dat hoofd idd..quote:Op maandag 23 december 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is net een transexueel
quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ik hang er ook geen oordeel aan vast ofzo hoor.
16 denk ik.quote:
Mooi plaatjequote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Clasie is idd een eenvoudig werkertje.
Al vergeleek menig Feyenoorder hem 2 seizoenen geleden met Xavi.
Heb je nog zo'n plaatje?quote:
Jordy Clasie en Ricky van Haaren, de Xavi en Iniesta van Feyenoord.quote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ricky van Haaren niet.quote:Op maandag 23 december 2013 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jordy Clasie en Ricky van Haaren, de Xavi en Iniesta van Feyenoord.
Excelsior.quote:Op maandag 23 december 2013 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oja dat was ook treurigquote:Op maandag 23 december 2013 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ga nou niet lope zeike GGMMquote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Deze manquote:Op maandag 23 december 2013 21:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die rooie achter Wilfred.
Ik ben verliefd
Van Haaren toch nietquote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo noemden ze zichzelf in een interview met VI. Zelden zo gelachen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-met-Feyenoord.dhtmlquote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Haaren toch nietClasie en ..
Doe ik ook niet. Ik licht gewoon uit hoe grappig het is dat sommige spelers soms helemaal overschat worden.quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga nou niet lope zeike GGMM
Singhquote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Haaren toch nietClasie en ..
Schandalig dat ze er het er niet over hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Riedewald zou eigenlijk gelijk bovenaan het klassement moeten staan.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-met-Feyenoord.dhtml
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.quote:Op maandag 23 december 2013 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig dat ze er het er niet over hebben.
Vallala ballla en mallal worden wel besproken.
Studio-PSV weer
Ze hebben het over de wereldkampioenschappen Call of Duty in Tokio hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
"Goeie speler", Boskamp heeft het ook in de reclame over voetbal.
xDquote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht.
Grappig.quote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
Die wou ik zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht.AJ
quote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met wat efebofilie.quote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nice alleen volgens vele is ze 14.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And maybe, the best of Europe!quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef n00b13 het volgende:
We are the best of london
we are the best of engeland
we are zelfs the best of united kingeddom
quote:Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ziet er leuk uit iddquote:Op maandag 23 december 2013 21:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die rooie achter Wilfred.
Ik ben verliefd
quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef n00b13 het volgende:
We are the best of london
We are the best of England
We are zelfs even the best of the United Kingdom
4-quote:Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef KingRoland het volgende:
En die rooie achter Johan dan?
cijfer?
1,2-quote:Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef KingRoland het volgende:
En die rooie achter Johan dan?
cijfer?
Ze lijkt op Karinaquote:
6- maximaalquote:
Het stormt behoorlijk jaquote:
Oh sorryquote:
ADO niet, Utrecht is zeer wisselvallig, soms goed, soms dramatisch.quote:
Gebrek aan beterquote:
picsquote:Op maandag 23 december 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee en het lijkt echt voor geen meter hoor
Ja deze is van het panterjassentopicquote:Op maandag 23 december 2013 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Oh karina je hebt je foto veranderd
Deze is een beetje onherkenbaar
Nou oke.... ik vind toch wel een beetje hoorquote:Op maandag 23 december 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee en het lijkt echt voor geen meter hoor
Begrijpelijk, zou jij het leuk vinden als je op de Dam loopt en al die Fok! zolderkamerautisten komen nog sneller op je af dan die duiven?quote:Op maandag 23 december 2013 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Oh karina je hebt je foto veranderd
Deze is een beetje onherkenbaar
Linkquote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja deze is van het panterjassentopic
Hm, gewaagdquote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja deze is van het panterjassentopic
Misschien houdt ze wel van de nodige aandachtquote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zou jij het leuk vinden als je op de Dam loopt en al die Fok! zolderkamerautisten komen nog sneller op je af dan die duiven?
Nu de zalm nogquote:
Zolderkamerautisten komen daar nietquote:Op maandag 23 december 2013 21:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zou jij het leuk vinden als je op de Dam loopt en al die Fok! zolderkamerautisten komen nog sneller op je af dan die duiven?
Een paar keer per jaar welquote:Op maandag 23 december 2013 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolderkamerautisten komen daar niet
quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
ONZ / Bazenochtendjas van de Zeeman #2 swag
[..]
[..]
Voorzichtig uitgedrukt.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Dirk Stouten naast Willem v Hanegem
WAARDELOOS, WAARDELOOS, WAARDELOOS
Die gozer heeft nooit verdedigende middenvelder gespeeld.quote:Op maandag 23 december 2013 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Dirk Stouten naast Willem v Hanegem
WAARDELOOS, WAARDELOOS, WAARDELOOS
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Was te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Johans kwaliteitsmuziekquote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
de plum plum jenka
deze snap ik niet
Kutnummer.quote:
Ok, nog nooit van gehoord, maargoed wsl heb ik het historisch besef van een kleuter.quote:
De neef van Henk Timmerquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Is deze man met zijn kin op een keukenmes gevallen?
Marco T. VI-redacteur.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat Koert in zijn voorhoofd heeft, heeft deze kerel in z'n kin.
Zijn we ook niet gewend van jou, dan moet het wel heel erg zijnquote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké, bek houden over Heerenveen. Mijn excuses voor dit taalgebruik maar het moest gezegd worden
Perfecte schoonzoon he. Ik schaam mij ook wel enigszins voor mijn post, een note zou op zijn plek zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn we ook niet gewend van jou, dan moet het wel heel erg zijn
Done.quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Perfecte schoonzoon he. Ik schaam mij ook wel enigszins voor mijn post, een note zou op zijn plek zijn.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dat was ons nog niet opgevallen.
Mij wel andersquote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dat was ons nog niet opgevallen.
Precies, wat een kansloos gelul.quote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof dat Heerenveen gelul ook maar iemand boeit
En terecht. In tegenstelling tot enkele andere.quote:
Ik strijk mijn hand over mijn hart.quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Perfecte schoonzoon he. Ik schaam mij ook wel enigszins voor mijn post, een note zou op zijn plek zijn.
Ik heb zelf ook een gespleten kin, en het klopt welquote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kenmerk: attractief
Beroep: altijd op zoek naar uitdagingen, hebben het gemakkelijk door goede uiterlijk, maar moeten zelf bereidheid tot presteren opbrengen.
Privé: gaan veel relaties aan, geestelijke frisheid tot op hoge leeftijd, scheiden niet vaak.
Karakter: avontuurlijk, opgewekt, nuchter.
Aldus de gespleten kin,
geylquote:Op maandag 23 december 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik strijk mijn hand over mijn hart.
ABPquote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Reclamebanners leiden me een beetje af hier op de site.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 21:38 schreef Wazaaaaa het volgende:
Er gaat nog iemand weglopen straks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |