Zijn we ook niet gewend van jou, dan moet het wel heel erg zijnquote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké, bek houden over Heerenveen. Mijn excuses voor dit taalgebruik maar het moest gezegd worden
Perfecte schoonzoon he. Ik schaam mij ook wel enigszins voor mijn post, een note zou op zijn plek zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn we ook niet gewend van jou, dan moet het wel heel erg zijn
Done.quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Perfecte schoonzoon he. Ik schaam mij ook wel enigszins voor mijn post, een note zou op zijn plek zijn.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dat was ons nog niet opgevallen.
Mij wel andersquote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dat was ons nog niet opgevallen.
Precies, wat een kansloos gelul.quote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof dat Heerenveen gelul ook maar iemand boeit
En terecht. In tegenstelling tot enkele andere.quote:
Ik strijk mijn hand over mijn hart.quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Perfecte schoonzoon he. Ik schaam mij ook wel enigszins voor mijn post, een note zou op zijn plek zijn.
Ik heb zelf ook een gespleten kin, en het klopt welquote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kenmerk: attractief
Beroep: altijd op zoek naar uitdagingen, hebben het gemakkelijk door goede uiterlijk, maar moeten zelf bereidheid tot presteren opbrengen.
Privé: gaan veel relaties aan, geestelijke frisheid tot op hoge leeftijd, scheiden niet vaak.
Karakter: avontuurlijk, opgewekt, nuchter.
Aldus de gespleten kin,
geylquote:Op maandag 23 december 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik strijk mijn hand over mijn hart.
ABPquote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Reclamebanners leiden me een beetje af hier op de site.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |