Jij hebt voor 1400euro aan vuurwerk?quote:
Hm, een soort degoudenkooi/bigbrother dus, alleen een samenleving creëren oid?quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuw project van Endemol, opzet lijkt een beetje op die shit die ze toen op Discovery hadden (The Colony) en dat faalde nogal.
Twee tegen een is nogal zwak.quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woensdag. Gaan we lekker samen mensen trollen
Heb gewoon gewerkt en sociale premies afgedragen kortom hier heb ik recht op mongooltje.quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga werken voor je centen, pauper. Lui als jij zijn de reden waarom onze maatschappij naar de verdommenis gaat.
Waar jij geen deel vanuit maakt.quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw debiele gedrag doet me pijn. Tekent toch wel de samenleving
Kom op, gedraag je weer debiel.quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb gewoon gewerkt en sociale premies afgedragen kortom hier heb ik recht op mongooltje.
Meer.quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt voor 1400euro aan vuurwerk?
neequote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je mr 30 jaar in de bijstand gezien?![]()
Wat een kutprogramma.quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuw project van Endemol, opzet lijkt een beetje op die shit die ze toen op Discovery hadden (The Colony) en dat faalde nogal.
Wel degelijk. Alleen baseer jij dat op 192 posts van mij gemiddeld per dag, terwijl je dat binnen anderhalf uur op computer makkelijk kunt halen en dus nog genoeg andere dingen kan doenquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Waar jij geen deel vanuit maakt.
Praat tegen Sjaak dan die begint weer stoer te doen over mijn uitkering.quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, gedraag je weer debiel.
Wat je vannacht schreef vond ik wel vaag
Ja het laatste jaar zijn het er wel meer hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel degelijk. Alleen baseer jij dat op 192 posts van mij gemiddeld per dag, terwijl je dat binnen anderhalf uur op computer makkelijk kunt halen en dus nog genoeg andere dingen kan doen
tot nu toe heeft hij eigenlijk wel gelijkquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_de_bijstand.html
Jeetje zeg.quote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Praat tegen Sjaak dan die begint weer stoer te doen over mijn uitkering.
Beetje selectieve verontwaardiging weer dit.
Ik ga wel even kijken natuurlijk. Al denk ik dat het gaat falen, duurt een jaar... dat houdt toch niemand vol om het zo lang te volgen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje zeg.
[ afbeelding ]
Is het lekker met onno hoes in je reet?
Gouden Kooi was toch ook een vol jaar?quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken natuurlijk. Al denk ik dat het gaat falen, duurt een jaar... dat houdt toch niemand vol om het zo lang te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |