Een grote aandachtshoer.quote:Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hi babe![]()
Die Vlemmix vind ik ook zo een halve gare he? Met zijn rare ideeen altijd.
Wat?quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
tot nu toe heeft hij eigenlijk wel gelijk
kom dan jonge gvdquote:Op maandag 23 december 2013 19:27 schreef Tyron het volgende:
kijk ze allemaal weer stoer doen op het fok forum
zo triest
Wat een vieze vetklep is het ookquote:Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
En dit zonden ze dan ook elke dag tot 02:00 in de nacht uit op Talpa, die Huub post volgens mij nog op FOK! nu heeft een productiebedrijfje en werkt aan een nieuw concept.
wat een mongoolquote:Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
En dit zonden ze dan ook elke dag tot 02:00 in de nacht uit op Talpa, die Huub post volgens mij nog op FOK! nu heeft een productiebedrijfje en werkt aan een nieuw concept.
Het gaat over darten?quote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik van de finale wel IETS gezien, met die dikke.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kleine mannetje met zn grote bek? Dat is wel ene typische FOK!ker jawat was hij irritant
Toen had je ook al tijd genoeg zo te zien. Jaap is flink coke verslaafd trouwens.quote:Op maandag 23 december 2013 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huub vs Brian![]()
Huub die Lieke neukt en dumpt![]()
Huub vs Jaap![]()
Later heeft hij ook toegegeven dat het een soort van act was voor de kijkcijfers. Is een hele normale jongen met zakelijk redelijk veel succes.
Oh ja daar heb ik hem gezien. Die zal niet lang meer leven dacht ik toen nog.quote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Begin dit jaar zat hij nog bij P&W woog geloof ik 380 kilo
Ja in 2009 of zo inmiddels allang niet meer. Heeft ook een serie lichte hartinfarcten overleefd die gek.quote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen had je ook al tijd genoeg zo te zien. Jaap is flink coke verslaafd trouwens.
Hij deed volgens mij ook iets samen met Joran van der Sloot.quote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen had je ook al tijd genoeg zo te zien. Jaap is flink coke verslaafd trouwens.
Ik ook niet, maar ik ben dan ook wel erg burgerlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef Adames het volgende:
ik snap niet waarom je zoiets als de gouden kooi zou willen volgen
Klopt ja.quote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij deed volgens mij ook iets samen met Joran van der Sloot.
Ik kijk ook nooit dat soort dingen, het boet me helemaal niet.quote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef Adames het volgende:
Nee levenloos op een forum rondhangen is cool zeker.quote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef Adames het volgende:
'Succesvolle zakenman' aldus Loek.quote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij deed volgens mij ook iets samen met Joran van der Sloot.
Als je serieus zo dom bent dat je denkt dat er 3/4 liter sterke drank in een paar crepes gaat bega je vroeg of laat toch wel zo'n stommiteit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de culinaire afdeling hier:
[ afbeelding ]
Vandaag om 18.45 gegeten. #YOLOquote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben dan ook wel erg burgerlijk.
Als dat jouw ding is, ok.quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Adames het volgende:
hahahahaha ik duw een banaan door mijn onderbroek en zeg dat het een piemel is. en dan gaan mijn 4 matties allemaal heel hard lachen
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben dan ook wel erg burgerlijk.
Raap me op.quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Adames het volgende:
hahahahaha ik duw een banaan door mijn onderbroek en zeg dat het een piemel is. en dan gaan mijn 4 matties allemaal heel hard lachen
Ok.quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je serieus zo dom bent dat je denkt dat er 3/4 liter sterke drank in een paar crepes gaat bega je vroeg of laat toch wel zo'n stommiteit.
Dat ging over Huub.quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
'Succesvolle zakenman' aldus Loek.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je serieus zo dom bent dat je denkt dat er 3/4 liter sterke drank in een paar crepes gaat bega je vroeg of laat toch wel zo'n stommiteit.
Kom, laten we hem negeren.quote:Op maandag 23 december 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je act begint een beetje vermoeiend te worden Sjaak.
Prima.quote:Op maandag 23 december 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je act begint een beetje vermoeiend te worden Sjaak.
Secret story heb ik heel even gevolgd, daar was echt geen bal aan.quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee levenloos op een forum rondhangen is cool zeker.
Het was gewoon een leuke serie destijds. Veel beter dan zo'n secret story waar geen hond naar keek.
Mensen kijken alleen voor de rellen
Daar heb ik nog nooit van gehoord, was dat een flop ofzo?quote:Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Secret story heb ik heel even gevolgd, daar was echt geen bal aan.
Ja nogal.quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, was dat een flop ofzo?
xDquote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
gvd man, dit was zo enorm grappig.
Ok.quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
Nogal ja. Iedereen in het 'huis' had een geheim wat geraden moest worden. Verder weet ik er niet zo heel veel meer van.quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, was dat een flop ofzo?
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |