Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is niet wat je schreef. Je wekte de indruk dat uitsluitend vrouwen die gelijk willen hebben, irritant zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat niemand altijd gelijk heeft. In een relatie moet je dingen ook los kunnen laten en niet op internet maar je gelijk proberen te halen. Als je al zo concurrerend met elkaar om moet gaan, is er iets goed mis met je relatie. En daar hebben de schoonouders niets mee van doen.
Het duurste kastje bij de Ikea. WAT EEN ELITE-MENSEN!!1111quote:Op maandag 23 december 2013 13:55 schreef babyboo20 het volgende:
Ik knutsel een kast je in elkaar. Zij gaan opzoek naar het duurste kastje bij Ikea.
Ik koop witte verf, en een flesje geconsentreerde kleur. Ik meng dat. Zij kopen kant en klare verf. Terwijl het een uitdaging is om het zelf te doen.
Oké.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is niet wat je schreef. Je wekte de indruk dat uitsluitend vrouwen die gelijk willen hebben, irritant zijn.
Met hoeveel mannen zal hij al een relatie hebben gehad of was hij in de oriënterende fase?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is niet wat je schreef. Je wekte de indruk dat uitsluitend vrouwen die gelijk willen hebben, irritant zijn.
Ik reageerde op een algemene opmerking. Jammer dat je het onderscheid niet ziet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met hoeveel mannen zal hij al een relatie hebben gehad of was hij in de oriënterende fase?
Gaat het?
Je bent weer op zoekquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageerde op een algemene opmerking. Jammer dat je het onderscheid niet ziet.
Als er slechts twee opties zijn kun je rustig de minst negatieve voor waar aannemen en op basis daarvan conclusies trekken. Blijkt het een foute aanname dan wordt de conclusie alleen maar verder onderstreept, Hanna.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aannames… Je kan ze beter niet maken.
Terecht. Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:54 schreef babyboo20 het volgende:
Ik vroeg hem serieus:
Je moeder en ik hebben allebei een nier nodig. Je kan 1 nier weggeven want jouw nier matches met die van mij en haar. Aan wie zou je hem geven?
Zei hij: dat is een onmogelijke vraag. Je weet niet wie hem het hardst nodig heeft. Ik vertelde hem dat hij moest kiezen.
Hij zou zijn nier aan zijn moeder geven.
Ja, daar is een reden voor. Zodat men de situatie duidelijk heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is er een reden dat je alleen maar voorbeelden aandraagt en niet zoekt naar een oplossing? Je gaat nergens inhoudelijk op in.
En dit. Ik zeg niet dat die schoonouders gelijk hebben of zo, maar snap wel waarom ze TS niet zo mogen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef Seven. het volgende:
Wat een kansloze familie, inclusief TS. Zij komt net zo arrogant en neerbuigend over als haar schoonouders, want die kunnen blijkbaar ook niks zelf. TS natuurlijk wel, maar dat kan ook chronische zelfoverschatting zijn.
Verder vreemd verhaal: TS is getrouwd maar is 6 maanden geleden met kind en al gaan samenwonen?
En natuurlijk is TS d'r vriend de grootste droeftoeter.
Ik vrees voor jou dat er geen oplossing is. Je hebt schoonouders (mits jouw kant van het verhaal gewoon objectief is) die jou niet accepteren (op punten die je niet zomaar kan en zou moeten willen veranderen) en je hebt een man die zijn ouders belangrijker vindt dan zijn vrouw, op een manier die vrij ziekelijk lijkt te zijn. Als je het niet kan veranderen waarom de wrijving er is en je kan hem niet veranderen (beide lijkt me het geval) dan blijven er weinig 'oplossingen' meer over. Je hebt pech gehad met je relatie en dan kan je uiteindelijk beter je verlies nemen in plaats van het in stand te willen houden (wel goed dat je eerst om advies vraagt natuurlijk maar ja, niet echt aan de orde in deze situatie imo). En je kind wel gewoon groente geven.. anders ben je een slechte moeder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:54 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ja, daar is een reden voor. Zodat men de situatie duidelijk heeft.
Tuurlijk zoek ik naar oplossingen.
Of de vader nou wel of geen recht heeft op mijn kind na een eventuele scheiding is geen oplossing. En zeker als het alleen daar over gaat, terwijl ik nog niet aan scheiden zit te denken. Wacht ik op oplossingen die jullie mij kunnen geven die wel met deze situatie te maken hebben. Omdat jullie niet in deze situatie zitten en ik er midden in zit.
Precies dit. Al krijg ik de indruk dat weekdier (zo noem ik em vanaf nu) niet dezelfde gedachtegang aanhield, maar gewoon niets meer dan een zielig moederskindje is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:56 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Terecht. Zou ik ook doen.
Dat is geen vraag, dat is emotionele chantage. Iemand die dat gebruikt is geen knip voor de neus waard. Als iemand mij ooit zou vragen "Zij of ik!?" zou het enige mogelijke antwoord "Die ander, wie dat dan ook moge zijn" zijn.
Mijn ouders zijn nog in zicht. Af en toe vragen ze wel eens hoe het gaat. Ze schrikken vaak van wat ik zeg. Man doet niets in het huishouden (HIJ IS WERKLOOS!) het enige wat hij doet in het huishouden is blikjes/flesjes drinken naar de keuken brengen. Op het aanrecht zetten. Terwijl de prullenbak ook in de keuken staat. maar hij gooit het er niet in. Dat vinden zij schokkend.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:41 schreef opgebaarde het volgende:
TS, zijn jouw ouders nog in zicht en wat vinden zij van de situatie? Kunnen zij een keer met die ouders gaan praten?
ze geeft alleen maar voorbeelden en veel geblabla, op (cruciale/scherpe/contructieve) vragen geeft ze geen antwoordquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef probeer het volgende:
Hej maare ..
Ik snap dat verliefdheid je alles laat zien door een roze bril, en ik dit hier nu typ met 20/20 hindsight ...
Maar zag je dit nou echt zelf niet voordat je een kind met die gozer kreeg? In hoeverre was dit iets wat je al lang wist voordat je er aan begon, en loop je er nu achteraf constant over te zeiken?
Niet dat je gezeik niet terecht is (al is jouw gedrag nu ook veel te negatief, dwars, zoekende naar conflict, je eigen gelijk willen halen, puberaal zelfs) maar dit had je volgens mij wel keihard aan kunnen zien komen.
Hoe oud ben je eigenlijk? (want je komt over als een meisje van 17)
Volgens mij is TS het probleem. Ze heeft een kind met iemand die ze niet kent, en is daarna getrouwd met hem terwijl er ook vanuit haar geen liefde of respect is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef dikke_donder het volgende:
Met alles wat jij nu verteld zijn niet alleen je schoonouders het probleem, maar hij zelf ook.
In het begin van een relatie ben je blind voor de negatieve dingen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is TS het probleem. Ze heeft een kind met iemand die ze niet kent, en is daarna getrouwd met hem terwijl er ook vanuit haar geen liefde of respect is.
Meisje meisje toch. Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:06 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
In het begin van een relatie ben je blind voor de negatieve dingen.
Mijn man was toen een lieve man. Hij had een studie, verdiende geld, hij verraste mij vaak.
Dat kwam omdat we elkaar in de weekenden zagen. En ik had weinig contact met zijn ouders.
Na 2 maanden werd ik zwanger! Het was een ongeluk. We trouwde.
Een jaar of wat er na verhuisde ik naar hem. 200 km verder op. Zijn ouders zagen mij als "indringer" in hun stad.
Heb ze vaak getrakteerd op een etentje. Uit liefde om een soort van band te creëren.
Als schoonouders jarig waren gaf ik ze altijd wat.
Met hun zoveel jarig huwelijk heb ik ze een weekendje Scheveningen cadeau gedaan. Omdat ik wist dat ze het daar leuk vonden. ze hebben het cadeau afgeslagen omdat het mijn idee was.
Ik heb met genoeg liefde en respect geprobeerd om bonuspunten te krijgen bij schoonouders.
Dayumm.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:06 schreef babyboo20 het volgende:
Wacht even.quote:Een jaar of wat er na verhuisde ik naar hem. 200 km verder op. Zijn ouders zagen mij als "indringer" in hun stad.
Je hebt geen liefde voor je man , je schoonouders zijn volgens mij echt bijzaakquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:06 schreef babyboo20 het volgende:
Ik heb met genoeg liefde en respect geprobeerd om bonuspunten te krijgen bij schoonouders.
En als ik als ouder zou zien dat mijn schoondochter geen liefde voor mijn zoon heeft, zou ik ook van mening zijn dat ze niet bij elkaar passen en beter uit elkaar kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je hebt geen liefde voor je man , je schoonouders zijn volgens mij echt bijzaak
Wow, vonden jouw ouders deze gang van zaken een goed idee ? Lijkt me dat je daar zo snel mogelijk weg moet, die vent van je is een ruggengraatloze loser en jij bent zo te horen ook niet de sterkste in het maken van beslissingen. Probeer je voor te stellen hoe je leven er over 5 jaar uit ziet. Denk je dat die ouders gaan veranderen ? Of denk je dat hij veel gaat veranderen ? Zie je het al voor je ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:06 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
In het begin van een relatie ben je blind voor de negatieve dingen.
Mijn man was toen een lieve man. Hij had een studie, verdiende geld, hij verraste mij vaak.
Dat kwam omdat we elkaar in de weekenden zagen. En ik had weinig contact met zijn ouders.
Een jaar of wat er na verhuisde ik naar hem. 200 km verder op. Zijn ouders zagen mij als "indringer" in hun stad.
Heb ze vaak getrakteerd op een etentje. Uit liefde om een soort van band te creëren.
Als schoonouders jarig waren gaf ik ze altijd wat.
Met hun zoveel jarig huwelijk heb ik ze een weekendje Scheveningen cadeau gedaan. Omdat ik wist dat ze het daar leuk vonden. ze hebben het cadeau afgeslagen omdat het mijn idee was.
Misschien is TS van hindoestaanse afkomst, in zo'n soort gemeenschap is het dit soort relatie gedoe vrij normaal volgens mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dayumm.
[..]
Wacht even.
Je raakt na twee maanden relatie zwanger en je trouwt. En je woont een jaar lang gescheiden van elkaar, nadat je bent getrouwd. Begrijp ik dit goed?
Ik neem aan dat je bij hem bent gaan wonen en niet bij z'n ouders en hem?
En vind je het gek dat het niet botert als het zo is gegaan... Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is jullie opleidingsniveau? Het klinkt allemaal zo typisch.
je vergeet volledig tegen TS in te gaan, haar een wicht te noemen en al haar opmerkingen omte draaien of tegen haar te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:08 schreef Ouder1 het volgende:
Wat geweest is is geweest. Hameren op foute inschattingen/keuzes van TS helpt haar niet verder.
Zelf heb ik twee eerdere lange relaties gehad waarin dit ook zo werkte. Bij de eerste had ik er niet zo veel last van omdat zijn ouders wel fatsoen hadden. Bij de tweede relatie was het toch weleens reden tot conflict. Vooral idd omdat zij ons huis als hun huis zagen, ongevraagd in en uit liepen, spullen 'leenden' en zich met alles bemoeiden. Nu gelukkig een vriend die enorm veel van zijn ouders houdt maar zich wel op mij en niet op hen richt. Geweldig om te horen hoe hij tegen zijn moeder aan de telefoon zei dat hij niet mee ging naar de Efteling voor zijn neefjes omdat hij vond dat ze dat maar op een dag moesten plannen dat mijn jongste ook kon. Uit zich zelf.
Mijn conclusie is toch wel dat als een man er zo in staat; zijn oren volledig naar zijn ouders laat hangen, de relatie op de lange duur niet gaat werken omdat hij gewoon te weinig van je houdt en te weinig respect voor je heeft.
Opstappen is een drastische keuze als je gevoel nog niet zo ver is.. dus ik zal het niet adviseren maar wil je wel een virtuele hart onder de riem steken. Jij hebt gelijk hoor!
Als ouder moet je wat mij betreft je bakkes houden en respect hebben voor de keuze(s) van je volwassen kind.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef probeer het volgende:
[..]
En als ik als ouder zou zien dat mijn schoondochter geen liefde voor mijn zoon heeft, zou ik ook van mening zijn dat ze niet bij elkaar passen en beter uit elkaar kunnen gaan.
Maar die mening mag je volgens TS niet hebben, want dan ben je tegen haar.
ik vind het ook vrij sneu dat zij zo graag d'r gelijk wil halen (kijk dan! Het staat op internet!!! ) en niet kan denken: laat maar lullen...quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg sneu, hij verdient tikken.
Jammer dat het niet tot hem doordringt dat hij een toekomst met jou aangaat en niet met hun
Ja ok. Zoiets mag je best vinden, maar dat houd je dan gewoon voor jezelf.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als ouder moet je wat mij betreft je bakkes houden en respect hebben voor de keuze(s) van je volwassen kind.
dat ligt er een beetje aan hoe erg de relatie is. Als ze elkaar de hersens inslaan, mag je best je mond open doen..quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als ouder moet je wat mij betreft je bakkes houden en respect hebben voor de keuze(s) van je volwassen kind.
Ja zo is het gegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dayumm.
[..]
Wacht even.
Je raakt na twee maanden relatie zwanger en je trouwt. En je woont een jaar lang gescheiden van elkaar, nadat je bent getrouwd. Begrijp ik dit goed?
Ik neem aan dat je bij hem bent gaan wonen en niet bij z'n ouders en hem?
En vind je het gek dat het niet botert als het zo is gegaan... Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is jullie opleidingsniveau? Het klinkt allemaal zo typisch.
Heb je wel eens tegen zijn ouders gezegd dat ze beter kunnen zorgen dat hij de kost voor zijn gezin gaat verdienen ipv tegen jou zeiken ?quote:
oh godquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:54 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ja zo is het gegaan.
Ik heb tijdens de verhuizing 1 week bij schoonouders en man gezeten.
Mijn opleidingsniveau is mbo 3 (zelfstandig kok)
Mijn man deed een opleiding voor financieel adviseur. Daar is hij mee gestopt. Omdat hij het niet 'aankon'. Dus zijn opleidingsniveau is op dit moment vmbo
Het is niet zozeer mijn gelijk willen halen. Mijn schoonouders/man hebben ook weleens gelijk gehad en dan zeg ik het ze ook. Komt niet vaak voor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het ook vrij sneu dat zij zo graag d'r gelijk wil halen (kijk dan! Het staat op internet!!! ) en niet kan denken: laat maar lullen...
Ja, veel mensen hebben het gezegd. Maar ze weten al dat hij het er met zijn pet na gooit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:00 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Heb je wel eens tegen zijn ouders gezegd dat ze beter kunnen zorgen dat hij de kost voor zijn gezin gaat verdienen ipv tegen jou zeiken ?
hier weer, ze hebben weleens gelijk gehad, maar dat komt niet vaak voor...quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:03 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer mijn gelijk willen halen. Mijn schoonouders/man hebben ook weleens gelijk gehad en dan zeg ik het ze ook. Komt niet vaak voor.
En in de ruzie's die geweest zijn heb ik ook heel vaak gedacht: Het gaat het ene oor in en het andere weer uit.
Ik houd ook van browniesquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hier weer, ze hebben weleens gelijk gehad, maar dat komt niet vaak voor...
Je man en schoonouders zijn niks, zou ik ook ziek van worden, maar een figuur als jij dat zichzelf zo duidelijk beter voelt dan hen, daar zou ik ook absoluut gek van worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
als ze nu ja zegt, denk ik dat ik blijf lachen tot t einde van t jaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zie je jezelf de komende 50 jaar nog bij je man zijn?
Gmtaquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze nu ja zegt, denk ik dat ik blijf lachen tot t einde van t jaar
eten vaak ongezondquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd
En z'n ouders dan zeiken omdat TS kok wilt worden. Sowieso, wat is er mis met kok?
Goh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:41 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wat je zegt.
Ligt er ook aan wat je maakt.
Er is weinig mis mee. Alleen dat je vaak met feestdagen moet werken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd
En z'n ouders dan zeiken omdat TS kok wilt worden. Sowieso, wat is er mis met kok?
Als de situatie echt zo is zoals je ons wilt doen geloven, dan zou ik samen met mijn kind naar mijn ouders teruggaan en vandaar en nieuwe start maken voor jou en je dochter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, werktijden zijn wel wat minder. Maar zoals je het vertelt doen je schoonouders net of je palletsorteerder bent oid.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:42 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Er is weinig mis mee. Alleen dat je vaak met feestdagen moet werken.
Voor mij is het een wereld beroep! En voor vele andere ook.
Dat staat er juist......quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, vader heeft 0 recht op het kind. Moeder ook niet. Het is geen speelgoed. Het kind heeft recht op beide ouders; dat is iets heel anders.
Verder is dit geneuzel erg Off Topic. Er zijn nog helemaal geen scheidingsplannen, laat staan plannen voor PAS. Je betrekt alleen je eigen frustraties op het onderwerp.
Heb je ook een vrouw die de kant van haar ouders kiest?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef Hamerke het volgende:
Herkenbaar.Ik heb ook erg lastige en bemoeizuchtige schoonouders, en dat speelt al 12 jaar.
Soms, het zijn toch haar ouders die zich met ons gezin bemoeien.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook een vrouw die de kant van haar ouders kiest?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:40 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Soms, het zijn toch haar ouders die zich met ons gezin bemoeien.
Als het wat moeilijk gaat doet mijn vrouw dat ook, haar ouders. Andersom gebeurt dat ook, maar ik krijg geen opdringerig advies van mijn ouders. Het blijft een feit dat we uit verschillende families komen, en verschillende opvattingen hebben over wat wel en niet de juiste weg is.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik bedoel dat het probleem van TS ook is dat haar man de kant van zijn ouders kiest
Wat een nonsens, als mijn zoon mij voor zijn nier zou kiezen in plaats van zijn vriendin dan zou ik aan z'n verstandelijke vermogens gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zulke vragen stel je niet TS. Ik ben bang dat jullie gewoon niet bij elkaar passen. Tuurlijk kiest hij oor zijn moeder het is namelijk zijn MOEDER
Ik blijf erbij ik vind het geen vraag die je kan stellen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een nonsens, als mijn zoon mij voor zijn nier zou kiezen in plaats van zijn vriendin dan zou ik aan z'n verstandelijke vermogens gaan twijfelen.
Een kind van 3 kiest z'n moeder, een kind van 24 zou de moeder van zijn kind moeten kiezen, hij maakt immers zijn eigen kind moederloos door z'n eigen moeder te redden.
En dat laatste is niet logisch als hij nog samen is met de moeder van zijn kind.
Ik snap trouwens sowieso niet waarom zijn ouders erbij moeten zijn als TS en haar partner hun relatie met een professional bespreken.
Het is geen handige vraag, maar het schept wel duidelijkheidquote:Op woensdag 25 december 2013 01:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik blijf erbij ik vind het geen vraag die je kan stellen.
Daarbij hebben die twee zover ik hier kan lezen geen man/vrouw relatie.
Je zoon al gevraagd wie er kapot moet, jij zelf of je man?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een nonsens, als mijn zoon mij voor zijn nier zou kiezen in plaats van zijn vriendin dan zou ik aan z'n verstandelijke vermogens gaan twijfelen.
Een kind van 3 kiest z'n moeder, een kind van 24 zou de moeder van zijn kind moeten kiezen, hij maakt immers zijn eigen kind moederloos door z'n eigen moeder te redden.
En dat laatste is niet logisch als hij nog samen is met de moeder van zijn kind.
Ik snap trouwens sowieso niet waarom zijn ouders erbij moeten zijn als TS en haar partner hun relatie met een professional bespreken.
Deze hypothetische vraag in het hypothetische geval dat dialyse nog niet uitgevonden zou zijn?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb erg met je te doenquote:Op maandag 23 december 2013 13:55 schreef babyboo20 het volgende:
Ze vinden bijv mijn beroepskeuze "te simpel" en niet goed genoeg. Mijn ouders vertelde altijd dat ik "later" iets moest doen wat ik leuk vind. Dus ben ik bezig om kok te worden (ben nog in opleiding) vinden zij middel matig. Hun vinden dat ik ambtenaar moet worden. Of rechter/advocaat. Omdat je dan volgens hen "hoog aangeschreven" staat.
Enlighten us, please.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:58 schreef Seven. het volgende:
Men weet niet dat TS een kloon is en dat ze ook een alter ego heeft als jongen?
R&P / vriendin heeft me belazerdquote:
Babyboo vergeet uit te loggen voor ze in zijn topic van dnzlboy post over zijn vriendin die verzweeg dat ze al 8 maanden gestopt was met de pil.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:15 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
nee ik wist niet dat zij dit zou bedenken ze heeft nooit laten merken dat ze iets van plan was
je leest wel eens wat over dit soort dingen
maar je gaat er van uit dat je vriendin van je houd en je niet zo zou belazeren
en dat ze zoals ze zelf aan gaf zou wachten tot dat je er zelf ook klaar voor bent
mag je toch vanuit gaan als je een relatie heb ?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
R&P / vriendin heeft me belazerd
[..]
Babyboo vergeet uit te loggen voor ze in zijn topic van dnzlboy post over zijn vriendin die verzweeg dat ze al 8 maanden gestopt was met de pil.
Eerlijk is eerlijk, TS is wel een goeie kloon. Tweede succesvolle topic.
En zelfs na de ontmaskering blijft iedereen serieus reageren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
R&P / vriendin heeft me belazerd
[..]
Babyboo vergeet uit te loggen voor ze in zijn topic van dnzlboy post over zijn vriendin die verzweeg dat ze al 8 maanden gestopt was met de pil.
Eerlijk is eerlijk, TS is wel een goeie kloon. Tweede succesvolle topic.
Daar was ik ook verbaasd over, maar ik dacht dat ik mogelijk een ontwikkeling gemist had op fok waarin men toch door blijft posten als een kloontopic goed genoeg is of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:
En zelfs na de ontmaskering blijft iedereen serieus reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |