zegt wel acuut gevaar.
Dat maakt al helemaal dat er lastig uit te komen is wat nu waar is.
Wie schakelt dat in?quote:
Is dat echt zo? Ik denk namelijk dat zoiets weer wordt ingeschakeld door een andere instantie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bezorgde moeders die in een vechtscheiding liggen over het algemeen.
BJZ in september 2012.quote:
quote:Intussen laat Bureau Jeugdzorg de instantie Timon Ambulante Spoedhulp een ‘veiligheidsplan’ voor het gezin opstellen in het kader van “het traject Signs of Safety”. Doel van dit traject is „een samenwerkingsrelatie op te bouwen met gezinnen waar (mogelijk) sprake is van kindermishandeling”, blijkt uit een document van het Nederlands Jeugdinstituut (NJI).
quote:De hulpverleners schatten de veiligheid in het gezin inmiddels verschillend in. In het ‘verzoek tot onderzoek’ van Bureau Jeugdzorg aan de Raad voor de Kinderbescherming wordt de vraag gesteld of de melding spoedeisend is. “Nee”, luidt het antwoord. Maar als de Kinderbescherming Timon Ambulante Spoedhulp consulteert, krijgt het een rapport toegezonden waarin staat dat er “sprake is van een acute bedreiging van de veiligheid van een of meer gezinsleden”.
De politie neemt de aangifte van de moeder serieus. De Kinderbescherming krijgt in april van de politie te horen dat zij “binnen twee weken vader zullen gaan oproepen om te worden gehoord als verdachte”. En: “Zoals de zaak nu ligt, zal het dossier uiteindelijk worden ingestuurd aan justitie.”
Zo staat het in het rapport van de Raad voor de Kinderbescherming, die besluit de kinderen onder toezicht te plaatsen om een “stabiele, voorspelbare en rustige opvoedsituatie” te creëren. Het rapport wordt beide ouders toegestuurd op 22 april. Er wordt een afspraak gepland op 25 april om het te bespreken. De vader laat weten dan niet te kunnen. Op de dag van de nieuwe afspraak, op 7 mei, wordt zijn lichaam gevonden in een recreatiegebied in Doorn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:36 schreef erodome het volgende:
[..]
BJZ in september 2012.
In het eindrapport op 22 april staat dat het bjz en de tas verschillende meningen laten horen.
[..]
Ok dus kinderbescherming schakelt beiden instanties in die beiden een andere conclusie trekken?
[..]
Het bjz heeft de tas ingeschakeld, maar op ten duur geeft het bjz het over aan de kinderbescherming die een rapport maakt waar die ondertoezichtstelling vandaan komt. Voor dat rapport maakt de kinderbescherming gebruik van de verschillende bronnen waar dat gezin mee te maken heeft gehad.quote:
hier een samenvatting van het AD over dit rapportquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef Copycat het volgende:
Er is toch al een onderzoek geweest:
http://www.rijksoverheid.(...)n-twee-kinderen.html
Ik vind het ook wel een gekleurd stuk eigenlijk…quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef zolderraam het volgende:
[..]
hier een samenvatting van het AD over dit rapport
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)iet-mishandeld.dhtml
Denk dat in dit specifieke geval doorlezen wel van belang is om te begrijpen dat vader vaak te laat of niet werd geïnformeerd. Diverse zaken werden hem door moeder of schoonvader ten laste gelegd. Huiselijk geweld blijkt uiteindelijk nooit bewezen. Instanties spreken mekaar tegen, en bij gebrek aan mandaat neemt geen 1 neemt de regie in handen. Uiteindelijk wordt er dan (voor de rust van de kinderen) het besluit genomen dat vader ze nog maar 1x keer per 2 weken een weekend mag zien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:18 schreef Ouder1 het volgende:
Ik ben op bladzijde 4 gestopt met lezen. We blijven maar hameren op details terwijl die in deze zaak eigenlijk helemaal niet zo relevant zijn. We zouden dit hele incident in een grotere context moeten plaatsen.
Als een buitenstaander er tussen was gaan staan en beide ouders uit elkaar had gehouden ipv hen juist steeds weer afhankelijk maken van elkaar.. dan waren deze problemen er helemaal niet geweest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:37 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Denk dat in dit specifieke geval doorlezen wel van belang is om te begrijpen dat vader vaak te laat of niet werd geïnformeerd. Diverse zaken werden hem door moeder of schoonvader ten laste gelegd. Huiselijk geweld blijkt uiteindelijk nooit bewezen. Instanties spreken mekaar tegen, en bij gebrek aan mandaat neemt geen 1 neemt de regie in handen. Uiteindelijk wordt er dan (voor de rust van de kinderen) het besluit genomen dat vader ze nog maar 1x keer per 2 weken een weekend mag zien.
Er waren juist teveel buitenstaanders die zich hiermee bemoeiden. 10 instantiesquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als een buitenstaander er tussen was gaan staan en beide ouders uit elkaar had gehouden ipv hen juist steeds weer afhankelijk maken van elkaar.. dan waren deze problemen er helemaal niet geweest.
Er stond niemand tussen; instanties willen er juist alles aan doen om ouders om één tafel, door één deur te krijgen. En dat kan soms gewoon niet. Doordrammen maakt de zaak dan alleen erger.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er waren juist teveel buitenstaanders die zich hiermee bemoeiden. 10 instanties
Dat hebben 10 instanties geprobeerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als een buitenstaander er tussen was gaan staan en beide ouders uit elkaar had gehouden ipv hen juist steeds weer afhankelijk maken van elkaar.. dan waren deze problemen er helemaal niet geweest.
Nope. Ze hebben geprobeerd de ouders aan één tafel en door één deur te krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hebben 10 instanties geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |