Je ex ?quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik ben paar weken terug nog rond die tijd die richting op gegaan. Ga je nu de lijken zoeken?
En ook gewoon een halve dag niet bereikbaar! Dit is gewoon keihard bewijs manquote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En gewoon de dag erna bellen he !! En Esther had het gewoon niet door !! Nog steeds niet !! Kijkt ze nooit CSI ofzow?!
Ligt eraan, had je spanbanden mee?quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik ben paar weken terug nog rond die tijd die richting op gegaan. Ga je nu de lijken zoeken?
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen een schopquote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan, had je spanbanden mee?
Bizar dat Esther geen actie ondernam, haar eigen leven was blijkbaar belangrijker dan deze jochiesquote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En ook gewoon een halve dag niet bereikbaar! Dit is gewoon keihard bewijs man
Tja, als die vader niet zo diep gezonken was, had ik met je mee kunnen lachen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En ook gewoon een halve dag niet bereikbaar! Dit is gewoon keihard bewijs man
Denk dat idereen het wel met je eens is dat het diep triest is.quote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, als die vader niet zo diep gezonken was, had ik met je mee kunnen lachen.
Vertrek om 9:30 - je bent een vakantievierende paquote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef ejfaar het volgende:
Wel vreemd dat als hij dus overdag was vertrokken en de middag in een hotel was verbleven, dit totaal niet verdacht geweest zou zijn
Luxemburg is 3,5 uur zonder file/stoplichten en zonder rustpauzequote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ongeveer ja.
1 ½ uur grens Zuid-Limburg.
Dan via Luik naar Bastogne, daar Luxemburg in, naar die dam in de Sure/Sauer, ook ongeveer 1 ½ uur.
Met twee pauzes van kwartier 3 ½ uur tops.
Bewijs, ik zeg het je!quote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertrek om 9:30 - je bent een vakantievierende pa
Vertrek om 20:00 - je bent een psychopathische kindermoordenaar
Oh, dacht dat je hem als slachtoffer zag. Nee, je (irritante) mening in deze situatie staat mij niet aan, wordt hem dus niet meer.quote:Op maandag 23 december 2013 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn we het toch wel ergens over eens. Neuken dan maar ?
/flauw
quote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
neeIk mag jou niet, dat je zulke 'grappen' maakt alleen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gevoel is wederzijdsquote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik mag jou niet, dat je zulke 'grappen' maakt alleen al
Heb je daar vaak last van, dat mensen je niet mogen?quote:
Je denkt een hoop verkeerde dingen over mij.quote:Op maandag 23 december 2013 22:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je hem als slachtoffer zag. Nee, je (irritante) mening in deze situatie staat mij niet aan, wordt hem dus niet meer.
Hihi.
Eigenlijk totaal niet nee. Laura.b geeft ook af op mensen met een mbo of lager. Ze mag dus heel veel mensen nietquote:Op maandag 23 december 2013 22:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je daar vaak last van, dat mensen je niet mogen?
Jij wel, met je 56 pareltjesquote:Op maandag 23 december 2013 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou en. Jij bent sowieso geen leuke user.
Is ze zo oppervlakkig ja?quote:Op maandag 23 december 2013 22:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Eigenlijk totaal niet nee. Laura.b geeft ook af op mensen met een mbo of lager. Ze mag dus heel veel mensen niet
Ja sorry ik val altijd als een blok voor kutkloons van reguliere users.quote:Op maandag 23 december 2013 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan dat getortel ergens ander? Tindr of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |