zou eigenlijk geen einddatum hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gouden Kooi was toch ook een vol jaar?
Is dat zo? Dat heb ik nooit gevolgd.quote:Op maandag 23 december 2013 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gouden Kooi was toch ook een vol jaar?
nee, ze hebben het vroegtijdig stop gezet met een of andere finalequote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat heb ik nooit gevolgd.
OK dat was wel redelijk succesvol geloof ik...
quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje zeg.
[ afbeelding ]
Is het lekker met onno hoes in je reet?
Dit is de winnaar.quote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje zeg.
[ afbeelding ]
Is het lekker met onno hoes in je reet?
Oh volgens mij heb ik van de finale wel IETS gezien, met die dikke.quote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ze hebben het vroegtijdig stop gezet met een of andere finale
hij had veel geld bij de DSB staanquote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is de winnaar.
[ afbeelding ]
Maar dat kwam vooral door Jaap en Huub die elkaar de tent uit vochtenquote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
terror jaap gooide gisteren tegen michael van gerwenquote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is de winnaar.
[ afbeelding ]
Ja die idioot. Die heb ik later nog wel gezien hier en daar, zoals bij Schoonspringen bij SBSquote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is de winnaar.
[ afbeelding ]
O ja, zoiets hoorde ik toen, ik weet niet hoeveel die toen uiteindelijk nog terug hebben gekregen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij had veel geld bij de DSB staan
Ik heb wat gemist dusquote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat kwam vooral door Jaap en Huub die elkaar de tent uit vochten![]()
Jaap, wat een koning met zijn constante getroll
Hij woog alleen net zoveel als 1 arm van Jaap.quote:Op maandag 23 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
terror jaap gooide gisteren tegen michael van gerwen
Ik heb hem in real life gezien. In Eindhoven was hij samen met Johan Vlemmix, Jaap stapte uit de auto en die auto kwam opeens 15cm omhoogquote:Op maandag 23 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die idioot. Die heb ik later nog wel gezien hier en daar, zoals bij Schoonspringen bij SBS
Dat accepteren we pas als je een filmpje post waarin je door je eigen kots rolt.quote:
Hi babequote:Op maandag 23 december 2013 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem in real life gezien. In Eindhoven was hij samen met Johan Vlemmix, Jaap stapte uit de auto en die auto kwam opeens 15cm omhoog
quote:Op maandag 23 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist dusVechten is altijd leuk natuurlijk.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hi babe![]()
Die Vlemmix vind ik ook zo een halve gare he? Met zijn rare ideeen altijd.
de 2 nationale aandachtshoerenquote:Op maandag 23 december 2013 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem in real life gezien. In Eindhoven was hij samen met Johan Vlemmix, Jaap stapte uit de auto en die auto kwam opeens 15cm omhoog
Dat kleine mannetje met zn grote bek? Dat is wel ene typische FOK!ker jaquote:Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
En dit zonden ze dan ook elke dag tot 02:00 in de nacht uit op Talpa, die Huub post volgens mij nog op FOK! nu heeft een productiebedrijfje en werkt aan een nieuw concept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |