Dan kan je het net zo goed niet spelen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
zet je alle letters in die je hebt, geeft een aansluitende letter op het bord op en hij geeft je de hoogst scorende woorden
Ah. Ik speel het ook enkel tegen mijn moeder en oma. Ik ga er voor het gemak maar van uit dat ook zij niet valsspelen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
zet je alle letters in die je hebt, geeft een aansluitende letter op het bord op en hij geeft je de hoogst scorende woorden
quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je het net zo goed niet spelen.
Brrrrrrrrrrrrrrrraaaquote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schreeuwde je moeder ook vannacht toen ik op de deurbel drukte.
Hahahaha met je kampvuur.quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij en Kun gaan geen vrienden worden zeker?quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je herkent het wel als ze niet bestaande woorden op het bord gooien, wordfeuds woordenschat loopt niet geheel gelijk met de nederlandse woordenschatquote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik speel het ook enkel tegen mijn moeder en oma. Ik ga er voor het gemak maar van uit dat ook zij niet valsspelen.
goed zo stijntjequote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slim om dat te doen terwijl je een werkloze bent.quote:
Neequote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en Kun gaan geen vrienden worden zeker?![]()
Denken dat ik geen inkomsten hebquote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slim om dat te doen terwijl je een werkloze bent.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahhahahahaah ik lig dubbel. En jij moet dan ouder dan mij zijn. Lijkt net of je je dagelijkse uurtje chat mag hebben. Zelfbeheersing voor het toetsenbord is lastig bij jou.quote:
hij ziet in ieder geval geen hardverdiend geld in rook op gaanquote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slim om dat te doen terwijl je een werkloze bent.
Stijn ga je mee op vakantie?quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahhahahahaah ik lig dubbel. En jij moet dan ouder dan mij zijn. Lijkt net of je je dagelijkse uurtje chat mag hebben. Zelfbeheersing voor het toetsenbord is lastig bij jou.
Wauw pijnlijk maaaan.quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahhahahahaah ik lig dubbel. En jij moet dan ouder dan mij zijn. Lijkt net of je je dagelijkse uurtje chat mag hebben. Zelfbeheersing voor het toetsenbord is lastig bij jou.
Welke vakansie?quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn ga je mee op vakantie?
Heb je mr 30 jaar in de bijstand gezien?quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef Adames het volgende:
[..]
hij ziet in ieder geval geen hardverdiend geld in rook op gaan
Nieuw project van Endemol, opzet lijkt een beetje op die shit die ze toen op Discovery hadden (The Colony) en dat faalde nogal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |