ga nou niet lope zeike GGMMquote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Clasie is idd een eenvoudig werkertje.
Al vergeleek menig Feyenoorder hem 2 seizoenen geleden met Xavi.
Deze manquote:Op maandag 23 december 2013 21:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die rooie achter Wilfred.
Ik ben verliefd
Van Haaren toch nietquote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo noemden ze zichzelf in een interview met VI. Zelden zo gelachen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-met-Feyenoord.dhtmlquote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Haaren toch nietClasie en ..
Doe ik ook niet. Ik licht gewoon uit hoe grappig het is dat sommige spelers soms helemaal overschat worden.quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga nou niet lope zeike GGMM
Singhquote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Haaren toch nietClasie en ..
Schandalig dat ze er het er niet over hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Riedewald zou eigenlijk gelijk bovenaan het klassement moeten staan.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-met-Feyenoord.dhtml
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.quote:Op maandag 23 december 2013 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig dat ze er het er niet over hebben.
Vallala ballla en mallal worden wel besproken.
Studio-PSV weer
Ze hebben het over de wereldkampioenschappen Call of Duty in Tokio hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
"Goeie speler", Boskamp heeft het ook in de reclame over voetbal.
xDquote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht.
Grappig.quote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
Die wou ik zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht.AJ
quote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |