Ieder kind verdient contact met zijn/haar vader!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:11 schreef oLexie het volgende:
[..]
En dan wordt dat kind ook zo'n mietenkind zonder ruggengraat dat geen groente eet zeker?Rot op joh (niet jij persoonlijk), die ouders gaan direct dat kind claimen en zelf opvoeden.
Natuurlijk is er nog een omgangsregeling maar ik zou mijn kind niet bij zo een vent achterlaten.
Nee, vader heeft 0 recht op het kind. Moeder ook niet. Het is geen speelgoed. Het kind heeft recht op beide ouders; dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, het kind heeft evenveel recht op vader als op moeder
Godverdomme, dat zeg ik. Kap nou eens met je persoonlijke queeste tegen mij. Leuk dat je me bevestigt, maar dit is gewoon om te kotsen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, vader heeft 0 recht op het kind. Moeder ook niet. Het is geen speelgoed. Het kind heeft recht op beide ouders; dat is iets heel anders.
Verder is dit geneuzel erg Off Topic. Er zijn nog helemaal geen scheidingsplannen, laat staan plannen voor PAS. Je betrekt alleen je eigen frustraties op het onderwerp.
Frustraties omdat je dingen leest die er niet staan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Frustraties? Hoe kom je daar nou bij? Ik heb gewoon een mening en die mag ik geven, net zoals jij dat doet
Gewoon normaal 3 jarige gedrag om te gaan kloten met eten hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:21 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ieder kind verdient contact met zijn/haar vader!
Het eten van mijn dochter is ook al een ramp! Ik kook bijna iedere dag voor haar en mij. Na 2 hapjes hoeft ze het niet meer, omdat er "stukjes" inzitten!
Een tijd terug had ik stage tijden die precies 's avonds waren. Rond het eten was ik niet thuis.
Dus mijn man gaf haar "eten". Potjes. Nou is er niets mis met olvarit potjes.
Maar ze is 3 jaar. En lust alleen potjes van 6 maanden!
Omdat mijn man gemakzuchtig geweest is door haar 6 maanden potjes te geven.
De reden is: een potje van 12 maanden duurt langer om te geven dan een potje van 6 maanden.
Sinds kort spuugt ze ook als ik haar eten geef wat ik ook eet.
Enige wat ze normaal eet is spinazie! En hele fijn geprakte aardappel puree
Leer begrijpend lezen. En uit je frustraties elders. Op je 8e man ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Frustraties omdat je dingen leest die er niet staan.
Is er een reden dat je alleen maar voorbeelden aandraagt en niet zoekt naar een oplossing? Je gaat nergens inhoudelijk op in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:21 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ieder kind verdient contact met zijn/haar vader!
Het eten van mijn dochter is ook al een ramp! Ik kook bijna iedere dag voor haar en mij. Na 2 hapjes hoeft ze het niet meer, omdat er "stukjes" inzitten!
Een tijd terug had ik stage tijden die precies 's avonds waren. Rond het eten was ik niet thuis.
Dus mijn man gaf haar "eten". Potjes. Nou is er niets mis met olvarit potjes.
Maar ze is 3 jaar. En lust alleen potjes van 6 maanden!
Omdat mijn man gemakzuchtig geweest is door haar 6 maanden potjes te geven.
De reden is: een potje van 12 maanden duurt langer om te geven dan een potje van 6 maanden.
Sinds kort spuugt ze ook als ik haar eten geef wat ik ook eet.
Enige wat ze normaal eet is spinazie! En hele fijn geprakte aardappel puree
Oi, genoeg tussen jullie twee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen. En uit je frustraties elders. Op je 8e man ofzo.
TS je soulmate is gearriveerd!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon normaal 3 jarige gedrag om te gaan kloten met eten hoor.
Nee hoor, komt door die éne keer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon normaal 3 jarige gedrag om te gaan kloten met eten hoor.
Als TS kiest voor zo'n randfiguur is zij per definitie de grootste droeftoeter.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef Seven. het volgende:
En natuurlijk is TS d'r vriend de grootste droeftoeter.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
TS je soulmate is gearriveerd!
Goed punt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als TS kiest voor zo'n randfiguur is zij per definitie de grootste droeftoeter.
En waar lees jij dat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
In ieder geval geen tokkie die het prima vindt dat zijn kinderen geen groente eten.
Ja, goed plan dat NOG meer mensen zich er tegenaan gaan bemoeien. De objectieve professional heeft ook al zo goed geholpen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:41 schreef opgebaarde het volgende:
TS, zijn jouw ouders nog in zicht en wat vinden zij van de situatie? Kunnen zij een keer met die ouders gaan praten?
Ik neem aan dat als je als volwassene geen groente eet (quote:
Noem me een kameleon.quote:Ik zie dat jij in elk geval op het goede niveau zit hier.
En waarom precies is dat irritant van een 'wijf'?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:48 schreef Chloroform het volgende:
Misschien moet je proberen niet overal je gelijk in willen halen en dingen eens los te laten.
Niets zo irritant als een wijf dat nooit haar ongelijk wil toegeven.
Beide partijen moeten willen bij zo'n professional, hèquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, goed plan dat NOG meer mensen zich er tegenaan gaan bemoeien. De objectieve professional heeft ook al zo goed geholpen.
Aannames… Je kan ze beter niet maken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je als volwassene geen groente eet (!) je het kinderen ook niet verplicht.
[..]
Noem me een kameleon.
Omdat niemand altijd gelijk heeft. In een relatie moet je dingen ook los kunnen laten en niet op internet maar je gelijk proberen te halen. Als je al zo concurrerend met elkaar om moet gaan, is er iets goed mis met je relatie. En daar hebben de schoonouders niets mee van doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En waarom precies is dat irritant van een 'wijf'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |