Nou.... die kan Albert in zijn zak steken....quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef hunter2011 het volgende:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)eine-berlusconi.html
Beau is boos
Column Nieuwe Revu
'Albert is een kleine Berlusconi'
Dachten we net dat de storm was gaan liggen en de tirade van Beau van Erven Dorens richting Albert Verlinde was overgewaaid, gooit 'ie er nog even een flinke schep bovenop in een column voor weekblad Nieuwe Revu. Beau noemt zijn oud-collega zelfs een 'kleine Berlusconi'.
Vrijdag sneerde Beau wat af via Twitter, maar nu gaat hij ook nog rustig verder over de affaires van Onno. De presentator is van mening dat burgemeester Hoes dit gewoon toe had moeten geven. 'De burgemeester van Maastricht is een geile donder en hij heeft gebruik gemaakt van zijn macht. So what? Geef het toe!'
Beau vervolgt: 'Je moet ook niet half toegeven, nee: alles! Ik heb nog wel eens wat anders gezoend ook. Ja meneer, ook in België, dat vind ik een leuk land, met leuke mannen. En ja, ik zit op Grindr en daar heb ik ook weleens een scharrel opgeduikeld om met mijn ambtsketting te laten spelen.'
'Kleine Berlusconi'
Vervolgens krijgt zijn oude vriend Albert er flink van langs. 'Ik heb drie jaar met Albert Verlinde gewerkt. Het is met recht de roddelkoning van Nederland, eloquent, ter zake kundig en vaak grappig, maar ik ken niemand in de showbizz-wereld die zo corrupt is. Hij gebruikt zijn eigen programma schaamteloos om musicals van zijn productiemaatschappij te promoten. Hij veegt de vloer aan met concurrenten, of dat nou musicalproducenten zijn, tv-zenders, tv-programma’s of politici. Alles waar hij zakelijk of privé last van heeft, krijgt er van langs. De waarheid speelt hierbij geen enkele, maar dan ook geen enkele rol. Hij is een kleine Berlusconi.'
Beau sluit af met een positieve noot. ' En ik geef toe, tenslotte, dat ik Verlinde deze affaire niet gun, omdat ik nog steeds vriendschap voor hem voel.' Of Albert Verlinde die vriendschap ook voelt, is nog maar de vraag.
Nieuwe Revu ligt vanaf dinsdag in de winkels.
Nou ja... ik bedoelde eigenlijk dit stukje...quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:18 schreef Laysa het volgende:
Welnee Beau zegt zichzelf neer als een klein miezerig mannetje...Echt triest
Al is dat ook geen nieuwsquote:Vervolgens krijgt zijn oude vriend Albert er flink van langs. 'Ik heb drie jaar met Albert Verlinde gewerkt. Het is met recht de roddelkoning van Nederland, eloquent, ter zake kundig en vaak grappig, maar ik ken niemand in de showbizz-wereld die zo corrupt is. Hij gebruikt zijn eigen programma schaamteloos om musicals van zijn productiemaatschappij te promoten. Hij veegt de vloer aan met concurrenten, of dat nou musicalproducenten zijn, tv-zenders, tv-programma’s of politici. Alles waar hij zakelijk of privé last van heeft, krijgt er van langs. De waarheid speelt hierbij geen enkele, maar dan ook geen enkele rol. Hij is een kleine Berlusconi.'
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:18 schreef Laysa het volgende:
Waarom? He zegt zoals het is, die Kwalbert is ook een naar menneke en nu is hij een keer aan de beurt, ik vind het heerlijk.quote:
Nogal. Met zijn hypocriete afsluiter. Sore loser, once again.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:18 schreef Laysa het volgende:
Die afsluiter snap ik eigenlijk ook niet, die had ie beter weg kunnen latenquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal. Met zijn hypocriete afsluiter. Sore loser, once again.
Daarom had ik ook alleen dit stukje gequote.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:33 schreef Copycat het volgende:
En die is juist alleszeggend. Ik doe een poging je af te branden, maar dan geef ik je op het eind wel een knuffel. Lafhartig.
quote:Vervolgens krijgt zijn oude vriend Albert er flink van langs. 'Ik heb drie jaar met Albert Verlinde gewerkt. Het is met recht de roddelkoning van Nederland, eloquent, ter zake kundig en vaak grappig, maar ik ken niemand in de showbizz-wereld die zo corrupt is. Hij gebruikt zijn eigen programma schaamteloos om musicals van zijn productiemaatschappij te promoten. Hij veegt de vloer aan met concurrenten, of dat nou musicalproducenten zijn, tv-zenders, tv-programma’s of politici. Alles waar hij zakelijk of privé last van heeft, krijgt er van langs. De waarheid speelt hierbij geen enkele, maar dan ook geen enkele rol. Hij is een kleine Berlusconi.'
Ja, maar hij schrijft het hele stuk. Daar reageer ik opquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daarom had ik ook alleen dit stukje gequote.
Snap ik, maar mij viel dat stukje op, wat daar staat is ook niet veel goeds...quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar hij schrijft het hele stuk. Daar reageer ik op.
Ja, dat.quote:
Geniaalquote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
http://campus.thepostonli(...)ij-bent-geen-toyboy/
Doe niet zo zuur, kwalbert is de grootste kwal hier en zijn zogenaamde kuise leven isquote:Op donderdag 26 december 2013 07:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb Beau ook altijd een misselijk mannetje gevonden. Wat laat ie zich toch kennen zeg.
Waar komt die onzin nu weer vandaan?quote:
Door niemand, maar zo etaleerde hij zichzelf wel voor het publiek. Ze kwamen over als een wat ouder heteroseksueel echtpaar waar de kinderen en toekomstige kleinkinderen alleen nog aan ontbraken.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waar komt die onzin nu weer vandaan?
Door wie werd dat zo genaamd?
Juist.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:45 schreef hunter2011 het volgende:
Ze kwamen over als een wat ouder heteroseksueel echtpaar
Maar hij is wel 1 van de weinige mensen die tenminste wel wat durft te zeggen over Albert Verlinde.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Nou Beau dondert mooi van zijn voetstuk, voor zover hij er een had.
Albert heeft nog nooit een andere musical afgefikt en mijnheer heeft feitelijk zijn 'carriere' aan Albert te danken, de rest wat hij doet en heeft gedaan verandert steevast in stront
Tuurlijk, al die andere mensen die maar 1x per jaar naar de kerk gaan zijn voor de rest allemaal wel braaf en diep gelovigquote:[b]Op donderdag 26 december 2013 09:45 schreef hunter2011 het volgende:[/
Ze zijn ook nu gewoon braaf naar de kerk gegaan voor de nachtmis, allemaal toneelspel.
quote:Op donderdag 26 december 2013 09:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Door niemand, maar zo etaleerde hij zichzelf wel voor het publiek. Ze kwamen over als een wat ouder heteroseksueel echtpaar waar de kinderen en toekomstige kleinkinderen alleen nog aan ontbraken.
Ze zijn ook nu gewoon braaf naar de kerk gegaan voor de nachtmis, allemaal toneelspel.
Nou, voor Onno-Gate dacht ik er inderdaad zo over, tenminste relationeel. Wat betreft zijn werk was het natuurlijk altijd al een valse nicht.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je hebt gelijk meid.
Albert is inderdaad het toonbeeld van een oudere heteroseksuele man
Maar we hebben het nou toch over Onno Hoes en Albert Verlinde, en niet over al die andere mensen waar je natuurlijk wel gelijk mee hebt.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Tuurlijk, al die andere mensen die maar 1x per jaar naar de kerk gaan zijn voor de rest allemaal wel braaf en diep gelovig
Maar waarom onno en albert verwijten maken voor iets wat net zo geldt voor vrijwel alle kerkgangers met kerst?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:46 schreef hunter2011 het volgende:
Maar we hebben het nou toch over Onno Hoes en Albert Verlinde, en niet over al die andere mensen waar je natuurlijk wel gelijk mee hebt.
Het toneelspel betreft niet alleen het saampjes naar de nachtmis gaan, maar eigenlijk alles wat ze momenteel samen doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar waarom onno en albert verwijten maken voor iets wat net zo geldt voor vrijwel alle kerkgangers met kerst?
Albert en Onno gaan elk jaar naar de nachtmis.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
Het toneelspel betreft niet alleen het saampjes naar de nachtmis gaan, maar eigenlijk alles wat ze momenteel samen doen.
De nachtmis is alleen maar een voorbeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
ONNÖzelgate om het een beetje speels te houden?
sorry hoor, maar als albert op jou overkwam als een hetero mankeert er écht iets aan je inechattingsvermogenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou, voor Onno-Gate dacht ik er inderdaad zo over, tenminste relationeel. Wat betreft zijn werk was het natuurlijk altijd al een valse nicht.
Neeeee, haha!!! Zo bedoel ik het niet!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sorry hoor, maar als albert op jou overkwam als een hetero mankeert er écht iets aan je inechattingsvermogen
Juist bij RTL Boulevard was Beau op dreef. Droog, quasi-ongeďnteresseerd deed hij zijn werk met veel onderkoelde humor. Ik mocht 'm wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Iedereen ineens een hekel aan Beau? Vroeger.... lang geledenkeek ik ook wel
eens naar dat programma, toen Beau ermee stopte niet meer eigenlijk, ik was
wel een beetje dol op Beau eigenlijk
Ik vind hem erg arrogant overkomen en niét grappig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat mag jij vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind hem erg arrogant overkomen en niét grappig.
Als ie dat wel was had ik hem leuker gevonden. Echt zon kwallebal.
Heerlijk was ie bij Boulevard, ik keek eigenlijk alleen voor Beauquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Juist bij RTL Boulevard was Beau op dreef. Droog, quasi-ongeďnteresseerd deed hij zijn werk met veel onderkoelde humor. Ik mocht 'm wel.
Na een tijdje bleek helaas echter dat het hem écht allemaal niet boeide en dat kon hij steeds moeilijker verbergen. Dat hij na 12 ambachten en 13 ongelukken toch weer in de roddelhoek terechtkwam had meer met ontbreken van enig talent te maken dan met hernieuwde passie. Het boeit hem echter nog steeds allemaal geen moer en dat zie je ook.
En daar heb je weer helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Beter zo dan dat je loopt te soppen zoals Santegoeds. dan ben je pas
sneu
Je brengt het zo stellig. Ken je ze persoonlijk?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het toneelspel betreft niet alleen het saampjes naar de nachtmis gaan, maar eigenlijk alles wat ze momenteel samen doen.
De nachtmis is alleen maar een voorbeeld.
Beau vind ik leuk zeker bij Boulevard samen met Albert en Peter vormde zij een leuk trio bij boulevard dan héquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Interessant verhaal, houd me op de hoogte!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beau vind ik leuk zeker bij Boulevard samen met Albert en Peter vormde zij een leuk trio bij boulevard dan hé![]()
quote:
quote:
quote:
bronquote:Youp van ’t Hek: ‘Albert Verlinde aanpakken’
Als Youp van ‘t Hek dit jaar de conference op oudejaarsavond deed, had hij Albert Verlinde flink te grazen genomen. Dat vertelt de cabaretier vandaag in het AD. Van ‘t Hek vindt de rel rond Verlinde, wiens man Onno Hoes met jonge jongens blijkt te daten, geweldig. “Mijn handen jeuken bij Albert Verlinde. Daar moeten we echt met z’n allen bovenop. Alles wat je nu kunt vinden over die twee, moet op tafel. Niet een koekje van eigen deeg, maar een hele beschuitfabriek.”
Medelijden heeft Van ‘t Hek niet. “Een drama voor Hoes? Eerder voor die 24-jarige jongen die zijn tong in de roestige bek van die ouwe burgemeester moest proppen.”
Zelf houdt de cabaretier zich ver van de tv-wereld. “Laatst was Peter Heerschop bij me in Carré. Hij was verbaas toen ik al bij opkomst applaus kreeg. Toen grapte ik bijna: ze kennen mij niet van die tv-spelletjes.”
Van ‘t Hek is ‘voor al die onzin’ wel gevraagd. “Maar zeg altijd nee. Begin jaren 90 kreeg ik een aanbod van PDM, van de videobanden. Ze wilden mijn greatest hits als stuntje op één van hun cassettes en boden 250.000 gulden. Maar ik dacht: als ik hier ja op zeg, ben ik als cabaretier uitgeluld.”
“Als ik dan een acteur die ineens schittert in een Jumbo-reclame aanpak, ben ik ongeloofwaardig. Ik heb nog nooit zo glorieus een afwijzingsbriefje op de post gedaan.“
Wij allemaal toch?quote:Op maandag 30 december 2013 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar kijk jij wel na uit hé Hunter2011
net als wij medelijden hadden met die tandartsvrouw en moeder van 4 (?) kinderen die oude zweterige youp bovenop zich moest dulden dusquote:
Volgens mij zijn wij op FOK ook niet geheel objectief. Ja, ik ookquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Cynix ® het volgende:
Maar Youpie heeft nog een oude rekening te vereffenen, dus hij is niet geheel objectief.
Nou, huuuuuu!quote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
net als wij medelijden hadden met die tandartsvrouw en moeder van 4 (?) kinderen die oude zweterige youp bovenop zich moest dulden dus
Geen Hoes, geen Verlinde, geen Youp wel een zoentje voor Beau, die schat!quote:Op maandag 30 december 2013 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, huuuuuu!
Als ik moest kiezen stak ik mijn tong toch tien keer liever in meneer Hoes dan in Youp
Ik steek mijn tong wel in Youpquote:Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Geen Hoes, geen Verlinde, geen Youp wel een zoentje voor Beau, die schat!
Bronquote:do 09 jan 2014, 14:49
Winkelketen Action stunt met 'Onno Kussenhoes'
AMSTERDAM - Discountwinkel Action past zijn aanbiedingen deze week aan op de actualiteit. In haar weekfolder wordt deze week een Onno Kussenhoes voor 3,59 aangeprezen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Anosmie het volgende:
Goedkoop en vergezocht maar ik moest er toch wel even om gniffelen.
[..]
Bron
Een beetje achter de actualiteiten aanhobbelen vind ik.. Paar weken te laatquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Anosmie het volgende:
Goedkoop en vergezocht maar ik moest er toch wel even om gniffelen.
[..]
Bron
Ik zou zeggen: vraag het je echtgenoot!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:20 schreef hunter2011 het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=166927
Ik snap echt niet wat mensen daar interessant aan vinden, en al helemaal niet waarom ze er dan een foto van maken.“
Of neem een goede media-adviseur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, hij kan zich maar beter een jaartje gedeisd houden. Er komt niet veel zinnigs uit.
Nou dat zou een item zijn voor die roddeltroep, kijkcijfer knallersquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Of neem een goede media-adviseur.
Heb nog steeds zwaar vermoeden dat Verlinde en Onno Hoes uiteindelijk toch gaan scheiden.
Inderdaad raar van Onno dat Albert's werk hem niks interesseertquote:Beetje vreemd dat hij nu openlijk zegt dat hij het werk van zijn echtgenoot niet echt interessant vindt.
Niet alleen het paparazzi gebeuren (daar kan ik mij iets bij voorstellen), maar ook met het theater gebeuren van Albert heeft hij blijkbaar helemaal niet.
Moet dat altijd dan? Lijkt me lastig bij een bouwvakker of heftruc chauffeurquote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad raar van Onno dat Albert's werk hem niks interesseertOf hij zegt nu alleen dat ie bang is dat ie door papparazzi in de gaten wordt gehouden
Het komt op mij inderdaad over als een sneer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:51 schreef Cynix ® het volgende:
Natuurlijk hoeft Onno als burgemeester niet van theater te houden, maar ik begrijp de toegevoegde waarde niet om dat uitgebreid te gaan melden aan de MediaCourant of aan nu.nl. Dat is alleen maar weer voer voor speculaties. En als het een sneer naar Albert is, had-ie dat beter privé kunnen doen.
De zogenaamde vrijheid die ze elkaar "gunnen"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:45 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Het komt op mij inderdaad over als een sneer.
Beetje gericht op het negatieve, gezien alle commotie had hij beter kunnen vertellen wat hun bindt.
vraag het Albert, die heeft er zijn werk van gemaaktquote:"En daarbij: het interesseert mij ook niet of een bekende Nederlander ergens zit met iemand anders dan zijn echtgenoot", gaat Hoes verder. "Ik snap echt niet wat mensen daar interessant aan vinden, en al helemaal niet waarom ze er dan een foto van maken."
Ik nu ook. En 'uiteindelijk' zo ook zomaar 2014 kunnen worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef hunter2011 het volgende:
Heb nog steeds zwaar vermoeden dat Verlinde en Onno Hoes uiteindelijk toch gaan scheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |